Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #11981
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam en fazla 4 ay sonra sendeyim
    Biliyorsun 5. aya kadar dükkandan cıkmıyorum. 5. aydan sonra acısını cıkartıcam. Baya km yapıcam. Sana gelirim ben 5. ayda tüm takım taklavatı toplayıp.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11982
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Ferhatcım, ne oldu canım kardeşim..
    ne zaman anlattın gaz telini yağlamayı...

    15W-40 idi magnatec değil di.. ancak sarı kutu değildi 4T değildi yani... Magnatec koyacak kadar da cahil değiliz canim..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

    Alıntı ferotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi sana anlattımya gözünü seveyim

    start düğmesi olan kütüğü sök (2 tane yıldız civata tutuyor) sonra yanında gaz halatını tutan yine yıldız civatayı sökecen gaz telini gaz kolundan çıkart ve yavaş yavaş yağla,ara sırada yağladıkça gaz telini çek bırak kii yağı içine alsın hepsi bu.Başka sorunuz varsa almayım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------



    Bencede

    Ne kütüğü sen kütük demedin.. Peki yağ nerden akacak içinde mi kalacak..
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  3. #11983
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ferhatcım, ne oldu canım kardeşim..
    ne zaman anlattın gaz telini yağlamayı...

    15W-40 idi magnatec değil di.. ancak sarı kutu değildi 4T değildi yani... Magnatec koyacak kadar da cahil değiliz canim..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------




    Ne kütüğü sen kütük demedin..
    Kütüğü sökmeden gaz teli çıkarmı abi Alemsin

    Anlattım ama sen hatırlayamadın galiba,detaylı bir şekilde

    Ben eskiden magnetec kullanırdım aramızda kalsın

    Ayrıca 15w40 yağı yazın kullanmanı tasviye ederim kışın 10w40 etkisini görürsün.. gerçi ben yaz kış fark etmiyo 10w40.. Sen bana bakma kafana göre takıl aklın karışmasın

  4. #11984
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    kütük dediğin yer karbüratörle bağlandığı yer mi?
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  5. #11985
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kütük dediğin yer karbüratörle bağlandığı yer mi?
    özeline bak...

  6. #11986
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı ferotr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    özeline bak...

    Sen kendi özeline bak...Ne karışıyon benim özelime....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:24 ----------

    Valla ben ybr almasaydım..topik 550 de filan dı bakın ....
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  7. #11987
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Gaz telini yağlamak için 1 nolu lastiği cıkartın 2 ve 3 nolu vidaları sıkın kablo başı ortaya cıktıktan sonra kabloyu damla damla yağlayın. kütüktan söküp geri takmak baya zaman ve bilgi beceri istiyor burdan daha basit şekilde halledebilirsin. Yağlama bittikten sonra gaz kolu ayarını çevirme anındaa 2 mm boşluk kalacak şekilde ayarlamayı unutmayalım.

    By eseyyah at 2010-02-19
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  8. #11988

    Üyelik
    30 Eylül 2009
    Şehir
    canım_BURSA
    Motosikleti
    parayı bulursam bir gün olacak ;)
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hız kesici dediğin devir kesici, o da 11,500 devirde devreye giriyor. motoru stop ta ettirmez sadece daha fazla devirlenmesini engeller.

    onlar perçin değil bildiğin tornavida deliği olmayan 6 metriklik vida. sence onları söküp tornavida ile sökülebilen vidalar taktığında motorunun çalınma süresi ne kadar olur?? bence bir hafta

    kazasız sürüşler.
    peki arkadaşım ben bu anahtarı nasıl sökecem hangi anahtar ile?6 metriklik vida demişin bu 10mm lik vida mı oluyor hangi anahtar ile söküldünü yazıp resimini gönderebilir misin?o akşam biraz karanlıktı tam olarak göremedim.bir de şu anda motorum çalışıyor ama yine de kontak anahtarı oyun yapıyor.
    bir de son bişey ben bu motoru 2. el olarak aldım ve kontak anahtarının bağlı olduğu soket var ve ilk sahibi soketi iptal edip direk kablo bağlantısı yapmış ben sıfır kontak anahtarı alsam nasıl bağlıyacam renkleri uyar mı bunun bir bağlama şekli var mı şema vb. hangi rengin ne işe yaradığı bilen arkadaşım
    varsa yardımcı olursa sevinirim.2008 model yuvarlak kafa
    saygılar...

  9. #11989
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı lieber_mann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki arkadaşım ben bu anahtarı nasıl sökecem hangi anahtar ile?6 metriklik vida demişin bu 10mm lik vida mı oluyor hangi anahtar ile söküldünü yazıp resimini gönderebilir misin?o akşam biraz karanlıktı tam olarak göremedim.bir de şu anda motorum çalışıyor ama yine de kontak anahtarı oyun yapıyor.
    bir de son bişey ben bu motoru 2. el olarak aldım ve kontak anahtarının bağlı olduğu soket var ve ilk sahibi soketi iptal edip direk kablo bağlantısı yapmış ben sıfır kontak anahtarı alsam nasıl bağlıyacam renkleri uyar mı bunun bir bağlama şekli var mı şema vb. hangi rengin ne işe yaradığı bilen arkadaşım
    varsa yardımcı olursa sevinirim.2008 model yuvarlak kafa
    saygılar...
    orjinal kontak alırsan uyar. 2008 model için olanından alacaksın. vida konusunda sadece 6 metrik olduğunu biliyorum. nasıl çıkaracağın konusunda da, ya ufak bi demire kaynak attırıp çıkarttırırsın ya da... 2. bir seçenek gelmedi aklıma.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------

    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  10. #11990
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı newceri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz telini yağlamak için 1 nolu lastiği cıkartın 2 ve 3 nolu vidaları sıkın kablo başı ortaya cıktıktan sonra kabloyu damla damla yağlayın. kütüktan söküp geri takmak baya zaman ve bilgi beceri istiyor burdan daha basit şekilde halledebilirsin. Yağlama bittikten sonra gaz kolu ayarını çevirme anındaa 2 mm boşluk kalacak şekilde ayarlamayı unutmayalım.

    By eseyyah at 2010-02-19
    Çok iyi bu gösterim saolasın...Gaz kolu ayarı 2 mm i olacak..?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:05 ----------

    peki burdan yağ tüm kablo boyunca gider mi acaba..?
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  11. #11991
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi bu gösterim saolasın...Gaz kolu ayarı 2 mm i olacak..?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:05 ----------

    peki burdan yağ tüm kablo boyunca gider mi acaba..?
    Yerçekiminin etkisiyle ve kablo içinde hareket ettikce yeterince yağ koymuşsan alttan cıkacaktır.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  12. #11992
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Alıntı newceri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yerçekiminin etkisiyle ve kablo içinde hareket ettikce yeterince yağ koymuşsan alttan cıkacaktır.





    Newçeri saolasın...
    Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..

  13. #11993
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Bu yağı önerirmisiniz

    http://www.castrol.com/castrol/produ...tentId=7019435

    Yalnız yağın performans vermesini istiyorum.
    HONDA

  14. #11994
    motodrift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Düzce 81
    Motosikleti
    WR 250 R
    bu gün dikkat ettimde vites baoşta iken lastiği çevirdiğimde zincir kasılma yapıyor sonra gevşiyor sizce bu normal mi?
    Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK

  15. #11995
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Ne dediğini anlamadımda motodrift sen hiç düzcede subap ayarı yaptırdın mı ?
    HONDA

  16. #11996
    motodrift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Düzce 81
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne dediğini anlamadımda motodrift sen hiç düzcede subap ayarı yaptırdın mı ?
    hiç yaptırmadım

    subab ayarı neden yapılır?
    Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK

  17. #11997

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı motodrift adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu gün dikkat ettimde vites baoşta iken lastiği çevirdiğimde zincir kasılma yapıyor sonra gevşiyor sizce bu normal mi?
    belki seninki daha basit bir sorundur ama
    normal değil benim motorda da yapıyordu. arka dişliyi değiştirdim düzeldi. fakat benim moto 100 le giderken motor kitlemişti. ön dişli kitlenince arka dizşliyi zincir kitledi ve dişli zarar gördü

  18. #11998
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı motodrift adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu gün dikkat ettimde vites baoşta iken lastiği çevirdiğimde zincir kasılma yapıyor sonra gevşiyor sizce bu normal mi?
    Arka tekerin ayarsız olduğu yani çapraz durduğundan o şekilde oluyor. Alttaki talimata göre ayarlarını yap. Hizalama işaretlerinin iki taraftada aynı çizgide olmasına dikkat et büyük ihtimal senin hizalama işaretlerin farklı olduğu için bu sorun oluyor.
    Bu Sorun sana performans kaybına ve arka tekerin kaymasına neden olur. Acil ayarlaman gerekli.


    By eseyyah at 2010-02-20
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  19. #11999
    motodrift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Düzce 81
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belki seninki daha basit bir sorundur ama
    normal değil benim motorda da yapıyordu. arka dişliyi değiştirdim düzeldi. fakat benim moto 100 le giderken motor kitlemişti. ön dişli kitlenince arka dizşliyi zincir kitledi ve dişli zarar gördü
    ben çok motor freni yapıyorum,acaba senin dediğin gibi dişli zarar görmüş olabilir.bi zararı olabilir miki?
    Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK

  20. #12000

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı motodrift adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben çok motor freni yapıyorum,acaba senin dediğin gibi dişli zarar görmüş olabilir.bi zararı olabilir miki?
    ben de çok motor freni yapıyorum hala. belki senin dişli sağlamdır.

    ses te geliyordu benim dişliden. elimle çevirince bariz belli oluyordu. zincirin altta salınan kısmı taş gibi oluyor sonra gevşek oluyordu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 38 kullanıcı var. (0 üye ve 38 misafir)

Bu Konudaki Etiketler