avare rulman arkadaşım yan çantaları dediğin gibi yamuk takmak zorunda kalıyorsun,ardçının baldırlarına çarpmaması için.
çin malı çapırların yan çantalarını kullandım rengini değiştirip endrüstriyel boya ile mat siyaha boyadım.montaj demirlerinide egsozcu bir arkadaşımın atölyesinde boru kıvırma makinasıyla yaptım.uzun yolda gerçekten çok kullanışlı oluyor.
ön camda kendi imalatım,orjinallerinin fiyatları malum
çantaların şahane olmuş. sanayide çevresi olan adamın hali başka oluyor ama ben standart ybr rüzgarlığını beğenmiyorum. camı uzatınca iyice acayip göründü gözüme. polyester kıvırma işi aklımda ama. bütçe yetişmezse ki büyük bir ihtimal, bu seçeneği değerlendirebilirim. evde hazırlanıp motosiklete takılacak sonuçta, motosiklet üzerinde çalışmak için alan gerektirmiyor pek.
aslında bir başka forumda birisi bildiğimiz takım çantalarından iki adet alıp siyaha boyayarak takmış iş bu demirlere. o da güzel bir projeydi ve çok da sakil durmuyordu. benim çekindiğim plastik üzerine boya atmak. uygun astar kullanılmazsa zamanla atabiliyor. fakat senin çantaların malzemesi daha az esnek, polyester gibi birşey galiba. boya uygulamasında sorun çıkartmayabilir.
ekleme:
şimdi tekrar koyduğun resmi inceledim de, yaptırdığın demir çok orjinal duruyor. işin doğrusu orjinal topcase demirini çıkarıp da yıldız ticaret'in o kaba demirini takmak istemiyorum. seninkinde orjinal topcase demiri muhafaza edilmiş ve yan çanta demirleri de oldukça profesyonel ve zarif duruyor. merak ettiğim şey senin demirin motora hangi baglantı yerlerinden bağlandığı. artçı pegleri ve arka amortisör başlarını mı kullandınız bu iş için? bahsettiğin arkadaşın sana yaptığı demirin aynını yıldız ticaret'in fiyatından çok az daha makul olmak kaydıyla ücreti mukabili bana da üretebilir mi?
hem benim işim görülür hem de arkadaşa iş çıkmış olur.
Boya konusunda hiç kafanı yorma
bendeki çantalar kırmızıydı,ince zımparayla kolayca çıkarttım.Sanayiide boya karışımı yapıp istediğin rengi bulan ve bunu basınçlı tüpe dolduran firmalar var.adama plastik aksama süreceğimi söyledim ve bana mat siyah endrüstiyel boya verdi,başka hiç bir işleme gerek kalmadan kompresör tabancasıyla attık.hiç bir yerinde kabarma atma yapmadı.Yalnız ardçının dikkatli binmesi lazım boya ayakkabı darbelerine dayanıklı değil
ben çantaları yolda gördüğüm eski bir 250lik jawa'nın sahibine şakayla sat bana dedim
Yol ortasında söktü bana verdi
yan çanta demirleri her motorumda oıluyor... olmayana her zamöan montaj etmişimdir... yaklaşık iki ay önce ybr mede taktım... demirleri komişk bir rakama tesadüfen aldım... yıldız ti
carettekinin yarı fiyatından bile ucuza... kendim montaj ettim..... ama yük taşımak daha nasip olmadı... ama bundan önceki ybr lerimden b
irinde çorludan buraya 2 cuval patates getirmiştim..35 *2 yani... güzelce bağladınmı sorunsuzca hareket edebikliyorssun.. tavsiye ederim....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
nasıl ulaşıcaz bu cantalara ve fiyatı nedir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 ----------
20000 bakımında cok şey istiyorlarmı
Buralarda mekanik uzmanı mert abi vardı bi zamanlar,gören duyan varmı kendisini
Eskilerdede kimse yok ben 2006 da uye olmuşdum uyeliğim gitmişdi bende 2008 de aldım
HONDA
slm arkadaşlar ben fethiye den onur.aranıza yeni katıldım.2009 model ybr kullanıcısıyım.[
Shot with Canon PowerShot S50 at 2010-03-08
Shot with Canon PowerShot S50 at 2010-03-08
Shot with Canon PowerShot S50 at 2010-03-08
Shot with DigitalCam Pro at 2010-03-08
Shot with DigitalCam Pro at 2010-03-08
Shot with DigitalCam Pro at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
Shot at 2010-03-08
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 ----------
Yan çanta uygulamaları hakkında örnekler vermek istedim avare rulman.Bunları görmüş olma ihtimalin yüksek ama hatırlatmış olayım.Umarım işine yarar şeyler vardır.Hem diğer arkadaşlar da görmüş olurlar.
hoşbulduk teşekkür ederim inceliğiniz için
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:39 ----------
bende buranın yeni üyesiyim yıllardır motor kullanıyorum ama 2009 da ybr aldım. böyle bir sorun yapmadı ama hızla alakası olan birşey vites devrinden hızlı olursa eğer o sesi yapıyor.sorun olarak değerlendirilemez
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
var var olmas mı
Bence alttaki gibi yan çanta bizim ybr için daha uygun. İhtiyaç halinde takılıp çıkartılması kolay. İhtiyaç dışıi airodinamik açısından çıkarmak daha iyi. Fakat nerde satılır fikrim yok.
By eseyyah, shot with Canon PowerShot A630 at 2010-03-09
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
ya ben bu siteyi çözemedim hala nasıl işlio
Selam ybr ci arkadaşlar.
Ben Ankara'dan Yavuz. 2004 model ybr ile aranıza yeni katıldım.
Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
1.90 boyundakiler için uygun değildir. (bkz: 187 cm. - Özgür AKMAN)
ama başlangıç için uygun bir motosiklet. uzun yola gitmiyorsan sorun yok. uzun yoldan kastım 1,5 saatten fazlası. 1,5 saati geçince kürek kemiklerimin arasındaki omurlar ayrılıyor resmen...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------
güle güle kullanın motosikletinizi. ybrler içinde en iyi modellerden biridir 2004. katalitiksizdir ve kuvvetlidir. ancak daha iyisi de var elbet o da ilk çıkan ispanyol malı ybr'dir ki brezilya'da üretilen modeldir. 2001 de geldi tr'ye. biraz fazla yakar ama iyi gider.
gene gereksiz bilgiler verdim ama bilmeyen mutlaka vardır. Kazasız sürüşler, forumda kalıcı olmanız dileğiyle.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Şu an bu konu içerisinde 118 kullanıcı var. (0 üye ve 118 misafir)