Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Haziran 2006, 18:53
#741
kardeş büyük ihtimal senin önsinyal lambası değişecek sinyalcamı değişeccek sinyal flasher(flaşör) değişecek oda muhtemelen göstergenin altındadır
yani parçacıdan alacağın sinyal camı lambası flaşörü ama sana tavsiyem servise götür kendin değişirsen garanti dışı kalabilir demedi deme haberin olsun valla büyük ihtimalde garantini yakarlar
geçmiş olsun tekerin yoldan hiç çıkmasın
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
Reklamlar
-
10 Haziran 2006, 19:07
#742
yamahayasin teşekkür edeirim yardımın için. garanti dışı kalsada servis işkencesine katlanabileceğimi pek sanmıyorum. yaz dönemi günlerce sıra bekletip motoru rehin alıyolar burda. yardımın için tekrar teşekkürler. arızanın flasher den başka biyerden kaynaklanma ihtimali varmı. yani role falan yokmu arabalardaki gibi.
edit:
sorunu çözdüm. sinyal rölesi yapışmış. takım çantasının olduğu bölmenin yanında iki adet röle var bunlardan büyük olanı sinyal rölesi. yerinden çıkarıp biraz salladım ve yere vurdum bikaç kere düzeldi şimdi.
-
13 Haziran 2006, 09:18
#743
merhaba arkadaşlar
malum sınav fln çok gelemiyordum ama emin olun eksikl kaldığım bütün mesajları okuyorum neyse bu hafta soınu pazar günü öss sınavına girecem . ailemin o sınavdan sonra diye bana sözü vardı hadi bakam neyse . benden başka sınava gieek olan varsa başarılar diliyorum
-
13 Haziran 2006, 09:31
#744
fakir ama gururlu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar acil yardım lazım
dün motoru durduğu yerde yere düşürdüm. sol sinyal camı kırıldı ve sinyal sisteminde bi arıza oluştu. sağ sinyal sorunsuz çalışıyor ama sol ön sinyal hiç yanmıyor. sol arka sinyalse sürekli yanıyor. yanıp sönmüyor yani. servise götüremiyorum çünkü yaz dönemi günlerce sıra bekletiyolar. arızanın nerden kaynaklandığını bulsam yedek parçacıdan satın alıp kendim değiştireceğim. arızanın nerden kaynaklandığına dair fikri olan varmı. yardım lütfen. şimdiden teşekkürler
Arkadaş öncelikle geçmiş olsun..Sinyalin sürekli yanması kırılan sinyal lambasından kaynaklanıyor..Kırılan sinyal lambasını yerine takarsan o tarafın sinyali eskisi gibi çalışacaktır .. aYRICA ybr lerde flaşör akü bölmesinin sag kenarındadır..
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
-
13 Haziran 2006, 12:03
#745
Arkadaşlar benim motorunda malumunuz kısa farları bi yanıyo bi yanmıyo serviste lamba değişecek dediler..Ama bozuk lamba hiç yanarmı motoru çalıştırınca kısalar yanmıyor şööle fara bi vurunca yanmaya başlıyor nasıl iş bu anlamadım
Motorize Birlikler K.lığı......
-
13 Haziran 2006, 12:16
#746
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
-
13 Haziran 2006, 13:38
#747
arkadaşlar bişey sorucxam yeni model ybr nin jiglesi otomatikmi bi arkadaş böle bişey dedi bana eğer öyleyse ne farkı var bi zararı veya bi yararı varm?
-
13 Haziran 2006, 14:18
#748
godfather adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bişey sorucxam yeni model ybr nin jiglesi otomatikmi bi arkadaş böle bişey dedi bana eğer öyleyse ne farkı var bi zararı veya bi yararı varm?
Arkadaşım yeni model otomatik değil elle ama ii mi kötümü motor için bilmiyorum ama jikleyi çekmeden çalışmıyor ve en az 2 dk falan beklemek istiyor buda insanı sıkıyor açıkçası motor ısınınca sorun yok
-
13 Haziran 2006, 14:31
#749
KaRaHaNLI
yaz döneminde de mi jiklesiz çalışmıyor. eğer öyleyse rolanti ayarın bozuk olabilir. ben yaz dönemi jikle kullanmıyorum. günlerce çalıştırmasam bile jiklesiz tek basışta alıyor yaz dönemi. rölanti devri 1400 - 1600 devir arasında olması gerekiyor. bilmiyorum belkide ben antalyadayım buralar sıcak o yüzden jiklesiz çalıştırabiliyorum.
-
13 Haziran 2006, 14:38
#750
arkadaşlar neden kimse epeydir bişey yazzmıyor
BAŞLAMAK HATAYDI BAŞLAYAMAMAKSA IZDIRAP
-
13 Haziran 2006, 14:48
#751
ozaktasi adlı üyeden alıntı
ya hocam sen bu halde trafiğe nası çıktın. biçerdöver gibi mübarek. kaldırıma yakın geçsen baya bi adam tokatlarsın arkadaki edevatlarla
-
13 Haziran 2006, 16:19
#752
fakir ama gururlu adlı üyeden alıntı
KaRaHaNLI
yaz döneminde de mi jiklesiz çalışmıyor. eğer öyleyse rolanti ayarın bozuk olabilir. ben yaz dönemi jikle kullanmıyorum. günlerce çalıştırmasam bile jiklesiz tek basışta alıyor yaz dönemi. rölanti devri 1400 - 1600 devir arasında olması gerekiyor. bilmiyorum belkide ben antalyadayım buralar sıcak o yüzden jiklesiz çalıştırabiliyorum.
motorumu allalı 20 gün falan oldu 760 km daha ve şu an aynen dediğim gibi jiklesiz çalışmıyor normali de nasıl bilmiyom hatta 5 km yol gidiyom yarım saat 45 dakka sonra biniyom yine jikle istiyo bilmiyorum belkide ayarındandır ama dediğim gibi ısınınca nno problem
-
13 Haziran 2006, 17:26
#753
Forumdan Uzaklaştırıldı
Yamaha YBR nin en büyük handikapı jiklesiz çalışmaması aynı sorun bendede var ve onca yılın motorcusuyum bi çözüm bulamadım...Çözüm bulan varsa yazsında öğrenelim arkadaşlar
-
13 Haziran 2006, 19:14
#754
-
13 Haziran 2006, 20:51
#755
Merhaba
Henüz yeni bir motorcuyum. Siteye de yeni üye oldum.
Çiçeği burnunda YBR125 sahibi olarak sizlerin deneyimlerinden yararlanmak istiyorum.
Öncelikle herkese merhaba...
Sonra da şu jikle meselesi:
Sanırım alt sınıflardaki motorlarda jikle otomatik değil. Bu nedenle soğuk motoru mutlaka jikle ile çalıştırmak gerekiyor. Isınma süresi tabi hava sıcaklığına bağlı. Ankara'da bugün sıcaklık 18-20 dereceyken sadece 2 dakika çalıştırmak motorun ısınması için yeterli oldu. Motor sıcakken jikleyi açmak zaten gerekmiyor.
Ama takip ettiğim yabancı sitelerde "motoru mutlaka ısıtın" diyorlar. Motorun ömrü açısından bu önemliymiş.
:cat: [COLOR="DarkRed"]En büyük küçük![/COLOR]
[B]Dylan 150 hakkında bilgiler[/B]:
[INDENT]dylan150.wordpress.com[/INDENT]
-
13 Haziran 2006, 23:09
#756
ybr nin orjinal arka sinyalleri çok uzun yapmışlar.orjinalini bozmak istemediğimden yedek parçacıya gidip yeni model mobiletin arka sinyal takımını aldım.kısmetse yarına takarım
-
13 Haziran 2006, 23:34
#757
Forumdan Uzaklaştırıldı
fakir ama gururlu adlı üyeden alıntı
ya hocam sen bu halde trafiğe nası çıktın. biçerdöver gibi mübarek. kaldırıma yakın geçsen baya bi adam tokatlarsın arkadaki edevatlarla
Buralarda kaldırım yok valla kardaş..Baraj bölgesi olduğu için bayağı rahat dolaşıyoruz...Avlanma balık tutma,,,motorla gezme hayat böyle geçiyor...
-
14 Haziran 2006, 09:09
#758
motorlarınızın rölanti ayarlarını bi kontrol edin bence. motor ısındıktan sonra devir saati 1400 - 1600 arasında olmalı rolantide çalışırken. jiklesiz çalışması gerek sıcak havalarda.
not: rölanti ayar vidası karbüratörün hemen üstünde
-
14 Haziran 2006, 10:14
#759
-
14 Haziran 2006, 10:46
#760
Merhaba,
Benim YBR ile ilgili aklımdakileri yazayım.
1. Motor ısındıktan sonra diyelim ki 3. vitesteyken durdum, motoru 1. vitese almakta zorluk çekiyorum. Motor soğukken böyle bir sorun yok. Sanırım yağ ile ilgili.
2. Sanrım benim acemiliğimden de olabilir, 70-80 km süratle stabil gidemiyorum, bu da yeni taktığım Kappa 35'ten mi oldu nedir? Hafta sonu çantasız deneyeceğim.
3. Lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Metzeler ME 22'den başka bir alternatif sunan olmadı.
4. Bir kaç kez yazmama rağmen hafta sonu gezi talebime cevap veren de olmadı. hehehehe
Selamlar.
H.Varol
YBR'06 Gri
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler