Bence lokmadan başka bişiy kullanmayın bu tür işlemlerde, karter tapası çok hassas bi malzeme dengeli dönmesi gerekiyor çıkartırken ve takarken bence lokma kullanın.
demek istediğim güç dengeli olmalı sıkarken ve gevşetirken.
http://images.google.com.tr/imgres?i...%3D20%26um%3D1
Eee sen yağ değiştirmiyormusun..?
Serviste mi yapıyorlar.?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Eee naptın çırağa.
Veya sonra çözüm olarak ne yaptılar..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
0,15 sentil ile 0,10 sentil çakısını supab vidasının arasında ne kadarlık tur attığını tespit ediyorsun ona göre 0,012 ye ayarlıyorsun. Mesela 0,15 sentille tatlı sıkı yapıyorsun sonra 0,10 sentli koyuyorsun 0,10 a sıkarken Sanırım Ayar civatası yarım tur dönüyor ona göre civatayı ceyrek tur attırsan 0,125 olur. Çeyrek turdan daha az cevirirsen 0,12 olur. Göz kararı ayarını yapıyorsun.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
evet arkadaşlar fotoğraflarına baktımda tek noktadan enjeksiyonlu bu factor ybrler ancak çok noktadan enjeksiyon olsa daha iyi olurdu zira tek nokta enjeksiyonlu motorlar karbüratörlüye biraz yakındır yakıt olsun performans olsun ama yinede daha iyidir enjeksiyonlu sistemler püskürtmeli olduğundan karbüratörlüde 0.10 yada 0.12kuruş yakan ybr belkide 0.09 kuruşa kadar iner yakıtta performans olarakta illaki güce ve torka daha fazla meğilli olacak ve daha iyi performanslı olacaktır
Yamahaşk 😍
anladım.. 17 lik lokma ile oluyor muş? bende kendim yapmak istiyorum..
newçeri bilgiyiverdi..tşkler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:27 ----------
bi tane tıpa takamayacakmıyız yani. Öyle değilmi YBR uzmanları..
Şu ihtiyar abinize moral verin braz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------
AydoganX gel satalım cbf 150 yi sanada Ybr alalım.
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
selam arkadaşlar
nasıl motorlar iyimi ben bugün bi 80 km yaptım maşallah güzel kaçıyo makine
ama havalar baya kötü ya 100 km de 3,5 litre yakmış görünüyo makine çok galiba değilmi
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
yağını değiştirdim buji iyi dediler bide hava filtresini temizledim baska ne etki eder acaba 4bin ile 5 bin devirde sakin kullanırım
jant aralarına bi parca takıyorlar bilginiz var mı dostlar ne diye arıyacam o parcayı sanayide
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
buji illa ngk mi olacak?
Tırnak aralığı önermli değil mi? 05 mm mi olacak?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
aslında benim buji heralde hiç değişmemiştir 22binde motor bi değiştireyim iridyum buji oluyor mu bizim motorlara arkadaşlar bide nasıl oluyo iridyum buj kullanan var mı memnun mu bilgi verirseniz sevinirim
dün başıma şöyle bişey geldi kısa farda yanıp yanıp sönmeeler oldu uzunlarda olmadı lambamı bozuk acaba fişlere mi bi bakayım benim ampül topak ampül onu araba lambası gibi taksam sorun olur mu neye dikkat etmeliyim tşk.
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
Enjeksiyon'un avantajı kısaca motorun çalışma koşulları hakkında herşey.
Tek nokta enjeksiyon diye bişey kalmadı,karbüratöre göre dezavantajları vardır,güç düşer.
Şu an üretimde olan enjeksiyonların hepsi çok noktalıdır.Bir de direkt enjeksiyon sistemi kullanılır,dizellerdeki enjeksiyon sistemiyle aynı prensibe göre silindire doğrudan püskürtme yapılır.
Şu an bu konu içerisinde 352 kullanıcı var. (0 üye ve 352 misafir)