Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Şubat 2010, 22:20
#11921
serdarmert adlı üyeden alıntı
2010 model alan var mı? Rölantide stop etme sorunu varsa bence onu çözsünler..
Giden geleni aratır demişler Ben 2005 model ybr'mi mumla arıyorum...
Reklamlar
-
17 Şubat 2010, 22:21
#11922
Ararsın tabi..Değişelim gel..Mumla aramana gerek yok...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 22:24
#11923
serdarmert adlı üyeden alıntı
Ararsın tabi..Değişelim gel..Mumla aramana gerek yok...
Üste 1750'lira ver yarın 2009 model ybr'em sende
-
17 Şubat 2010, 22:27
#11924
ferotr adlı üyeden alıntı
Üste 1750'lira ver yarın 2009 model
ybr'em sende
2009 ybr
-
17 Şubat 2010, 22:35
#11925
Ferhatcım benim ki super bugün çıktım..gezmeye 2 milyar verdiler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------
Sen ağla..2009 YBR yi beğenmiyon..
Stop etme sorunu mu var...Rölantiyi 1300 yap...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 22:39
#11926
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Şubat 2010, 22:43
#11927
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 22:45
#11928
serdarmert adlı üyeden alıntı
Ferhatcım benim ki super bugün çıktım..gezmeye 2 milyar verdiler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------
Sen ağla..2009 YBR yi beğenmiyon..
Stop etme sorunu mu var...Rölantiyi 1300 yap...
Beğenmez olurmuyum hiç lafın gelişi şeettiydim ben
Abi benim ybr haftada 1 kere yapıyo yapmıyor stop etme işini O'da normal..Geçen tüm bakımlarını yaptım gaz halatı,debriyaj halatını yağladım,zinciri temizleyip yağladım,karbüratörün pis suyunu aldım rolantiyi yükselttim,buji gözden geçirdim,hava filitresi değişti daha ne yapam valla saat gibi maşşallah
-
17 Şubat 2010, 22:54
#11929
sedat seyret mutlaka ama...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:52 ----------
ferotr adlı üyeden alıntı
Beğenmez olurmuyum hiç lafın gelişi şeettiydim ben
Abi benim
ybr haftada 1 kere yapıyo yapmıyor stop etme işini O'da normal..Geçen tüm bakımlarını yaptım gaz halatı,debriyaj halatını yağladım,zinciri temizleyip yağladım,karbüratörün pis suyunu aldım rolantiyi yükselttim,buji gözden geçirdim,hava filitresi değişti daha ne yapam valla saat gibi maşşallah
Canım kardeşim şunları banada anlat....Ne yağ kullandın...msn ye gel..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 23:00
#11930
Ybr en büyük kac ebatlarında lastik takılır ?
-
17 Şubat 2010, 23:07
#11931
uniqe adlı üyeden alıntı
Ybr en büyük kac ebatlarında lastik takılır ?
Değişik bi soru gerçekten....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------
Büyük lastik mi takacan..Ben arabadan örnekle gerek yok yapma etme...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 23:08
#11932
uniqe adlı üyeden alıntı
Ybr en büyük kac ebatlarında lastik takılır ?
valla zorlasanız 130 luk takılırmı arkadaslar hadi 110 falan oluyordaben 15 bin km kadar 100lük lastik kullanmiştim..şu an orjinal ebat kullaniyorum
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Şubat 2010, 23:09
#11933
Bu 90/90 da 100 takılsa nasıl olur ki.
-
17 Şubat 2010, 23:50
#11934
jawa adlı üyeden alıntı
Ateşleme olduğuna göre ne aküde, ne bujide, ne bobinde ve kablosunda, ne de kontakta sorun yok demektir.Benzin ve hava karışımının (ki buna karbürasyon diyoruz) ateşlememesinin tek nedeni vardır karışımdan birinin eksik olması.Hava filtresi iyice kirlenmiş/ tıkanmış olabilir.Aynı şekilde benzin filtresi de tıkanmış, yada kirli/kalitesiz benzin olabilir.Zaten kendin de tahmin etmişsin, muhtemelen doğru tahmin:
Karbüratör ile depo arasındaki hortumu söküp benzin gelip gelmediğine bakabilirsin.Karbüratörün altındaki tahliye vidasını gevşeterek buradaki birikmiş olası su ve pislikleri tahliye edebilirsin.Yağmurda uzun süreli kullanımlarda hava filtresi su alıyor ve şişiyor, belki budur.Karbüratörün sağ tarafında bir havalandırma hortumu var, bunun tıkalı olup olmadığını da kontrol etmek lazım.
