selam eksozumun ustune sıcakken naylon torba yapıstı tabii iğrenc bır goruntu olustu bunu temızlemeyı bılen bırı varmı buralarda bu arad motorum ybr 125
Biraz benzine kıyıp onla ovalarsan gecebilir sosa8888 arkadaşım buda olmassa piyasada özel temizlik maddelerini bi araştırman gerekeceksosa8888 adlı üyeden alıntı
[B][COLOR="Magenta"][CENTER]Motorunuzu arkanızda anneniz varmış gibi kullanın hep:wiinkk:[/CENTER][/COLOR][/B]
ugurozvar bizde granaj yaptırmak istiyoruz ama yarış motorlarındakinden
Acaba aramızda böyle bi granaj yaptıran war mı
Ne dersiniz ybr den racing tipi cıkmaz mı
bence çok ucuz elinde imkanı olanlar kaçırmasın bu motoru
Demokraside çareler tükenmezugurozvar adlı üyeden alıntı
koyarız iki yanına iki çamaşır leheni tamamdır işte.Al sana fıstık gibi grenaj
[B][COLOR="Magenta"][CENTER]Motorunuzu arkanızda anneniz varmış gibi kullanın hep:wiinkk:[/CENTER][/COLOR][/B]
Emo KardeŞ Benİm ArkadaŞimin Fren Balatasi 9000 Kmde Bİttİ Normalmİdİr
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
hvarol, bahsettiğin yanlışları ilk 74 km de yaptım.o da cahillikten.şimdi kesinlikle 4000d/d nın üzerine çıkmıyorum.peki bu 7000 ve 9000d/d macerası makinaya bir zarar vermiş midir acaba.bi arkadaş ileride sekman ya da sipoplardan ses gelir dedi.cidden böyle birşey olur mu dersiniz? inşAllah olmaz.canım çok sıkkın zaten.moralim bozuk.kendime dünyada kızdığım herkesten daha çok kızdım! bana birileri bişeyler söylesin,açıklama yapsın arkadaşlar..
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
serkani kardeşim devirler makınaya zarar vermemiştir için rahat olsun kullandın makina ybr 125 çünkü kafanı yormaserkani adlı üyeden alıntı
ben motorumu yaklaşık 3.5 ay önce aldım ve şu an 11800 km de ve hiç sorun yaşadım ank bile gidip geldim uzun yoldada harika oluyo gidebilirmiyim diye düşünmeyin hiç korkmadan basın marşa
ilk aldım dan beri ne devir hesapladım ne dakika sadece motorun istediği deviri bulup yakalamak önemli bence yeri geldi 11500 devir gördüm bile oldu yani makına ile devamlı vites değiştirmek oynamak gerekiyo yüksek devire çıkmak çok önemli değil önemli olan yüksek devirde fazla durmamak zaten en yüksek devire gelip vites yükseltmen 1 dk bile bulmaz ve benim motor şu an çok iyi gidiyo ve mükemmel açıldı düz yolda direk 115 km sürat yokuş aşşağı ise 130 km 11500 devirde görüyo
eğer görmez diyen varsa denemesi bedava
kolay gelsin herkeze he bu ara bikere 3 ncü vitesdede 90 gördüm
RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE
İnşallah olmaz. Benim de rodajda zaman zaman vites değiştirirken anlık devir yükselttiğim oldu. Bence kafana takma keyfini sür YBR'nin. Hiç birşey olmayacakmış gibi düşün, unut herşeyi. (yahu şarkı gibi oldu)serkani adlı üyeden alıntı
Selamlar.
Haydar Varol
YBR'06 Gri
34 DY 7666
mert ybr 125 ve herkese
bir arkadaşın ön fren balatası 9000 km de bitti bu normalmidir
motorsiklet ise ybr 125
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
yamahayasin adlı üyeden alıntı
9000 km'de tamamen bitmişmiydi peki yoksa azmı kalmıştı benim 2004 ybr'nin ön balatasını 13000 km'de değiştirmiştim ve usta değiştirmesen bi 2000-3000 daha gider demişti....
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
ybr nin ön frene disk değilmiydi
ön fren balatası deiğin arka fren balatası olmasın sakın
mert ybr 125 ilk motoru ilk aldığım zaman senin yaptığın giibi devire filan bakmadım motor sesine göre vites atıyorum.düz yolda 120 yapıyor şimdi.normal kullanımda 110 filan yapıyor.yamahayasin adlı üyeden alıntı
Sonix, ön taraf disk fren de diski sıkan ve motoru durduruan şeyler de yine balatalardır. Sen disk ile kampanayı karıştırdın sanki...
Bende YBR'nin ön balatalarını 14binde değiştirmiştim. ama tamamen kullanımla alakalı, 9binde de bitebilir balata.
dostum ben daha fren balatası eskitcek kadar kullanmadım çok daha deneyimli abilerim var burada onlar yardımcı olacaktır esas. yaklaşık 9000km de değiştirilmesi gerektiğini biliorum.kullanıma,yola ve hava şartlarına görede fark eder tabii..yamahayasin adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ybr alacağım gecen bi sordumda yeniden sorıyım dedım ben viteslı motora pek alıskın deılım bı sakıncası olurmu ybr de orenebılırmıyım yanı sorun cıkarmaz dimi?
motorcu dediğin zeki çevik ve ahlaklı olmalı
selam arkadaşlar benim ybr 2005 model 14000 km ye ulaşdı. motordan hafif ses geldiğini hissettim. servise götürdüğümde sübab ayarı olucağını söyledi fakat sübabların yazın gevşek olmasının iyi olduğunu kışa doğru yapılmasının gerektiğini söyledi.acaba sizcede doğrumudur. yoksa atlatmayamı çalıştı bilmiyorum fakat o ses çok rahatsız ediyor beni
Arkadaşlar,serkani adlı üyeden alıntı
rodaj sırasında yüksek devirlere çıkmak motora zarar verir, ancak siz bunu şimdi hissetmezsiniz. Tabi ki hiçbir şey olmamış gibi kullanmaya devam edersiniz. Ama bazı parçaları kısa sürede aşınır, yani motorunuzun ömrü kısa olur. Rodajı iyi yapılmamış bir motosikleti ben şahsen ikinci el olarak almak istemem, çünkü bir süre sonra masraf çıkartır.
Size önerim, 1000 km yapıncaya kadar biraz sabredin, düşük devirlerde kullanın. Böylelikle motorunuzun ömrünü uzatırsınız, satarken daha iyi bir fiyata satabilirsiniz.
Ben de aynı endişeyi yaşıyordum. Yıllarca otomobil kullandıktan sonra, yaa bu motorcular hangi viteste olduklarını nereden biliyor, nasıl vites küçültüyorlar, falan diye düşünüyordum. Ama bir kere denedikten sonra kolay olduğunu anladım. Motora ilk binişimde de hiçbir sorun yaşamadan vites küçültüp büyütmeyi başardım.I3luee adlı üyeden alıntı
Otomobil deneyimin varsa, hiç sorun olmayacaktır. Sadece birçok motorda vites göstergesinin olmaması ilk başlarda benim için sorun oldu. Kaçıncı viteste olduğumu bilmediğim için üçten ikiye alayım derken, vitesi boşa aldığım için sorun yaşadım. Ancak, birkaç gün içinde buna da alıştım.
Eğer daha büyük bir motosiklet kullanmayı düşünüyorsan, kesinlikle vitesli bir motor tercih etmelisin.
:cat: [COLOR="DarkRed"]En büyük küçük![/COLOR]
[B]Dylan 150 hakkında bilgiler[/B]:
[INDENT]dylan150.wordpress.com[/INDENT]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)