Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Temmuz 2006, 10:10
#961
shadowofspirit adlı üyeden alıntı
Motorumuz ıslak zeminde kayıyor bildiğizüzre bende her ıslk emine girdiğimde arka freni bi denerim
Geçin gün şerit halinde ıslak yere girdim hızım allahtan 15 filandı arkayı bi sıktım motor gitti gidecek altımdan zar zor toparladım bide baktımki arkada arabalar bile kayıyor yağ yada mazottu yerdeki...
C.tesi günü ehliyet sınavındaydım. Sınava YBR'mle girdim, evraklarımı verdim görevli 5 adet kukanın arasından geçip gidebilirsiniz dedi. Tam korumalı ve kendi motorumun üzerinde olduğumdan böyle dedi heralde. 3-4 saat sonra da telefonuma 95 puanla geçtiniz diye mesaj geldi
O gün sanki İstanbul'dakilerin halı yıkama günüydü. 2. viteste çok da yavaş giderken, nasıl olduğunu anlamadan kendimi yerde buldum. Düz gidiyordum, fakat kötü engebeli asfalt sabunlu suyu da yiyince bana kötü bir sürpriz yaptı.
O kadar ani olduki motoru toparlayamadım. Motoru hemen bırakıp kendimi attım. Ve cuma günü gideceğim Kaçkar gezimi de tehlikeye soktum. Omzum fena ağrıyor. :( Tabii korumalı montum, dizliğim, eldivenim ve kaskım olduğundan hiçbir yar almadım, fakat omzumda ezilmeden kaynaklanan ağrı var.
Bu hafta mutlaka sakura lastikleri değiştireceğim. Pirelli MT65'lerin bugün siparişini vereceğim.
Motorda şaşılacak şey, kırılan sinyalden başka hiçbir şey yok, buna da seviniyorum. :( Topcase ve gidon motoru korudu.
Selamlar.
Haydar Varol
YBR'06 Gri
Reklamlar
-
31 Temmuz 2006, 11:52
#962
hvarol ehliyetin hayırlı olsun.ayrıca kaza için de geçmiş olsun dilklerimi iletiyorum.bunun üzerine bende lastiklerimi değiştirmeye karar verdim.sağlıcakla kal...
-
31 Temmuz 2006, 13:47
#963
copycat adlı üyeden alıntı
degerli arkadaşlar 40 derecede bile benim ybr jikle istiyor sizde de böyle bir durum var mı? kısa bir süre sonra da jikle yi kapatabiliyorum. ben sadece 400 km deyim. herkese selam.
kardeşim bu cok normal bi durum aynı sorn bende de wardı 1000km yı gecınce azaldı hatta su an 1900 e geldim nerdeyse hiç gerek duymuyor motor açıldıkça daha iyi oluor kesinlikle
-
31 Temmuz 2006, 14:09
#964
gotti adlı üyeden alıntı
İnsane kardes merhaba benım arka lastıgım dublex duro marka ıdı.
Ön lastıgıde dublex yaptırdım ancak pırellı taktırdım duro bulamadıgım ıcın
acaba metzeler dekı gıbı bır olay varmı pırellıdede konu hakkında
bılgın varmı acaba??Yardımcı olursan sevınırım...
Selamlar, metzeller lastiklerdeki durum Pirelliler için geçerli değil zira Pirelli lastikleri zaten tubeless olarak üretiliyor, içiniz rahat olsun. Bu arada duro lastikten sonra pirellye geçen arkadaşım pirelliden çok daha memnun olduğunu belirtmişti ;)
Ben de yakında pirelliye geçicem sanırım zira geçen gün ben de ani fren sonucu kayılmayacak yerde kayıp motoru yatırdım, şükür üzerimde tam korumam olduğundan hiçbir yara bere almadım , bu yüzden her zaman tam koruma arkadaşlar, sıcak vs diyip de kendinizi kandırmayın . Haydar bey size de geçmiş olsun.
-
31 Temmuz 2006, 15:48
#965
insane adlı üyeden alıntı
geçen gün ben de ani fren sonucu kayılmayacak yerde kayıp motoru yatırdım, şükür üzerimde tam korumam olduğundan hiçbir yara bere almadım , bu yüzden
her zaman tam koruma arkadaşlar, sıcak vs diyip de kendinizi kandırmayın
. Haydar bey size de geçmiş olsun.
