Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Şubat 2010, 23:05
#11981
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Biliyorsun 5. aya kadar dükkandan cıkmıyorum. 5. aydan sonra acısını cıkartıcam. Baya km yapıcam. Sana gelirim ben 5. ayda tüm takım taklavatı toplayıp.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
Reklamlar
-
19 Şubat 2010, 23:09
#11982
Ferhatcım, ne oldu canım kardeşim..
ne zaman anlattın gaz telini yağlamayı...
15W-40 idi magnatec değil di.. ancak sarı kutu değildi 4T değildi yani... Magnatec koyacak kadar da cahil değiliz canim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------
ferotr adlı üyeden alıntı
Abi sana anlattımya gözünü seveyim
start düğmesi olan kütüğü sök (2 tane yıldız civata tutuyor) sonra yanında gaz halatını tutan yine yıldız civatayı sökecen
gaz telini gaz kolundan çıkart ve yavaş yavaş yağla,ara sırada yağladıkça gaz telini çek bırak kii yağı içine alsın hepsi bu.Başka sorunuz varsa almayım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------
Bencede
Ne kütüğü sen kütük demedin.. Peki yağ nerden akacak içinde mi kalacak..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
19 Şubat 2010, 23:14
#11983
-
19 Şubat 2010, 23:20
#11984
kütük dediğin yer karbüratörle bağlandığı yer mi?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
19 Şubat 2010, 23:21
#11985
serdarmert adlı üyeden alıntı
kütük dediğin yer karbüratörle bağlandığı yer mi?
özeline bak...
-
19 Şubat 2010, 23:48
#11986
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
20 Şubat 2010, 00:52
#11987
Gaz telini yağlamak için 1 nolu lastiği cıkartın 2 ve 3 nolu vidaları sıkın kablo başı ortaya cıktıktan sonra kabloyu damla damla yağlayın. kütüktan söküp geri takmak baya zaman ve bilgi beceri istiyor burdan daha basit şekilde halledebilirsin. Yağlama bittikten sonra gaz kolu ayarını çevirme anındaa 2 mm boşluk kalacak şekilde ayarlamayı unutmayalım.
By eseyyah at 2010-02-19
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
20 Şubat 2010, 01:06
#11988
ozgurakman adlı üyeden alıntı
hız kesici dediğin devir kesici, o da 11,500 devirde devreye giriyor. motoru stop ta ettirmez sadece daha fazla devirlenmesini engeller.
onlar perçin değil bildiğin tornavida deliği olmayan 6 metriklik vida.
sence onları söküp tornavida ile sökülebilen vidalar taktığında motorunun çalınma süresi ne kadar olur?? bence bir hafta
kazasız sürüşler.
peki arkadaşım ben bu anahtarı nasıl sökecem hangi anahtar ile?6 metriklik vida demişin bu 10mm lik vida mı oluyor hangi anahtar ile söküldünü yazıp resimini gönderebilir misin?o akşam biraz karanlıktı tam olarak göremedim.bir de şu anda motorum çalışıyor ama yine de kontak anahtarı oyun yapıyor.
bir de son bişey ben bu motoru 2. el olarak aldım ve kontak anahtarının bağlı olduğu soket var ve ilk sahibi soketi iptal edip direk kablo bağlantısı yapmış ben sıfır kontak anahtarı alsam nasıl bağlıyacam renkleri uyar mı bunun bir bağlama şekli var mı şema vb. hangi rengin ne işe yaradığı bilen arkadaşım
varsa yardımcı olursa sevinirim.2008 model yuvarlak kafa
saygılar...
-
20 Şubat 2010, 11:36
#11989
lieber_mann adlı üyeden alıntı
peki arkadaşım ben bu anahtarı nasıl sökecem hangi anahtar ile?6 metriklik vida demişin bu 10mm lik vida mı oluyor hangi anahtar ile söküldünü yazıp resimini gönderebilir misin?o akşam biraz karanlıktı tam olarak göremedim.bir de şu anda motorum çalışıyor ama yine de kontak anahtarı oyun yapıyor.
bir de son bişey ben bu motoru 2. el olarak aldım ve kontak anahtarının bağlı olduğu soket var ve ilk sahibi soketi iptal edip direk kablo bağlantısı yapmış ben sıfır kontak anahtarı alsam nasıl bağlıyacam renkleri uyar mı bunun bir bağlama şekli var mı şema vb. hangi rengin ne işe yaradığı bilen arkadaşım
varsa yardımcı olursa sevinirim.2008 model yuvarlak kafa
saygılar...
orjinal kontak alırsan uyar. 2008 model için olanından alacaksın. vida konusunda sadece 6 metrik olduğunu biliyorum. nasıl çıkaracağın konusunda da, ya ufak bi demire kaynak attırıp çıkarttırırsın ya da... 2. bir seçenek gelmedi aklıma.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
20 Şubat 2010, 15:13
#11990
newceri adlı üyeden alıntı
Gaz telini yağlamak için 1 nolu lastiği cıkartın 2 ve 3 nolu vidaları sıkın kablo başı ortaya cıktıktan sonra kabloyu damla damla yağlayın. kütüktan söküp geri takmak baya zaman ve bilgi beceri istiyor burdan daha basit şekilde halledebilirsin. Yağlama bittikten sonra gaz kolu ayarını çevirme anındaa 2 mm boşluk kalacak şekilde ayarlamayı unutmayalım.
