Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6481
    CBR125RCI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2006
    Şehir
    üzümlü/ERZİNCAN
    Motosikleti
    INAZUMA olacak inşaallah
    cbr125rcı, motorun hayırlı olsun güle güle kullan[/QUOTE]


    teşekkür ederim,Allah herkesin gönlüne göre veriyor işte.şükürler olsun.



    herkese teşekkür ederim.
    ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
    BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6482
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Alıntı CBR125RCI adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    teşekkür ederim,Allah herkesin gönlüne göre veriyor işte.şükürler olsun.
    Hayırlı olsun...
    Gezmeye başladın mı? Nasıl?
    Bide foto ve yorum alalım senden...Özellikle foto ihtiyacımız var...
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  3. #6483
    Ömercik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    KANUNİ Tigrina 100 (Hasta ve sıkıntılı)
    Alıntı taglis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim kardeşim.
    far değiştirme konusunda haklısın , uzay kafayı değiştirip eski tip far ve sinyaller daha masrafsız olur lakin göstergeler bağlımıdır yada göstergeler eskilerle aynımıdır? city sahibi arkadaşlar cevaplarsa sevinirim...
    Göstergeler bağımsız.Yuvarlak fardan uzaykafa, uzaykafadan yuvarlak far dönüşümü yapan arkadaşlar gördüm.Uzun lafın kısası göstergeler sorun çıkarmıyor.
    Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.

  4. #6484
    taglis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Simson + Boxer + CB250R
    Alıntı Ömercik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Göstergeler bağımsız.Yuvarlak fardan uzaykafa, uzaykafadan yuvarlak far dönüşümü yapan arkadaşlar gördüm.Uzun lafın kısası göstergeler sorun çıkarmıyor.
    İşte bu güzel bir haber.
    Çok teşekkür ederim Ömer kardeşim , ybr mi alır almaz ilk işlerimden biri su uçtuya gitmek , umarım o zamanlarda müsait olursun da yüzyüze tanışırız

    Artık kararımızı da verdiğimize göre ybr city'mizi alıp farını değiştirmek kalıyor. Eski sayfalardan babaçi arkadaşımızın farı değiştirdiğini ve memnun kaldığını gördüm.
    Umarım bana da yardımcı olursun babaçi arkadaşım , el becerisi konusunda bir sıkıntım yok çok şükür
    Kartallar yalnız uçar...

  5. #6485

    Üyelik
    20 Ocak 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    YBR 125
    arkadaşlar bu vites problemi bendede var yada benim kisi problem mi veya normal bişimi tam olarakta bilemiyorum. mesala 5ci vitesle giderken veya 4 cü vites trafık lambalarına durucam zaman debrıajı sıkıp vıtesı baslıorum düşürmeye ama her viteste debriajı ayrı ayrı sıkmıyorum bi kere sıkıyorum 4-3-2 die düşüyor ama 1 ci vitese geldiği zaman acaip bi ses çıkıyo hatta cok zor geçiyo sanki hareketli bi makanizmaya müdahale eder gibi kırılcak die korkyuorum. zaten 4-3-2- düşürüyorum hızımı iice düştüğü zaman durmaya yakın 1 vitese alıyorum o zaman bir ses veya sorun cıkmıyo normal geçiş oluyo yani. inş. anlamışsınızdır şimdi bu olayda ben bişileri yanlış yapıorum yoksa bi sorun mu var ? ama dediğim gibi hızlı giderken vitesleri düşürürken oluyo bu olay normalde yok yani bişi mesla 40 veya 50 km hızdan sonra oluyo bu dediğim.

  6. #6486
    Ömercik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    KANUNİ Tigrina 100 (Hasta ve sıkıntılı)
    Alıntı taglis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte bu güzel bir haber.
    Çok teşekkür ederim Ömer kardeşim , ybr mi alır almaz ilk işlerimden biri su uçtuya gitmek , umarım o zamanlarda müsait olursun da yüzyüze tanışırız

    Artık kararımızı da verdiğimize göre ybr city'mizi alıp farını değiştirmek kalıyor. Eski sayfalardan babaçi arkadaşımızın farı değiştirdiğini ve memnun kaldığını gördüm.
    Umarım bana da yardımcı olursun babaçi arkadaşım , el becerisi konusunda bir sıkıntım yok çok şükür
    İnşallah YBR 125 City'ne kavuşursun abi.Buyur gel abi beklerim.Üyelere açık profilimden msn adresime ulaşabilirsin.
    Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.

