Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Haziran 2006, 09:57
#821
Reklamlar
-
27 Haziran 2006, 10:11
#822
gurzan adlı üyeden alıntı
EMO mümkünse fiyat ve ölçü hakkında bilgi verirmisin lütfen.
murat hayırlı olsun. ben almayayım ama
Bence bir kendin gör ondan sonra yorum yap, bak seviceksin
Bu arada camla ilk denememi yaptım, dün gayet rüzgarlı havada kullanımda camın mevcut yükseklik ayarında göğsüme neredeyse hiç rüzgar almadım ama bu defa da rüzgar boynuma ve kaskın altına yönlendi doğal olarak ancak yine normalde özellikle rüzgarlı havalardaki "gidona asılma" sorunum ortadan kalktı, değişik yükseklik ayarları ile ideal seviyeyi tutturucam sanırım...
not: boyyum 1,78m.
-
27 Haziran 2006, 10:12
#823
scud bilgi için teşekkürler. Dün servise gittim depo kapağının tahliyesinden olduğunu söylediler. Normalden fazla koku gelmesinin sebebi de deponun had
dinden fazla fullenmesindenmiş. Yani taşırırcasına fullenmiyecek...
voldemort arkadaşıma gelince;Aynı yollardan geçmiş biri olarak,eğer ybr temizse aradaki fiyat farkını çok kısa zamanda amorti edecektir.Biliyorum bana da zor geldiydi scooter dan ayrılmak ama şimdi aklıma bile gelmiyor. PİŞMAN OLMAZSIN...
İnsane arkadaşım piyasada satılan sıradan rüzgarlıklardan deneyen varmı,netice nasıl.Kalın asetata benzer kesilebilir mikalar var eğer uydurabilirsem kendi grenajının koyu şeffaf kısmını vidalarından söküp 15-20 cm yükseğini modifiye etmeyi düşünüyorum...başarılı olursam resmini göndericem.
-
27 Haziran 2006, 13:04
#824
EMO adlı üyeden alıntı
arkadaşlar arka lastiğim artık daha kalın
duro marka..ayrıca arka fren artık wiynnkklemio!! zımparallattım geçti!
arkadaşlar motorun yol tutuşu acayip arttı!! parçaları adalıya taktırdım.kafa grenajına henüz bakmadım.şimdi gidip bakayım...
Arkadasım arka lastıgı degıstırmekle cok ıyı yapmıssın benım arka lastıkte duro ve cok memnunum.Kaza atlattım ana yolda onume bı tane fıat doblo kırdı arabaya yarım metre kala durdum.İndim motosıkletten dırek cocuk genc daha abı ozur dılerım falan dıyo oyle dıyınce bısey yapamıyoz tabı bızde ısın ılgınc olan yanı cocugun babası geldı hadı hadı dedı ıkınızdede suc var Onla bayagı tartıstık.Bu ınsanlar ne kendılerıne deger verıyo ne dıyer surucelere kafaları yıcem yaa
Herneyse bu olayı duro marka lastık varken yasadım ve frenaj cok ıyıydı emınımkı orjınal lastıklerı olsa duramazdım.Cunku daha tırtıklı ve sert oldugu ıcın fren esnasında yola cok ıyı tutunmuyo(frenajdan kastım kazık fren yapıp lastıgın kayması degıl orantılı frenajdır)şimdi ön lastik beklıyorum.
Arkadasım sende vakıt gecırmeden on lastıgıde degıstır ımkanın varsa.Hızı bıraz kesıyo ama cok az kesıyo.Ben yınede herseyden once guvenlık derım..
Kaskınız kafanızda farınız acık olsun,
Herkezlere kazasız belasız surusler...
-
27 Haziran 2006, 17:21
#825
hayati adlı üyeden alıntı
.....
İnsane arkadaşım piyasada satılan sıradan rüzgarlıklardan deneyen varmı,netice nasıl.Kalın asetata benzer kesilebilir mikalar var eğer uydurabilirsem kendi grenajının koyu şeffaf kısmını vidalarından söküp 15-20 cm yükseğini modifiye etmeyi düşünüyorum...başarılı olursam resmini göndericem.
Hayati, zaten piyasa senin istediğin gibi orjinal grenajın uzun camlı modelleri satılıor, boşuna kendin uğraşma. Sirkeci veya Şirinevler aydın motordan bulablirsin.Yalnız şöyle bir durum var; orjinal grenajın camın yerle olan açısı çok dar bir açı olduğundan uzun cam bu defa fazla havaya yükselemediğinden bence hem biçimsiz hem de kaza anında tehlike yaratabilicek şekilde duruyor onu da belirtiyim...
