Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Şubat 2010, 03:55
#11881
Reklamlar
-
16 Şubat 2010, 10:55
#11882
O hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullan iyişallah..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 11:00
#11883
-
16 Şubat 2010, 11:16
#11884
Motorunda güzelmiş ağır bi motor.. Ağır küheylan.. Güle güle kullan..Benimde ön teker iç lastikli bunu dublexe nasıl çeviririm..2005 model benim motor..Irc kayıyor diyorlar yağışlı yolda...Pirelli alaydın keşke...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:04 ----------
kanucan adlı üyeden alıntı
ybr lerin zincir fiyatı ne kadar.
bana 200 tl fiyat biçtiler (oha dedim)
fiyat doğrumu ?
Bende elinin altında internet olnanın böle sorular sormasını anlamıyorum..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 12:04
#11885
serdarmert adlı üyeden alıntı
Motorunda güzelmiş ağır bi motor.. Ağır küheylan.. Güle güle kullan..Benimde ön teker iç lastikli bunu dublexe nasıl çeviririm..2005 model benim motor..Irc kayıyor diyorlar yağışlı yolda...Pirelli alaydın keşke...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:04 ----------
Bende elinin altında internet olnanın böle sorular sormasını anlamıyorum..
irc ve pirelli kullandım.
irc pirelliye göre zayıf kalıyor ama irc de fena değil.
orijinal lastiklerine göre çok avantajlı.
-
16 Şubat 2010, 12:08
#11886
Evet irc çok yumuşak..Kauçuk oranı iyi bencede...
İç lastikli ön lastiği nasıl dublex yaparım alicim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------
Bende arka metzeler ön sakura ....
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 12:24
#11887
serdarmert adlı üyeden alıntı
Evet irc çok yumuşak..Kauçuk oranı iyi bencede...
İç lastikli ön lastiği nasıl dublex yaparım alicim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------
Bende arka metzeler ön sakura ....
jantı delip sibob'u değiştirmeye hiç uğraşma,tubeless lastiği şamrelin üzerine direkt tak.2 senedir bu şekilde kullanıyorum no problem
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
16 Şubat 2010, 12:38
#11888
babaçi adlı üyeden alıntı
jantı delip sibob'u değiştirmeye hiç uğraşma,tubeless lastiği şamrelin üzerine direkt tak.2 senedir bu şekilde kullanıyorum no problem
İç lastikli tubless... Yani eskisi gibi ne fark etti anlamadım..Olur mu öyle babaiçi??
Pantolonun üstüne don giymek gibi bişey ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:33 ----------
AydoganX, gel sanada YBR alalım..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 12:40
#11889
serdarmert adlı üyeden alıntı
Evet irc çok yumuşak..Kauçuk oranı iyi bencede...
İç lastikli ön lastiği nasıl dublex yaparım alicim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------
Bende arka metzeler ön sakura ....
abi adım alisemerci değil o sadece nickim janjanlı bir nick bulamadım onu aldım
ismim mustafa.
neyse.
sakurayı mutlaka değiştir abi başına bir şey gelsin istemem.
tubeless bir lastik alıp takıyorsun bu kadar. ben çok kullandım öyle. irc ya da pirelli ... bazıları doğuştan tubeless olmayan canta tubeless takılmaz diyor ama ben sakınca görmedim tecrübelerimde.
takma işlemi de diğeri ile aynı sadece iç lastik olmuyor ve sibop değişiyor.
-
16 Şubat 2010, 12:45
#11890
alisemerci adlı üyeden alıntı
irc ve pirelli kullandım.
irc pirelliye göre zayıf kalıyor ama irc de fena değil.
orijinal lastiklerine göre çok avantajlı.
babaçi adlı üyeden alıntı
jantı delip sibob'u değiştirmeye hiç uğraşma,tubeless lastiği şamrelin üzerine direkt tak.2 senedir bu şekilde kullanıyorum no problem
O zaman bı anlamı kalmıyor ki tubelessin. Lastik patladı mı birden iner sambrel olduğu için bir anlamı kalmaz. Benim on teker fabrikasyon tubeless ve memnunum. Daha güvenli ve uzun omurlu. Kazasiz surusler.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
16 Şubat 2010, 13:05
#11891
alisemerci adlı üyeden alıntı
abi adım alisemerci değil o sadece nickim
janjanlı bir nick bulamadım onu aldım
ismim mustafa.
neyse.
sakurayı mutlaka değiştir abi başına bir şey gelsin istemem.
tubeless bir lastik alıp takıyorsun bu kadar. ben çok kullandım öyle. irc ya da pirelli ... bazıları doğuştan tubeless olmayan canta tubeless takılmaz diyor ama ben sakınca görmedim tecrübelerimde.
takma işlemi de diğeri ile aynı sadece iç lastik olmuyor ve sibop değişiyor.
Siz gazeteciler..? Benim adım Mert..(İlk Mert ama ülkemizde)
Takma isimler kullanırsınız ya ondandır..Pederde esk gazetecilerden dir..!
Bende sadece sibob değiştirerek olur diye biliyorum ama kullanmadım..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:48 ----------
ozgurakman adlı üyeden alıntı
O zaman bı anlamı kalmıyor ki tubelessin. Lastik patladı mı birden iner sambrel olduğu için bir anlamı kalmaz. Benim on teker fabrikasyon tubeless ve memnunum. Daha güvenli ve uzun omurlu. Kazasiz surusler.
Doğru valla bende senle aynı fikirdeyim Özgürcüm..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------
Konuştukça bakın doğru bildiğimiz yanlışlar çıkıyor..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------
AydoğanX, gel sat şu motoru YBR alalım sana da...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 13:20
#11892
serdarmert adlı üyeden alıntı
AydoganX, gel sanada YBR alalım..
serdarmert adlı üyeden alıntı
AydoğanX, gel sat şu motoru YBR alalım sana da...
@serdarmert
Benim CBF ile ne alıp veremediğin var yahu Gayet memnunum motorumdan.
Ama şu YBR'nin enjeksiyonlusu gelsin bi kullansın millet. Yorumları alalım. Bi test sürüşüne çıkalım. Ondan sonra düşünürüz. Ama şu hali ile değişmem.
Her takip ettiğimiz topiğin motoruna sahip olsaydık garajda yer kalmazdı
-
16 Şubat 2010, 13:24
#11893
AydoganX adlı üyeden alıntı
@serdarmert
Benim CBF ile ne alıp veremediğin var yahu
Gayet memnunum motorumdan.
Ama şu
YBR'nin enjeksiyonlusu gelsin bi kullansın millet. Yorumları alalım. Bi test sürüşüne çıkalım. Ondan sonra düşünürüz. Ama şu hali ile değişmem.
Her takip ettiğimiz topiğin motoruna sahip olsaydık garajda yer kalmazdı
Biliyordum YBR de gözün olduğunu...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 13:24
#11894
ozgurakman adlı üyeden alıntı
O zaman bı anlamı kalmıyor ki tubelessin. Lastik patladı mı birden iner sambrel olduğu için bir anlamı kalmaz. Benim on teker fabrikasyon tubeless ve memnunum. Daha güvenli ve uzun omurlu. Kazasiz surusler.
nasıl anlamı kalmıyor,içinde şambrel var diye hava hemen inecekmi dışındaki tubeless hiç bir işe yaramaz mı? biraz düşün bakalım.
yada jantın sibob deliğini genişletip sibobu değiştireceksin ki bir daha iç lastik takma şansın kalmıyor,yada özel siboblar var tanesi 5tl onlardan bulacaksın,buldun diyelim bu seferde jantın et kalınlığı sibobbun dişlerine büyük geliyor somunu adam gibi tutturamıyorsun,lastikçi jantı taşlamaya kalktı müsaade etmedim.
en kısa yolu seçtim içerde şambrel dışarda tubeless
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
16 Şubat 2010, 13:30
#11895
babaçi adlı üyeden alıntı
nasıl anlamı kalmıyor,içinde şambrel var diye hava hemen inecekmi dışındaki tubeless hiç bir işe yaramaz mı? biraz düşün bakalım.
yada jantın sibob deliğini genişletip sibobu değiştireceksin ki bir daha iç lastik takma şansın kalmıyor,yada özel siboblar var tanesi 5tl onlardan bulacaksın,buldun diyelim bu seferde jantın et kalınlığı sibobbun dişlerine büyük geliyor somunu adam gibi tutturamıyorsun,lastikçi jantı taşlamaya kalktı müsaade etmedim.
en kısa yolu seçtim içerde şambrel dışarda tubeless
Tamamda öyle kullanan çok ama senin gibi ilk defa duydum ben şahsen..
ama banada pek mantıklı gelmedi..Gerçi 2 senedir sorun olmamış...
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
16 Şubat 2010, 13:41
#11896
serdarmert adlı üyeden alıntı
Tamamda öyle kullanan çok ama senin gibi ilk defa duydum ben şahsen..
ama banada pek mantıklı gelmedi..Gerçi 2 senedir sorun olmamış...
1 defa lastiğe kalın bir raptiye girmişti,hava tamamen boşalmasına rağmen lastik sanki inmemiş gibi görünüyordu,benzinciye gittim hava kompresörü tam boş olduğu için hava basmadı,değişik bir ayarı varmış ozaman fark ettik.lastik havası tamamen boşaldığında benzincilerdeki hava makinası ayarını değiştirmeden hava basmıyor.tam boş ayarına almak gerekiyormuş.
O zaman bile üzerine binip 2 benzinci gezdim ve ardından lastikçiye gittim jant yere yapışmadı.aynı iç lastiği ve hala kullanıyorum
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
16 Şubat 2010, 16:49
#11897
dün bir arkadaşım bindi benim mavişe dedi ki debriyajının ömrü azalmış bırakınca kafa kaldırması gerek motor vııııııııınnn ediyo dedi yani debriyajın tepkisi azalmış kavraması galiba baktırtayımmı dursun mu bitene kadar (motor 21binde)
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
-
16 Şubat 2010, 17:58
#11898
malkocoglu48 adlı üyeden alıntı
dün bir arkadaşım bindi benim mavişe dedi ki debriyajının ömrü azalmış bırakınca kafa kaldırması gerek motor vııııııııınnn ediyo dedi yani debriyajın tepkisi azalmış kavraması galiba baktırtayımmı dursun mu bitene kadar (motor 21binde)
Baktır bence. Çok bir şeyde tutmaz
-
16 Şubat 2010, 19:20
#11899
malkoçoğlu48 benimde motorum 20 binde debriyaj balatası değişti. bencede baktır. yedek parça fiyatları indirimde bu aralar.
benim lastikler yeni tubeless oldu ama sibop lar takılırken janta herhangi bir uygulama yapılmadı. mevcut janta uygun siboplar var piyasada. delik genişletme yada taşlama olsaydı bende müsade etmezdim.
-
16 Şubat 2010, 21:06
#11900
malkocoglu48 adlı üyeden alıntı
dün bir arkadaşım bindi benim mavişe dedi ki debriyajının ömrü azalmış bırakınca kafa kaldırması gerek motor vııııııııınnn ediyo dedi yani debriyajın tepkisi azalmış kavraması galiba baktırtayımmı dursun mu bitene kadar (motor 21binde)
yeteri kadar gitmişsin değiştir motor da rahatlasın sen de rahatla.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 315 kullanıcı var. (0 üye ve 315 misafir)
Bu Konudaki Etiketler