Ehliyet sınavında kendi motoru ile gelen en 10 kişi vardı. Tümü kasklı, 1-2 kişi mont giymişti. Diğerlerinde hiçbir koruma yoktu. Düşünüyorum da eldivensiz, t-shirtle düşmüş olsaydım vay halime. Montum yazlık fileli olmasına rağmen içinde sırılsıklam olmuştum ama buna değdi.
Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler.
Haydar Varol
-
31 Temmuz 2006, 21:21
#966
-
01 Ağustos 2006, 00:57
#967
metzeller mi prellimi
bugün prelli ile görüştüm arka 34£ ön 32£ dedi metzeller çifti 110 ytl demişlerdi kararsızım hangisini seçsem .....
-
01 Ağustos 2006, 01:14
#968
Pirelli MT65 İstanbul'da
Ön:20
Arka:22 euro şeklinde satılıyormuş
http://www.buzmotor.com/ arkadaşım buradan almış, aynı yerde de 30 YTL'ye taktırmış.
Metzeller mi, Pirelli mi? konusuna gelince de ikisini de kullanan birisinden yorum almak daha sağlıklı olacaktır.
-
01 Ağustos 2006, 01:20
#969
evet istanbuldan bende fiyat aldım 22 £ nakliyeyle aynı fiyata geliyor prelli biraz ağır basıyor çünkü dublex olarak üretilmiş .Metzeller şamriyelli ....
-
01 Ağustos 2006, 10:13
#970
Herkese merhaba ben foruma yeni üye oldum ve yeni A2 ehliyet sınavını geçtim ve yeni bir de motosiklet almak istiyorum. Araştırmalarım sonucu yeni başlayanlar için en iyi seçenek ybr 125 gibi göründü sizinde fikirlerinizi almak isterim. ybr 125 e karar verene kadar önce cbr 125 ten vazgeçtim(biraz tuzlu olması nedeniyle) sonrada cruiser modelinden(çelik,keeway,regal,salcano,truva,k anuni gibi markaların modellerini inceledim) sizin de anlayabileceğiniz gibi hem bütçem sınırlı hemde yeniyim bana göre en iyisi ybr 125 mi başka alternatif sunacak olan varsa yada görüşümü destekleyecek olanlara çok teşekkürler şimdiden. herkese kazasız belasız sürüşler iyi günler...
-
01 Ağustos 2006, 10:28
#971
insane adlı üyeden alıntı
Pirelli MT65 İstanbul'da
Ön:20
Arka:22 euro şeklinde satılıyormuş
http://www.buzmotor.com/ arkadaşım buradan almış, aynı yerde de 30 YTL'ye taktırmış.
Metzeller mi, Pirelli mi? konusuna gelince de ikisini de kullanan birisinden yorum almak daha sağlıklı olacaktır.
Pirelli kullanacaksanız dubleks olanını kullanın. İçlikli olanına artçınız varsa asla ve asla güvenmeyin.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
-
01 Ağustos 2006, 10:55
#972
Ben neden YBR tercih ettim?
zanakar adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba ben foruma yeni üye oldum ve yeni A2 ehliyet sınavını geçtim ve yeni bir de motosiklet almak istiyorum. Araştırmalarım sonucu yeni başlayanlar için en iyi seçenek ybr 125 gibi göründü sizinde fikirlerinizi almak isterim. ybr 125 e karar verene kadar önce cbr 125 ten vazgeçtim(biraz tuzlu olması nedeniyle) sonrada cruiser modelinden(çelik,keeway,regal,salcano,truva,k anuni gibi markaların modellerini inceledim) sizin de anlayabileceğiniz gibi hem bütçem sınırlı hemde yeniyim bana göre en iyisi ybr 125 mi başka alternatif sunacak olan varsa yada görüşümü destekleyecek olanlara çok teşekkürler şimdiden. herkese kazasız belasız sürüşler iyi günler...
Merhaba,
ben de ilk motorumu bundan 2 ay önce aldım. Motor seçerken birçok kriterim vardı. Sonunda YBR 125'te karar kıldım.
Önce motosikletin hangi amaçla kullanılacağı önemli. Evden işe ya da okula gidip gelmekte mi kullanacaksın? Yoksa hafta sonları sırf eğlence amaçlı stressiz kısa çevre gezileri mi yapmak istiyorsun? Yoksa, eğlence amaçlı hız yapıp hava atmak mı istiyorsun? Ya da arkanda uyku tulumun kendini uzun yollara vurup güzel ülkemizi tanımak mı istiyorsun?
Bütün bunlara bağlı olarak alacağın motorun nitelikleri değişir.
Örneğin, ben daha çok işe gidip gelme ve keyifli yakın geziler yapmak amacıyla motosiklet almak istedim ve tercihimi buna göre yaptım.
Günde en az 50 km yol yapacağımı hesap ettim. Bu nedenle ikinci kriter önemli oldu, yani ekonomik olması. YBR gerçekten çok ekonomik, 100 km'de 2,3-2,5 lt benzin yakıyor. Bu da yaklaşık 7 YKr demek. Eğer spor kullanırsan, uzun yolda 8000 devirin altına düşmezsen yakıt masrafın en fazla 10 YKr oluyor.
Sınırlı gelire sahip olanlar için YBR'nin yedek parçası ve bakımı da pahalı değil. Hatta bakımını kendin bile yapabilirisin. Dayanıklı olduğu için de sık parça değiştirmen gerekmiyor, bu da kullanma maliyetini düşürüyor.
Bir başka kriter de YBR'nin uygun koşullarda satılması. Kredi kartıyla çok uygun taksitlerle alabiliyorsun. Taksitler için Motoart'ın sayfalarına bakabilirisin.
Ben gelecek yıl 500-650'lik bir Touring motosiklet alıp biraz keşif gezileri yapmak istiyorum. Yani seneye motosikletimi satacağım için ikinci elinin iyi olmasını gerekiyor. YBR bu konuda da çok iyi.
Ayrıca, motosikleti büyütmek istediğim için vitesli bir model olması açısından da YBR tercih nedenim oldu.
YBR ayarında bir tek HONDA'nın CG 125'i var. Ama pahalı olduğu için ondan vazgeçtim. Ayrıca satış koşulları da uygun değildi.
Bence sen de kendi kriterlerine uygun olarak düşünüp karar verirsin. Maddi durumun uygunsa ilk 1-2 yıl için 250'lik motosiklet de düşünülebilir. Ama ben YBR ile duygusal bir bağ da kurdum, onu gerçekten çok seviyorum. Üzerine oturduğunda sana motosiklet keyfini yaşatıyor. Motor gücü de benim için yeterli.
Seçiminde kolaylıklar dilerim.
:cat: [COLOR="DarkRed"]En büyük küçük![/COLOR]
[B]Dylan 150 hakkında bilgiler[/B]:
[INDENT]dylan150.wordpress.com[/INDENT]
-
01 Ağustos 2006, 14:25
#973
arkadaşlar hepinize tekrar selam ybr mi geri aldım bizim kırmızı şeytanın değerini daha ii biliyorum artık çünkü yokluğu çok kötü oluyor
bir arkedaşın ön fren balata 9000 kmde bitti normalmidir acaba acil cevap bekliyorum lütfen yazın
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
-
01 Ağustos 2006, 15:01
#974
merhaba arkadaşlar.ben de nihayet YBR mi aldım. ilk çalıştırmada bazı sorunlar yaşadım,bu yüzden akü biraz zayıfladı.ayrıca ilk 40km de 98 oktanlı benzinle yapmak zorunda kaldım.bu benzinle ortalama 7000 devirden fazla çıkmadım.depoyu full leyince 9000dd da 95km/s hıza çıktım.sizce bu maceralar rodajdaki bi makinaya zarar verir mi.en önemlisi sevgili YBR tutkunları,rodajdan kaç km de çıkacağım,rodajda makinayı nasıl ve kaç devirde kullanacağım? bayi de bilgilenirmedi sağolsun.ayrıca ilk bakıma ne zaman girecek makina.çok soru sordum biliyorum ama YBR yi gerçekten seviyorum.çünkü YBR [en az] tutkumuz kadar mükemmel.. abartmıyorum onu bazen deposundan öpmek geliyor içimden..
