Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Ağustos 2009, 17:06
#9681
Hoşbulduk
yani ben şimdi 90 sorudanmı girecem 120 sorudanmı
Reklamlar
-
06 Ağustos 2009, 17:52
#9682
Merhaba arkadaşlar bugün motor yağımı değiştirdim ancak usta(yetkili servis değil) Po'nun maxima 10w-40(motosikletler için olmayan) tam sentetik yağını tavsiye etti normalde yamalube kullanıyordum. Bu yağ motosiklet için sorun çıkarır mı ?
-
06 Ağustos 2009, 18:50
#9683
ibocan33 adlı üyeden alıntı
Hoşbulduk
yani ben şimdi 90 sorudanmı girecem 120 sorudanmı
Arkadaşım eğer sadece A2 alıcaksan 88 sorudan giriceksin direksiyon sınavına girip A2 ehliyetini alıcaksın.
B+A2 alacaksan önce sağlık 30 trafik 40 motor 20 sorudan oluşan 90 sorudan giriceksin. sınavlardan gecince bir sonraki sınavda A2 nin 20 motor sorusuna giricen. direksiyon sınavlarınıda bitirince B+A2 Alıcaksın.
Tavsiye olarak Sadece A2 alma nedeni daha sonra B ehliyeti almak istediğinde 200-300 arası ektra masraf yapmak durumun oluyor(Kurs parası+Trafik masrafı)
B+A2 veya biraz fazlası ile B ehliyetinide kapsayan E+A2 almanı tavsiye ederim.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
06 Ağustos 2009, 19:02
#9684
yak88 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bugün motor yağımı değiştirdim ancak usta(yetkili servis değil) Po'nun maxima 10w-40(motosikletler için olmayan) tam sentetik yağını tavsiye etti normalde yamalube kullanıyordum. Bu yağ motosiklet için sorun çıkarır mı ?
dostum ben olsam koymam,
neden dersen,otomobil motorlarının çalışma devir sayısı motosikletlere göre yarıyarıya.
arabaların yağı motosiklete yeterli olmayacaktır kanaatindeyim
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
06 Ağustos 2009, 19:40
#9685
babaçi adlı üyeden alıntı
dostum ben olsam koymam,
neden dersen,otomobil motorlarının çalışma devir sayısı motosikletlere göre yarıyarıya.
arabaların yağı motosiklete yeterli olmayacaktır kanaatindeyim
olsa bile vites geçişleri zor ve sert oluyo ben 20-50 yağ kullandim ordan biliyorum kısacasi araba için olan yaglri kullanmak kötü degil ama iyide degil hiç yoktan iyidir araba yagi
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
06 Ağustos 2009, 19:51
#9686
sedat_57 adlı üyeden alıntı
olsa bile vites geçişleri zor ve sert oluyo ben 20-50 yağ kullandim ordan biliyorum kısacasi araba için olan yaglri kullanmak kötü degil ama iyide degil hiç yoktan iyidir araba yagi
Teşekkürler arkadaşlar 1000 km gidip değiştiririm bu yağı bende
-
06 Ağustos 2009, 20:00
#9687
newceri adlı üyeden alıntı
Arkadaşım eğer sadece A2 alıcaksan 88 sorudan giriceksin direksiyon sınavına girip A2 ehliyetini alıcaksın.
B+A2 alacaksan önce sağlık 30 trafik 40 motor 20 sorudan oluşan 90 sorudan giriceksin. sınavlardan gecince bir sonraki sınavda A2 nin 20 motor sorusuna giricen. direksiyon sınavlarınıda bitirince B+A2 Alıcaksın.
Tavsiye olarak Sadece A2 alma nedeni daha sonra B ehliyeti almak istediğinde 200-300 arası ektra masraf yapmak durumun oluyor(Kurs parası+Trafik masrafı)
B+A2 veya biraz fazlası ile B ehliyetinide kapsayan E+A2 almanı tavsiye ederim.