By
eseyyah at 2010-02-19
Çok iyi bu gösterim saolasın...Gaz kolu ayarı 2 mm i olacak..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:05 ----------
peki burdan yağ tüm kablo boyunca gider mi acaba..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
20 Şubat 2010, 16:46
#11991
serdarmert adlı üyeden alıntı
Çok iyi bu gösterim saolasın...Gaz kolu ayarı 2 mm
i olacak..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:05 ----------
peki burdan yağ tüm kablo boyunca gider mi acaba..?
Yerçekiminin etkisiyle ve kablo içinde hareket ettikce yeterince yağ koymuşsan alttan cıkacaktır.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
20 Şubat 2010, 19:45
#11992
newceri adlı üyeden alıntı
Yerçekiminin etkisiyle ve kablo içinde hareket ettikce yeterince yağ koymuşsan alttan cıkacaktır.
Newçeri saolasın...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
20 Şubat 2010, 20:17
#11993
Bu yağı önerirmisiniz
http://www.castrol.com/castrol/produ...tentId=7019435
Yalnız yağın performans vermesini istiyorum.
-
20 Şubat 2010, 20:29
#11994
bu gün dikkat ettimde vites baoşta iken lastiği çevirdiğimde zincir kasılma yapıyor sonra gevşiyor sizce bu normal mi?
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
20 Şubat 2010, 20:40
#11995
Ne dediğini anlamadımda motodrift sen hiç düzcede subap ayarı yaptırdın mı ?
-
20 Şubat 2010, 20:44
#11996
uniqe adlı üyeden alıntı
Ne dediğini anlamadımda motodrift sen hiç düzcede subap ayarı yaptırdın mı ?
hiç yaptırmadım
subab ayarı neden yapılır?
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
20 Şubat 2010, 20:45
#11997
motodrift adlı üyeden alıntı
bu gün dikkat ettimde vites baoşta iken lastiği çevirdiğimde zincir kasılma yapıyor sonra gevşiyor sizce bu normal mi?
belki seninki daha basit bir sorundur ama
normal değil benim motorda da yapıyordu. arka dişliyi değiştirdim düzeldi. fakat benim moto 100 le giderken motor kitlemişti. ön dişli kitlenince arka dizşliyi zincir kitledi ve dişli zarar gördü
-
20 Şubat 2010, 20:48
#11998
motodrift adlı üyeden alıntı
bu gün dikkat ettimde vites baoşta iken lastiği çevirdiğimde zincir kasılma yapıyor sonra gevşiyor sizce bu normal mi?
Arka tekerin ayarsız olduğu yani çapraz durduğundan o şekilde oluyor. Alttaki talimata göre ayarlarını yap. Hizalama işaretlerinin iki taraftada aynı çizgide olmasına dikkat et büyük ihtimal senin hizalama işaretlerin farklı olduğu için bu sorun oluyor.
Bu Sorun sana performans kaybına ve arka tekerin kaymasına neden olur. Acil ayarlaman gerekli.
By eseyyah at 2010-02-20
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
20 Şubat 2010, 20:50
#11999
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
belki seninki daha basit bir sorundur ama
normal değil benim motorda da yapıyordu. arka dişliyi değiştirdim düzeldi. fakat benim moto 100 le giderken motor kitlemişti. ön dişli kitlenince arka dizşliyi zincir kitledi ve dişli zarar gördü
ben çok motor freni yapıyorum,acaba senin dediğin gibi dişli zarar görmüş olabilir.bi zararı olabilir miki?
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
20 Şubat 2010, 20:54
#12000
motodrift adlı üyeden alıntı
ben çok motor freni yapıyorum,acaba senin dediğin gibi dişli zarar görmüş olabilir.bi zararı olabilir miki?
ben de çok motor freni yapıyorum hala. belki senin dişli sağlamdır.
ses te geliyordu benim dişliden. elimle çevirince bariz belli oluyordu. zincirin altta salınan kısmı taş gibi oluyor sonra gevşek oluyordu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 92 kullanıcı var. (0 üye ve 92 misafir)
Bu Konudaki Etiketler