Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ağustos 2006, 14:09
#1121
hedowich adlı üyeden alıntı
arkadaşım bende ege iktisattayım hayırlı olsun motorun bir problemin olursa yardımcı olurum
sagol hedowich suan rodaj ve aksesuar alimiyla ugrasiyorum rodaji 5000-6000 i gecmeden yapiyorumda
suan koruma olarak birtek kaskim var eldiven ve mont icin arastiriyorum iste yeni aldigim icin motoru birde parada bitti ... bunun icin yani su giyim icin izmirde nereleri onerirsiniz birde siz hangi markalari giyiyorsunuz mont eldiven vs..?
morrigami
bendede benzer sorun var birz isindigini dusunup jikleyi kapayinca sonrada gaz verince stop ediyor motor
ben bunu cok az gaz vererek cozdum yani birden viiiinnn yapmiyacaksin yavascacik gaza dokunacaksin devir yukselmeye basliyacak 3000 i gecince gazi aliyor artik...
Reklamlar
-
24 Ağustos 2006, 14:51
#1122
gdm ya ben zaten az gaz veriyorum ilk başta o zaman stop ediyo asıl.. biraz gazı arttırınca tıkırında sonra hafif azaltıyorum gazı 2000devre falan iniyo indiği an stop ediyo
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
-
24 Ağustos 2006, 16:36
#1123
morrigan adlı üyeden alıntı
fakir ama gururlu cevabın için teşekkür ederim..tankpad ve topcase ne acaba?ayrıca bu filelerden nerde bulurum herhangi motosiklet satan bir yerden alabilir miyim?ilk aracım olduğu için pek bir tecrübe ve bilgim yok.bu rölanti ayarını yaptırmak için herhangi bir yamaha yetkili servisine gitsem oluyor değilmi?yani motoru aldığım yere gitmek zorunda değilim..ayrıca ücret isterlermi yoksa garanti kapsamınamı girer rölanti ayarı ?
tankpad depo üstüne takılan deponun çizilmesini önleyen bir nevi koruyucu kılıf, topcase ise arkada bagaj demirine takılan sert plastik çanta. bagaj filesini motosiklet aksesuarı satan herhangi bir yerde bulabilirsin. rölanti ayarı için servise gitmene gerek yok. tek ihtiyacın olan uygun bir tornavida. önce birkaç dakika motoru ısıt ardından rölanti vidasını (yerini öğrenmek için kullanma kılavuzuna bakabilirsin) tornavida ile çevirerek ayarlayabilirsin. doğru ayarı yaptığını devir saatinden anlayabilirsin. rölantide çalışırken devir saati 1400 ile 1600 devir arasında olması gerek.
ben zaten az gaz veriyorum ilk başta o zaman stop ediyo asıl.. biraz gazı arttırınca tıkırında sonra hafif azaltıyorum gazı 2000devre falan iniyo indiği an stop ediyo
bu durumda sorun rölanti ayarından kaynaklanmıyor gibi. sanırım karbüratör ayarından kaynaklanıyor. motorun henüz rodajda olduğu için karbüratör ayarı henüz yapılmamıştır. rodaj bitene kadar da yapılmaz (karbüratör içindeki mumlar erimediği için). rodaj sonunda ilk bakıma gittiğinde karbüratör ayarınıda yapacaklar ve sorun ortadan kalkacak tahminim. o zamana kadar böyle idare etmeye çalış.
-
24 Ağustos 2006, 20:03
#1124
benimkini rölantisi 1000 devirde cikle de 2000 e çıkıyor.
birde ybr em.3000 de rodajın bitmiş olması lazım değilmi.gerçi ben aldığımdan beri rodaja uymuyorum.rodaj döneminde 6000-7000 deviri geçmeyin diyorlar ama buna uymadım Allah ne verdiyse motoru zorlamadan yeri geldi 10.000 devire kadar çıktım.şu anda sorunu yok.
-
24 Ağustos 2006, 20:14
#1125
çok kötüyüm çok
arkadaşlar bugun yolda giderken 2800 e gelmekte olan motorum stop etti neyse bı kamyonet tutup hemen kahramanlara servise götürdük bugun aksamuzerı motoru almaya gittiğimde beni yıkan haberi aldım motorun bobını gitmiş bu ybrlerde nerdeyse hiç rastlanmayan bi durummuş :(:(bu bobinle sorun yaşayan yada duyan ardaşlar varsa beni aydınlatsın tıkır tıkır çalışan alet birdenbire birşey hissettirmeden duruverdi:(
-
24 Ağustos 2006, 21:04
#1126
abijim hedowich büyük gecmiş olsun şanslımışsın burdan sol şeridi fazla kullanmamız gerektigini hatırlattım arkadaki trafigi iyi izlemek lazım Yaw o zaman sağ şeridin en kıyısından gitmek lazım
Ayrıyetten istop etme konusuna geleyim bizim motorda bi ralar yapıyordu ilk bakımını yaptırdıktan sonra yapmadı . fakir ama gururlu arkdaşın dedigi gibi rolanti ayarından fazla sıkmayın canınızı bu konuda )
-
24 Ağustos 2006, 21:34
#1127
sonix adlı üyeden alıntı
benimkini rölantisi 1000 devirde cikle de 2000 e çıkıyor.