  7. #6487
    PoWeR_TeCH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Alıntı deep16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu vites problemi bendede var yada benim kisi problem mi veya normal bişimi tam olarakta bilemiyorum. mesala 5ci vitesle giderken veya 4 cü vites trafık lambalarına durucam zaman debrıajı sıkıp vıtesı baslıorum düşürmeye ama her viteste debriajı ayrı ayrı sıkmıyorum bi kere sıkıyorum 4-3-2 die düşüyor ama 1 ci vitese geldiği zaman acaip bi ses çıkıyo hatta cok zor geçiyo sanki hareketli bi makanizmaya müdahale eder gibi kırılcak die korkyuorum. zaten 4-3-2- düşürüyorum hızımı iice düştüğü zaman durmaya yakın 1 vitese alıyorum o zaman bir ses veya sorun cıkmıyo normal geçiş oluyo yani. inş. anlamışsınızdır şimdi bu olayda ben bişileri yanlış yapıorum yoksa bi sorun mu var ? ama dediğim gibi hızlı giderken vitesleri düşürürken oluyo bu olay normalde yok yani bişi mesla 40 veya 50 km hızdan sonra oluyo bu dediğim.
    1.vitese geçeceğin zaman iyice yavaşla öyle vites at yoksa dişlilerin ömrünü çabuk bitirirsin. Bir vitesin son hızından yüksek bir hızda o vitese geçirmeye çalışırsan dişlilere zarar verir. Ayrıca vites geçişlerinde yarım debriyaj da olsa debriyajı bırak ondan sıonra vites at ya da gaz verip atabilirsin o zaman da ses duymadan sorunsuz atarsın. YBR'nin benim görebiildiğim vites son hızları:
    1.vites: 30km/h
    2.vites: 50km/h
    3.vites: 70km/h
    4.vites: 100km/h
    5.vites: 130km/h(çok eğimli yolda tam eğilerek zar zor )
    Bu hızların hepsini 11k rpm'de görüyorum.
    Bu arabalarda da böyledir. 100km/h hızla giderken 2. vitese atamazsınız. Dİlim döndüğünce yardımcı olmaya çalıştım. Herkese kazasız belasız sürüşler

  8. #6488

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Bir alt vites e geçmek için debriyajı yarımda olsa bırakmalı,çok devirli isende biraz gaz vererek bir alt vitese geçmelisin ki şanzumandaki dişli hızları ile geçecegin vitesin dişli hızı birbirine yakın olsun.Örnegin birinci vitesi kökledin boşa attın hafif egimli yol beş km deha hızın arttı.yokuş bitmek üzereve hızını kaybetmek istemiyorsun.İkinci vitese atarsan çatt diye bir ses duyacaksındır.Boşta iken gazı yarım aç motor kısa bir süre bagırsın bagırırken debriyaj ve vites attır.Yani vitesi motor devirli iken degiştir.Eger çok hızlanmışsan zaten deneme.Bu konuda honda cgl çok iyiydi.Binenler bilir.1,2,3,4,5 boş 5 veya 1 seçim senin.Birikikez sessiz uygun vites degiştirince ''yav nekadar basitmiş diyeceksin''Kolay gelsin

  9. #6489
    taglis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Simson + Boxer + CB250R
    tbk_1980 ve ömercik buradan; sizlere , verdiğim kararda yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ediyorum. kısmetse 2ay içinde ybr city'mi alıp , sizlere verdiğim sözleri gerçekleştireceğim.
    ybr hakkında samimi bir şekilde bilgi paylaşımında bulunan tüm arkadaşlara da teşekkür ediyorum , sizler sayesinde ybr almaya karar verdim...(umarım ybr sizleri utandırmaz)
    Kartallar yalnız uçar...

  10. #6490
    leopard74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR 125 City
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum senden ayrıntılı (gösterge ve ön panel) foto bekliyoruz..
    elimdekilerden yükleyeyim










  11. #6491
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Emeğin için teşekkürler, depo kılıfıda harika durmuş hani...
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  12. #6492

    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Leopard 74 ,
    Öncelikle motorunu güle güle kullan. Çok güzelmiş ve de depo kılıfı çok yakışmış. Bu kılıflar YBR125 içinmi üretilmiş? Üzerindeki desen dahi aynı depo üstündeki desen. Çantasının olmasıda güzel bir avantaj. Nedir bunun fiyatı?
    Ankara'da yamaha servislerinde varmıdır?
    Mafsallı dizlik kullandığımdan mafsalın vida başlarının depoyu çizdiğinin farkına geç vardım. Pasta cila çektim yine de çizikler tam olarak kaybolmadı. Sonunda çareyi mafsaldaki vida başlarına deri yapıştırmakla buldum.Çizilmeyi önledim fakat bu seferde dizim depoya her değişte deri sürtünmeden dolayı sinir bozucu sesler çıkarmaya başladı. Ne yapıp edip senin depo kılıfından mutlaka bulmam lazım.

  13. #6493
    peace74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07 Race Blue
    Merhaba, bende dün teslim aldığım siyah 2009 YBR 125 City modelini ilk defa kullandım. Daha önce sahip olduğum Fazer'e göre kullanması en az Fazer kadar kolay bir motosiklet gibi geldi bana. Bugün işe gelmek için uzun yola çıktım, rodajda olduğu için en sağ şeritte çok güzel anlar yaşadım Daha önce hiç YBR 125 kullanmadığım için eski yeni farkından bahsetmem mümkün değil ama eski bir motosiklet sürücüsü olarak benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Yani motosiklet gibi motosiklet. Gücü çok yeterli, 125 cc lik scooter lerden sonra bana üst sınıf hissi verdi. Malzeme kalitesi iyi, frenleri çok yeterli, lastikler yeni olmasına rağmen virajlarda güvenli. Hafif olduğu için manevra kabiliyeti çok iyi. Daha önce denemiş olduğum KYMCO 125 den sonra dengesi çok çok iyi. Daha ne olsun şimdilik YBR aldığım için çok memnunum

  14. #6494
    leopard74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR 125 City
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emeğin için teşekkürler, depo kılıfıda harika durmuş hani...
    eyvallah teşekkürler

    Alıntı KİRK DOUGLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Leopard 74 ,
    Öncelikle motorunu güle güle kullan. Çok güzelmiş ve de depo kılıfı çok yakışmış. Bu kılıflar YBR125 içinmi üretilmiş? Üzerindeki desen dahi aynı depo üstündeki desen. Çantasının olmasıda güzel bir avantaj. Nedir bunun fiyatı?
    Ankara'da yamaha servislerinde varmıdır?
    Mafsallı dizlik kullandığımdan mafsalın vida başlarının depoyu çizdiğinin farkına geç vardım. Pasta cila çektim yine de çizikler tam olarak kaybolmadı. Sonunda çareyi mafsaldaki vida başlarına deri yapıştırmakla buldum.Çizilmeyi önledim fakat bu seferde dizim depoya her değişte deri sürtünmeden dolayı sinir bozucu sesler çıkarmaya başladı. Ne yapıp edip senin depo kılıfından mutlaka bulmam lazım.
    depo kılıfı aslına bakarsan bir yanlış anlama sonucu takıldı! ortama yeni olduğumdan terimleri tam bilmeden branda düşünerek "örtüsü de olsun" demiştim. ertesi günü bir gittik ki depoyu kaplamışlar. bu saatten sonra çıkaramayız dediler. vardır bir hayır diyerek brandayı ayrıca aldım. bahsettiğin mafsallı dizlik konusuna ben de tanık oldum, iyi ki kılıfı bıraktırmışım dedim

    bana sorarsan kılıf biraz çakma duruyor 25-30 lira civarındaydı galiba...

