Slm arkadaslar benım dulda problem var gibi_?
YBR 125 çalıtığında siboplarda veya motor aksamından bazen yıkyıkyıkyık dıye bır ses gelıyor önceden boyle bı sorun yoktu.
Bu sorunla karşılasan arkdas varmı varsa sorunu nasıl gıderebılırım 20 gun önce sibop ayarları yapıldı
ybrnın sorun cıkartmamasından rahatsız oluyor kullanıcılar vede burda ses var şurda ses var dıyerek bır umutla bir şey arıyorlar ama sonuç olumsuz bunu yamahaya ıletın
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Bugün yağını değiştirdim motorun biraz eksik çıktı .Sonra moralim bozuldu ..
Sonra bi hatırladım ki yatırırken yere boşalanları unutmuşum
Sonuç gram yağ eksiltmiyor
slm 15000de yaptırdım sıbop ayarlarını
ilk adlıdğımda motosıkletı 200 km yol yaptım, işim yoktu, iş başvurusuna gıdecektım, motor alacam dıye gıtmedım, işide kaçırdım, bırbucuk ay ıssız gezdım, Geçenlerde mazotla yıkadım sankı sıfır gıbı oldu
motor kısmı alt,üstü cok guzel oldu ama nedense göstergeler bıraz su alır gıbı oldu
Kesınlıkle Ayda bir mazotla yıkanmalı Kendıme bu kadar özenle bakmamısımdır. Antalyanın alanya ilçesinden konya seydişehire gittim 180 km yolda tık demedı sadece 1 kere dınlendırdım
Japonyada uretılen YBrlerin motoruna en az 100bin km ömür biçiyorlar
sesine ve gidişine hastayım çapına göre tabiki.. motorunu o kdar kırlenıyormu senın mazotla yıkıyorsun katran banyomusu yapıyorsun yıkamadan once :D
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Su anda motor narkozla yasıyor benzın dıpte, gelecek ay maasları çekıp benzın alacam, korkuluğum yok çıkma veya hurdalıktan bır tane korkuluk alacam.
Önce DELİ gibi rx 115 alacaktım okadar gezdımkı antlayada kımı satılmıs kımının ruhsat sahıbı yok kımın ruhsatında problem vardı
ybr rx115 honda tıtan eskı ve yenı kasa bunlar arasında kalıdm daha öncede YBR em vardı, Gercekten guzel makına 2,5 sene sonra bunun dayısını alacam
R_6 ne yazıkkı buda dul olacak
arkadaşlar benim ybr düz yolda 90 a bile çıkmıyo vede acayip fazla yakıyo sizce nedendir bu?
10bin devirde 80 yapıyor sonra 5.vitese alınca sadece motor rahatlıyo gibi oluyo 90 a yaklaşıyor dahada gitmiyor motor boğulmuyoda bağırmıyoda baya bi yokuş aşa bi yolda 100 e yaklaşıyo yaklaşıyo dediğimde 95 civarı
Arkadaşlar 2 aylık araştırma sonunda haziran 2009 da ybr125 ötv indirimiyle 3650 TL peşin aldım. ama servis durumu beni biraz tahatsız etti. çünkü
* ilk 500 km de sadece motor yağı değişecek 10 TL verilecek
* yine 500 km yaptığında komple bakıma girecek 40 TL verilecek
* sonrada 3000 de ve katlarında servise gidiyorsun her gitmeye 40 tl alıyorlar
servisin hiç fedakarlığı ücretsiz bişey yaptığı yok ilk motor yağınıda ücretle değişiyor bari yıkamasını yapsın onada para alıyorlar.
sadece bu duruma rahatsızım. başka bişeyi yok motor harika sadece yumuşak kullan hiç korma..
Hayırlı olsun.
Çok seviyorsun motorunu belli
kahvaltılar bile birlikte.. :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 AM ----------
Motorun hayırlı olsun En güzel seçimi yapmışsın.
Kontak anahtarının yanındaki kontak civarına temas ederek boyasını kaldıracak anahtarı cebinde taşırsan daha temiz bir görüntü olur. Çukurlara girip cıktıkca o ikinci anahtar kontak civarında boya bırakmıyor.
Rodaj döneminden sonra 4.000 devirde şanzıman sesini dinleyerek kullanırsan (eksozdan boğulma sesi gelmeyecek vitesi ona gere ayarlamalısın) uzun ömürle, az yakıtla, masrafsız kullanırsın. (Vites değişimi 5000-6000 arası)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 AM ----------
Motor orta sehbada iken elinle Tekerleri hızla çevir 4-5 tur atamıyorsa ön tekerde balataların sürtüp sürtmediğini kontrol et sürtmüyorsa bilyeleri kontrol et. Arka tekerde balataları kontrol et milin ordaki zincir gergi ve denge vidaları var sağ ve solda. üzerinde çentikleri var ikisininde aynı çentikte olması lazım benimkiler önden 3. de. çentikler farklı olursa kasma yapıyor lastik zor dönüyor. Balataları aç temizle içinde balata tozu birikerek frenin kitlemesine ses yapmasına ve frene basmadığın halde sürtmesine neden oluyor. zincirini sök ek yerinden gaz yağında 10 dakika tut (fazla durunca oringlere zarar veriyormuş) bezle güzelce temizle sonra yağla. Genel lastik bakımları bunlar. Yamaha iyi bir motor bu tür bakımları yapıldığında uzun süre motordan kaynaklanan bir sorun yapmıyor. Sorunun yinede düzelmezse Motorunu gerçekten anlayan birilerine göstermen iyi olur. düz yolda rahat 110-115 yapıyor, yokuş aşağı 130 gördüm(14-45 orjinal zincir dişlileri). daha fazlada yapmaz dişlilerin diş sayıları ile oynamadıkça.
Hız: 83
Ceza: 128.00 TL
Hak ettim mi sizce?
Edit: alisemerci benim nickim...
alengirli bir nick bulamadığım için öyle
███████ 4
hız sınır motosıkletler icin 70km yuzde on gecme payı var yani 77km hak etmişssin yani hız kuralları bole napabiliriz denk gelirsek aynı sey bizimde basımıza gelir yapcak bir şey yok....
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
yuhh yaaa.83 km hızla 128 tl ceza....geçmiş olsun....
hız limiti nekadardı ki...
Şu an bu konu içerisinde 246 kullanıcı var. (0 üye ve 246 misafir)