birde ybr em.3000 de rodajın bitmiş olması lazım değilmi.gerçi ben aldığımdan beri rodaja uymuyorum.rodaj döneminde 6000-7000 deviri geçmeyin diyorlar ama buna uymadım Allah ne verdiyse motoru zorlamadan yeri geldi 10.000 devire kadar çıktım.şu anda sorunu yok.
rölanti 1500 gibi jikle ilede 4000 gibi olması lazım. motor ısınana kadar jikle ile 4000e çıkmaz yalnız. rodajın bitmiştir şimdiye kadar. ayrıca senin motor ayrı bir olay dostum diğerleriyle karıştırma. ben bile bindiğimde başka bir motor olduğunu hissettim.
-
24 Ağustos 2006, 23:58
#1128
jikleli durumlarda motoru jiklede 10-15 sn tutup jikleyi kapatıyorum .kış aylarında mecburen rölantisini artırırız
-
25 Ağustos 2006, 00:03
#1129
Arkadaşlar alet zaten yazın bile jiklesiz çalışmıyorr.ben yağını ve bujisini yeni değiştirdim kendim.ngk buji ve valvoline 10-40 sentetik yağ koydum..sirkeci aydınmotordan 13 tl ye aldım yağı.Metzeller arka tubeless lastik 50 ytl dior ama eminim alırken indirir.İndirmezse almayın almak isteyen bana ulaşsın 45 e alırız :D
Motorize Birlikler K.lığı......
-
25 Ağustos 2006, 01:26
#1130
yaaa arkadaşlar bende ybr125 kullanıcısıyım ama satmam gerekiyor. Anlıycanız bir iş kurdum kendime sermaye olarak kullanacam. Daha çok şükür kazamız yok 1250km'de filan renkde mavi. 2750ytl ye satacam. İlgilenenlere duyrulur. Herkese selam
-
25 Ağustos 2006, 01:31
#1131
performans egsoz deniyen yada performans egsozlu ybr kullanan varmı?
-
25 Ağustos 2006, 02:39
#1132
hedowich gecmis olsun
bende 300 km ye yaklastim motorumla ama 3 gundur suruyorum bugnde 50 km falan yol yaptim aksam eve geldigimde muthis belim agriyordu!! :(
bu bel agrimasi ben ilk defa motor kullaniyorum vucudum direncsiz ondan olabilirmi acaba
yada bende oncam yok yani ruzgari kesen birsey (,`insane` arkadasin motorundaki cam ayrica hosuma gitti enduro tipli.. insane onu nereden temin ettin yada memnunmusun oncelikle,?)bu yuzden mi acaba belim agridi 50 -60 i gecemiyorum zaten rodaj muhabbetine,birde daha bu hizda bel agrisi yaparsa bu isimiz var ...
bu bel agrisini yasadinizmi tecrubeli arkadaslar cozum icinse neler yaptiniz ?
moralim bozuldu biraz anlicaginiz motor hayalime kavusmusken sagligimdan olmak istemiyorum...
simdiden sagolun cevaplarinizi bekliyorum
-
25 Ağustos 2006, 08:40
#1133
gdm bahsettiğin bel ağrıları birzamanlar bende de oluyordu. uzun süre motosiklete ara verdikten sonra tekrar binmeye başladığımda halen de oluyor. hani uzun süre spor yapmayıp sonra birden tekrar başladığımızda bacaklarda oluşan ağrılar gibi düşünebiliriz. zamanla vücudun yeni koşullara uyum saağlıyor ve ağrılar azalıyor. tavsiyem vücudunu yormadan yavaş yavaş alıştır. sık sık molalar ver. bel, boyun ve kalça bölgelerindeki ağrılarının sebebi büyük oranda oturuş pozisyonundan kaynaklanıyor. ilk zamanlar her 10 kmde bir küçük molalar vererek yürümek faydalı olur. ancak bu ağrılar göründüğü kadar zararsız olmayabilir. kısa bir süre sonra geçmezse kesinlikle bir doktora gidip tavsiye almalısın. motosikletini kış dönemi de kullanmayı düşünüyorsan oturuş pozisyonu dışında soğuk hava ve rüzgar nedeniyle oluşan bazı ağrılardan da korunmalısın. bacaklarına ve böbreklerine koruyucu önlemler almalısın aksi taktirde bu ağrılardan hiçbir zaman kurtulamayabilirsin.