herkes böyle diyor ikisini beraber al diyor ama şurda 3k bi yere gitmemize izin verilmiyor ehliyetimiz yok diye benim için önemli olan motor ehliyeti araba pek önemli değil babam şimdiden diyor zaten araba ehliyetini aldığın zaman arabayla kafana göre gezeceğini sanma diye b ehliyetini askerden geldikten sonra da alabilirim ama motoru hemen :D
bilgiler için Teşekkür ederim
-
06 Ağustos 2009, 22:34
#9688
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
06 Ağustos 2009, 23:16
#9689
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
06 Ağustos 2009, 23:17
#9690
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
06 Ağustos 2009, 23:20
#9691
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Sedat hocam geldi mi paket
-
06 Ağustos 2009, 23:21
#9692
sedat_57 adlı üyeden alıntı
8 ağustosta arabayı güç bela yerinden kaldıran ve ehliyet almaya bu kadar kolay hak kazanan benim sayabildiğim 10 kişi şuan trafikte...dikatli ol....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
07 Ağustos 2009, 00:56
#9693
Arkadaşlar aranızda 2004 ybr 125 i olan var mı? 2006 ybr m vardı sattım stop etme problemi vardı. Olur olmaz yerde stop ediyordu. 2004 lerin karbiratörleri farklı diyorlar hemde o motorlar orjinal japonmuş. Bu konuda fikri olan var mı? ybr lerin 2004 ten sonra çinde üretilenleri rölantide çalışırken birden gaz verince de stop ediyo..
-
07 Ağustos 2009, 10:32
#9694
kcotur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar aranızda 2004 ybr 125 i olan var mı? 2006 ybr m vardı sattım stop etme problemi vardı. Olur olmaz yerde stop ediyordu. 2004 lerin karbiratörleri farklı diyorlar hemde o motorlar orjinal japonmuş. Bu konuda fikri olan var mı? ybr lerin 2004 ten sonra çinde üretilenleri rölantide çalışırken birden gaz verince de stop ediyo..
motor ısınmadıgı sürece ronlantıde anı gaz verırsen stop eder onun dısında stop etmez her zaman jıkleyı cekıp 4-5 dakka ısıtcaksın sonrasında ver gazı
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
07 Ağustos 2009, 12:31
#9695
scuderia06 adlı üyeden alıntı
motor ısınmadıgı sürece ronlantıde anı gaz verırsen stop eder onun dısında stop etmez her zaman jıkleyı cekıp 4-5 dakka ısıtcaksın sonrasında ver gazı
4-5 dakika çok değil mi ya?
-
07 Ağustos 2009, 12:48
#9696
rsmztrk adlı üyeden alıntı
4-5 dakika çok değil mi ya?
Bencede. 1-1.5 dakika yeterli.
Hatırlatmalar : Daha uzun bir motor ömrü için motor ısınmadan asla ani olarak gaz vermeyin.(Çalıştırma sorunu olan Çoğu kullanıcının yaptığı hata. ilk çalıştırma sorununu çözmek gerekir). Piston yağsız ve soğuk olduğu için çok aşırı aşınma olur.
Motor jikle kapalıyken gaz verilmesine normal tepki veriyorsa motor ısınmıştır.
Sıcak motoru çalıştırırken jigle açmaya gerek yoktur.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
07 Ağustos 2009, 13:01
#9697
ben daha bir bir bucuk dakkada ısındıgını gormedım haftada bır bındıgım ıcın ondan olabılır ancak o kadar kısa surede ısınmıyor..motor blogunun ısınmasını beklıyorum genel olarak...
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
07 Ağustos 2009, 13:11
#9698
scuderia06 adlı üyeden alıntı
ben daha bir bir bucuk dakkada ısındıgını gormedım haftada bır bındıgım ıcın ondan olabılır ancak o kadar kısa surede ısınmıyor..motor blogunun ısınmasını beklıyorum genel olarak...
evet haftada bir bindiğinizden olabilir.1 dakika bu sıcak havada bana yeterli geliyor.
''Motor jikle kapalıyken gaz verilmesine normal tepki veriyorsa motor ısınmıştır''
aynen katılıyorum.ısınma olayının özü budur aslında.
-
07 Ağustos 2009, 13:18
#9699
bu sabah maliyeye gitmiştim motoruda maliyenin bahçesindeki otoparka park ettim. İşimi bitirip çıktım. Motorun yanında sıgara içen bir tip vardı. Motoru elle aradan çıkarırken geri çıkmam gerekti buda benim arkamdan gelmiş. Motor buna değdi tabi. Bana demezmi buraya motor sokmak yasak. Sinirlendim bende sen niye girdin dedim. Afalladı ufak çaplı bişeydi sesini cıkaramadı gitti.
(Komik bişeydi ybrcilerimle paylaşayım dedim)
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
07 Ağustos 2009, 13:40
#9700
yok arkadaşlar ya.. benim sattığım motor sıcakken de bazen gaz verince pınk diye stop ediyordu... Vardı bi problemi ama neydi bilemiyorum. Şimdi yenisini almaya korkuyorum aynı problemi yaşarım diye... 2004 karbiratörü takmayı bile düşündüm...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 443 kullanıcı var. (0 üye ve 443 misafir)
Bu Konudaki Etiketler