-
27 Haziran 2006, 18:57
#826
gurzan adlı üyeden alıntı
EMO mümkünse fiyat ve ölçü hakkında bilgi verirmisin lütfen.
murat hayırlı olsun. ben almayayım ama
dostum 60 milyon lastik 7 milyon a lastikçide değiştirtdim artık şamrelsiz oldu daha güvenilir.ölçüleri tam aklımda değil ama orjinal lastiklerden biraz daha büyük ve geniş arkadan daha spor görünüyo.frenler çok daha güvenilir,ve artık virajlarda daha rahat yatılıo.. ayrıca vıyyynnkk diye öten arka frenlerimide zımparalattım artık hiç gürültü yok!! hee bide kafa grenajım geldi.onuda taktım bugün..bi süre kullanıp aradaki farkı gözlemlemek istiyorum..
gotti adlı üyeden alıntı
Arkadasım arka lastıgı degıstırmekle cok ıyı yapmıssın benım arka lastıkte duro ve cok memnunum.Kaza atlattım ana yolda onume bı tane fıat doblo kırdı arabaya yarım metre kala durdum.İndim motosıkletten dırek cocuk genc daha abı ozur dılerım falan dıyo oyle dıyınce bısey yapamıyoz tabı bızde ısın ılgınc olan yanı cocugun babası geldı hadı hadı dedı ıkınızdede suc var
Onla bayagı tartıstık.Bu ınsanlar ne kendılerıne deger verıyo ne dıyer surucelere kafaları yıcem yaa
Herneyse bu olayı duro marka lastık varken yasadım ve frenaj cok ıyıydı emınımkı orjınal lastıklerı olsa duramazdım.Cunku daha tırtıklı ve sert oldugu ıcın fren esnasında yola cok ıyı tutunmuyo(frenajdan kastım kazık fren yapıp lastıgın kayması degıl orantılı frenajdır)şimdi ön lastik beklıyorum.
Arkadasım sende vakıt gecırmeden on lastıgıde degıstır ımkanın varsa.Hızı bıraz kesıyo ama cok az kesıyo.Ben yınede herseyden once guvenlık derım..
Kaskınız kafanızda farınız acık olsun,
Herkezlere kazasız belasız surusler...
evet abicim kesinlikle katılıyorm!! ön lastiğimide değiştiricem duro nun aynı ebatta bi lastiğiyle..
-
28 Haziran 2006, 05:01
#827
KaRaHaNLI adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir ölçüm vereyim motoru alalı tam 1 ay oldu aldığımdan beri 106 milyonluk benzin aldım 0-1300 km yol oldu yani rodajda 106 YTL lik benzinle 1300 km yaptım her halde bundan sonra daha az mı yakar bilmiyom ama bu halinle bile yeter ayrıca yedek depo ilede 85 km gittim bu bana biraz az geldi ama böyle kolay gelsin.
sanki biraz fazla geldi. km'de ortalama 81 ykr.
ben 70 ykr civarı yakmıştım. (uzun süredir ybr'yi kullanmıyorum. yatıyor.şu an 1100 km'de)
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
28 Haziran 2006, 10:43
#828
-
28 Haziran 2006, 10:51
#829
murat;verdiğin bilgiler için sağol.Ama ben dün akşam aklıma koyduğumu yaptım fena olmadı ama açı olayında yerden göğe kadar haklısın.Senin gibi 178 cm im ama 96 kilo olunca gövde genişliğinden dolayı rügar direnci fazla oluyordu.Yeni rüzgarlık sanki aerodinamiği arttırdı.Daha bi rahat hızlanıyor artık.Üstelik rüzgar kaskın üzerinden geçip gidiyor.Bilgi birikimin ve teknik konulardaki araştırmalarını bizlere yansıttığın için çok sağol.Ben maden sektöründe(TKİ Kömür işletmelerinde Kurum Hekimliği ve işyerihekimliği yapıyorum.Bi bakıma madenci sayılırım (19 yıldır) maden fak.de okuduğunu biliyorum staj durumların nasıl hallettinmi.Sınıf kaç? Sağlıcakla kal.
-
28 Haziran 2006, 15:12
#830
-
28 Haziran 2006, 16:31
#831
-
28 Haziran 2006, 19:08
#832
fakir ama gururlu adlı üyeden alıntı
ybr ile iki günde 1570 km
Antalya - Nevşehir - Ankara - Antalya. Geziye çıktığıma pişman etmedi ybr. Tık demedi bütün yol boyunca. Çok eğlenceli ama bir okadarda yorucu bir gezi oldu.
yürü bee abim benm kim tutar seni!!!
-
28 Haziran 2006, 20:02
#833
arkadaşlar kusura bakmayın epeydir yazmadım motoru ve bilgisayarı sattım şu nada babamın tdm900 üyle idare ediyoz inşallah hiç istemzde ben de vermem
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
-
28 Haziran 2006, 20:06
#834
pazar günü yapilan kerpe gezisinde . cin mali motor ile . diger kaliteli motor arasindaki farki anladim.. mert arkadasimizin ybr 125 ine bindim ve okadar rahat geldiki anlatamam artci olmama ragmen . en sevdigim yanida hic titreme olmamasiydi ..
yani kisa bi süre icinde bende ybr 125 müptelasi olucam ...
modifiye bilgileriniz icin herkese tesekkürler..
-
29 Haziran 2006, 04:33
#835
EMO kardeş senın taktırdıgın duro nun boyutlarını yazarmısın sendenn rıca etsem.bide ön lastik bulursan banada bildir 2 haftadır on lastık beklıyorum gelmedı hala lastıgım
Arkadaslar ybr ye sıyah depo kılıfı alanınız yada satan yer bılen varmı acaba?Ben bulamadım.Bıde bılen varsa fıyat yazsınlar bana ok.
herkezlere kazasız belasız sürüşler...
-
29 Haziran 2006, 10:07
#836
-
29 Haziran 2006, 12:14
#837
Arkadaslar,
Bir sure once almaya karar verdigim ybr125 motosikleti dun aksam teslim aldim. Hic motor kullanmamis ve cok az bisiklet tecrubesi olan ben motosiklete cok kisa surede adapte oldum. Seri, mantikli cok makbul olmasada kesinlikle cok makul bir makina. Umarim bu motosikletin keyfini rahat rahat cikartirim.
Saygilar;
-
29 Haziran 2006, 12:37
#838
rüzgarbey;hayırlı olsun.Kazasız belasız zevkli sürüşler dilerim.Sağlıcakla kal.
-
29 Haziran 2006, 15:37
#839
voldemort adlı üyeden alıntı
arkadaslar ben de aranıza transfer olmak uzere olan bır mondıal 151rs kullanıcısıyım. sımdı sıze akıl danısmak sıtıyorum. Su an dedıgım gıbı 2006 model 3000 km de trafıde cıkalı 3 ay olmus bir 151 rs kullanıcısıyım. ama degıstırmek ıstıyorum cunku kalıtesıne guvenmıyorum gerce bana bır sorun cıkarmadı ama heran cıkaracakmıs gıbı gelıyor gerek çin olusu gerek takıpcısı oldugum buranın cın mallarına kotu bakısı. Sözun özu calıstıgım kurumda 2004 YBR 125 I OLAN DAHA 5000 kmde bır abım var motorunu sanırım 2300 cıvarına alacagım sız olaya ne dersınız 2006 motorda ınip daha pahalı olan 2004 bır motora bınmek akıllıcamı. yanı ne bılıyım bu aletlede aramda duygusal bag olustu. ilk motorum olması fılan o konuda. ybr yı tavsıye edermısınız sızler . lutfen bana bır akıl verın dostlarım. saygılarla
ok arkadaslar sagolun ben cevabımı aldım. ya bı danısıyım ıstedım yok yok yok bı allahın kulu cevap yazmadı yıne dıyorum saygılarımla esenkalın
Dört duvar arası kapanmazki sendeki özgür ruh. Ölünce parçalanmazki bendeki özgür ruh. Sevişe sevişe azalmazki tendeki özgür ruh. Kopyalayarak çoğalmazki gendeki özgür ruh... BABAZULA
-
29 Haziran 2006, 17:35
#840
voldemort 2300 ytl biraz çok gibi 2004 ybr için. senin yerinde olsam sorun çıkarmıyorsa motorumu değiştirmezdim. veya illa değiştireceğim diyorsan daha ucuza daha yeni bir ybr bulabilirsin. bu arada bende tokatlıyım. 20 sene yaşadım merkezde. şuan antalyadayım.
hayati rüzgarlık güzel durmuş bence. bahsettiğin konular doğru olabilir. anladığım kadarıyla kalkışlardaki kavramada sorun yaşıyorsun. debriyaj kolunun debriyaj teline bağlandığı yerde bir ayar vidası var buradan debriyaj ayarını değiştirerek belki daha rahat bir kullanım elde edebilirsin. söylediğin gibi düşük gazda kalkarken motorun bayılması olayı bendede mevcut. ancak şimdiye kadar bindiğim her motorda bu şekilde kalkıyordu. bahsettiğin karbüratör çeşidini hiç duymadım şimdiye kadar. onunla alakalı olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler