Arkadaşlar ybr ciler bi bakın şu ilana yaaw sıfırı kaç ytl ybr nin adam 4.600 ytl fiyat istiyo
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20692
Arkadaşlar ybr ciler bi bakın şu ilana yaaw sıfırı kaç ytl ybr nin adam 4.600 ytl fiyat istiyo
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20692
CBR 125 R
YBR kullanan arkadaşlar merak ettiğimden ve ne derece doğru bilmiyorum..Kullanıcı el kitabının 47. sayfasında sağ krank kapağının sökülüp yağ filitresinin 1000-3000 ve 3000 km takip ettiği km'lerde temizlenmesi veya değiştirilmesi gerekiyor deniliyor bu konuda bilgisi olan arkadaşlarımızın bilgilerini paylaşmasını bekliyorum.
bizim deştirmemiz doğru olurmu (garanti kapsamı açısından) ve fiyatı nekadardır
teşekkürler.
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
11.000 kmdeki motorumun yağ filtresini birkaç hafta önce değiştirmek amacıyla söktüm ancak ne bir pislik nede bir deforme olmadığı için söktüğüm gibi yerine taktım. yağ filtresi sökme işlemi göründüğü kadar basit bir olay değil. debriyaj kapağını açmanız, kickstartı tamamen sökmeniz gerekiyor. debriyaj kapağını açmak kolay ancak kickstartı açarken çok dikkatli olmalısınız. yaylı mekanizma bir kez yerinden çıkarsa geri yerine takmak çok zordur. tavsiyem hiç açmamanız. 11000 kmde bile yağ filtresi sıfır gibiydi. yinede bu işlemi yapmayı düşünüyorsanız mutlaka bir serviste yaptırın. fiyatıda 10 ytl altında olması lazım
emo
kardeş bize şu geniş lastiğin fotoğrafını gönderebilirmisin çok merak ettim
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
Merhaba, ybr ye ihanet gibi anlaşılmasın ama honda cbf 150 diye yeni bir model çıkarmış, ilgili topic de test sürüşü ve tartışması var arkadaşlar. Şimdi sizce ybr ile nasıl bir karşılaştırma yapabiliriz ? Görünümü geçiyorum çünkü ybr nin yanında çirkin ördek yavrusu gibi kalıyor. Ama özellikleri ? Ybr ci arkadaşlar bi değerlendşrme yapsa derim, benim gibi bir iki haftaya motor alacak olanların hayır duasını alsa bi kez daha. Tşk ler ...
teknik açıdan silindir hacmi ve maximum güç dışında pek bir fark yok. görünüş konusu göreceli olduğu için kimi beğenir kimi beğenmez. (tam bir çinli gibi görünsede siyahı güzel duruyor). tercih konusu ise tamamen belirleyecekleri fiyata bağlı olacak. ybr ile aynı veya yakın fiyattan piyasaya çıkarsa ilk sırayı alır. ancak fiyat 4000 civarı olursa (ki büyük ihtimalle 4000 üstü olacak. bkz cg125) pek iş yapmayacağı kanaatindeyim. 3500 gibi bir fiyattan ortalığı alt üst edecek bir makina.
hondada motosiklet eğitimi alırken test sürüşü amacıyla cbf 150 getirdiler çok çirkin olduğunu kabul ediyorum bi 5-10 metre sürdüm çok zor izin kopararak(hatta yasak yani ) ağırlık merkezi tam orta sehpada bilmiyorum iyimidir kötümümdür ama benim hoşuma gitti ağırlık merkezinin yeri .fiyat konusunda eğitmenlerin başının etini yedim bana dedilerki bu makine ybr ye rakip oalrak çıkacak ya aynı fiyattan yada daha düşüğünden verilir tabi bu ordaki görevlinin tahmini kesin bişey yok
bu arada arkadaşlar acemiliğimin kurbanı oldum 2 kere daha düştüm yağmurlu havada fren müşürünün çıt sesini duyacak kadar fren sıktım ve ön lastik kilitlendi ana caddede(baya işlek bir cadede) 40 la giderken düştüm tabi bende bişery yok gene ancak motor biraz hırpalandı sol arka sinyal aşağıya doğru yamuldu bu konuda ne yapabilirim bu sinya nasıl düzeltilir? yardımcı olursanız sevinirim
Kask tak!
bence 2.600 demek istemis olabilir
arkadaslar
su rodaj isinde hergun birileri birseyler soyluyor bisikletcide ,kebapcida..
500 km ye kdar zorlama sonra bas diyorlar motor sagir olur!
motor sagir olur!
devamli ayni laf bendeki ing . kullanim klavuzunda 500 km ye kdr 6000devir
500-1000 arasini 7500 deviri gecmeyin yaziyor
aynen boyle
0-500km(0-300mi)
avoid prolonged operation above 6000r/min
....
....ayni suratte uzun sure kullanma fln diyor
500-1000km
avoid prolnged operation above7500 r/min
...
diyor
bi onerisi olan ?
2 .sorum ise her 300 kmde bir zincir yaglanirmis bunuda repsolun zincir yagini al kendin yaparsin dediler ne dersiniz?
300 kmdeyim en fazla 65 km yaptim 6000 deviri gecmiyorum su rodaj bitsede gezebilsem rahat rahat..
Ege Dis Hek Fak
Görüntü şimdilik kötü gözüküyor ama gözümüz alışınca bence onuda benimsiyeceğiz. Benimde ikinci motorum ybr ydi eski kasa gerçekten çok sorunsuz ve güzel bir makine ancak hız olarak 110km hadi yokuş aşağı zorladın en fazla 120km görüyor, bu motor hız için alınmaz diyecek bazı arkadaşlar ama bazen uzun yolda ve konvoy sürüşlerinde 100-110km ile gitmek gerekiyorki buda ybr için zorlama bir hız oluyor hiç sağlıklı değil, test verilerinde cbf 150 kısa mesafede 120km ye çıktığından bahsediliyorki bu çok iyi bir şey.
Devir saati olmadığı söyleniyor ama kim devir saatine bakıpta vites değiştiriyorki soruyorum buradan?
Birde artıları var run off, elcikten jikle, (pessinger) selektör düğmesi koyulmuş
bunlarda bence motora değer katar.
Birde motorları yerinde gör üstüne bin malzeme kalitesine bak sonra kendin karar ver.
devir saati önemli...ben bakıyorum şahsen...ben beğendim valla bu cbf 150yi.Ama ybrmi hiç bir şeye değişmem :D
gdm bende şu rodaj konusunda çok sıkıntılıyım banada 5000devri geçmemem söylendi ilk 1000 km için ama yola çıktımı mecburi 80den aşağı inmemen gerekiyor (6500devir civarı falan yani..) indiğin zaman daha tehlikeli oluyor..e yola çıkmadanda mahalle aralarında 1000 km dolan dolan bitmio..
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
ybr almak ıstıyorum ama baslangıc motoru olarak kullanabılır mıyım motor konusunda hıc tecrubem yok yoksa vıtessız bır scooterla baslamak daha mı dogru olur ?
rica ederim. ayrıca email adresim positively_4th_street@hotmail.com isteyen, yardıma ihityacı olan herkes ekleyebilir.
Arkadaşlar şu aralar zamanım olmadıgından motoru servise götüremiyorum size sormak istedim bir sorunum war
Bazen yokuş aşşagıya giderken boşa alıyoruz bazen de kontagı kapatıp gidiyoruz.motordan(muhtemelen debriyaj) dan tıkır tıkır diye ses geliyor.Bu ses sizin motorlardan da geliyor mu yardımcı olursanız cok sevinirim.
motorun kitleme olsasılıgından korkuyorum :(
Hıı bu arada bende ekledim seni msnde gorusuruz
egsozu boşaltmanızı tavsiye etmem.egsozun sesi güzel oluyor.motor rahat hareket ediyor ama 90 km/h den sonrası çok yavaş hızlanıyor.çünkü basınç azalıyor.bu yüzden hızlanma azalıyor.
benimde motorum yeni 3000 km ye az kaldı.ilk aldığımda devire filan bakmıyordum.motorun sesine göre vites atıyordum.ilk 1 hafta filan çok yüksek devire filan çıkarmıyordum.sonra yavaş yavaş basmaya başladım.daha 600 km de 110 km/h hıza ulaştım.o günden sonra nerde düz yol bulursam hız yaptım.
motorun durumu şu an çok iyi.gördüğüm son hız 10.000 devirde 118-120 km/h oldu.
bence 300-500 km olduysa düz yolda basmanı tavsiye ederim.
sagol sonix
Ege Dis Hek Fak
Şu an bu konu içerisinde 84 kullanıcı var. (0 üye ve 84 misafir)