Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Ağustos 2009, 11:43
#9881
Reklamlar
-
22 Ağustos 2009, 12:45
#9882
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
22 Ağustos 2009, 13:31
#9883
s.a arkadaslar aranıza yeni katıldım.yaklasık 3 aydır ilk motorum olan ybr 125 kullanıyorum ve ybr yı sectıgım ıcın gayet memlunum.fakat motor bakımı konusunda bıraz acemıyım.nede olsa ılk motorum.bir tanıdık yag degisimini ogretti.3 gün once castrol 20-50 yag koydum.kendısınde titan var ve bu yagın 15-40 dokme yaglardan daha ıyı olacagını soledı.bende ona guvenerek 20 50 koydum.motorun gıdısatında bır degısıklık yok fakat bunun motor acısından bır zararı varmıdır ? birde fotograflarda gordum egzosun altında ufak bır delık var.bu standart bır delıkmı yoksa kullanımla olan egzoz delınmelerınden mı ? [daha bir cok soru var kafamda yenı olmamdan dolayı kullanna arkadaslar cevaplarlarsa sevınırım tesekkurler]
-
22 Ağustos 2009, 17:26
#9884
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
23 Ağustos 2009, 01:42
#9885
71Hakan71 adlı üyeden alıntı
s.a arkadaslar aranıza yeni katıldım.yaklasık 3 aydır ilk motorum olan ybr 125 kullanıyorum ve ybr yı sectıgım ıcın gayet memlunum.fakat motor bakımı konusunda bıraz acemıyım.nede olsa ılk motorum.bir tanıdık yag degisimini ogretti.3 gün once castrol 20-50 yag koydum.kendısınde titan var ve bu yagın 15-40 dokme yaglardan daha ıyı olacagını soledı.bende ona guvenerek 20 50 koydum.motorun gıdısatında bır degısıklık yok fakat bunun motor acısından bır zararı varmıdır ? birde fotograflarda gordum egzosun altında ufak bır delık var.bu standart bır delıkmı yoksa kullanımla olan egzoz delınmelerınden mı ? [daha bir cok soru var kafamda yenı olmamdan dolayı kullanna arkadaslar cevaplarlarsa sevınırım tesekkurler]
öncelikle hoşgeldin kafana takılanları sürekli sor herkes yardımcı olmaya çalışır 20-50 ben uzun bir süre kullandım zararını görmedim(bakım zamanlarını geçirmedim) tek olumsuz yani benim motorda vites değişimi sert ve sesli oluyordu . şimdi 15-50 kullanıyorum (ilk defa yaklaşık 500 km oldu) memnunum sende bir dahaki sefere 15-50 koyarsan daha iyi olur bence. egzosa gelince öyle birşey hiç dikkatimi çekmedi yarın ilk işim ona bakmak olacak ama tahminimce bahsettiğin şey kullanıcı tarafından ses çok çıksın diye yapılmış olabilir... kazasız sürüşler...
-
23 Ağustos 2009, 11:47
#9886
abilerim , ablalarım(belki ybr kullanan ablam vardır) ben daha motorumu yeni aldım.kullanma klavuzunda.
PARK:
motoru durdurun , yakıt musluğunu off durumuna getirin yazıyor ?
ben anlamadım.her motoru durdurduğumuzda yakıt musluğunu kapatacak mıyız ?
egsozdaki tam yuvarlak ve muntazam delik bendede var , arkadaşımdada aynı motosikletten var ondada var sanırım normal bir şey
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
23 Ağustos 2009, 11:59
#9887
yakıt musluğunu karbüratördeki şamandıranın takılıp silindirin benzinle dolmasını önlemek için alınmış bir önlemdir. Uzun süreli durmalarında kapatman iyi olur (1 saat üstü mesela) Ve aynı zamanda yakıt sisteminde buharlaşma ile benzinin uçmasını önelemek için faydası olur.
Eksozun altındaki delik; eksozun arkasından sıvı birşeylerin girmesi durumunda oradan boşalmasını sağlayan bir tahliye deliği. Standart hepsinde var o delik.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
23 Ağustos 2009, 12:03
#9888
newceri adlı üyeden alıntı
yakıt musluğunu karbüratördeki şamandıranın takılıp silindirin benzinle dolmasını önlemek için alınmış bir önlemdir. Uzun süreli durmalarında kapatman iyi olur (1 saat üstü mesela) Ve aynı zamanda yakıt sisteminde buharlaşma ile benzinin uçmasını önelemek için faydası olur.
Eksozun altındaki delik; eksozun arkasından sıvı birşeylerin girmesi durumunda oradan boşalmasını sağlayan bir tahliye deliği. Standart hepsinde var o delik.
bendeki o delik 10 mm çapinda ama istedigim zaman açip kapatabiliyorum ses cok güzel
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
23 Ağustos 2009, 12:18
#9889
musluğu açık bırak bidada senelerce elleme
mobilyette + panter 105+ asya motor150 +yamaha YBR125 opel astra ford fokus inşallah cbr 250
yamahasülo
-
23 Ağustos 2009, 12:40
#9890
yamahasülo adlı üyeden alıntı
musluğu açık bırak bidada senelerce elleme
yeni motorun nasil hacı 140 cc oolduktan sonra direk 120 yapiyomu artık.....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
23 Ağustos 2009, 18:23
#9891
teşekkürler hirkil ve diğer arkadaslar.bı kac gundur uzak kalmıstım ybr me simdik tekrar turlamaya cıkıcam.insan özluyor sevgılı gıbı bısey oldu artık
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 PM ----------
yamahasülo adlı üyeden alıntı
musluğu açık bırak bidada senelerce elleme
ben geceleri kapatıyorum.bır kac kez acık bıraktım sabaha yerde benzın vardı ve etrafıda kokutmustu.allah korusun bırı bı kıbrıt sıgara fılan atsa motoru kaybedecektık.bakım zamanında usta benzın deposuna ılac attım artık benzın akıtmaz fılan desede önlem olarak kapatıyorum.bence sızde kapatın.fakat sabah calıstırmaya kalktıgımda bıraz ugrastırıyor.
-
23 Ağustos 2009, 18:51
#9892
arkadaşlar evime henüz yeni girdim. 3 aydır ybr kullanıyorum ve bugün rüzgara karşı ne kadar vasat olduğunu anladım. uzun yola hep tek başıma gidiyordum bu sefer babamla gideyim dedim ve motorsiklet yokuşlarda 60'ı geçmedi... rüzgarsız yerde hızlı gidiyor ama rüzgarda (çok afedersiniz) s.çıyor yani. ön dişliyi büyütmeyi düşünüyordum iyiki yapmamışım yoksa kafayı yerdim bugün... istikamet: Ayvalık'tan Balıkesir'e
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
23 Ağustos 2009, 19:09
#9893
ozgurakman adlı üyeden alıntı
arkadaşlar evime henüz yeni girdim. 3 aydır ybr kullanıyorum ve bugün rüzgara karşı ne kadar vasat olduğunu anladım. uzun yola hep tek başıma gidiyordum bu sefer babamla gideyim dedim ve motorsiklet yokuşlarda 60'ı geçmedi... rüzgarsız yerde hızlı gidiyor ama rüzgarda (çok afedersiniz) s.çıyor yani. ön dişliyi büyütmeyi düşünüyordum iyiki yapmamışım yoksa kafayı yerdim bugün... istikamet: Ayvalık'tan Balıkesir'e
ruzgar konusunda haklısın.2 kişi binice normaldede hızlanma konusunda baya farkedıyor.fakat 125 cc den daha fazlasını bekleyemeyız.bende 2 kısı duz yolda ruzgar arkamda olunca 115 fılan yapıyorum.ters ıstıkametten gelince 100 105 anca yapıyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:07 PM ----------
motodrift adlı üyeden alıntı
bir konuda okumuştum ybr 125 1. viteste 40 yapıyor diye...
ben denedim ama 30 km yi gecemedi.
önemli değil ama kafama takıldı
sizinki 1. viteste kaç yapıyor?
şimdik senin icin denedım.1. viteste 45 yapıyo[2004 ybr'm] 2. viteste 70 yapıyo.fakat 11000 11500 u buluyor.kimseye tavsiye etmem.bende cıkmam zaten bıdaha dusuk vıteste o devıre
-
23 Ağustos 2009, 19:49
#9894
Dün Sınava girdim Bir Aksilik Olmazsa Sıra Annemide Kandırmaya Geldi :D
-
23 Ağustos 2009, 21:23
#9895
ibocan33 adlı üyeden alıntı
Dün Sınava girdim Bir Aksilik Olmazsa Sıra Annemide Kandırmaya Geldi :D
kandırma yöntemlerıne önceden baslasan daha ıyı olurdu ben 3 yıl onceden basladım ehlıyetı aldımgım gun motoru kapıya cektırtım
-
23 Ağustos 2009, 21:29
#9896
-
23 Ağustos 2009, 21:41
#9897
newceri adlı üyeden alıntı
yakıt musluğunu karbüratördeki şamandıranın takılıp silindirin benzinle dolmasını önlemek için alınmış bir önlemdir. Uzun süreli durmalarında kapatman iyi olur (1 saat üstü mesela) Ve aynı zamanda yakıt sisteminde buharlaşma ile benzinin uçmasını önelemek için faydası olur.
Eksozun altındaki delik; eksozun arkasından sıvı birşeylerin girmesi durumunda oradan boşalmasını sağlayan bir tahliye deliği. Standart hepsinde var o delik.
çok sağol abi.biz onu yedek depo musluğu olarak biliyorduk.arkadaştada aynı motordan var hep açık.ama kullanma klavuzunda kapatın diyor.ve bunuda kullanıcısıyla teyit etmiş oldum sağolasın.
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
23 Ağustos 2009, 22:25
#9898
digi_boy26 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. hayırlı ramazanlar.
bu parçadan bulabilirmiyiz sizin taraflarda ? Eskişehirde problem oldu da. Uyduruk bişey de taktırmak istemiyorum sormak istedim
hortumdan.
hacı ya hava filtresini komple deigştircen yan sanayi veya orjinal alacan hortum tek satiliyosa oda Son çare orayı bi şekilde kapatacaksın uydurma olacak yani sen bilirsin....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
24 Ağustos 2009, 00:50
#9899
71Hakan71 adlı üyeden alıntı
ruzgar konusunda haklısın.2 kişi binice normaldede hızlanma konusunda baya farkedıyor.fakat 125 cc den daha fazlasını bekleyemeyız.bende 2 kısı duz yolda ruzgar arkamda olunca 115 fılan yapıyorum.ters ıstıkametten gelince 100 105 anca yapıyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:07 PM ----------
şimdik senin icin denedım.1. viteste 45 yapıyo[2004 ybr'm] 2. viteste 70 yapıyo.fakat 11000 11500 u buluyor.kimseye tavsiye etmem.bende cıkmam zaten bıdaha dusuk vıteste o devıre
sağol abim.
gerek kalmadı zaten, istesemde 1. vites 0 km yi gecemem
Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir ! ϜϓſϞ BAŞBUĞ ATATÜRK
-
24 Ağustos 2009, 02:08
#9900
selam arkadaslar foruma yeni uye oldum 20 gün önce siyah ybr 125 aldım radoj ayarını 195 km ye kadar fazla basmadım yani 6000 deviri fazla gecmemeye calısdım ama bu gün ilk defa 150 km lik mesafe yol katettim bu zaman zarfında sürat 95 100 km hızında 7500 8000 devir buldugum anlarda oldu acaba bu mesafede motorumun rodaj ayarında ve ilerki zamanlar için bir sorun teşkil edermi suan motorum 350 km de.Cevaplarınız için simdiden tskederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 124 kullanıcı var. (0 üye ve 124 misafir)
Bu Konudaki Etiketler