vallahi arkadaşlar ben bi türlü 90'km'yi geçemedim rüzgarlar hep beni buluyor galiba... zaten en doğrusuda bu makine ile 80'i geçmemek...
vallahi arkadaşlar ben bi türlü 90'km'yi geçemedim rüzgarlar hep beni buluyor galiba... zaten en doğrusuda bu makine ile 80'i geçmemek...
Herkese teşekkür ediyorum.Toplumumuzda heryerde olduğu gibi(kendi çevremdeki 135-140 ve hatta abartıp 145 diyenler için bu sözüm) atış oranı yüksek.Hepinizi saygıyla selamlıyorum.
hocam ben kendi motosikletimden yola çıkıyım. arkada 100/90 lastik var yani arka tekerin çapı 2cm daha büyük ön dişliyi büyütmüş gibi birşey oluyor. benim düz yolda gördüğüm son sürat max. 100 km/h, bazen 110km/h oluyor ama nasıl oluyor ben de anlamadım. zaten bu hızlara çıkarken eğilip motora yapışıyorum. ybr'nin de gidonu yukarıda olduğu için zor oluyor normal dik durarak ortalama 90km/h yapar daha da gitmesi lastiklere, debriyaj balatasına, rodajın nasıl yapıldığına, servis bakımlarına, sürücünün kilosuna......... göre değişir. Ben bir kere toroslardan inerken çok eğimli bir yolda denedim 125-127km/h oldu. onda da diken üstünde gidiyorum ve bu hızı 2-3sn gördüm. yani 135- 140 imkansız bence çok eğimli ve uzun bir yol bulabilirlerse belki olabilir. Ancak herkesin de dediği gibi bu motosikletin ideal son sürati 90km/h kazasız sürüşler dileğiyle
teşekkür ederim, gezmeye başladım evet,bence tek kelimeyle harika bir motor,zaten bir iki arkadaşımda tur atıp geldiler,çok atik olduğunu söylediler,bunu söyleyeninde 2004 ybr si var,geçenlerde hafif eğimli yolda bir dokunayım dedim gaza100 dedi elimi çektim,birazda korktum yani rodaj döneminde olduğu için,1000 km ye doğru ne verdiyse artık basacazki açılsın görüşürüz.fotoları da çekiyorum,bir iki gün içerisinde sizlerle paylaşacağım.kazasız belasız sürüşler diliyorum.Allah'a emanet olun.
ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..
atış derken ? ya eksik harf kullandın ya da bize sanki "kafadan sallayıp yazdığımızı" kastedip hakaret ettiğini düşünüyorum. umarım yanılmışımdır ama doğru düşünüyorum sanırım. sen bu foruma layık değilsin denizz8... toplumda senin gibiler oldukça da ister istemez böle tatsız durumlar çıkabiliyor. demekki senden heryerde olabilir ama motosiklet camiasına layık görmüyorum seni....
Vitesle ilgili iki arkadaşın problemlerini okudum. 5 günde 500km yolu zevk için yapmış biri olarak aynı problemleri rodajda olduğundan dolayı bende yaşıyorum. Öncelikle şunu söyliyeyim motorun parçaları yerlerine yuvalarına alıştıkça daha az yapıyor. Şimdi geleyim neyi neden yaptığına ve nasıl geçtiğine.
1-)Vitesi ışıklarda durduğunda ya da başka zamanlarda geçiremediğini söylemiş bir arkadaşımız. Bu debriyajından kaynaklanıyor eğer düşündüğüm şeyse ve vitesleri geçirirken kontak anahtarını "on" konumunda tut hatta mümkünse marşa bas ve çalışınca geçir. Bütün bu söylediklerimi yaptığın halde yine yapıyorsa debriyajını kavrama noktasına gelmeden yani hafif bırak o şekilde değiştir. Öyle öyle alışıyor ve düzeliyor. Yok diyorsan bunuda yaptım olmadı bir servise göstermende yarar var.