Ybr lerin karbüratörlerini pek kurcalamaya gerek yok.Zira kurcalanacak birşey yok zaten.Benzinde pislik varsa benzin musluğunun oradaki filtreyi geçemez zaten.Oradan sadece su geçer, o da karbüratörün altındaki vida ile tahliye edilir.
arkadaşlar motorumun start alma sorunu giderildi.sigortadan kaynaklanmış.bu akşam tarama yaparken gördüm.oh be.
bu arada bu sigortayı da attıranın ben kontak anahtarının olduğunu düşünüyorum.yıkama sırasında sabun su giriyor ve paslanıyor.geçenlerde otobanda giderken stop etti ya hız kesici devreye girdi ama yok be 80 ile gidiyordum.
sizden istediğim bu karbüratör pisliğini temizlemek için hangi vidayı gevşetiyorz.bir tane var karbüratörden yere doğru bir hortum var oradaki vida mı?resimli olarak gönderebilirseniz tüm arkadaşların motor bakımları için faydalı olacağına inanıyorum.
bie de benim sormak istediğim,bu kontak anahtarını değiştireyim diye bu akşam baktım ama gördüm ki perçinli alttan iki tane perçin ile şimdi ben bu perçinleri söksem yeni kontak anahtarını nasıl oraya monte edecem.perçinli mi yoksa vidalı mı?vidalı ise vida orayı tutar mı.model 2008 yuvarlak kafa...
yardımlarınızı bekliyorum...
herkese kazasız belasız güler arkadaşlar...
-
18 Şubat 2010, 10:40
#11935
lieber_mann adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorumun start alma sorunu giderildi.sigortadan kaynaklanmış.bu akşam tarama yaparken gördüm.oh be.
bu arada bu sigortayı da attıranın ben kontak anahtarının olduğunu düşünüyorum.yıkama sırasında sabun su giriyor ve paslanıyor.geçenlerde otobanda giderken stop etti ya hız kesici devreye girdi ama yok be 80 ile gidiyordum.
sizden istediğim bu karbüratör pisliğini temizlemek için hangi vidayı gevşetiyorz.bir tane var karbüratörden yere doğru bir hortum var oradaki vida mı?resimli olarak gönderebilirseniz tüm arkadaşların motor bakımları için faydalı olacağına inanıyorum.
bie de benim sormak istediğim,bu kontak anahtarını değiştireyim diye bu akşam baktım ama gördüm ki perçinli alttan iki tane perçin ile şimdi ben bu perçinleri söksem
yeni kontak anahtarını nasıl oraya monte edecem.perçinli mi yoksa vidalı mı?vidalı ise vida orayı tutar mı.model 2008 yuvarlak kafa...
yardımlarınızı bekliyorum...
herkese kazasız belasız güler arkadaşlar...
Karbüratörün pisliği için kırmızı ok işaretinin olduğu vidayı gevşeteceksin...
URL=http://img43.imageshack.us/i/rlantiayar1.jpg/][/URL]
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
18 Şubat 2010, 20:52
#11936
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
18 Şubat 2010, 20:54
#11937
Antalyadan satılık 2009 Ybr.( Orjinal uzay kafası duruyor ) Yuvarlak kafa Şuan..İlgilenenler msj'İle telefon bırakırsa Sevinirim Herkese hayırlı günler.( Not Motor kazasızdır.)
-
18 Şubat 2010, 22:26
#11938
debriyaj ile ilgili ciddi bir sorunum var galiba.motorla 15 km filan yaptıktan sonra debriyaj teli gevşiyor ve kavraması kısalıyor.durduğumda ise vitesteyken debriyaja bassamda stop ediyor,sanki debriyaj yokmuş gibi ayrıca debriyajım çok sert viteslerde sert geciyor.
sorun ne olabilir?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------
serdarmert adlı üyeden alıntı
Karbüratörün pisliği için kırmızı ok işaretinin olduğu vidayı gevşeteceksin...
URL=http://img43.imageshack.us/i/rlantiayar1.jpg/]
[/URL]
o vidayı gevşetince mi pislik gidiyor,yoksa sökmek mi gerek?
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
18 Şubat 2010, 22:31
#11939
debriyaj ayarını kontrol et viteslerin sert geçişi ondandır.
-
19 Şubat 2010, 10:49
#11940
Motodrift; vidayı gevşet demekle ne anlıyorsan onu yap...
Ayrıca teşekkür etmesini de öğren....
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 47 kullanıcı var. (0 üye ve 47 misafir)
Bu Konudaki Etiketler