Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Kasım 2009, 19:36
#11121
Arkadaşlar selam... İyi bayramlar bu arada.. YBR 125 lere hangi yağı koyuyorsunuz? Ben bi ara castrol denedim sanki yamalube den daha iyi geldi bana. Vites geçişlerinde biraz dokunuyor ama motor saat gibi çalışıyo. yamalube de ise rolantide tekleme yapıyo gibi geldi bana. Şu an yamalube var ama değiştirmeyi düşünüyorum.. Siz ne kullanıyorsunuz?
Reklamlar
-
30 Kasım 2009, 19:55
#11122
yaza kadar beni idare eder dediğim arka lastiğim bugün patladı allaha şükür eve az kalmıştı inmeden beni eve attı nesye istesem ben patlağı onarırım ama hazır arka lastik istiyoken lastiği direk değiştireyim diyorum sizce hangi marka ve boyutta lastik almalıyım??????
-
30 Kasım 2009, 20:33
#11123
ozgurakman adlı üyeden alıntı
iki defa ciddi kaza yaptım. birincisinde kafalık grenajı kırıldı sol ayna çizik içinde kaldı sol ayak basamağı yamuldu. ikincide ayak basamağı kırıldı argon kaynağıyla yaptırdım. başka hiç bir yerine birşey olmadı. ama bu olmayacak anlamına gelmez. 2sinde de temkinliydim ve ne bana ne de motoruma birşey olmadı. ama dalgınlık anında kaza gelirse nolacak? hüsran... (Allah hepimizi kazalardan belalardan cezalardan ve arızalardan korusun
)
çok mu karamsarım ki
bu arada benim motor 6000 e gelmek üzere, sübap ayarı yapılacak. normalde 120 yi sektirmeyen motor 105 i geçmedi. rüzgar müzgar da yoktu. yağ da
yeni. bu kadar fark eder mi ya...
bir takım lastik alacağım metzeller mi yoksa michelin mi alayım hangisi daha yumuşak hamurlu. malum uzun yolda insan ister istemez dalıp gidiyor ani frende tutması ve çabuk sertleşmemesi lazım
bu sekilde bi 150-200 km kullan ondan sonra bi hız denemesi yap olmazsa.. benim ybr 110 yapiyor tek basına hafifi egimde düzdede 100-105 kafasına göre bende zaten e-5 te 80-90 sahil yolunda 60-70 gittigim için hiç dert etmiyorum
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
30 Kasım 2009, 21:06
#11124
arkadaşlar ilk fırsatta bir adet arka lastik almam lazım......
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
01 Aralık 2009, 11:41
#11125
ugur volkan adlı üyeden alıntı
İbocan teşekkür ederim,resimleri benim yerime açtığın için...
rica ederim abi önemli değil
-
02 Aralık 2009, 13:01
#11126
YBR ciler selam,
bi depo benzinle kaç km gidebiliyorsunuz acaba?
-
02 Aralık 2009, 13:16
#11127
surekli devirli kullanıyorum bir depoyla 400 km rahat gidiyor 300 de rezerve düşer 100 kmde rezervde gider daha sakin kullanımda 450 km ye yaklasır kanımca
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
02 Aralık 2009, 13:38
#11128
arkadaşlar geçen sola yatırdım 750 tl masraf açıldı , sol basamak olmasa motor kısmıda gidecekti , vallahi o basamak korudu motoru ... , koruma demiri şart değil ama en azından bacağınızın sıkışmamasını sağlar.ve motor kısmını korur.
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
02 Aralık 2009, 14:35
#11129
sternboy adlı üyeden alıntı
yaza kadar beni idare eder dediğim arka lastiğim bugün patladı allaha şükür eve az kalmıştı inmeden beni eve attı nesye istesem ben patlağı onarırım ama hazır arka lastik istiyoken lastiği direk değiştireyim diyorum sizce hangi marka ve boyutta lastik almalıyım??????
orjinal boyutlardan şaşma derim.cbf de arkada 100 lük lastik vardı. gerek amaortisrlerde gerekse hızlanmada ciddi farklılıklar vardı. orjinal boyutlarında lastik aldım .. şuanda 10km daha fazla hız yapıyor hemde esnemeleri daha iyi. mühendisler herşeyi birbirine orantılı yapmışlar.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
02 Aralık 2009, 17:54
#11130
CengizhanD adlı üyeden alıntı
arkadaşlar geçen sola yatırdım 750 tl masraf açıldı , sol basamak olmasa motor kısmıda gidecekti , vallahi o basamak korudu motoru ... , koruma demiri şart değil ama en azından bacağınızın sıkışmamasını sağlar.ve motor kısmını korur.
arkadaşım yan sanayi kullan idareten. ben bi sola yatırdım (2009 model) 450 tl. masraf çıktı. 2009 ların kafalık grenajı, sinyalleri ve farı feci pahalı.
yan sanayi ile 90 tl ye hallettim. ama para buldukça orjinalleriyle değiştiriyorum. koruma demiri bu ara benimde kafamda.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
orjinal boyutlardan şaşma derim.cbf de arkada 100 lük lastik vardı. gerek amaortisrlerde gerekse hızlanmada ciddi farklılıklar vardı. orjinal boyutlarında lastik aldım .. şuanda 10km daha fazla hız yapıyor hemde esnemeleri daha iyi. mühendisler herşeyi birbirine orantılı yapmışlar.
adam haklı yakıt da artıyormuş yav
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
04 Aralık 2009, 02:18
#11131
Arkadaşlar city ile bir önceki model ybr'lerin arasındaki kalite farkını siz çözebildinizmi ! Fark çok gibime geliyor..
-
04 Aralık 2009, 03:27
#11132
ferotr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar city ile bir önceki model ybr'lerin arasındaki kalite farkını siz çözebildinizmi ! Fark çok gibime geliyor..
ben 2005 kullandım 10.bin km. sonra 5.bin km. city kullandım.
sadece far ışığı çok kaliteli cityde başka ne gibi bir fark var onu çözemedim.
lastikler ikisinde de tubeles yapılabiliyor. sinyal desen fark bile sayılmaz.
yeni olmasının getirdiği avantajlarla farkı karıştırmamak lazım.
yine de daha tecrübeli ve bilgili arkdaşlardan farkları duymak isterim
ben pek bir fark göremedim.
gözüm kapalı binerim abi sonuçta ybr
bir de eski modeller mi kaliteli yenisi mi onun da karşılaştırmasını yapabilirseniz iyi olur.
örneklerle yapın da ben de anlayayım matematiğim örneksiz geçti bari bunu anlama imkanım olsun
-
04 Aralık 2009, 05:08
#11133
alisemerci adlı üyeden alıntı
ben 2005 kullandım 10.bin km. sonra 5.bin km. city kullandım.
sadece far ışığı çok kaliteli cityde başka ne gibi bir fark var onu çözemedim.
lastikler ikisinde de tubeles yapılabiliyor. sinyal desen fark bile sayılmaz.
yeni olmasının getirdiği avantajlarla farkı karıştırmamak lazım.
yine de daha tecrübeli ve bilgili arkdaşlardan farkları duymak isterim
ben pek bir fark göremedim.
gözüm kapalı binerim abi sonuçta
ybr
bir de eski modeller mi kaliteli yenisi mi onun da karşılaştırmasını yapabilirseniz iyi olur.
örneklerle yapın da ben de anlayayım matematiğim örneksiz geçti bari bunu anlama imkanım olsun
farkları gayet güzel tahlil etmişsiniz işte. daha fazlası da hemen hemen yok zaten.
1 - jantlar çok kollu daha şık modellerle değiştirilmiş ve lastikler tubeless
seçilmiş
2 - yan ayağa bir switch konmuş. ayak açıkken motor çalışmıyor.
3 - ön fren diski ve kaliper değiştirilmiş. saırım eskisinden farklı olarak çift pistonlu bir kaliper kullanılmış ve bununla fren performansının arttırımı amaçlanmış.
4 - sinyaller üst modellerde kullanılanlardan seçilmiş.
5 - uzay kafada balon tip yerine h4 tipi halojen farlar kullanılmış.
6 - arka stop farında ufak bir değişiklikten bahsediliyor lakin ben farkedemedim.
7 - bir yamaha geleneği olarak çıkartmalar ile oynanmış.
bunların dışında hiç bir fark yok.
aman olmasın zaten, yoksa eski model olacak motorlarımız
-
04 Aralık 2009, 09:45
#11134
YBR lerde bakım kaç bin km bir yapılıyor..?
Servislerde bakım ortalama kaç liraya, iyi bir ustaya gidersen aynı bakım kaç liraya mal olur..?
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
04 Aralık 2009, 11:44
#11135
serdarmert adlı üyeden alıntı
YBR lerde bakım kaç bin km bir yapılıyor..?
Servislerde bakım ortalama kaç liraya, iyi bir ustaya gidersen aynı bakım kaç liraya mal olur..?
motor 0 alındıysa ilk 300km sonra yağ değiştiriyorlar sonra 1000km de ufak bi bakım ve yine yağ değişimi ondan sonra her 6000km de bir bakım gerektiriyor.tabi aralardaki yağ değişimleri hariç.yani 6000km de bir yağ değiştirirsen motorun ömrü kısa olur.servis her 6000km de bir bakım yapıyor ama fiyat tabi ustadan ustaya değişir.ben 6000km bakımda 100tl ödedim işçilik dahil ve debriyaj balatasını da değiştirtmiştim.ama balata fiyatı 100tl ye dahil değil.
yardımcı olabildiysem sevinirim.saygılar...
Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...
-
04 Aralık 2009, 11:49
#11136
alisemerci adlı üyeden alıntı
ben 2005 kullandım 10.bin km. sonra 5.bin km. city kullandım.
sadece far ışığı çok kaliteli cityde başka ne gibi bir fark var onu çözemedim.
lastikler ikisinde de tubeles yapılabiliyor. sinyal desen fark bile sayılmaz.
yeni olmasının getirdiği avantajlarla farkı karıştırmamak lazım.
yine de daha tecrübeli ve bilgili arkdaşlardan farkları duymak isterim
ben pek bir fark göremedim.
gözüm kapalı binerim abi sonuçta
ybr
bir de eski modeller mi kaliteli yenisi mi onun da karşılaştırmasını yapabilirseniz iyi olur.
örneklerle yapın da ben de anlayayım matematiğim örneksiz geçti bari bunu anlama imkanım olsun
Farların aydınlatma kapasitesi ciddi anlamda farklı, City modelinde aydınlatma aha iyiy olmasının yanında daha dengeli. Avare Rulman'a ek olarak, City modelinde gidon topuzlarından da feragat edilmiş (çok öenmli ayrıntı değil ama olsun, değinmeden geçmeyelim).
-
04 Aralık 2009, 11:54
#11137
jason55 adlı üyeden alıntı
motor 0 alındıysa ilk 300km sonra yağ değiştiriyorlar sonra 1000km de ufak bi bakım ve yine yağ değişimi ondan sonra her 6000km de bir bakım gerektiriyor.tabi aralardaki yağ değişimleri hariç.yani 6000km de bir yağ değiştirirsen motorun ömrü kısa olur.servis her 6000km de bir bakım yapıyor ama fiyat tabi ustadan ustaya değişir.ben 6000km bakımda 100tl ödedim işçilik dahil ve debriyaj balatasını da değiştirtmiştim.ama balata fiyatı 100tl ye dahil değil.
yardımcı olabildiysem sevinirim.saygılar...
Cevabın için teşekkürler..
Balata değişimi kaç liraya mal oldu?
300 km de yağ değişimi ne kadar tuttu mesela..?
Merak ettim..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
04 Aralık 2009, 20:08
#11138
Bence kalite olarak city'den önceki modeller daha iyi,her iki modelide kullandım şu an ybr city kullanıyorum ama benim önceki 2005 model ybr ile kıyasladığımda kalite olarak eskiler daha iyiydi..Özellik ve yenilikler bakımındanda city...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------
serdarmert adlı üyeden alıntı
Cevabın için teşekkürler..
Balata değişimi kaç liraya mal oldu?
300 km de yağ değişimi ne kadar tuttu mesela..?
Merak ettim..
Bakım yönünden ybr'den korkmayın parçaları çok ucuz,yansanayisi bol olan ender modellerden..En son arka balata 10 tl'idi,yağ ise yamalube kullanıyorum 20 tl,zaten bir litre yağ alıyor(2000 km'de bir değiştiriyorum),hava filitresinede en son 10 tl verdim...Bujiyi iridyum taktım geçenlerde 30 tl tabi normal ngk takarsanız 5 ile 10 tl arası değişiyor...Her yönden avantajlı motosiklet.
-
04 Aralık 2009, 20:53
#11139
kursunes adlı üyeden alıntı
YBR ciler selam,
bi depo benzinle kaç km gidebiliyorsunuz acaba?
yazın yalova dan erdek e gidip geldim 540 km tuttu ve hala da benzin vardı.
-
05 Aralık 2009, 12:53
#11140
arkadaşlar ybrlerinize nasıl kıyıpta yürüyen aksam ve motor aksamında yan sanayi kullanıyorsunuz?? şahsen ben hepsini orjinal kullanıyorum (aksesuarlar hariç)
city nin başka bir farkıda katalitik konvertör bulunması. stop farı farklılığı konusunda da, sabit değil yukarı/aşağı oynayabiliyor -tıpkı üst model motosikletlerdeki gibi-
Benim CİTY'me gidon topuzu takabilir miyiz? getirisi olur mu?
kalite konusunda, orjinal bir ybr ye bindim (2002 model tel jant, ispanyol malı) benim ybr malzeme olarak daha kaliteli.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 142 kullanıcı var. (0 üye ve 142 misafir)
Bu Konudaki Etiketler