işte buda benim kara kartal
............
.....................
resim gönderemiyorum yardım edin
............................
bende 32 lt liği var ustu deri kılıflı ilginç bi modeli ben cok memnunum oldukca sağlam ve ergonomik ispanyol markasıEMO adlı üyeden alıntı
Ride your way
http://imageshack.us/ugurozvar adlı üyeden alıntı
bu siteye girin.uploada tıklayarak resimi alın.host it butonuna tıklayın.resmi upload edecek.
çıkan pencerede
Direct link to image daki linki [IMG] link buraya[/IMG] yaz gönder
--------------------
Merhaba arkadaşlar,
YBR'min lastiklerini tubeless e çevirmek istiyorum. Metzeler ME22 ön ve arka için işçilik dahil 160 YTL fiyat aldım. Sizce bu fiyat uygunmudur?
Bir de İnsane YBR'nin jantlarının tubeless e uygun olmadığını yazmıştı bir yerde. Fakat servis hiç bir sorunun olmadığını iddia ediyor. Bir çok YBR'ye tubelss lastik takmışlar.
Siz ne nersiniz?
Selamlar.
Haydar Varol
YBR'06 GRİ
34 DY 7666
Ben de dün ME22 lastik taktırdım. Ankara'da Yamaha bayii iki lastik için 110 YTL, (tubeless yapabilmek için) 10 YTL subap, 10 YTL de işçilik parası aldı. Lastikler bana 130'a maloldu.
Lastiklerim şimdi Tubeless. Henüz 1 günlük olduğu için fazla bir deneyimim yok. Ama Metzeler lastikler bana (belki de psikolojik, bilmiyorum) daha fazla güven verdi.
İyi sürüşler.
:cat: [COLOR="DarkRed"]En büyük küçük![/COLOR]
[B]Dylan 150 hakkında bilgiler[/B]:
[INDENT]dylan150.wordpress.com[/INDENT]
hvarol adlı üyeden alıntı
Haydar Bey, ybr'nin jantları tubeless için uygun olabilir ama asıl sorun Metzeller ME22 model lastiğin tubeless bir lastik olmaması ve Metzeller yetkilileri tarafından da tubeless şekilde kullanılmamasının belirtilmesi. Metzeller ME22'nin üzerini okursanız üzerine "TUBE TYPE" yazısını görürsünüz yani bu lastiğin yanakları tubeless için uygun deildir. Tüm bunlara rağmen kimi "ustalar" aynı ndr arkadaşımızın motoruna taktıkları gibi metzellerleri tubeless olarak takıyorlar ama motorun kullanıcılarını nasıl büyük risk altına soktuklarının farkında değiller (örneğin sert bir çukurda lastiğin janttan ayrıldığını bir düşünün). Bizim insanımız sağolsun biraz vurdumduymaz olduğundan oluyor bunlar. Benim tavsyem ya gidin pirelli MT65 tubeless lastik alın ya da metzelleri istiyorsanız da onu da iç lastiği ile üreticisinin söylediği şekilde kullanın. Son karar elbette size kalmış
Son olarak düz yolda ybr ile 120 yapan arkadaşlar motorlarına iyi baksınlar çünkü onların ybr'leri gibi performanslı başka ybr yok
EMO kardeş av merakı var anlaşılan.Ama bu mevsimde avlanmıyorsundur umarım.Çünkü usulsüz avlanmalar sonucu,biz de İtalya gibi serçe kuşuna hasret kalmıyalım.İtiraf etmeliyim ki sevdiğim iki şeyi yanyana görünce çok hoşuma gitti.Sezonu iple çekiyorum sağlıcakla kal
benim ybr de laci + silah ta aynı sarsılmaz(franchi first class)
evet hocam av merakım var sezonu iple çekiyorum bende.neyseki silahımda motorumda güvenilir nede olsa silah franchi modeli motor yamaha daha ne olsun?? ..sezon bi açılsın domuz,tavşan koşturmaya başlıcazhayati adlı üyeden alıntı
hocam yukardaki resimlere bakarsanız arka lastiğim duro, tubeless ve ön lastikten daha büyük ve geniş ebatlarda..kesinlikle yol tutuşu çok arttırıyor.60 milyona taktırmıştım..herkeze önerebilirm!!!hvarol adlı üyeden alıntı
birkaç resimde ben koyayım
bizim ybr grubumuz.5 ybr miz var
2 siyah 2006 model
2 mavi 1 i 2006 diğeri 2005
1 gri 2005 model
ARKADAŞLAR AZ ÖNCE FORUMU OKURKEN YBRci
ARKADAŞLAR 100O BAKIMI FALAN DİYOR BANA SERVIS 500DE
BAKIM YAPTI SONRA 2500DE GEL DEDI.ŞU BAKIM İŞİNİ Bİ
ANLATSANIZ KAC KMlerde GIDILIYOR.ACIL CEVAP BEKLIYORUM
ZATEN SERVISTEN MEMNUN DEGILIM BIDE BU HIYARLIKLARI CIKARSA
ORTALIK TALANN VALLAHII
[FONT="Courier New"][SIZE="2"][COLOR="DeepSkyBlue"]YOL GİTMEK;BEYİN VE BEDEN YETENEĞİ GEREKTİRİR[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Merhaba,
Ben 500 km'deyken yağını değiştirdim. Servis 10/40 Mobil koydu. 1400 km'deyken de ilk bakımı yapıldı. Motoru 2. 3. viteste durdurduğumda vitesi 1'e alamıyordum. Bu motor ısınınca oluyordu ve yağdan şüphelendiğim için 1400 km bakımında 15-50 Full sentetik mobil koydum.
