motorun arkasını görünce benimkine benzettim.güzel olmuş.
az yokuş yolda ve biraz rüzgarlı havada son hız 118 km/h kadar çıktı.birde kafa grenajı takıp deniyeceğim bakalım.ne kadar yararı oluyor anlaşılır
ugurozvar adlı üyeden alıntı
motorun arkasını görünce benimkine benzettim.güzel olmuş.
az yokuş yolda ve biraz rüzgarlı havada son hız 118 km/h kadar çıktı.birde kafa grenajı takıp deniyeceğim bakalım.ne kadar yararı oluyor anlaşılır
ugurozvar adlı üyeden alıntı
Herkezlere selam...
Arkadaşlar elimde 1tane ybr depo kılıfı var
mavi renkte benim motosikletim siyah aldım
sonradann beyenmedim taktım cıkardım hiç
kullanılmadı yani elimden çıkartmak istiyorum
15ytl ye aldım ilgilenenler mesaj atsınlar.Almak
isteyenlere kargoylada gonderırım...
Kazasız belasız sürüşler....
[FONT="Courier New"][SIZE="2"][COLOR="DeepSkyBlue"]YOL GİTMEK;BEYİN VE BEDEN YETENEĞİ GEREKTİRİR[/COLOR][/SIZE][/FONT]
uğurözvar lastiklerin oldukça yeni görünüyor.ybr nin kendi lastikleri fena değil.Islak zeminde sürat ve viraj emniyeti biraz dikkat istiyor.Zaten bu risk en iyi lastiklerde dahi var.Hiçbir lastik zamkla kaplı değil.Boşuna masraf etme derim.
YBR'lerde performans artışı konusunda yazdığım mesaja http://www.motosiklet.net/forum/show...663#post336663 adresinden erişebilirsiniz.hayati adlı üyeden alıntı
Tube Type lastiğin TUBELESS kullanılması konusunda İnsane son derece haklı. ME22 mutlaka iç lastikle birlikte kullanılmalı. Ben de en kısa zamanda iç lastik taktıracağım. Beni bu konuda uyardığı için İnsane'ye teşekkür ederim. Ama aslında aynı şeyi Yamaha bayii yapması gerekmez miydi?
YBR'nin üzerinde bulunan Sakura lastikleri bana hiç güven vermiyordu, en hafif frenlemede bloke oluyordu. ME22 ile şimdi çok daha rahatım. Frenler şimdi çok daha güvenli ve artık arka lastikte bloke olma endişesi yaşamıyorum, zemini çok daha iyi kavrıyor. Bir de sürüş konforu var tabi, zeminden kaynaklanan titreşimleri daha iyi emiyor, sürücüye hissettirmiyor.
Keyifli sürüşler.
:cat: [COLOR="DarkRed"]En büyük küçük![/COLOR]
[B]Dylan 150 hakkında bilgiler[/B]:
[INDENT]dylan150.wordpress.com[/INDENT]
merhaba arkadaşlar,
şimdi bu lastik ve performans meselelerinden sıyrılarak ve de gerçek bir ybr tutkunu olarak size soruyorum;
1-eski ybr (japon) ve yeni ybr (çin) arasındaki bariz farklar nelerdir (teknik ve kalite olarak)
2-ybr de en çok yaşanan sorunlar ya da genelde kullananların yaşadığı aksaklıklar neler?
3-ybr alınca nelere dikkat etmeli ya da neleri değiştirmeli?
4-hangi benzin en uygun olanı ve bir ybr hiç durmadan iki kişi ne kadar km yapabilir,? uzun bir gezi için sizce nasıl? uzun gezide neye dikkat etmeli?
buyanıtları sizleri de siteyi de tanımayan,buna zamanı olmayan arkadaşlaraın kimine mail kimine de yazıcı çıktısı yapacağım.kısmetse benim gri ybr de bir haftaya kadar gelecek.gri olsun diye bekiyorum.hepinize şimdiden teşekkürler.
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
ugurozvar
motorunun arka bolumunu cok begendim nasil yaptirdin cok hos gercekten birde koruma demirii cok estetik geldi gozume
ugrasmis ve bakmissin bravo nacizane goruslerim lerim.. bi aksilik cikmaz ise bende araniza katiliyorum 1 ay icinde
Ege Dis Hek Fak
arkadaşlar biri bişeyler yazsa ya yukarıdaki sorularıma
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
herkese slm arkadaslar ilk yagı 500 de deiştirmek zorunlu mu 1000 e kadar gider diyo da bazı arkadaslar ben henüz 350 deyim. bi de servis için ta agvadan şile ye kadar gidecem de onun için soruyorum bosuna gitmeyelim o kadar yol. veya en uygun yagı kendim bi benzinlikte koydursam garantiden duser mi?
1- dostum çin de üretilmiş olması seni düşündürmesin.sonuçta yamaha bi japon devi .standartları olan bi firma.tüm dünyaya pazarlıyo makinalarını..serkani adlı üyeden alıntı
2-yeni sayılabilcek bi kullanıcı olarak.bence tek sorunu orjinal lastiklerin fazla sert hamurlu olması .daha kaliteli bi cadde lastiği ile sorun kolayca çözülebilir.
3-dediğim gibi en önemli olay lastikler dostum.özellikle ıslak yolda feci şekilde kayıyor.
4- herkez bp den 95 oktan benzin öneriyor.sonuçta bi performans makinası değil ybr.full depoyla 400 km ye yakın yol yapıyor.tek kişi 90-100 le 2 kişi 80 le sürekli yol yapabilirsin.2 kişi antalyaya gidenler varmış ki.bazı çılgınlar dünya turuna bile çıkıo bu motorsikletle
emo bilgi ve tavsiyelerin için teşekkür ederim benim gri de bu cumartesi gelecek diye bekliyorum bir de antalya derken nereden antalyaya gidiyor ki_?
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
gezi amaçlı olabilir
servise 500-1000 de gitsende olur.garanti kurallarına göre maalesef serviste yaptırmak zorundasın.ama ben servise götürmedim kendim hallettim.copycat adlı üyeden alıntı
castrol 10-40 4 zamanlı motor yağı kullandım.zincirleri yağladım.bujiyi değiştirdim.hava filtresini temizledim.zaten serviste aynı sını yapıyor.
ek olarak birde karbüratör ayarı yapmak gerekiyor. tam olarak bilmiyorum ama karbüratördeki mumlar eridikten sonra ayar yapmak gerekiyormuş sanırım. benimkinde öyle olmuştu.sonix adlı üyeden alıntı
lastik konusunda bu başlıkta zamanında çok dert yakınmıştım ama zaman geçtikçe kayma sorununun tamamen lastikten kaynaklanmadığını farkettim. asıl sorun kullanım hatasından kaynaklanıyor. ıslak zeminde lastiklerden kuru zemindeki gibi davranmasını belkiyoruz ama böyle bişey mümkün değil. daha yavaş ve freni daha dikkatli kullanırsanız sorun ortadan kalkacaktır. hangi lastiği takarsanız takın ıslak zeminde muhakkakki kayacak. yinede değiştirmek istiyorsanız geçmiş sayfalarda bolca fiyat, marka, model bilgisi mevcut.ugurozvar adlı üyeden alıntı
Metzeler ME22 lastik YIBA çarşısındaki BAYDAR Tic.'te oldukça hesaplı. İki lastiğe 110 YTL alıyorlar. İç lastik de alman gerekir. Takma ücreti olarak da 10 YTL ödüyorsun.ugurozvar adlı üyeden alıntı
:cat: [COLOR="DarkRed"]En büyük küçük![/COLOR]
[B]Dylan 150 hakkında bilgiler[/B]:
[INDENT]dylan150.wordpress.com[/INDENT]
Metzeler ME22 lastik YIBA çarşısındaki BAYDAR Tic.'te oldukça hesaplı. İki lastiğe 110 YTL alıyorlar. İç lastik de alman gerekir. Takma ücreti olarak da 10 YTL ödüyorsun.
bende bugün oraya gittim 3000 bakımında değiştireceğim...
arkadaşlar servis olayıyla ilgili cevaplarınız için çok teşekkur ederim artık mecbur gidip yaptırıcaz.
bugün imes sanayii sitesinin oralarda gördüm gri rengini güzeldi gerçekten
Şu an bu konu içerisinde 54 kullanıcı var. (0 üye ve 54 misafir)