Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Ocak 2010, 13:50
#11701
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
-
30 Ocak 2010, 13:54
#11702
Bence lokmadan başka bişiy kullanmayın bu tür işlemlerde, karter tapası çok hassas bi malzeme dengeli dönmesi gerekiyor çıkartırken ve takarken bence lokma kullanın.
demek istediğim güç dengeli olmalı sıkarken ve gevşetirken.
http://images.google.com.tr/imgres?i...%3D20%26um%3D1
-
30 Ocak 2010, 14:01
#11703
aykan adlı üyeden alıntı
Bence lokmadan başka bişiy kullanmayın bu tür işlemlerde, karter tapası çok hassas bi malzeme dengeli dönmesi gerekiyor çıkartırken ve takarken bence lokma kullanın.
demek istediğim güç dengeli olmalı sıkarken ve gevşetirken.
Çok güzel bi anlatım.. teşekkürler.. Bide esas soru kaçlık alayım ona cevap verirsen.. Gerçi tam lokma takımı her zaman lazım ancak..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
30 Ocak 2010, 14:04
#11704
serdarmert adlı üyeden alıntı
Çok güzel bi anlatım.. teşekkürler.. Bide esas soru kaçlık alayım ona cevap verirsen.. Gerçi tam lokma takımı her zaman lazım ancak..
Tapanın kaçlık olduğunu bilmiyorum, kullanan arkadaşlar daha iyi cevap verebilir ama 17 muhtemelen..şunuda ekleyeyim 2006 da ybr mi aldığımda 4000 km deyken karter tapası bozulmuştu bu uygulama yüzünden, o sebepten sürekli lokma kullanın.
-
30 Ocak 2010, 14:09
#11705
Eee sen yağ değiştirmiyormusun..?
Serviste mi yapıyorlar.?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
30 Ocak 2010, 14:11
#11706
serdarmert adlı üyeden alıntı
Eee sen yağ değiştirmiyormusun..?
Serviste mi yapıyorlar.?
Çırak bu hale getirdi bizim motorlar üzerinde staj yaparken...
-
30 Ocak 2010, 14:15
#11707
Eee naptın çırağa.
Veya sonra çözüm olarak ne yaptılar..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
30 Ocak 2010, 14:17
#11708
ozgurakman adlı üyeden alıntı
eğer piyasaya girerken müthiş indirim yapıp ardından honda ile aynı politikayla fiyat şişirmesine giderse yamaha'da müşteri sayısını düşürür. yedek parça ve işçilikte fiyatın sabit kalmasını temenni ediyorum... bir de yetkili servislerin daha iyi olması gerekiyor...
@Newçeri:
abi sen supap ayarlama konusunda iyisin. eksozu nasıl 0,12 yaptın?? 0,12lik sentil çakısı yok bildiğim kadarıyla.
GÜNÜN GÜZEL HABERİ:
Türkiye'ye gelen 2010 YBRler devir saatli.
* Fuel-injected, air-cooled 125cc engine
* Lightweight diamond-shaped steel chassis
* Front disc brake for smooth stopping
* Clear analogue instrument
panel with RPM meter
* Roomy, dual seat with luggage rack
sayfa:
http://www.yamaha-motor.com.tr/produ...view=techspecs
0,15 sentil ile 0,10 sentil çakısını supab vidasının arasında ne kadarlık tur attığını tespit ediyorsun ona göre 0,012 ye ayarlıyorsun. Mesela 0,15 sentille tatlı sıkı yapıyorsun sonra 0,10 sentli koyuyorsun 0,10 a sıkarken Sanırım Ayar civatası yarım tur dönüyor ona göre civatayı ceyrek tur attırsan 0,125 olur. Çeyrek turdan daha az cevirirsen 0,12 olur. Göz kararı ayarını yapıyorsun.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
30 Ocak 2010, 14:26
#11709
evet arkadaşlar fotoğraflarına baktımda tek noktadan enjeksiyonlu bu factor ybrler ancak çok noktadan enjeksiyon olsa daha iyi olurdu zira tek nokta enjeksiyonlu motorlar karbüratörlüye biraz yakındır yakıt olsun performans olsun ama yinede daha iyidir enjeksiyonlu sistemler püskürtmeli olduğundan karbüratörlüde 0.10 yada 0.12kuruş yakan ybr belkide 0.09 kuruşa kadar iner yakıtta performans olarakta illaki güce ve torka daha fazla meğilli olacak ve daha iyi performanslı olacaktır
-
30 Ocak 2010, 14:32
#11710
serdarmert adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yağ boşaltma tıpasını en sağlıklı açma ve kapamak için kaçlık anahtar almak lazım.. Bulamadım sitede...?[COLOR="Silver"]
17 lik anahtarla açıyorsun
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
30 Ocak 2010, 14:53
#11711
serdarmert adlı üyeden alıntı
Eee naptın çırağa.