Servis kitapçığında 500 veya 1000 km bakımı diye bölüm var. Benim servisim 1000 km de gel demişti, ama yağını 500 km de değiştirdiğimden 1400 km de bakıma gittim.
İstanbul Bayrampaşa'da olduğumdan, motoru da aldığım bayi olan Küçükköy'de Kardeşler Motor'a götürüyorum. Genelde YBR ve scooter tarzı möotorlara bakıyorlar. (Özellikle YBR kullanan kuryeler çoğunlukta)
insane adlı üyeden alıntı
Murat ve Emo teşekkürler. Murat tavsiyene uyarak MT65 alacağım. Bugün servisi arayıp fiyat alayım, sizlerle paylaşırım.
İstanbul'daki arkadaşlar hala bir organizasyon yapamadık.
Selamlar.
Haydar Varol
TBR'06 GRİ
34 DY 7666
arkadaşım öyle diyosun ama ben o metzeler lastikleri 1 sene kullandım ve girip çıkmadığım yer kalmadı motorla ,insane adlı üyeden alıntı
yok lastik ayrılırmış falan hikaye bunlar metzeler lastikleri racing motorlara bile takılıyolar çok kullanışlı...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
arkadaşlar nedir bu tubeless, ne faydası var olmassa olmaz bişey değil sanırım
orjinal lastiklerin neyi var...
rüzgarda motor duruyor sanki 100 ü geçemedim sinir oldum...
Ben yukarıda gerekli teknik bilgiyi verdim, bundan sonrası tamamen kullanıcıların kendi bileceği iş.Bilooo adlı üyeden alıntı
Bu arada Metzeller markası; cross, enduro, race, touring vs vs birçok segmentte lastik üretiyor ve ürettiği lastiklerin belirli kullanım koşulları var, biz burada metzeller lastiklerin hangi motorlarda kullanıldığını değil metzeller me22 modelinin (ki kendisi comuter lastiğidir, race değil) tubeless olmadığını ve tubeless şeklinde kullanımının tehlike yaratabiliceğini konuşuyoruz. sizin hikaye dediğiniz olayların da sizin başınıza gelmemiş olması başkasının başına gelmeyeceği anlamına gelmez, burada mevzu bahis insan hayatı olduğundan be gerekli uyarıyı yapmayı boynumun borcu bilirim.
Tubeless lastiklerde iç lastik yoktur, aynı arabalardaki gibi. Bunun yararı ise aracın lastiği patladığında havanın birden boşalmaması ve patlak lastikle daha stabil bir sürüş sağlamasıdır.
şu yeni ybr lerin beygir gücü ile ilgili bir şeyler kafama takıldı diyerek mevzuyu biraz değiştirmek istiyorum değerli arkadaşlarım.Daha önce bu topic içinde bununla ilgili yazıldığını biliyorum.Ama niye aynı hacimdeki eski ybr lerin bg.nün 12 olduğunu tam anlayamadım.Aklıma da şöyle bir şey geliyor;kurşunsuz benzin ve katalitik konvertör olayı.Bu gün şunu düşündüm;yeni ybr ler çevreci olsun diye bunları kullanıyor da o yüzden mi acaba 2 beygir azaldı gücü.Eğer biz hernekadar çevre bilinci olan insanlar olsakta bu ikisinden vazgeçersek(unleaded-converter)bizden alınan gücü geri alabilirmiyiz?Zaten öyle de olsa bir mz351 in çevreye verdiği zararın 1/1000 nü ancak veririz sanırım.Bu konuyu bir motosiklet tamircisi arkadaşıma sorduğumda daha önce kendi aklına niye gelmedi ki gibi şaşkın bir ifadeyle olabilirliğini kabul etti.Dediği şu;zaten modifiye yarış arabalarında da ilk iş olarak konvertörü çıkartıyorlar.Haydi bakalım cevaplarınızı bekliyorum
Murat lastik konusunda sana tamamen hak veriyorum.Teknik bilgiler için yine tşk.ler.İnsanlar kendi doğrularının aslında yanlış olduğunu görme fırsatı bulamayabilirler bazen...
slm arkadaşlar bende bu ybr 125'e hastayım şu an bi motorum yok fakat ybr 125 düşünüyorum ne dersiniz ilk motor için iyi bi seçimmi önerilerinizi bekliyorum
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
M.K.ATATÜRK
Yeni başlayanlar,İlerletenler,oldukça iyilerbu motosikleti kullanıyorlar...sorunsuz bi makina...Parasının katbekat hakkını veriyor.Dünya turuna dahi çıkıyorlar ybr ile...Tvsiye olunur.Al ve kullan derim.Şimdiden hayırlı olsungece17 adlı üyeden alıntı
Şu an bu konu içerisinde 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 misafir)