https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Evet, eski ybr lerden de sıfır satılıyor, sanırım 200 yada 300 TL daha ucuza. Çok yoktu yalnız, bir iki tane gördüm ben sıfır. Bu arada yeni ybr 125 city de far değişimi yaptırman yani eski ybr farı taktırman mümkünmüş. Ancak satıcı arkadaş önermedi, yeni farlar halojen ve daha iyi aydınlatma sağlıyor dedi.
Alır almaz resim koyarım, iyi dileklerin için sağol
oguzhan, yeni ybr city'lerden alıp eger istiyorsan sonra far değişikligi yapmanı eski tip ybr almaya yeğlemen daha akıllıca olur. zira:
city'lerde dubleks (tüpsüz) lastikler ve yan ayak standart geliyor. yan ayak cok onemli degil (müşürü dışında), ama jantlarının cok daha guzel gorundugu kesin. ayrıca sinyaller yeni tip ve daha şık. kaldı ki yeni tip kafayı begenen çok arkadaş var. bunlardan biriyle kafaları takasa girerek bedavaya getirmen mümkün.
ben de yuvarlak farklı modelleri daha çok begeniyorum.
ben cbr 125 alıcamda kac tasıt olur aceba
yav sedat hocam nasıl yaptın ya 1 depo benzinle 470km? bu ybr ler bir depoyla bu kadar yapabiliyor mu ki?
valla bende inanmadim ama o günden sonra dedimki 500 km bile gider eve geldigimde motor hala çalişiyodu ve biraz daha benzin vardi belki son 1 litre ara arada devirli kullanmiştim ama diyebilirimki o kmnin 400 kmsini 80 le sabit bi şekilde kullandim kalan 76 kmde redline
ramço ortak resimler allahtan bulanik çikmiş ben oldugum anlaşilmiyo ama ledler güzel duruyo
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
BENİM MOTOR CİTY FAKAT MOTOR YAMAHA FABRİKASINDA TESTLERDE KULLANILDI VE TETSLERDE ÜÇ KOLLU BEŞ KOLLUYA GÖRE DAHA DAYANIKLI ÇIKTI..DOLAYISIYLA JANTLAR 3 KOLLUYLA DEĞİŞTİ.... ELEKTİRİK TESSİSATI UZUN KULLANIMLARDA ÇOK ISINDIĞI GEREKSİNİMİYLE ESKİ TİP TESSATLA DEĞİŞTİ....SİNYALLERDE BENİM HOŞUMA GİTMEDİĞİ İÇİN BEN DEĞİŞTİRDİM(ARKA).... YANİ UZUN LAFIN KISASI BEŞ KOLLU JANTLAR ATLAMA ZIPLAMALARDA BİLYA YUVASI BAŞTA OLMAK ÜZWERE YAMULMAYA KIRILMAYA DAHA ELVERİŞLİ....
KANKA TEK ELİM DİREKSONDA TEK ELİM TEFONDA ANCA BU KADAR OLUYOR YOLDA SEHİR HALİNDE İKEN..İDARE ET...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Forumda ilgili sayfaları konuları taradım ama bir de ybr ci kardeşlerime sorayım istedim. Daha önce söylemiştim, Ybr city ilk vitesli moturum olacak, daha önce 2 yıl kadar 50 cc skoder tecrübem var, tabi ehliyet kursunda 250 mct kullanmışlığım da var ama yalnızca birinci vitesle, o da bir iki saat Şimdi ybr yi bayiden alıp işlek bir trafikte eve getirme işi bile beni kasmaya başladı. Vitesli kullanmaya başlarken ve öğrenirken önerileriniz nelerdir ? Nelere dikkat edeyim ? Nasıl tecrübe kazanayım ? Bu arada ybr vites geçişleri sorunlu mudur ?
Merhaba arkadaşlar birkaç aydır ybr bölümümü takip etmeme rağmen yazmak bügüne kısmetmiş. 2006 yıbırım var sıfır aldık kardeşimle o günden bügüne kullanıyoruz... öncelikle son konu hakkında bilgimi belirteyim ben kullanınca 1 depo ile redline 300 km ye kadar dustu devirli kullanınca(8-9) 380 km sakin kullanınca (6-7 maksimum hızda 8) 420 km ye kadar ulaştım sehır içinde kardeşim ise 500 km (şehirler arası) gitti.(Bu arada ön dişliyi bir diş büyüttüm)
Size birşey sormak istiyorum Bir kurye abimize sormuştum normaldir dedi ama tatmin olamadım. Yolda giderken ayaklıklardan hafif vurma hissediyormusunuz hiç... 80 km hızdan sonra hissediliyor. birde ön disk sanki yamukmuş gibi çok hafif sürtme sesi geliyor yani önden hafif bir ses geliyor ben öyle yorumluyorum ama disk yamuk değil kontrol ettim.görüşlerinizi bekliyorum
şimdiden teşekkürler
By Hirkil
vites geçişleri biraz serttir ama alışırsın zamanla.
benim tavsiyem yeni motorunuzu daha tecrübeli bir arkadaşınızla evinize getirmeniz.
diskten gelen ses benim motordada var sanırım diskler temas etmekle etmemek arası bir şekilde.
ayaklıktan vurma olayını ya ben anlayamadım yada öyle bir sorun yaşamadım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Arkadaşlar hepinize hayırlı cumalar,
Bu sabah kurtuluş parkı (sıhhiye) kapalı oto parkın olduğu caddede hızım 70 km iken önüme aniden bir bayan fırladı. Her iki frene aynı anda asılmama rağmen en az 15 metre lastikler yerde iz bırakacak şekilde kaydım ve kadının koluna sadece sağ aynayı vurmakla kurtardım. Vurduktan sonrada 5-6 metre sağ-sol yalpaladıktan sonra motoru ve kendimi son anda devrilmekten kurtardım. Allah kimsenin başına vermesin inanın o anda dizlerim tutmaz oldu. Yarın ilk işim 5000 km'de olmasına rağmen üzerinde naylon yazan bu SAKURA lastikleri değiştirmek olacak .Zaten her an bu lastiklerden bir sakatlık bekliyordum.
Sizlerden ricam ırc,duro,pirelli lastiklerinden hangisini tavsiye edersiniz. Denemiş ve tecrübe etmiş arkadaşların cevabını bekliyorum. Yağmurlu havalarda motoru kullanmıyorum. Kuru havalarda kaymaması benim için yeterli.
Sizlerden
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)