Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2009, 21:50
#9561
mete_han adlı üyeden alıntı
ahh kanka ahh şimdiye ybr ile 100.000 devirir sıfır masrafla binerdim...
honda sırf hayal kırıklığı
he yolda bırakmadı ama kronik sorunlarıyla canımı sıktı...cüssem yüzünden mahkum kaldım cbfye...
Yakışır sana yeniden yeni bir YBR
Reklamlar
-
25 Temmuz 2009, 21:53
#9562
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
25 Temmuz 2009, 21:55
#9563
vstrom cok yakısır
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
25 Temmuz 2009, 21:59
#9564
scuderia06 adlı üyeden alıntı
vstrom cok yakısır
vtromu istanbulda kullanmak hüner ister...hafta içi düşük cc hafta sonu büyük cc...aklın yolu bir...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
25 Temmuz 2009, 22:10
#9565
mete_han adlı üyeden alıntı
vtromu istanbulda kullanmak hüner ister...hafta içi düşük cc hafta sonu büyük cc...aklın yolu bir...
abicim nıye ole dıyorsunki aslında ufak cc kullanmak huner ister kacmak istiyosun kacamıyorsun adan yerıne konmuyorsun sıkıstırıyorlar bunlara care bulduysan ufak ccde analt bende ogreneyim...şehiriçi en rahat 250ccler olur sanırım 600 ıyı olmuyorsa ama trafıgın hızlı aktıgı yerlerde sıkıntı oluyor ufak cc
zaten ben motora turkiyey dolaşmak için basladım sehır içinde dolaşmak hiç sarmıyor
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
25 Temmuz 2009, 22:23
#9566
scuderia06 adlı üyeden alıntı
abicim nıye ole dıyorsunki aslında ufak cc kullanmak huner ister kacmak istiyosun kacamıyorsun adan yerıne konmuyorsun
sıkıstırıyorlar bunlara care bulduysan ufak ccde analt bende ogreneyim...şehiriçi en rahat 250ccler olur sanırım 600 ıyı olmuyorsa ama trafıgın hızlı aktıgı yerlerde sıkıntı oluyor ufak cc
zaten ben motora turkiyey dolaşmak için basladım sehır içinde dolaşmak hiç sarmıyor
aynen öyle....sinekten bir farkımız yok...büyük motoruda araya dereye sokamazsın...250 cc ideal ama uygun makina yok..en mantıklısı 125/150..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
25 Temmuz 2009, 22:29
#9567
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
25 Temmuz 2009, 22:39
#9568
baksana bacaklar kanat gibi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
25 Temmuz 2009, 22:44
#9569
o kadar olur benim bile bacaklarim düz durmuyo motorda çapraz:
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
25 Temmuz 2009, 22:53
#9570
benim ayaklar ön çamurlukta dinlenirdi hareket halinde...naberrr...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
25 Temmuz 2009, 22:54
#9571
Bacak sığmama meselsini kafanıza takmayın,hareket halindeyken benim gibi bacakları artçı ayaklığına atın
-
25 Temmuz 2009, 23:02
#9572
hani dizlikler....
soruyu sorana bak...benim yaz halimi görseniz yuh derdiniz ama bilinclendim mt.net sayesinde...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
25 Temmuz 2009, 23:12
#9573
mete_han adlı üyeden alıntı
hani dizlikler....
soruyu sorana bak...benim yaz halimi görseniz yuh derdiniz ama bilinclendim mt.net sayesinde...
mete abi enin debriyaj balatasi kaç gaymeye degişti
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
25 Temmuz 2009, 23:13
#9574
mete_han adlı üyeden alıntı
hani dizlikler....
Dizlik var takmadım o'gün ! neden takmadım bende bilmiyorum
-
25 Temmuz 2009, 23:16
#9575
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
26 Temmuz 2009, 10:49
#9576
slm
ibrahim_zx adlı üyeden alıntı
bilgisi olan yokmu
-
26 Temmuz 2009, 10:59
#9577
ibrahim_zx adlı üyeden alıntı
bilgisi olan yokmu
Yük durumu:
0-90 kg
Ön:
175 kPa (25 psi) (1.75 kgf/cm2)
Arka:
200 kPa (29 psi) (2.00 kgf/cm2)
Yük durumu:
90-200 kg
Ön:
175 kPa (25 psi) (1.75 kgf/cm2)
Arka:
280 kPa (41 psi) (2.80 kgf/cm2)
====>>Yamaha Türkçe Kullanım Kitabcıkları
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
26 Temmuz 2009, 11:01
#9578
slm
newceri adlı üyeden alıntı
Yük durumu:
0-90 kg
Ön:
175 kPa (25 psi) (1.75 kgf/cm2)
Arka:
200 kPa (29 psi) (2.00 kgf/cm2)
Yük durumu:
90-200 kg
Ön:
175 kPa (25 psi) (1.75 kgf/cm2)
Arka:
280 kPa (41 psi) (2.80 kgf/cm2)
====>>
Yamaha Türkçe Kullanım Kitabcıkları
tsk ederım
-
26 Temmuz 2009, 13:23
#9579
Dün itibarı ile YBR'nin subap ayarlarını kontrol ettik (emme biraz sıkı kalmış gevşettik), karbüratörü söküp bir sıkıntı var mı baktık ufak tefek temizlik yaptık ayarı kaçmış pilot vidasının ayarını düzelttik, hiç değiştirmediğim ön fren hidroliğini değiştirdik şimdi daha iyi frenlerim var. 36bin küsürde iyi bir bakım oldu. Son birkaç zamandır mevcut ayarsızlıklardan sanıyorum çok yakmaya başlamıştı, şimdi yeni ayarlarla ne durumda görücez.
Bu arada yapılan tüm işlemler aslında gayet kolay ufak tefek işlemler için YBR gibi basit bir motorda tonlarca servis ücreti vermeye değmez. Tabii benim gibi ilk defa yapıyorsanız da yanınızda bir bilen olması iyidir nitekim ben öyle yaptım :D
-
26 Temmuz 2009, 13:26
#9580
insane adlı üyeden alıntı
Dün itibarı ile YBR'nin subap ayarlarını kontrol ettik (emme biraz sıkı kalmış gevşettik), karbüratörü söküp bir sıkıntı var mı baktık ufak tefek temizlik yaptık ayarı kaçmış pilot vidasının ayarını düzelttik, hiç değiştirmediğim ön fren hidroliğini değiştirdik şimdi daha iyi frenlerim var. 36bin küsürde iyi bir bakım oldu. Son birkaç zamandır mevcut ayarsızlıklardan sanıyorum çok yakmaya başlamıştı, şimdi yeni ayarlarla ne durumda görücez.
Bu arada yapılan tüm işlemler aslında gayet kolay ufak tefek işlemler için YBR gibi basit bir motorda tonlarca servis ücreti vermeye değmez. Tabii benim gibi ilk defa yapıyorsanız da yanınızda bir bilen olması iyidir nitekim ben öyle yaptım :D
bende 40 bin km de esasli bi bakim düşünüyorum...yeni lastikler yeni yag yeni buji yeni hava filtresi duruma göre tekerlek rulmanlari degişimi vs....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler