orjinal bilmem ben yans anayisi 80 vardır...
orjinal bilmem ben yans anayisi 80 vardır...
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
arkadaşlar gostergedekı orj. aydınlatma ampullerini mavi edding kalın kalemle boyadım süper oldu led ler bile bole verimli olmamıştı ybr mın on camını rüzgardan bırazda olsa korunmak için buyuttüm pvc mıkayı aygazda ısıtıp buktum ve uzerine mat siyah folyo çektım gosterge panelinede gri folyo ıle kapladım zinridide altın yaldız boya ile boyadım xenonuma diycek yok zaten 10 numara D:yorumlarınızı beklıyorum D:
Even the english word "believe" also has a "lie" hidden in the middle...
abi zinciri nasıl yaptın cok manyak olmuş.....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-xenon çok güzel (özelliklerini özelden gönderebilirsen sevinirim dostum )
-gösterge panelindeki gri folyo yakışmamış gibi hacı. tam beyaz yapsaydın belki daha güzel olurdu.
-zincir de güzel duruyor.
-kafa'daki uzun cam da hızı azaltmıorsa aksine faydası oluyorsa bende istiyorum
-4'lü flaşör için de şeması varsa dosyalayıp gönderirmisin özel mesajla
tekerin düz bassın kardeşim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------
NGk kendi sitesinde bizim motorlarımız için olan bujiyi şöyle söylemiş:
YBR 125 2005 - 2006 125 0,7 - CR6HSA(normal) --- CR6HIX (iridyum) Detaylar
benim servisimdekiler hep c7hsa takıyorlr. acaba doğrumu yapıyoruz ?
Tüm arkadaşlara selamlar uzun zamandır siteye bakamıyorum.Herkeze iyi sürüşler.
Rüzgar ne kadar sert eserse essin kayadan alıp götürecegi sadece tozdur.
zincir fena olmamış ama farklı olmak adına mis gibi gösterge ışıklarına yazık etmişssin hiç olmamış bu yrb kadar özü bozulan bir motor varmıdır bilmem
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
teşekkürler dostum yarın değiştiriyorum. bulursam hatta iridyum alıcam.
karbüratör işini napıcaz arkadaşlar ? motora binerken gaz çekemiyorum huzursuz oluyorum ya. bulunduğunuz illerden bana fiyat verebilir misiniz ? 2005 karbüratör. uyumlulu olursa ise diğer modellerin de olabilir. '06 yada 07-08-09...
lokman, ybrnin rölanti ayar civatası ucu sivrilmiş ve fişeği biraz aşındırmış. şimdi emaneten aşınan yeri traşladık. dolayısıyle dışındaki sertleştirme kaplasmasını da kaldırdık mecburen. şimdi yeni fişek arıyorum. çıkma karbüratörden de alabiliriz. komple karbüratör alıcam en kötü ihtimalle.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------
lokman, ybrnin rölanti ayar civatası ucu sivrilmiş ve fişeği biraz aşındırmış. şimdi emaneten aşınan yeri traşladık. dolayısıyle dışındaki sertleştirme kaplasmasını da kaldırdık mecburen. şimdi yeni fişek arıyorum. çıkma karbüratörden de alabiliriz. komple karbüratör alıcam en kötü ihtimalle.
ben yazayım arkadaşın yerine.
buji aralığıyla ilgili değil
cbr 600 de cr9hix çıkıyor. cbr 125 te crx8hix iridyum olduğunda.
gilera runnerlar da cr7hix çıkıyor. ybr de de cr6hix miş
daha devir li daha çok ateşleyen ve ısınan motolarda bu değeri yüksek tutuyorlar ki bujinin ucu az ısınıp erimesin.
alacağın ideal buji bujinin erimeyeceği son küçük rakamdır. diyelim ki cbr 125 e cr8 yerine cr7hix taktın erimiyorsa daha iyidir cr8 ve cr9 dan ama eriyorsa cr8 almak zorunlu. cr9 veya cr10 cbr 600 de takılıyor yine eğer cbr 600 de cr8 erimezse cr10 ddan daha iyi olur direnci az olduğu için.
az direnç olunca çok akım geçiyor daha güzel kıvılcım veriyor fakat ısınma yapıyor kısaca
cbr 125 e geçen ay cr7hix aldım cr9 ve cr8 yerine cr6 dan haberim yoktu. onu görsem cr6 alırdım. denerdim aradabir söküp erime varmı diye kontrol ederdim. erime yoksa sürekli cr6 hix kullanırdım yani
osmaniyeli ve lokman yani cr6hsa mı takalım bundan sonra ?
iridyum olanı alırsan pek bir şey olmaz(cr6hix). diğerini alırsan da olmaz aslında ama eğer yazın çok devirli kullanırsan belki 1 ihtimal ateşleyen kısım hafifhafif eriyebilir. onuda takıp 1-2bin km ssonra kontrol etmek lazım erime başlangıcı varsa çıkartmak lazım. bir de iridyum olmayan bujiler hangi numara olursa olsun. buji ucu belli bir kmden sonra kırılıp silindirin içine düşebiliyor. silindiri parçalar oun için normal bujiyi 10bin kmden fazla kullanmak sakıncalı olabilir. iridyumu tak 30bin km kullan sorunsuz çalışır
Şu an bu konu içerisinde 45 kullanıcı var. (0 üye ve 45 misafir)