sadat ybr en kaç model kaç pa ra istiyon
sadat ybr en kaç model kaç pa ra istiyon
Zengin karışım derken Bide bu hava ayarı nasıl yapılır
HONDA
Ben şimdi o süngeri çıkarttım bu ayarları istermi ?
HONDA
Yarın götürcem tamirciye rolantide gaz verince eksozdan benzin kokusu geliyor.
Bide 15 dişli iyi oldu 7000 devirde e5 de 90 gidiyo.
HONDA
Hocam karbürötür modeline göre değişiyormu bilmiyorum ama bendeki karbürötürn alttaki haznesini cıkartıp içindeki vidalarla yapılıyor. Karbürötürün altında benzin haznesi var eğer en altındanki vidadan bahsediyorsan o vida tahliye vidası. ybrde baya farklı modelde karbürötür var sanırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:55 ----------
bence o süngeri cıkarma. 8-10 liraya yeni bir filtre al tak daha iyi olur motor rahat çalışır. Bu ayarlar motora giden hava ve benzin karışımını ayarlamak için. usta bir elin yapmasında fayda var.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
çok güvenilen yetkili servisler orjinal parça diyerek yan sanayi malları dayıyorlar. birkaç kez basıma geldi. dikkat edin derim.
ben de boyle düşünüyordum da, sonradan sonraya ön fren balatasına 40 lira+ işçilik vermek zor geldi. 15 liraya hallettim. orjinali de çin yan sanayisi de, koyverdim, rahvan rahvan gidiyor şimdi motor.
Arkadaşlar 2009 ybr city motosiklet aldım yaklaşık 140 km civarında şu anda. 2. vitesten boşa geçerken veya 1. vitesi geçerken çaturt diye bir ses geliyor acaba bu motosiklet yeni olduğu için mi yoksa bi problem mi var?
Ybr de hızın uygun değilse vites 3 den 2 ye zor geçer.Ama 2 den boşa kolay geçmesi lazım.Yanlış yazmış olmayasın?
Hareket halindeysen ancak durma hızına yakın hızda boştan 1'e takabilirsin.
Bazen şehir içinde vitesle gereğinden fazla oynuyorum, lank lunk diye sesler bende de geliyor.Birgün alıcaz vites kolunu yayları falan elimize o olacak.
Fakat artık içim rahat, neden derseniz:parçası o kadar bol ve ucuz ki, motorla kaza yapıp komple dağıtmadıktan sonra işi bilen ustayı da bulduktan sonra tamir masrafları çok hesaplı.Bozulsa ne olur, bozulmasa ne olur.Çoğunlukla da bozulmuyor zaten.
kimse yokmu
havalar bir türlü düzelemedi gitti. böyle oldukça beni de kaşıntı tutuyor ha, fena yola gidesim geliyor şu sıra.
hazırlık yaparak nefsimi dizginlemeye çalışıyorum mecbur. bu ay içerisinde maddi açıdan biraz feraha erecek gibi duruyorum ve buna istinaden bizim eşşeği touring kırması katıra dönüştürmek için bir kaç ekleme yapmayı kafaya koydum. kendim biraz araştırdım fakat halihazırda ilgili ürünlerin marka/modelleri ve ucuza nereden bulabileceğim konusunda tüyolarınız varsa rica edeceğim güzel eşşekdaşlarım.
aklıma yatanlardan ilki kaliteli bir ön cam. givi'nin çok kral fakat aynı ölçüde pahalı modellerini beğendim. sanırım biraz (aslında bihayli) zorlayıp öyle birşey takacağım.
birer de elcik koruma takabilirim. metehan abi birkaç yere post etmişti. sanırım bir arkadaşı satıyormuş ki fiyatı da gayet uygundu. şayet gidon nikelajını falan tahrip etmeyecek şekilde montaj yapılabiliyorsa o da var kafamda.
yan çanta da düşünüyorum. bunun için araştırırken de yıldız ticaret'te çanta demiri gördüm. biraz kaba duruyor fakat açılır kapanır parçalarını söküp atarsak (benzer bir uygulamayı gördüm baska bir forumda) iş görür hale gelecek. fiyat 110 tl. ürün de şurada görülebilir:
http://www.yildizticaret.com/pro/165...ANTA-DEMIRI-TK
bu demiri sadece uzun yola çıkacağım zaman monte etmeyi, şehir içi gündelik kullanımda ise motor üzerinde tutmamayı düşünüyorum. halihazırda 28 litrelik bir shad topcase'im var. o her daim motorun üzerinde olacak.
çanta için ise kriterlerim ise bizim eşşeklerin kalıbına sırıtmayacak kibarlıkta, plastik ve hesaplı olmasıydı. hesaplılık kısmından biraz taviz vererek givi e21 veya bunun taklidi olan kappa k21 modellerini gözüme kestirdim. biraz uyduruk duruyorlar, özellikle kappa olanı. fakat internet üzerindeki yoklamalarımda gördüm ki bu modelleri, özellikle givi olanını büyük harbici toruing motosikletlerinde kullanan çok motosikletçi var. yorumlar da iyi yönde. aslında gönlüm türkiye'ye de uğrayan ve dünyayı gezen iki motosikletçinin (şimdi isim cisim hatırlamıyorum ama siz anladınız) alüminyum çantalarında kaldı. fakat öyle bir uygulama hem yüksek miktarda para hem de biraz el emeği gerektiriyor. el emeğinden sakınmam fakat motor üzerinde çalışabilecek uygun mekanım yok. o yüzden e21 veya k21 e mecburum. bunların fiyatları da 250 tl seviyelerinde. linkleri kaybettim bilahare lazım olursa atarım buraya.
bu kappa olan:
bakınız düşük cc'li motosiklette böyle duruyor:
(gerçi bu yamuk yumuk takmış ama fikir versin en azından)
bu da givi olan: (grisini degil boyasızını daha çok yakıştırıyorum benim gri motora)
ybr'm beni 2 senede hiçbir ekstra masrafa sokmadı. cebi biraz delerek birkaç kıyak yapalım bari garibe zaten benim cc falan büyüteceğim yok. nikah kıydım adeta alete, ayrılamıyorum.
Kullandığın yağdan kaynaklanıyor. Birdahaki sefere en az yarı sentetik bir motor yağı kullanmanı tavsiye ederim vites gecişleri ile ilgili sorunların %80 ni motor yağının uygun olmamasından kaynaklanıyor. Motor yağını CASTROL POWER 1 4T 10W-40 la değiştirmeni tavsiye ederim. yağ değişiminden 50 km sonra hiç bir vites proplemin kalmayacak.
Avare_Rulman Paylaşım için teşekkürler uzun yol sürücüleri için faydalı bilgiler oldu.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
marka modelini tam olarak yazarsan yorum yaparım. 15 40 olan birçok yağ çeşidi var birçoğu bizim motorlara iyi gelmiyor. internetten araştırıp bi bulsana marka modelini veya kutusunu atmadıysan ordan bak. Benim hiç bir proplemim yok vites ve yağ konusunda. Kullandığım modelden çok memnunum.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
A2 yeni aldım, ve başlangıç motosikleti olarak ybr 125 düşünüyorum. Fakat fotoğraflarda uzun boylu arkadaşların çoğu ybr üzerinde kambur oturmuş sanki. Ybr 125, 1.90 boylular için uygun mudur? Değilse önerebileceğiniz başlangıç motorsikleti var mıdır? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
Bu gidon olurmu bizim motorlara.
http://www.rialli.com/urunler/motors...sagsol-ms1966/
HONDA
Şu an bu konu içerisinde 199 kullanıcı var. (0 üye ve 199 misafir)