Veya sonra çözüm olarak ne yaptılar..
Haşlama yaptım sonra yuvaya diş çekildi...mecburen onunda farkına usta vardı..
-
30 Ocak 2010, 15:03
#11712
aykan adlı üyeden alıntı
Haşlama yaptım
sonra yuvaya diş çekildi...mecburen onunda farkına usta vardı..
Problem çözüldü mü..? mecburen
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
30 Ocak 2010, 15:09
#11713
serdarmert adlı üyeden alıntı
Problem çözüldü mü..? mecburen
çözüldü o sebepten yağ değişimi yapıldığında mutlak lokma kullanmak gerek..
-
30 Ocak 2010, 15:47
#11714
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
30 Ocak 2010, 22:30
#11715
selam arkadaşlar
nasıl motorlar iyimi ben bugün bi 80 km yaptım maşallah güzel kaçıyo makine
ama havalar baya kötü ya 100 km de 3,5 litre yakmış görünüyo makine çok galiba değilmi
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
-
30 Ocak 2010, 22:38
#11716
malkocoglu48 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
nasıl motorlar iyimi ben bugün bi 80 km yaptım maşallah güzel kaçıyo makine
ama havalar baya kötü ya 100 km de 3,5 litre yakmış görünüyo makine çok galiba değilmi
Çok fazla geldi bana.. Newçeri 2,4 lt diyor.. Ama kullanmaya bağlı anlaşılan...
Ya da bakımları mı eksik..motorun..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
31 Ocak 2010, 01:08
#11717
yağını değiştirdim buji iyi dediler bide hava filtresini temizledim baska ne etki eder acaba 4bin ile 5 bin devirde sakin kullanırım
jant aralarına bi parca takıyorlar bilginiz var mı dostlar ne diye arıyacam o parcayı sanayide
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
-
31 Ocak 2010, 01:14
#11718
buji illa ngk mi olacak?
Tırnak aralığı önermli değil mi? 05 mm mi olacak?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
31 Ocak 2010, 14:00
#11719
aslında benim buji heralde hiç değişmemiştir 22binde motor bi değiştireyim iridyum buji oluyor mu bizim motorlara arkadaşlar bide nasıl oluyo iridyum buj kullanan var mı memnun mu bilgi verirseniz sevinirim
dün başıma şöyle bişey geldi kısa farda yanıp yanıp sönmeeler oldu uzunlarda olmadı lambamı bozuk acaba fişlere mi bi bakayım benim ampül topak ampül onu araba lambası gibi taksam sorun olur mu neye dikkat etmeliyim tşk.
Ok yaydan çıkmadan yapacağını yap...
-
31 Ocak 2010, 14:11
#11720
İmportant adlı üyeden alıntı
Enjeksiyonlu ybr'lerin diğer ybr'lere göre, yakıt dışında ne gibi avantajları var? Birde, bundan sonraki ybr'ler 2011-2012 vs.. Enjeksiyonlumu olacak?
Enjeksiyon'un avantajı kısaca motorun çalışma koşulları hakkında herşey.
BWSTÜRK adlı üyeden alıntı
evet arkadaşlar fotoğraflarına baktımda tek noktadan enjeksiyonlu bu factor ybrler ancak çok noktadan enjeksiyon olsa daha iyi olurdu zira tek nokta enjeksiyonlu motorlar karbüratörlüye biraz yakındır yakıt olsun performans olsun ama yinede daha iyidir enjeksiyonlu sistemler püskürtmeli olduğundan karbüratörlüde 0.10 yada 0.12kuruş yakan ybr belkide 0.09 kuruşa kadar iner yakıtta
performans olarakta illaki güce ve torka daha fazla meğilli olacak ve daha iyi performanslı olacaktır
Tek nokta enjeksiyon diye bişey kalmadı,karbüratöre göre dezavantajları vardır,güç düşer.
Şu an üretimde olan enjeksiyonların hepsi çok noktalıdır.Bir de direkt enjeksiyon sistemi kullanılır,dizellerdeki enjeksiyon sistemiyle aynı prensibe göre silindire doğrudan püskürtme yapılır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler