Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8781
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı aggasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir defada benzin almak şartı ile kaç km yol yapılabilir en fazla yani hiç durmadan sadece benzin alarak 800 km gider mi mesela
    ybr ile böyle bişeu olamaz ben ybr ile hiç durmadan 230 km gidebildim karnim açikmişti eger ac karni olmasaydim bi 300 km yapardim ama daha ötesini gözüm ksmiyor
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8782
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı aggasi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir defada benzin almak şartı ile kaç km yol yapılabilir en fazla yani hiç durmadan sadece benzin alarak 800 km gider mi mesela
    YBR gider de, siz gidemezsiniz.
    Hatta gitmemelisiniz.
    Hayatlarımız bu kadar ucuz mu yahu?

    100 Km.'de bir durarak, sırt, bel, popo, boyun, zihin dinlendirilmeli.
    Bir şeyler atıştırıp, kan şekeri yükseltilmeli, soda, çorba vs. alınarak su kaybı telafi edilmeli.

    Motosiklet ile Uzun Yolculuklar İçin Tavsiyeler

    Yaz Seyahatleri Güvenliği

    Her ilkbaharda sıkça sorulan sorulardan biridir: �Bir gün içerisinde ne kadar yol yapabilirim?�. Bu tip sorular genelde tatile fazla zaman ayıramayan ve bu yüzden de uzak yerlere gitmek veya bolca yol yapmak arzusunda olan sürücülerden geliyor. Cevap çoğunlukla aynıdır: �Duruma göre değişir.� Sürücünün normalde ne kadar sık kullandığı ve ne kadar uzağa sürdüğüne göre değişir. Eğer sürücü sıkça günlük 500-800 km yapıyorsa ve uzun sürüşlerin gerektirdiği rutin önlemler ve sistemler geliştirmişse, böyle bir sürücünün kat edeceği yol daha fazla olacaktır. Tabii ki yol miktarı sürücünün tercih ettiği yol tarzı ve kullandığı motora göre de değişir. Uzun menzile sahip konforlu bir motosiklet, konforsuz olana göre daha çok yol kat etmeye elverişlidir. Uzun yol kat etmeyi planlayan sürücülerin akıllarında bulundurmaları gereken bir nokta da sürüşün ilk gününün çoğunlukla teçhizat ve motosiklet üzerinde yapılan ayarlamalar yüzünden gecikmelerle geçeceğidir. Bir çok sorun ilk günden halledilmiş ve sürücü de görece hala dinç olduğundan en çok kilometre genellikle ikinci günde alınır. Asıl önemli faktör, bundan sonra oluşacak yorgunluktur.

    Bir veya daha fazla kişiyle yolculuk etmek de hızınızı düşüren faktörlerdendir. Hızı belirleyen faktör gruptaki en yavaş sürücü olacağından, yolda giderken ve yemek yerken dahi hızınız onunkinden fazla olamayacaktır. Birileriyle uzun süreli yolculuğa çıkmadan önce ister yolcu olsun ister başka sürücüler olsun, bu kişilerle önceden kısa süreli hafta sonu gezileri yapmakta fayda vardır. Birbirleriyle iyi anlaşan fakat çok farklı sürüş tarzları olan sürücüler genellikle akşamları buluşacakları ortak noktaları belirler, ancak motelden motele giderken kendi yollarından ve kendi tempolarında ayrı ayrı giderler.

    Doğru bir motora sahip deneyimli bir sürücü ana yolları ve geçişleri kullanarak günde 800 kilometre kadar yapabilir ve günün sonunda hala tatilde olduğunu hissedecek kadar dinç kalabilir. Zaten kendisi de hem bunun hem de nasıl yapıldığının farkındadır. Bana soracak olursanız, günde 600 kilometreden fazla yol yapmayı istemezsiniz. Ayrıca, eğer arka yollardan sürmeyi, keyif yemekleri yemeyi, manzara seyretmeyi veya diğer insanların size katılmasını planlıyorsanız, yukarıdaki tipleme gibi olmayı hiç mi hiç istemezsiniz.

    Ne kadar susuz?

    Sorulan sorulardan bir çoğu da yakıtın sizi götüreceği menzili üzerinedir. �Motorum bir depo yakıtla ne kadar gidebilir?� veya �Yakıt göstergesi yandıktan sonra daha ne kadar gidebilirim?�. Trafik olmayan ıssız yolları kullanan ve cep telefonlarının çekmediği alanlardan geçen sürücüler için bu oldukça önemli bir konudur. Yüksek hızlarda kullanıldığında yakıt sarfiyatının alışılagelen miktara nazaran oldukça arttığı göz önüne alınmalıdır. Maksimum menzilden emin olabilmenin en basit yolu motoru yüklemek, depoyu doldurmak ve en fazla yolu kat edebilecek şekilde bir sürüş tarzı izleyerek bizzat denemektir.

    Uzun mesafeli yola çıkmadan önce deponuzun dolu olduğundan emin olun. Bazı cruiser�larda depo ağzına yakıtın ilk çıktığı andan sonra beklenirse, daha hala 1 litreye yakın yakıt alabileceği görülür. Bazı motorlarda depo ağzının alt çevresinde hapsolan havanın çıkması için biraz zaman gerekir. Kademeli olarak az miktarda benzin eklenerek bir dakika kadar beklenmesi, biraz daha ek yakıt anlamına gelecektir. Yakıt kapağı ortada olan motorlarda motor yan desteğe yatırılmak yerine dik tutulduğunda depoya daha fazla yakıt alınacaktır. Kendi motorunuzda deneyerek en fazla ne şekilde yakıt depolayabildiğini görmeniz faydalı olacaktır.

    Yakıt ikaz ışığı yandıktan sonra ne kadar yakıt kaldığını merak eden sürücülere tavsiyem, hemen motoru kapatıp depoyu tekrar ağzına kadar doldurmalarıdır. Eğer deponuz 10 litrelik ise ve 8 litre yakıt aldıysa, ışık yandığı andan itibaren en azından 2 litrelik yakıtınız kalmış demektir. Özellikle �en azından� diyorum çünkü birçok üretici kendi motorlarının yakıt kapasitesi gibi teknik özellikleri konusunda biraz tedbirli davranarak kapasiteyi olduğundan düşük gösterirler. Böylelikle üretim varyasyonlarını da dikkate alınarak, birileri ıssız bir yolda kaldı diye dava edilmekten kurtulabilirler. Eğer motorunuzun gerçekten ne kadar yakıt aldığını merak ediyorsanız tankı boşalttıktan sonra tekrar doldurarak ne kadar aldığını deneyin. (Yakıt enjeksiyonlu motorlarda bunu yapmaya kalkmayın, motor bundan pek hoşlanmaz).

    Teker-leme Zamanı

    Lastikler de dikkate değer bir husustur. Yeni motor sahiplerinin aklına takılan konulardan biri diş ömürlerinin ne kadar olduğudur. Normal süratlerin üzerinde kullanım, yanlış lastik basıncı ve normalden daha ağır yüklemeler lastik aşınmasını hızlandıran faktörlerdir. Yolculuklara çıkmadan önce mutlaka kontrol edilmeli ve eğer en ufak bir kuşkunuz varsa değiştirilmelidir. Eski olanları saklayabilir ve yolculuğunuz sonrası tekrar kullanabilirsiniz. Lastiklerin durumunu yoldayken her gün kontrol etmeli ve her sabah basınçlarını kontrol etmelisiniz.

    Eğer yolculuğunuz esnasında değiştirmeniz gerekebilecekse, uygun lastiklerin doğru zamanda ve doğru yerde bulunduklarından emin olun. Bazı türde ve boyutta lastikler zor bulundukları için değiştirilmelerinde sıkıntı yaşanabilir. Bir arkadaşım 9,600 kilometrelik yolculuğuna çıkmadan önce anlaştığı bayiden bir sonraki durağında sipariş ettiği lastikleri hazır bulundurmasını sağlayarak aşınan lastikleri belirli aralıklarla sürekli değiştirmişti. Bazıları yollarının üzerinde yer alan bazı adreslere teslimat yapılacak şekilde posta siparişi vererek aynı çözümü sağlamışlardı. Bu tür stratejiler lastikleri limitlerine kadar tüketerek şansınızı zorlamaya gerek bırakmaz. Ne kadar uzunlukta yol kat edilebileceğini öğrenmek için sizin motorunuza sahip kişilerden oluşan bir online klübe danışmanız faydalı olacaktır. İşi garantiye almak için menzil aralığındaki en düşük mesafe tahminini kendinize hedef edinin.

    Uzun süreli sürüşlerde motorunuza yapılması en çok tavsiye edilen üç modifikasyon büyük çantalar, küçük rüzgarlıklar ve konforlu selelerdir. Gidon veya çatal aksesuarı kullanılması, yük taşımak için en kötü yoldur zira bunlar gidonun ağırlığını artırarak dönüşünü zorlaştırır ve bazı aksesuarlar motora hava akışını engelleyebilir.

    Normal sürüş esnasında göz seviyenizi örten rüzgarlıklar yağmurlu havalarda veya ıslak zeminde başınıza bela olabilir. Konforlu bir sele, hem sürücü hem yolcu için, uzun mesafelerin daha kolay geçilmesine yardımcı olur. Yolcunuzun konforuna gerekli özeni gösterin. Arka koltukta oturan kişinin kendi ağırlığını destekleyebileceği kendisine ait bir gidonu olmadığından hissedeceği acı daha fazladır.

    Doğru seçilen aksesuar ve giyim-kuşam, tüm sürücüler için ciddi farklılıklar yaratacaktır. Konforsuz bir kask, çizik vizör veya gözlükler, gaz elciği yayının çok sert olması, konforsuz sele, yol görüşünüzü etkileyen rüzgarlık veya en basitinden rüzgarda yalpalanarak habire sırtınıza vuran atkınız yorgunluğu artırarak yolculuğun keyfini azaltabilir. Gürültülü eksozlar korkunç bir yorgunluk sebebidir. Bu ve benzeri noktalar, çok kilometreli yolculuklara çıkmadan göz önüne alınması ve çözüm bulunması gereken hususlardır. Yarım saatlik sürüş esnasında azıcık rahatsızlık veren bir sorun, eğer günde sekiz on saat sürüş yapacaksanız tam bir başbelasına dönüşebilir. Gidonda, selede veya ayaklıkta yapılacak küçük bir ayarlama dahi önemli bir iyileştirme sağlayabilir.

    Her modifikasyonu yola çıkmadan önce denemek suretiyle kaş yapayım derken göz çıkarmadığınızdan emin olun.


    Uzun yolculuklar sizi alışık olmadığınız iklimlerle tanıştırabilir. Örneğin çöl ikliminde yolculuk yapacak olan sürücüler soyunarak mümkün olduğunca az giyinmek hatasına düşerler ki bu yapmaları gereken şeyin tam da zıttıdır. İklim faktörlerine derinizi ne kadar çok maruz tutarsanız, kuru ve sıcak hava da o kadar çok nemi vüzudunuzdan emecektir. Ciddi derecede su kaybedebilir, güneş çarpması, rüzgar çarpması yaşayabilir veya en fazla bir saat içinde yorgunluk belirtileri göstermeye başlayabilirsiniz. En basitinden çölde yaşayan insanlara bakın ve onları taklit edin. Havanın deriniz üzerinde dolaşarak sebep olduğu buharlaşmayı azaltmak için güzelce sarının. Örneğin bizim Mojave çölünde sıcaktan korunmak için yaptığımız gibi iç elbiselerinizi ıslatarak üzerine havalandırmalı bir ceket giyebilirsiniz. Islak elbiseler üzerinde güçlü hava akımı değil sadece soğutmayı sağlayacak kadar bir hava dolaşımı olmasını sağlayın. Boğazınıza sardığınız bir ıslak atkı veya tülbent büyük fark yaratabilir. Sıcak çöl ikliminde gömleğinizi ıslatarak üzerinizde başka birşey olmadan sürmek, sizi sadece gömleğin kurumasından önceki birkaç kilometre boyunca serin tutacaktır. Islak giysilerin üzerindeki giysi katmanı, buharlaşma hızını azaltmak için gerekli olan tek şeydir. Eğer ceketinizin havalandırması yoksa kolçaklarınızı ve fermuarları yarısına kadar açmak da yeterli olacaktır. Çölden geçecek olanların gün batımını veya daha da iyisi sabah erken saatleri beklemeleri tavsiye edilir. Herhangi bir sıcak iklimde seyahat etmenin en iyi yolu sabah saatleridir. Hatta böylelikle sıcaklık farkından oluşabilecek kum fırtınalarından da korunmuş olurunuz.

    Yükseklik değişiklikleri hazırlıksız sürücüleri gafil avlayabilir. Geride bıraktığınız düzlük alanlar ile tırmandığınız dağ arasındaki 8-10 derecelik farklılıklar Temmuz ortasında dahi hipotermiye sebep olabilir. Aklınızda bulundurmanız gereken bir nokta da yükseklik farklarının doğuracağı diğer fizyolojik sonuçlardır. Yoğunluğu düşük kuru hava, su kaybını hızlandıracağı gibi oksijen eksikliği de yaratabilir. Yükseklikden doğan başağrıları sıkça görünür, ancak deniz seviyesinde uzunca süre yaşayan bazı insanlar yükseklik hastalığından dolayı tamamen bitkin de düşebilirler.

    Tabakhaneye mi Gidiyoruz?

    Esnek zamanlamalar bir yaz gezisini daha güvenli ve daha az stresli hale getirebilir. Her detayı planlamayı isteyen ve planlanan zaman çizelgesine körü körüne bağlı kalan sürücüler sadece yol kenarındaki keyifleri tatmaktan mahrum kalmaz, aynı zamanda yorgun veya konforsuz olduğu durumlarda dahi sürüşe devam ederek kendilerini de tehlikeye atmış olurlar. Takviminizde planlanmamış aktiviteler için de zaman ayırın. Sırf belirli bir zamanda evde veya başka bir yerde olacak şekilde baskı altında sürüş yapmak, bilhassa trafiğin, hava durumunun, motor sorunları veya diğer şeylerin sizi gafil avlamasına sebep olacağından iyice başınızı derde sokabilir. Motosikletler, arabalarla kıyaslandığında hava durumu ve mekanik gecikmelere karşı daha savunmasızdır. Özellikle belirli bir günde işyerinde olmanız gerekiyorsa, dönüş için kendinize ekstra zaman tanıyın.

    Evden uzakta bir yerlere gitmek, alışık olduğunuz trafik kültüründen de sizi uzaklaştırabilir. Alıştığınız şekilde kullanmayan araç sürücülerine alışabilmek için kendinize zihinsel ve fiziksel zaman tanıyın. Şehirlerde ve kasabalarda yavaş kullanın.

    Bazı sürücüler uzun ve sert yolculukları tercih ederler. Onlara göre gerçek bir tatil, motor üzerinde geçirilecek uzun günler demektir. Varılacak nokta sürüşün kendisidir. Diğerleri için ise yolun anlamı, ilgili iki nokta arasında bağlantı oluşturmanın bir yoludur ve bundan en iyi haz ise motosikletle gidildiğinde alınır. İlk uzun yolculuklar, motosikletle seyahat etmek için ne gibi bir sebebiniz olduğunu anlamanızı sağlayacak keşif yolculukları olmalıdır. Bunun bilincine vardıktan sonra, gerçekten heyecanlı ve güvenli olacak yolculuklar planlamaya başlayabilirsiniz.

    http://www.motorcyclecruiser.com adresinde Art Friedman�a ait �Summer Travel Safety� başlıklı makaleden kişisel İngilizce bilgim dahilinde küçük değişikliklerle tercüme edilmiştir. Yazı içeriğinin sorumluluğu orijinal makale yazarının kendisindedir. Yazı içeriğinin uygulanmasından doğan sorumluluk uygulayıcının kendisine aittir. Tercümeden doğabilecek hatalardan dolayı sorumluluk kabul edilmez.
    Alıntıdır.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  3. #8783
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBR gider de, siz gidemezsiniz.
    Hatta gitmemelisiniz.
    Hayatlarımız bu kadar ucuz mu yahu?

    akıllı mantıklı bir arkadaş cıkmış
    motosiklet uzerınde birseyler ıspatlamak zorunda degiliz motor zevktir bunu kabusa dönüstürmemek lazım...motor benim için bir noktadan bir noktaya en kısa ve en ucuz surede ulasmak için kullandıgım bir arac degildir öle olsa hayatımı tehlikeye atacagıma arabama binerim...
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  4. #8784

    Üyelik
    15 Mayıs 2009
    Arkadaşlar yamaha ybr 125-hysong gt250r-kawasaki zzr 400-honda cbf 250 twister yeni başlmak iiçiin hangisinii tavsiye edersiniz.şimdiden teşekrler

  5. #8785

    Üyelik
    19 Aralık 2005
    Motosikleti
    kymco 110
    merhaba arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım yaklaşık 2 ay önce aldığım kırmızı ybr emle yollardayım hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim

  6. #8786

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı dairyman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba
    aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 1 aydır YBR 125 kullanıyorum. Size ufak bir sorum olacak= Sabahları motoru ilk çalıştırırken jikleyi açıp yaklaşık 300-400 metre yol gittikten sonra jikleyi kapatıp yola öyle devam ediyorum. Bir arkadaşım jikleyi mecbur kalmadıkça kullanmamamı, bunun motorun bazı parçalarına zarar vereceğini söyledi. Sabahları jikleyi açmadığımda ise motorun ısınması yaklaşık 4-5 dakikayı buluyor, sabahları genelde acelem olduğu için 4-5 dakika bekleyemiyorum. Sizce de jikleyi açıp 300-400 metre yol gitmenin motora zararı olur mu ve sabah motorun ısınmak için gerek duyduğu 4-5 dakikalık süre normal mi? (Bana biraz fazlaymış gibi geliyor) Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
    ben topcase'den kaskı dizlikleri eldivenleri maskeyi giyene kadar 2-3 dk geçiyor. benim motor ısındıkça jigle kendisi düşürüyor devri. bende o zaman yola çıkıorum ama yine de bi 2-3 km yüksek devir basmamakda fayda var. yağlama açısından.

    Alıntı orcax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bugun lastikleri değiştirdim 100 tl ye shinko diye bir markanın lastiklerini aldım resimlerini sizlerle paylaşayım dedim
    hacı lastikler güzelmiş de çok pahalıya almışın sanki. ben pony marka aldım teki 40 liraydı

    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr ile böyle bişeu olamaz ben ybr ile hiç durmadan 230 km gidebildim karnim açikmişti eger ac karni olmasaydim bi 300 km yapardim ama daha ötesini gözüm ksmiyor
    bak hacı biz cbf bi de benim ybr'le tek kontak 429km gittik. motorları yemek yerken yanımızda durdurmadık soğumasın yağ dibe inmesin diye 400de yedeğe düştük benzin aldık sonra durdurmadık. benzin alma 1-2 dk sürdüğü için onu stop saymıyorum

    Alıntı yunus_emre22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yamaha ybr 125-hysong gt250r-kawasaki zzr 400-honda cbf 250 twister yeni başlmak iiçiin hangisinii tavsiye edersiniz.şimdiden teşekrler
    aslında sölediğin cc'ler gayet makul büyüklükte. paran varsa 600cc'le başlayanı bile gördüm ben bu sitede ama direksiyon hakimiyetine alışma konusunda cbf 250 seni hız olarak da tatmin edecektir

  7. #8787
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    fiyuu, erzincan diyorlar. 1 haziran sonrasına gidelim dersiniz stajı mıtajı ileri atıp affetmem gelirim. 3 kişilik çadırım da hazır.

    ne o öyle şile mile çerezlik yollar. sen ybrcisin büyük düşün.

    hatta safi erzincan da değil, karadeniz sahil şeridinin bir kaç noktasını da içeren daha uzun soluklu 5 günlük falan bir program yapılabilir. veya izinler ve bütçenin elverdiği ölçüde kırpılmış bir gezi de pekala yapılabilir. ne zamandır şu karadenize ayak basayım diyordum.

    motivasyon eksikliği hissedenler şuraya bir göz atsın:
    http://www.endurocugibiyiz.blogspot.com/

    evet, var mı deli?

  8. #8788

    Üyelik
    08 Mayıs 2009
    arkadaşlar bi arkadaş motor bayi ama büyük motorları satıyo. geçen ay kendine eve gidip gelmek için bi kırmızı ybr almış 4000 km.de. daha faturası kesilmemiş. 2750 ye satıyodu. benim biraderin arkadaşı 2500 ye bırakırım sana demiş. ne dersiniz alayımmı. bir hafta içinde mutlaka bi motor almam gerekiyo ?????

  9. #8789

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Bence al eğer 2500 bırakırsa motorda temizse.

  10. #8790

    Üyelik
    08 Mayıs 2009
    motor çok temizmiş ama ben görmedim daha alıcam galiba

  11. #8791
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı PIERzig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam olarak anlayamadım ne yaptıklarını ama karbüratöre yeterince hava gitmediği zaman motosiklet cok yakabiliyor

    Ama bir de şu var rodaj döneminde motosiklet daha cok yakar açıldıkça sarfiya tdüşüyor
    Simdi karterden hava kutusuna giden bi boru var hocam, karterde olusan gazlar bu boru vasitasiyla hava kutusuna gidiyor. Ordan da tekrar silindire gidip yakiliyor. 2004 ten sonra konan geri donusum olayini bi parcasi. Tuketime etkisi iki-ucu bklu deynek misali. Cunku normalde iyi bi sey hem emisyonu dusuruyor hem de yanici gazlar disari gitmeyip yakiliyor. Ama havayla birlikte yag da geliyo i miktar. Bu da hava filtresini kirletiyor. Aslinda hangi durumda iyi oldugunu anlamak icin bi depo da hortum kutuya takiliyken yapmak lazim ama ici pislenmistir yeni almak gerekir heralde.

  12. #8792
    espri kutusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    gsr600 gitti :'( er6n geldi :D
    selam arkadaşlar, bende size bir kaç şey danışıcam. benim ybr daha 300km oldu olmadı yedeğe düştü sebebi sizce nedir? diğer sorumda benim egzostun ucunda orjinal deliği haricinde 7mm lim matkap ucuyla delinmiş 6-7 delik daha var, çok sesli çalışıyo ve 6000-7000 devirde motor kendini yırtıyo seste. beni de bu ses rahatsız ediyo. bu ses olayını nasıl düzeltirim?

  13. #8793
    hirkil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    istanbul (ümraniye-küçükyalı)
    Motosikleti
    2010 cbf 150
    Alıntı espri kutusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar, bende size bir kaç şey danışıcam. benim ybr daha 300km oldu olmadı yedeğe düştü sebebi sizce nedir? diğer sorumda benim egzostun ucunda orjinal deliği haricinde 7mm lim matkap ucuyla delinmiş 6-7 delik daha var, çok sesli çalışıyo ve 6000-7000 devirde motor kendini yırtıyo seste. beni de bu ses rahatsız ediyo. bu ses olayını nasıl düzeltirim?
    dip gaz\tam gaz kullanıyorsan 300 km çok normal tabi egzosun etkiside var egzosta onları en kolay vida ile kapatabilirsin bence...
    By Hirkil

  14. #8794

    Üyelik
    09 Kasım 2008
    arkadaşlar ybr ne kadar hıza çıkar diye sormuştum 110 anca demişlerdi ama izmirde 2 kişi yüzde 80 gaz 105 yaptık (eğilmeden) tek binincede 127 gördü

  15. #8795
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    2006 model 18 binde 35 lt topcase kappa çanta. v bar orj. yamaha koruma demiri. sıfır debriyaj. 0555 836 27 75 telden ulasabılırsınız izmir. mt uyelerıne ozel flash indirim
    ilan falan vermedım sahıbine tanıdıga gitsin tertemiz makına kurye degıl zaten tanıyan bılıo benı dosta tavsıye edebılırsınız

    kesmedi la bu ybr beni :D:D ne zaman benzın aldıgımı unutuyorum :D alısık deılım ben bole durumlara :D
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  16. #8796

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı espri kutusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar, bende size bir kaç şey danışıcam. benim ybr daha 300km oldu olmadı yedeğe düştü sebebi sizce nedir? diğer sorumda benim egzostun ucunda orjinal deliği haricinde 7mm lim matkap ucuyla delinmiş 6-7 delik daha var, çok sesli çalışıyo ve 6000-7000 devirde motor kendini yırtıyo seste. beni de bu ses rahatsız ediyo. bu ses olayını nasıl düzeltirim?
    şehir içinde 300-350km yedeğe düşmesi normaldir delikleri de eğer usta kaynakcı varsa argon paslanmaz kaynağıyla kapattırabilirsin

    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2006 model 18 binde 35 lt topcase kappa çanta. v bar orj. yamaha koruma demiri. sıfır debriyaj. 0555 836 27 75 telden ulasabılırsınız izmir. mt uyelerıne ozel flash indirim
    ilan falan vermedım sahıbine tanıdıga gitsin tertemiz makına kurye degıl zaten tanıyan bılıo benı dosta tavsıye edebılırsınız

    kesmedi la bu ybr beni :D:D ne zaman benzın aldıgımı unutuyorum :D alısık deılım ben bole durumlara :D
    çok ararsın ybr'yi Erhan'ım çooook

  17. #8797
    hirkil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    istanbul (ümraniye-küçükyalı)
    Motosikleti
    2010 cbf 150
    Alıntı furkan1122 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ybr ne kadar hıza çıkar diye sormuştum 110 anca demişlerdi ama izmirde 2 kişi yüzde 80 gaz 105 yaptık (eğilmeden) tek binincede 127 gördü
    110 km hıza ben çıkıyorum normal(90 kiloya 178 boya sahibim) şekilde topcase ile beraber eğilsen 120-125 eğime bağlı görür bendede ama düz yolda 127 görüyor ise ya eski ybr dir 14 yada12 beygir(tam hatırlamıyorum) olan modeldir yada motoru ile oynanmıştır...
    By Hirkil

  18. #8798
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı digi_boy26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şehir içinde 300-350km yedeğe düşmesi normaldir delikleri de eğer usta kaynakcı varsa argon paslanmaz kaynağıyla kapattırabilirsin



    çok ararsın ybr'yi Erhan'ım çooook

    ya ben hangi motorumu satsam arıyom zaten :D
    ama ybr harbi simdiye kadar bindiğim en kral motosiklet. az yakıyor sehir içinde ondan atak kıvrak yok. ama abi ben uzun yol adamıyım gazı actım mı bodruma 1.5 2 saatte gırmem gerek aydın otobanında helak olurum :D
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  19. #8799

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben hangi motorumu satsam arıyom zaten :D
    ama ybr harbi simdiye kadar bindiğim en kral motosiklet. az yakıyor sehir içinde ondan atak kıvrak yok. ama abi ben uzun yol adamıyım gazı actım mı bodruma 1.5 2 saatte gırmem gerek aydın otobanında helak olurum :D
    4 şerit gidiş 4 şerit geliş olan yolu mu diyosun yada 5 gidiş 5 geliş ?? tünel vardı bi de heralde 1km'lik filan

  20. #8800
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    eet eeet :D
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)

Bu Konudaki Etiketler