2-)Bir arkadaşımız vites geçişlerinde garip bir ses geldiğinden bahsetmiş buna gayet açıklamalı ve profesyonel cevaplar verilmiş. Naçizane bende de oluyordu böyle bu genelde motoru kullananın hatasından kaynaklanıyor. Küçük vitese geçirirken özelliklede 1'e sanki dişliler dağılmış gibi oluyor. Çünkü dişliler zarar görüyor. Çözümü ise bir küçük vitese atman gerektiğinde önce gazı kes sonra hafif arka frenle uygun hıza düş tabi bu arada elin debriyaja basılı durumda sonra vitesi geçir ve en önemlisi hangi büyük ya da küçük hangi vitese geçirirsen geçir debriyaja basıp vitese taktığında debriyajı bir anda bırakma yavaş yavaş bırakırken yavaş yavaş gaz ver;vites küçültüyor,motor freni yapıyorsan bile.
NOT: Bunları tamamen kendi amatör 500km lik kullanımımdan kendim öğrendim benim işime yaradı ki mantıksız şeylerde değil kanımca. Yinede deneme kararı şahıslara ait. Yanlışlarım varsa düzeltebilirsiniz.
Saygılar... (:
Afedersin ama anlamadım neden bahsediyorsun.Konunun veya yazdıklarımın seninle alakası ne?Ben o sözü kendi çevremdekiler için kullandım.Seni tanımadığıma göre seni bağlamamalı.Hem sen ne cürretle beni bir yere yekıştırıp yakıştıramam gibi bir misyona bürünüyorsun.
Lütfen polemiğe girme.Size atfen birşey varsa beni yargıla.
Ben kendi motorumda bir kusur mu var diye çevremdeki 135-140 hatta ibreyi geçip 145 gördüm diyen şuursuzlara atfen kullandım o sözü.Dikkat edersen sizlerin verdiği bilgilerin verdiği iç huzuruyla hepinize teşşekkür ederek başlamışım mesajıma.Bence büyük bir yanlış anlama var.
Saygılar...
arkadaslar gecen ısıklarda bi tvs apache ile karsılastım bana baktım ara gaz veriyo bi kaltık ışıklardan dier ışıklara adama bi motor payı fark attım ve cok mutluyum 125 lik bi motorla 150 lik bi apacheyi gectiğime yamaha farkı işte bu bide uzerinde suzukı motoru var die ovup bitiremiyorlardı
erdal3323
Dostum bence senin motorun Ybr Racing sınıfına giriyor..150 cc 13,5 hp'yi geçiyorsun..
Başka bir topictede Ybr ile 150 yaptığını ve fazla zorlamadığını bassan daha da gideceğini söylüyordun..
Arkadaşlar hiç kimse kendini yormasın hız konusunda Ybr'nin yokuş aşağı iman gücü ile yaptıgı hız 115-120'dir..
Düz yolda en ideali 85-90'dır..
ybr yi biraz oynadım nasıl olmuş
yorumlarınızı bekliyorumm
[/IMG]
:bestmt:::biggrinn::tutkuy::
brazil üretimleri hep bölemi olur yavf
çok doğru. 4 gündür 20ytlik benzinle geziyorum. şuan için max hızım 80 ve 7000rpm/min
güzel olmuş mz'ci
valla sadece silindirle bitse iyi de krank'a kadar iniliyor ondan sonra. 25c artış esdki krankı mutlaka kıracaktır onu da düşünün abisi
allah korusun rektefiyeden motorlarımızı hayati abi
YA KARDESİM İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN SORUN DEĞİL BEN OLANİ SOLUORUM SİZİN MOTORLAR YAPMIOR DİE hepsi yapmıacak die bişey yok o yüzden kıyaslama yapmanız cok sacma bilmediğiniz bi motora nasıl bole emin konusabiliorsunuz ilgin doğrusu.
Bunda inanılacak birşey yok. Herşeyin belli bir kapasitesi var bunun üstüne çıkmak o şey için imkansız. Brazilyada değil ayda üretilsede,modifiyede yapılsa farketmez. Neticede motorun yapısını bozmadığın sürece kapasite bellidir. Bu da max. 120-130km/h bunun üzerine çıktığını iddaa edenlerin km saati bozuk değilse,125cc yerine başka bir motor takmadıysa vs. vs. buyursun gelsin o hızı yapsın motorumu gözünün önünde atarım. Bunlar hız,adrenalin aletleri değil bunu anlamadığınız sürece kendinize zarar verirsiniz. 120-130 bile görmek tehlikeli.
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)