  15. #6495

    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Peace 74 Ankara'lı hemşerim, motorun hayırlı olsun. Kazasız keyifli sürüşler dilerim. Ybr gerçekten beklentilerin üstünde bir motor. Çok keyif alacağına inanıyorum.

  16. #6496
    leopard74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YBR 125 City
    peace 74 hayırlı olsun kazasız belasız güzel günlerde kullan.

  17. #6497

    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Arkadaşlar merhaba.Yaşım 30, boyum 1,78, kilom 90.Ben de YBR 125 sahibiyim.Ben bu motorla yokuş aşağı en fazla 120'yi gördüm.Şimdi diyeceksiniz ki bu adam bunları neden yazıyor.
    Çevremdeki bazı kişiler bu motorla 140'ı 135'i çok rahat yaptıklarını söylüyorlar.Bunlar inanılacak şeyler mi?
    Ben düz yolda, rüzgarsız bir havada 110'u zor görüyorum.Hız benim için sorun değil, yanlış anlamayın ben sadece söylenenlerin(135-140 ların) gerçekliğini merak ettiğim için soruyorum.Motsiklet konusunda çeşitli araştırmalar yapıyorum, uzman test sürücüleri dahi 250'lik tek silindirli motorların 135-140'ı zor yaptıklarını not ediyor.İş 125'liğe gelince durum nasıl olur acaba?
    Herkese kazasız sürüşler.

  18. #6498
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı denizz8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.Yaşım 30, boyum 1,78, kilom 90.Ben de YBR 125 sahibiyim.Ben bu motorla yokuş aşağı en fazla 120'yi gördüm.Şimdi diyeceksiniz ki bu adam bunları neden yazıyor.
    Çevremdeki bazı kişiler bu motorla 140'ı 135'i çok rahat yaptıklarını söylüyorlar.Bunlar inanılacak şeyler mi?
    Ben düz yolda, rüzgarsız bir havada 110'u zor görüyorum.Hız benim için sorun değil, yanlış anlamayın ben sadece söylenenlerin(135-140 ların) gerçekliğini merak ettiğim için soruyorum.Motsiklet konusunda çeşitli araştırmalar yapıyorum, uzman test sürücüleri dahi 250'lik tek silindirli motorların 135-140'ı zor yaptıklarını not ediyor.İş 125'liğe gelince durum nasıl olur acaba?
    Herkese kazasız sürüşler.
    3 senedir kullanıyorum ve dediklerine katılıyorum.Sürat motoru değilki bu makina

  19. #6499

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    85le ya da 90la istediğin yere gidebilirsin ama uzun yolda bazen sıkıldığında mola verip hem motoru dinlendirirsin soğutursun hem de sen kendine gelirsin. rüzgarsız yolda 100le de gidebilirsin ama yakıt artmaya başlar

  20. #6500
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı denizz8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.Yaşım 30, boyum 1,78, kilom 90.Ben de YBR 125 sahibiyim.Ben bu motorla yokuş aşağı en fazla 120'yi gördüm.Şimdi diyeceksiniz ki bu adam bunları neden yazıyor.
    Çevremdeki bazı kişiler bu motorla 140'ı 135'i çok rahat yaptıklarını söylüyorlar.Bunlar inanılacak şeyler mi?
    Ben düz yolda, rüzgarsız bir havada 110'u zor görüyorum.Hız benim için sorun değil, yanlış anlamayın ben sadece söylenenlerin(135-140 ların) gerçekliğini merak ettiğim için soruyorum.Motsiklet konusunda çeşitli araştırmalar yapıyorum, uzman test sürücüleri dahi 250'lik tek silindirli motorların 135-140'ı zor yaptıklarını not ediyor.İş 125'liğe gelince durum nasıl olur acaba?
    Herkese kazasız sürüşler.
    deniz kardeşim durum bizdede aynı

    ybr 100 km/s hız dan sonra sapıtmaya başlıyor.

    o yüzden 80 90 iyidir
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 131 kullanıcı var. (0 üye ve 131 misafir)

Bu Konudaki Etiketler