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
-
01 Ağustos 2006, 15:17
#975
ugurozvar adlı üyeden alıntı
metzeller mi prellimi
bugün prelli ile görüştüm arka 34£ ön 32£ dedi metzeller çifti 110 ytl demişlerdi kararsızım hangisini seçsem .....
ben bundan bir ay önce falan metzeller taktırdım arka lastiği saonra 4000 km falan bindim ve servise periodik bakıma gittiğimde lastiğin köşesinin çok ufak bi balon yaptığını gördük ve servis lastiği garantiden değiştirerek yenisini taktı ve taktığı lastik prelli idi ikisinide denme imkanım oldu yani ve ben çok iyi denerim virajlara falan baya set girerimki bu izlenimim sonunda prelli nin metzellerden iyi olduğuna inandım özellikle virajlrda hiç atmıyo çaok yattığımda metzeller kaydırıyodu kolay gelsin
RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE
-
01 Ağustos 2006, 15:48
#976
arkadaşlar acil tavsiyelerinizi bekliyorum ..
serkani adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar.ben de nihayet YBR mi aldım.
ilk çalıştırmada bazı sorunlar yaşadım,bu yüzden akü biraz zayıfladı.ayrıca ilk 40km de 98 oktanlı benzinle yapmak zorunda kaldım.bu benzinle ortalama 7000 devirden fazla çıkmadım.depoyu full leyince 9000dd da 95km/s hıza çıktım.sizce bu maceralar rodajdaki bi makinaya zarar verir mi.en önemlisi sevgili YBR tutkunları,rodajdan kaç km de çıkacağım,rodajda makinayı nasıl ve kaç devirde kullanacağım? bayi de bilgilenirmedi sağolsun.ayrıca ilk bakıma ne zaman girecek makina.çok soru sordum biliyorum ama YBR yi gerçekten seviyorum.çünkü YBR [en az] tutkumuz kadar mükemmel.. abartmıyorum onu bazen deposundan öpmek geliyor içimden..
sanırım bir önceki sayfada kaldığından okunmadı
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
-
01 Ağustos 2006, 16:00
#977
Serkani, sana yamahadan bir kullanıcı kitabı verdiler mi YBR için?
-
01 Ağustos 2006, 16:02
#978
serkani adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar.ben de nihayet YBR mi aldım.
ilk çalıştırmada bazı sorunlar yaşadım,bu yüzden akü biraz zayıfladı.ayrıca ilk 40km de 98 oktanlı benzinle yapmak zorunda kaldım.bu benzinle ortalama 7000 devirden fazla çıkmadım.depoyu full leyince 9000dd da 95km/s hıza çıktım.sizce bu maceralar rodajdaki bi makinaya zarar verir mi.en önemlisi sevgili YBR tutkunları,rodajdan kaç km de çıkacağım,rodajda makinayı nasıl ve kaç devirde kullanacağım? bayi de bilgilenirmedi sağolsun.ayrıca ilk bakıma ne zaman girecek makina.çok soru sordum biliyorum ama YBR yi gerçekten seviyorum.çünkü YBR [en az] tutkumuz kadar mükemmel.. abartmıyorum onu bazen deposundan öpmek geliyor içimden..
Merhaba,
Bence yaptıklarınız yanlış. YBR'nin kullanıcı el kitabında rodajın nasıl yapılacağı yazıyor. Servisten ve forumlardan aldığım bilgilerle de örtüşüyor.
0-150 km arası 4.000 devir
150-500 km arası 5.000 devir
500-1000 km arası 6.000 deviri geçmemeniz ve uzun süre aynı gazla gitmemeniz gerekiyor. Hızı düşürüp yükseltmeli ve vitesi de daha fazla değiştirmelisiniz. Yani otobana çıkıp aynı gazla 100-200 km yapmayla rodaj olmuyor.
Ben bunların hepsine dikkat ettim, ilk yağ değişimi 1.000 km de olmasına rağmen 500 km'de de yağ değişim yaptım. YBR'm şu an 1.500 km de ve saat gibi çalışıyor. Uzun boylu olmama sağmen 100 km sürati çok rahat görüyorum.
Selamlar.
Haydar Varol
YBR'06 Gri
34 DY 7666
-
02 Ağustos 2006, 07:03
#979
Slm ybr'ci arkadaşlar bizde scooter'dan ybr'ye gectik.Sürüş keyfi hemen farkediliyo
Forumda okudugum kadarıyla motorun jigle ile ısınması ilk Km lerde daha sonra motor acıldıkca bu motoru ısıtma olayı azalıyormuş bu dogru mu acep.
Bize acayip gelmişti motoru ısıtmak falan yoksa bizim motorda mı sorun war
-
02 Ağustos 2006, 10:37
#980
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler