Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Kasım 2008, 11:14
#7101
arkdşlar gözum gbi bakdığım motorumu satyrum mt uylerine özel fyt 2750 yeni lastik ruzgar camı, f1 kornası, koruma demiri mevcut ve cizik dahi yokk gelin görun karar verin.. 544 776 7887 - 536 890 7887 ve 5557744888 den ulaşablrsnzz.. http://www.sahibinden.com/son_firsat...XQQdisplayitem
sevgi eylem gerektirir.. ee ne duruyorsunn bass gazaa...
Reklamlar
-
22 Kasım 2008, 16:08
#7102
lokmanhekim adlı üyeden alıntı
kardeş iyi güzelde bu şekilde motorun asırı ısınır silindir kısmını açık bıraksaydın keşke sora motorun asırı ısnır ve kıtlenebilir
motorun ısınpta kilitleneceğini sanmıyorum. hem havalar soğuk hemde okadar ısınıp motor sarana kadar baya bi uzun yol yapmak lazım. havalar ısınınca zaten ordan çıkar seyyar bişey zaten. gerçekten çok güzel bir çözüm. eline sağlık
-
22 Kasım 2008, 17:08
#7103
kışın zaten çok gitmiyorum. motor ısınacak kadar gezersem ben donarım bırrr dediğiniz konuyu da düşüneceğim en azından bir iki delik falan...
-
23 Kasım 2008, 01:35
#7104
arkadaşlar innovanın enjeksyonlusuda çıktı çıkacak.sizin pabucunuz dama atılır gibime geliyo...
-
23 Kasım 2008, 03:12
#7105
motordelisi_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar innovanın enjeksyonlusuda çıktı çıkacak.
sizin pabucunuz dama atılır gibime geliyo...
dama çıkar yine giyerim o papucu bea
cup model kadar beni yoran başka bir model yoktur.
50 km gidiş geliş tam iki gün sırt ağrısı var mı peki YBRde? yok
-
23 Kasım 2008, 23:20
#7106
alisemerci adlı üyeden alıntı
dama çıkar yine giyerim o papucu bea
cup model kadar beni yoran başka bir model yoktur.
50 km gidiş geliş tam iki gün sırt ağrısı var mı peki YBRde? yok
debriyaj'ın zevki başka motorda olmaz diymi ali.
-
23 Kasım 2008, 23:36
#7107
motordelisi_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar innovanın enjeksyonlusuda çıktı çıkacak.
sizin pabucunuz dama atılır gibime geliyo...
iyide innova'yla ybr aynı sınıf motorlar değil sanırsam
-
23 Kasım 2008, 23:44
#7108
ferotr adlı üyeden alıntı
iyide innova'yla
ybr aynı sınıf motorlar değil sanırsam
maksat muhalefet olsun
son zamanlarda motorumu daha çok sevmeye başladım(240.000 km duyunca)
benim gibi gözü yükseklerde olmayan,yakıtını ve masrafını hesap edenler için ybr 10 üzerinden 9 numara motordur.
sanırsam çok hesaplı yada düşeş bir motor bulmadığım sürece bu motor bende kalacak
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
23 Kasım 2008, 23:56
#7109
-
23 Kasım 2008, 23:59
#7110
motordelisi_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar innovanın enjeksyonlusuda çıktı çıkacak.
sizin pabucunuz dama atılır gibime geliyo...
Senin gibi düşünen pek çok arkadaş damlarda geziyor.
enjeksiyonlu innova al, conta servislerinde mutlu ol.
Ybr'ye herkes binemez zaten.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
24 Kasım 2008, 00:12
#7111
bu ara uzun zaman oldu resim eklemeyeli..bu'da benim ybr..
-
24 Kasım 2008, 00:19
#7112
ferotr adlı üyeden alıntı
10 üzerinden 9'u az söylemişsin çoşkun abi
10 üzerinden 10 numara makina ben ne zaman ölürsem
ybr'de benle birlikte ölür..240.000 km'den bahsediliyor..bunu duydum hiç satmam artık..
kusuru yok mu var,mesela selesi,aynası 1 puanıda bunlara kırdım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
24 Kasım 2008, 01:20
#7113
digi_boy26 adlı üyeden alıntı
debriyaj'ın zevki başka motorda olmaz diymi ali.
elbette.
YBR konusunda konuşmadan önce lütfen bir kez deneyiniz.
reklam gibi oldu yav
-
24 Kasım 2008, 10:57
#7114
Arkadaşlar hepinize hayırlı haftalar,
Motorumun aküsünün iyi olmasına rağmen ilk çalıştırmada cırcır diye ses geliyor ve motor çalışmıyor ve sonuçta ayak marşı ile çalıştırıyorum. Muhtemelen arızanın marş motorunda veya rölesinde olduğunu tahmin ediyorum. Fakat motor üzerinde yerini bir türlü bulamadım. Fazlada kurcalamak istemedim. Servisede gitme şansım yok. Malum Ankara'da havalar soğudu motoru eve çıkarttım kullanmıyorum. Bahara kadar yavaş yavaş bakımı kendim yapayım dedim.
Kullanma ve bakım kılavuzundada bu konuyla ilgili herhangi bir bilgi bulamadım.
Marş motorunu sökmüş ve marş rölesini değiştirmiş işi bilen arkadaşların bu konuda yardımlarını bekliyorum.
Saygılarımla,
-
24 Kasım 2008, 16:37
#7115
Akü şarj etmiyor olabilir .Kutup başlarına bakınız alternatif olarak.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
24 Kasım 2008, 20:33
#7116
Merhabalar;
YBR-125'im henüz 850 km.de ve rodajda. Gördüğüm maksimum devir 6000, maksimum hız 75 km. Hafta 1-2 saat ancak kullanıyorum. Geçtiğimiz haftasonu gene böyle bir tur sonrası ekzos çıkışında, tam motor hizasında, resimde kırmızı daire ile işaretlediğim yerde yanmaya bağlı bir sararma gördüm. Hava sıcaklığı taş çatlasın 18 derece idi. Sizce bu normal mi?
Dönüşte benzin aldım ama 95 oktan diye söylemedim. Acaba 98 doldurmuşsa ondan gerçekleşebilir mi?
Saygılar
Not: Kolayda fotoğraf makinesi bulamadığım için resim netten alınmadır. Özürler.
-
24 Kasım 2008, 20:41
#7117
motkun adlı üyeden alıntı
Merhabalar;
YBR-125'im henüz 850 km.de ve rodajda. Gördüğüm maksimum devir 6000, maksimum hız 75 km. Hafta 1-2 saat ancak kullanıyorum. Geçtiğimiz haftasonu gene böyle bir tur sonrası ekzos çıkışında, tam motor hizasında, resimde kırmızı daire ile işaretlediğim yerde yanmaya bağlı bir sararma gördüm. Hava sıcaklığı taş çatlasın 18 derece idi. Sizce bu normal mi?
Dönüşte benzin aldım ama 95 oktan diye söylemedim. Acaba 98 doldurmuşsa ondan gerçekleşebilir mi?
Saygılar
Not: Kolayda fotoğraf makinesi bulamadığım için resim netten alınmadır. Özürler.
valla genelde o kızarıklığın yüksek devirde kullanımdan kaynaklandığı söylenir,benim egsozda da var ama servise sorduğumda alakasının olmadığı bazılarında olduğu bazılarında olmadığı söylendi
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
24 Kasım 2008, 21:02
#7118
KİRK DOUGLAS adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize hayırlı haftalar,
Motorumun aküsünün iyi olmasına rağmen
ilk çalıştırmada cırcır diye ses geliyor ve
motor çalışmıyor ve sonuçta ayak marşı ile çalıştırıyorum. Muhtemelen arızanın marş motorunda veya rölesinde olduğunu tahmin ediyorum. Fakat motor üzerinde yerini bir türlü bulamadım. Fazlada kurcalamak istemedim. Servisede gitme şansım yok. Malum Ankara'da havalar soğudu motoru eve çıkarttım kullanmıyorum. Bahara kadar yavaş yavaş bakımı kendim yapayım dedim.
Kullanma ve bakım kılavuzundada bu konuyla ilgili herhangi bir bilgi bulamadım.
Marş motorunu sökmüş ve marş rölesini değiştirmiş işi bilen arkadaşların bu konuda yardımlarını bekliyorum.
Saygılarımla,
ilk çalıştırma ? motor çalışmıyor biraz çelişkili yazmışsın tam anlıyamadım ama sorun akünün zayıf olmasından dolayı olabilir. uzun süre kullanmadıysan akün zayıflamıştır. muhtemelen göstergeelr ve N ışıkları da sönük yanıyordur ? akünü imkanın varsa ölçmeni tavsiy ederim. eğer ayak marşıyla çalıştırdıktan bindikten sonra ertesi gün de aynısını yaparsa marş motoruna da bakılmalı erken kapamışsın sezonu
motkun adlı üyeden alıntı
Merhabalar;
YBR-125'im henüz 850 km.de ve rodajda. Gördüğüm maksimum devir 6000, maksimum hız 75 km. Hafta 1-2 saat ancak kullanıyorum. Geçtiğimiz haftasonu gene böyle bir tur sonrası ekzos çıkışında, tam motor hizasında, resimde kırmızı daire ile işaretlediğim yerde yanmaya bağlı bir sararma gördüm. Hava sıcaklığı taş çatlasın 18 derece idi. Sizce bu normal mi?
Dönüşte benzin aldım ama 95 oktan diye söylemedim. Acaba 98 doldurmuşsa ondan gerçekleşebilir mi?
Saygılar
Not: Kolayda fotoğraf makinesi bulamadığım için resim netten alınmadır. Özürler.
motkun, sana tavsiyem eğer yağmurda ya da yerler ıslak iken motora bineceksen, çamurluklarına ön ve arkaya tozluk taktırman. böylece ekzozuna ya da motorun blok kısmındaki diğer parçalarına su suçramamış olur. motorunun tipini bozmayacak şekilde 2 tane küçük delik açtırarak yaptırabilirsin ben taktırdım hatta ayaklarıma bile su gelmiyor artık.
-
24 Kasım 2008, 23:53
#7119
Sevgili digiboy, sıcakken motora su geldiği için mi oldu diyorsun, tam anlayamadım. Eğer öyleyse hava gerçekten o gün bir parça yağışlı idi.
-
25 Kasım 2008, 01:21
#7120
digi_boy26 adlı üyeden alıntı
ilk çalıştırma ? motor çalışmıyor
biraz çelişkili yazmışsın tam anlıyamadım ama sorun akünün zayıf olmasından dolayı olabilir.
uzun süre kullanmadıysan akün zayıflamıştır. muhtemelen göstergeelr ve N ışıkları da sönük yanıyordur ?
akünü imkanın varsa ölçmeni tavsiy ederim. eğer ayak marşıyla çalıştırdıktan bindikten sonra ertesi gün de aynısını yaparsa marş motoruna da bakılmalı
erken kapamışsın sezonu
motkun, sana tavsiyem eğer yağmurda ya da yerler ıslak iken motora bineceksen, çamurluklarına ön ve arkaya tozluk taktırman.
böylece ekzozuna ya da motorun blok kısmındaki diğer parçalarına su suçramamış olur.
motorunun tipini bozmayacak şekilde 2 tane küçük delik açtırarak yaptırabilirsin
ben taktırdım hatta ayaklarıma bile su gelmiyor artık.
ben bir fotoğraf koymuştum çamur sıçramaları için sen nasıl yağtın bir fotoğraf ekleme imkanın varsa görseydik. fikir çalardık
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 390 kullanıcı var. (0 üye ve 390 misafir)
Bu Konudaki Etiketler