Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Temmuz 2006, 12:08
#861
tekrar selam.
ybr topici bu aralar amma da sessiz!
neyse birşey soracam, ya bu şaşkınbakkal mc donald's ybr'cilerin sürekli buluşma noktası falan mı? çünkü ne zaman şaşkınbakkal mc donald's'ın önünden geçsem, orada park etmiş en az bir tane ybr125 görüyüroum..
ha bi de kantarcı'da bir tane var. bişiy bankasının önüne park ediyor. mavi, temiz, gıcır bir ybr. topcasei falan yok. kadıköy istikametinde giderken, sol kolda. sanırım divan ışıklardan az önce. ya neyse, kafam karıştı şimdi, tam tarif edemeyeceğim motoru gördüğüm yeri. bu akşam falan bi dikkat ederim etrafında ne olduğuna, sora tekrar yazarım buraya.
Reklamlar
-
07 Temmuz 2006, 12:25
#862
ben yan çanta takanı gordum gecen gun ankara tunalı'da. hem de cruiser cantasiydi ve topcase de vardi ek olakar ama hiç de garip durmamisti.
bir soru sormak istiyorum, bu kur ve faiz artislari sonrasi benim sıfır bir cbr 125 alma hayallerim suya dustu. ikinci el cbr 125 ile sıfır ybr 125 arasında kaldım. sizce ikinci el honda cbr 125 verilen 500 YTL farkı hakeder mi?
Tipi yanında disk arka frenleri ve su soğutmalı olması, maks hızının da ybr den 20km/ks kadar fazla olması artıları. ikinci el olması, parçalarının daha pahalı olması ise dezavantajları. bunlar disinda ekleyebilecekleriniz var mi?
-
07 Temmuz 2006, 17:32
#863
ön kısa far problemi
merhaba,Bu forum çok güzel gidiyor açanları kutluyorum.Önceki yazılarda benimde başımda olan bir dert konu edildi.Ön ampül kısada yanıp sönüyor.Bu durum başka bir lamba takınca geçti fakat yeni lamba uyduruk olduğu için normal yanıyor ama aydınlatması yeterli değil .Aydınlatma için en uygun ampül ne çeşittir(Civalı dedi birisi).Nereden temin edebilirim.Marka model araştıralım en güzelini takalım.Foruma saygılarımla.
-
08 Temmuz 2006, 04:09
#864
arkadaşlar selam. çok sayfa var okumadım hepsini ama inşallah daha önceden yazılmamıştır. sorum şu ki: bu alet kaç kilo taşıyabiliyor?? mesela ben yüklesem aletin üzerine 100 kilo, bi 100 kilo da benim, 200 kilo ile yamulur mu, yamulmasa da gider mi gibi sorularım var.
-
08 Temmuz 2006, 10:44
#865
purgatory adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam. çok sayfa var okumadım hepsini ama inşallah daha önceden yazılmamıştır. sorum şu ki: bu alet kaç kilo taşıyabiliyor?? mesela ben yüklesem aletin üzerine 100 kilo, bi 100 kilo da benim, 200 kilo ile yamulur mu, yamulmasa da gider mi gibi sorularım var.
max 212 kg taşıyabileceği yazıyor uyumluluk belgesinde
-
10 Temmuz 2006, 15:46
#866
fakir ama gururlu adlı üyeden alıntı
max 212 kg taşıyabileceği yazıyor uyumluluk belgesinde
alet zaten 105 kiloluk bir alet, yukle beraber agirligi mi 212 yoksa toplam tasiyacagi yuk mu? 212 kilo ise eger benim isimi fazlasiyla gorur bu
-
10 Temmuz 2006, 22:17
#867
2 kişinin ağırlığı 200 kg geçmesin.200 kg dan sonra jant eyilir
--------------
ybr nin piston yuvası 4 mm genişlettik ve pistonuda 4 mm büyüğünden kullandık.şimdilik rodajda.
-
11 Temmuz 2006, 01:12
#868
sonix, senin yaptığını daha önce birisi denemişti, egzozu vs de boşaltmıştı daha birçok ayar daha çekmesine rağmen son hız 5km falan farketmişti, yazık olmuştu tüm emeklere...
-
11 Temmuz 2006, 09:39
#869
purgatory adlı üyeden alıntı
alet zaten 105 kiloluk bir alet, yukle beraber agirligi mi 212 yoksa toplam tasiyacagi yuk mu? 212 kilo ise eger benim isimi fazlasiyla gorur bu
maximum taşıyabileceği yük 212 kg. motorun kendi ağırlığı hariç.
sonix izlenimlerini merakla bekliyoruz.
-
13 Temmuz 2006, 01:18
#870
rodaj bitmedi ama motor daha rahat gidiyor şimdi.kompasörü çok iyi.eski mz lerin gibi
-
13 Temmuz 2006, 22:09
#871
arkadaşlar bugun motoru 1000 bakımına götürdüm bujiler bile değişmemiş motor 1200 kmde bende 45 ytl istediler sizce çok değilmi ??
-
13 Temmuz 2006, 23:01
#872
Ya bu ilk bakım parası bana da çok koymuştu.. Sonuçta sadece yağ değişiyor , bir litre yağ da 10-15 ytl... 30 lira fazladan sırf garanti gitmein diye vermek çok rahatsız edici. Siz bundan sonraki bakımlarınızda öncelikle servisle olan ahbaplığınızı arttırın sonra da aklınıza takılan herşeye ve rutin işlemlere usta bakmasa bile bakımlarınızda baktırın. Usta ile ilerletilen samimiyet size düşük işçilik ücreti olarak geri dönecektir
-
13 Temmuz 2006, 23:16
#873
Arkadaşlar size ufak bir sorum olacak motoru alalı 1 sene oldu ama 4-5 ay gibi kısa bir sürede egzos borusu paslandı.bu neden olabilir,yagmurlu havalarda pek motora binmedin,kışın kar yağarken üstü kapalıydı.Bu benim ilk motorum ve motordan pek anlamam.Bu sorunu nasıl giderebilirim
bide egzos fiatlarından bilgisi olan varmı?
-
13 Temmuz 2006, 23:51
#874
Benimki de yer yer paslandı, ama benimkini ben yağmur çamur demeden kullandım ondan oldu sanırım....
-
13 Temmuz 2006, 23:53
#875
beyler bu mmotorun on grenajı cok kotu onu cıkartabılme ımakanınız varmı ???? yanı kablo fılan gozukmez degılmı ???
Yeni yine yeniden
-
14 Temmuz 2006, 05:14
#876
hedowich adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun motoru 1000 bakımına götürdüm bujiler bile değişmemiş motor 1200 kmde bende 45 ytl istediler sizce çok değilmi ??
ilk bakımı servise götürmedim çünkü sadece yağ+buji+zincir yağlama yapıyorlar.bunlarda elimden geldiği için kendim yaptım:
kullandığım malzemeler:
castrol 10-40 4T yağ :15 ytl
Ngk buji:5 ytl
toplam 20 milyona yaptım geçti
-
14 Temmuz 2006, 09:41
#877
servisle samimiyet kesinlikle ücret avantajı sağlıyor.Yağ olayına gelince ilk bakımda castrolle karşılaştırdım ve delphi (10 ytl)olmasına rağmen içindeki katkıları daha fazla 5 ytl fiyat avantajı da cabası.Gayette memnunum.(servisten tavsiye üzerine)...Buji değişiminin yapılmasının şimdilik gerekli olmadığını söylediler.Sahi ne zaman yani kaç km de değişecek buji?
Egzos paslanması olayına gelince;şimdilik öyle bi sorunum yok ama motor sıcakken sentetik örtüyle hemen üzerini örtmeyin.Benim böyle bi hatam oldu.Sıcak egzosa avuç içi kadar bi yeri temas etmiş.Şimdi pas lekesi gibi duruyo orası.Sizinkide öyle bi sorun olmasın...Kalın sağlıcakla.
-
14 Temmuz 2006, 10:07
#878
motor 8 aylık ona gözüm gibi bakıyorum...ilk bakımda buji değişmedi temizlendi yag değişti (malum hayatımın daha dogrusu mutorculuk hayatımın en büyük hatası ) sübap ayarı yapıldı zincir yağlandı bir güzel yıkandı sıcak su ile hava filitresi temizlendi lastik havaları kontrol edildi toplam 30 ytl alınmıstı..Açıkcasını sölemek gerekirse verdiğim paraya değmişti..Ondan sonraki servislere gitmemden pekte menmun kalmadım...
Çünkü: motorun ayarları ile bilinçli veya bilinçsiz ayarlama yapıldı ve motor performansı düşmüştü...nerdeyse bu sebepten 2500 km dei motorumu satacaktım...Ben motor teknikeriyim birde ben el atayım dddim şu motora...bir buçuk günümü altı..şimdi ilk günkü gibi gaza dokunurken motor kendini one atıyor.adeta şahlanıyor..
Arkadaşlar demem o dur ki; Motor tamirinden anlıyorsanız kendiniz yapın ,yok anlamıyorum diyorsanız bulabileceğiniz en eski ve tamirci veay servise gidin..Bu servis sizin motor markanıza bakmayabilir ama sonuçta iyi yapılmış bir bakım ile saglam takıntılı olmayan bir kafaya sahip oluyorsunuz ben denedim şimdi gönül ve kafa rahatlığıyla motoruma biniyorum..kolay gesin..
Unutmadan motora ikinci bakımda 10/40 yag koymuştum ama aşırı ses,vites geçisleri sert subaplarda ses vardı servis 10/40 yerine castrol 20/50 koydu yukarıdaki sorunlar artık yok.. 10/40 motor ısınınca su gibi incecik oluyor.. biginize....
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
-
14 Temmuz 2006, 15:32
#879
izmirde 20-50 kullanmak
Merhabalar. İzmirin sıcakları bende hakpek arkadaşımız gibi 20-50 kullanma taraftarıyım hem şanzıman içinde kalınlık uygun hemde sıcak bölgeler için orjinal kitapçıkta önerilmiş.Kullananların yorumlarını bekliyorum.saygılar selamlar.
-
15 Temmuz 2006, 13:30
#880
Arkadaşlar, 1.91 ve 80 kiloyum. Bu makine altımda oyuncak gibi dururmu sizce?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 99 kullanıcı var. (0 üye ve 99 misafir)
Bu Konudaki Etiketler