-
25 Ağustos 2006, 09:36
#1134
shadowofspirit adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar alet zaten yazın bile jiklesiz çalışmıyorr.ben yağını ve bujisini yeni değiştirdim kendim.ngk buji ve valvoline 10-40 sentetik yağ koydum..sirkeci aydınmotordan 13 tl ye aldım yağı.Metzeller arka tubeless lastik 50 ytl dior ama eminim alırken indirir.İndirmezse almayın almak isteyen bana ulaşsın 45 e alırız :D
Polemik olsun diye değil ama shadowofspirit sana katılmıyorum...Ben adanada oturuyorum buralarda nem nerden baksan %70'i sıcaklıkta 30 dereceye düşmez... Hal böle olurken (sizlerde bilirsinizki sıçak havada oksijen yogunluğu daha az olur...Buda motorun rölanti ve yüksek devirlerde stabil çalışmasını engelleyen bir durumdur..Öte yandan bu derece sıcaklıkta hava/yakıt karışımı daha homojen olur ki bu durumda zaten tüm benzinli motorların istediği bir durumdur.) ben kendi motorumun ayarını (rölanti ayarı jikle çekilmeden) kendim yaptım 2000 km'de iken..Şimdi 4150 km civarında yaklaşık bir haftadır tek marşa basmadım, işim dolayısı ile hafta içi binemiyorum Bu sabah ayaktan pedal ile çalıştırma yapayım dedim maşallahı var sadece ikinci pedala basmamda çalıştı kerata......
Demem o ki karbüratör rölanti ayarını kendiniz motor ısındıktan sonra jikleyi kapatıp yapmanız..deneme yanılma yöntemi ile size en uygun ayarı yıne siz yapabilirsiniz...Hepinize kolay gelsin...
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
-
25 Ağustos 2006, 11:20
#1135
Hedowich geçmiş olsun, şansına senin başına gelmiş bir sorun sanırım. Ben şu ana dek senin karşılaştığın türden bir sorun yaşayan birini görmedim. Umarım en yakın zamanda problemin çözülür.
gdm adlı üyeden alıntı
(,`insane` arkadasin motorundaki cam ayrica hosuma gitti enduro tipli.. insane onu nereden temin ettin yada memnunmusun oncelikle,?)
GDM, ben bu camdan estetik ve kullanışlılık anlamında oldukça memnunum. Daha önce de belirttiğim gibi rüzgarın kaskı aşmasını sağlamıyor ancak göğsüme gelen rüzgarı kesebiliyor ve ayarlanabilir olduğundan her boya göre ayrı ayar yapmak mümkün.
Ben bu camı Louis'den aldım, yani cam Almanya'dan geldi bana ama sanırım İstanbul'da bir plexiglass firması bu camı kopyalayıp üretime almış. Yani sanıyorum ki istersen İstanbul'dan da bulma şansın var.
-
25 Ağustos 2006, 11:50
#1136
ybr 125 service manual (servis ve bakım kitabı) arıyorum. türkçe veya ingilizce farketmez. iki servise gittim ikiside vermedi sır gibi saklıyorlar. bulan, gören veya duyan haber verirse sevinirim.
-
25 Ağustos 2006, 11:53
#1137
fakir ama gururlu adlı üyeden alıntı
ybr 125 service manual (servis ve bakım kitabı) arıyorum. türkçe veya ingilizce farketmez. iki servise gittim ikiside vermedi sır gibi saklıyorlar. bulan, gören veya duyan haber verirse sevinirim.
Bende var ama italyanca :( ingilizcesi yok.
-
25 Ağustos 2006, 13:19
#1138
insane ve fakir ama gururlu
tesekkur ederim ,su bel agrilarini giderebilirim en kisa zamanda nsallah biraz dahada arastiracagim o oncam dan da en kisa zamanda da temin edecegim
-
25 Ağustos 2006, 16:18
#1139
fakir ama gururlu gene cevabın için sağol
ya bu aydın motor biraz pahalı değilmi?dün gittim koruma demiri aldım 35 milyona sorna takmasınada 10 milyon istediler ayrıca fileyede 10 kaat dediler fazla değilmi?..bana fazla geldi ya...
buarada insane bende yeşilyurtta oturuyorum bakarsın karşılaşırız ayrıca motorda bir sorunla karşılaşırsam yardım edermisin baya yakınız çünkü hiç değilse rölanti ayarı gibi ufak bi sorun yüzünden servise gitmemiş olurum:D
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
-
25 Ağustos 2006, 16:52
#1140
arkadaşlar merhaba ben geçen hafta sıfır kilometre bi ybr aldım.Bunun rodaj devri ortalama ne zaman biter ve nasıl açmalıyım yardımcı olursanız sevinirim. motosikletin çok güzel olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim.sürüşü çok güzel gayet dengeli ve ufak tefek hataları kabullenebiliyor.gerçekten güzel
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler