Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Şubat 2010, 22:39
#11901
iyi o zaman bende ön tekeri tubless yaptırayım..Ne gerek var..
Debriyaj balatasının bitmesi nasıl anlaşılır...?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
-
16 Şubat 2010, 22:58
#11902
2 gün boyunca yokuşta ve düz yolda kaldırma yaptım
yarın inşallah viteslere geçicem bana şans dileyin
-
16 Şubat 2010, 23:09
#11903
Benim rölanti 1 in altında idi 1 yaptım..daha da yükseltiyim mi?
Sanki gerekiyor gibi..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 23:12
#11904
motor son 1 haftadır benzin akıtıyordu sonunda bugn kısmet oldu ve servise gittim karbüratör şamandrasını söktü ve temizledi şu an için sorun yok gibi tek sorun şu sıralar aküm zayıfladı akü önerileriniz nelerdir ?
-
16 Şubat 2010, 23:16
#11905
serdarmert adlı üyeden alıntı
Benim rölanti 1 in altında idi 1 yaptım..daha da yükseltiyim mi?
Sanki gerekiyor gibi..?
1.000 devir az bence yükseltseniz iyi olur.
Yamaha kullanıcı kitabcığında 1.300 - 1.500 devir arası yapın deniyor. Ben 1.300 devirde tutuyorum yaz kış.
Soğuk çalıştırma ve stop sorunu yaşıyorsanız bence 1.500 devire kadar çıkarmanızda fayda var.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
16 Şubat 2010, 23:20
#11906
newceri adlı üyeden alıntı
1.000 devir az bence yükseltseniz iyi olur.
Yamaha kullanıcı kitabcığında 1.300 - 1.500 devir arası yapın deniyor. Ben 1.300 devirde tutuyorum yaz kış.
Soğuk çalıştırma ve stop sorunu yaşıyorsanız bence 1.500 devire kadar çıkarmanızda fayda var.
Stop sorunu olmuyor pekte soğuk çalıştırmada biraz zorlanıyorum..
Bide yavaşlamak gerektiğinde, 1 kadar iniyormusunuz?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 23:42
#11907
serdarmert adlı üyeden alıntı
Stop sorunu olmuyor pekte soğuk çalıştırmada biraz zorlanıyorum..
Bide yavaşlamak gerektiğinde, 1 kadar iniyormusunuz?
Anlamadım Sorunuzu 1 kadar derken? Soruyu birazdaha açsanız.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
16 Şubat 2010, 23:47
#11908
Vites diyor sanırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------
osmanfeza adlı üyeden alıntı
2007 model 20 bin km aşmış motoruma hediyeler aldım. 3. cü yaşını ırc tubeless ön arka lastik ve shad arka çanta ile kutladık.
ilk izlenimlerimize göre bende motorumda
yeni parçaları çok beğendik.
Lastiği kaça aldınız.
-
16 Şubat 2010, 23:56
#11909
Vites evet....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------
irc ler 60 Tl c.varında sanırım..www.rialli.com bak istersen...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 00:01
#11910
serdarmert adlı üyeden alıntı
Vites evet....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------
irc ler 60 Tl c.varında sanırım..
www.rialli.com bak istersen...
debriyaj balatası bittiğini anlamak için sanırım biraz dikkatli olmak yeterli olur.
kalkışlarda fırlama hareketini yapmıyorsa, yokuşta kalakarken çok silkeleme yapıyorsa, ikinci viteste bağırdığı halde hızı değişmiyorsa... sanırım balatada sorun aramak gerekir.
yine de en son ustaya danışmak ve göstermek iyi olur. gerçi insan kendi motorunun en iyi ustası olmalıdır. çünkü doktorlar hastalığın hikayesine çok önem verirler siz de motorunuzun hikayesini en iyi bilenlerden olmalısınız ki problem olduğunda çözüme nereden gideceğinizi bilesiniz.
(bayağı ahkam kesmişim yahu yeter değil mi ama )
-
17 Şubat 2010, 00:09
#11911
alisemerci adlı üyeden alıntı
debriyaj balatası bittiğini anlamak için sanırım biraz dikkatli olmak yeterli olur.
kalkışlarda fırlama hareketini yapmıyorsa, yokuşta kalakarken çok silkeleme yapıyorsa, ikinci viteste bağırdığı halde hızı değişmiyorsa... sanırım balatada sorun aramak gerekir.
yine de en son ustaya danışmak ve göstermek iyi olur. gerçi insan kendi motorunun en iyi ustası olmalıdır. çünkü doktorlar hastalığın hikayesine çok önem verirler siz de motorunuzun hikayesini en iyi bilenlerden olmalısınız ki problem olduğunda çözüme nereden gideceğinizi bilesiniz.
(bayağı ahkam kesmişim yahu
yeter değil mi ama
)
Benim ki 18 bine yaklaşıyor..
20 binde değişir belkide...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 00:19
#11912
serdarmert adlı üyeden alıntı
Vites evet....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------
irc ler 60 Tl c.varında sanırım..
www.rialli.com bak istersen...
Durmam gerekiyorsa 2. vitese kadar düşüp sonra duruş yapıyorum 1. vitese kadar düşmüyorum. Ama Şehiriçi trafikte vites düşürme ile yavaşlamak pek mümkün olmuyor. Genelde Fren sonrası gereken hıza kadar düşüyorum sonrasında o anki hızıma uygun vitese takıp devam ediyorum.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
17 Şubat 2010, 09:13
#11913
ırc ön arka tubeless lastiklerimi toplam 85 tl ye satın aldım. izmir çankaya dan.
-
17 Şubat 2010, 09:25
#11914
osmanfeza adlı üyeden alıntı
ırc ön arka tubeless lastiklerimi toplam 85 tl ye satın aldım. izmir çankaya dan.
Çok iyi almışsın güle güle kullan...Ancak üretim tarihi yeni mi?
Peki sende mi sonradan tubeless yaptırdın ön teker.?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 19:05
#11915
serdarmert adlı üyeden alıntı
Çok iyi almışsın güle güle kullan...Ancak üretim tarihi
yeni mi?
Peki sende mi sonradan tubeless yaptırdın ön teker.?
her iki tekeride yeni tubeless yaptırdım. 22 bin km üzerinde gelen sakuraları kullandım. üretim tarihi yeni. aldığım bayii anlaş firmasının (ırc üretici firma) ana bayii.
-
17 Şubat 2010, 19:29
#11916
AydoganX adlı üyeden alıntı
@serdarmert
Benim CBF ile ne alıp veremediğin var yahu
Gayet memnunum motorumdan.
Ama şu
YBR'nin enjeksiyonlusu gelsin bi kullansın millet. Yorumları alalım. Bi test sürüşüne çıkalım. Ondan sonra düşünürüz. Ama şu hali ile değişmem.
Her takip ettiğimiz topiğin motoruna sahip olsaydık garajda yer kalmazdı
boşuna beklemeyin, yeni ybr ler gene euro3 normunda karbüratör beslemeleli. ana bayiye sordum.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
17 Şubat 2010, 19:36
#11917
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Şubat 2010, 20:37
#11918
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
17 Şubat 2010, 21:43
#11919
serdarmert adlı üyeden alıntı
He valla.. Sonu yok bu işlerin...2010 model alan var mı? Rölantide stop etme sorunu varsa bence onu çözsünler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 ----------
Paşalar, şimdi ön tubless yapılıyor..Sadece sibob değecek..tamam..
Ben yapıverem be yahuu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------
cbf lerde stop etme sorunu yoktur herhalde..?
Bu topik çok hareketli değil...?
Metal kısımları neyle parlatıyorsunuz...? Bari buna cevap verin... Bi daha ki sefere kız adı seçecem nickimi bak o zaman..sen gör...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------
Sziden öğrendim derim bende.. Bu şarkıyı
ybr cilere gönderiyorum...Hadi paşalar...dansa..
abi kız nicki seçme yahu yakışmaz bu yaştan sonra
gerçi yaşını bilmiyorum ama
-
17 Şubat 2010, 22:04
#11920
Yok yok o zaman daha çok cevap yazlır..Bide nataşa adı bulayım gör bak...yaş 48...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 242 kullanıcı var. (0 üye ve 242 misafir)
Bu Konudaki Etiketler