cbr125rcı, motorun hayırlı olsun güle güle kullan[/QUOTE]
teşekkür ederim,Allah herkesin gönlüne göre veriyor işte.şükürler olsun.
herkese teşekkür ederim.
cbr125rcı, motorun hayırlı olsun güle güle kullan[/QUOTE]
teşekkür ederim,Allah herkesin gönlüne göre veriyor işte.şükürler olsun.
herkese teşekkür ederim.
ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..
Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.
İşte bu güzel bir haber.
Çok teşekkür ederim Ömer kardeşim , ybr mi alır almaz ilk işlerimden biri su uçtuya gitmek , umarım o zamanlarda müsait olursun da yüzyüze tanışırız
Artık kararımızı da verdiğimize göre ybr city'mizi alıp farını değiştirmek kalıyor. Eski sayfalardan babaçi arkadaşımızın farı değiştirdiğini ve memnun kaldığını gördüm.
Umarım bana da yardımcı olursun babaçi arkadaşım , el becerisi konusunda bir sıkıntım yok çok şükür
Kartallar yalnız uçar...
arkadaşlar bu vites problemi bendede var yada benim kisi problem mi veya normal bişimi tam olarakta bilemiyorum. mesala 5ci vitesle giderken veya 4 cü vites trafık lambalarına durucam zaman debrıajı sıkıp vıtesı baslıorum düşürmeye ama her viteste debriajı ayrı ayrı sıkmıyorum bi kere sıkıyorum 4-3-2 die düşüyor ama 1 ci vitese geldiği zaman acaip bi ses çıkıyo hatta cok zor geçiyo sanki hareketli bi makanizmaya müdahale eder gibi kırılcak die korkyuorum. zaten 4-3-2- düşürüyorum hızımı iice düştüğü zaman durmaya yakın 1 vitese alıyorum o zaman bir ses veya sorun cıkmıyo normal geçiş oluyo yani. inş. anlamışsınızdır şimdi bu olayda ben bişileri yanlış yapıorum yoksa bi sorun mu var ? ama dediğim gibi hızlı giderken vitesleri düşürürken oluyo bu olay normalde yok yani bişi mesla 40 veya 50 km hızdan sonra oluyo bu dediğim.
Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.
1.vitese geçeceğin zaman iyice yavaşla öyle vites at yoksa dişlilerin ömrünü çabuk bitirirsin. Bir vitesin son hızından yüksek bir hızda o vitese geçirmeye çalışırsan dişlilere zarar verir. Ayrıca vites geçişlerinde yarım debriyaj da olsa debriyajı bırak ondan sıonra vites at ya da gaz verip atabilirsin o zaman da ses duymadan sorunsuz atarsın. YBR'nin benim görebiildiğim vites son hızları:
1.vites: 30km/h
2.vites: 50km/h
3.vites: 70km/h
4.vites: 100km/h
5.vites: 130km/h(çok eğimli yolda tam eğilerek zar zor )
Bu hızların hepsini 11k rpm'de görüyorum.
Bu arabalarda da böyledir. 100km/h hızla giderken 2. vitese atamazsınız. Dİlim döndüğünce yardımcı olmaya çalıştım. Herkese kazasız belasız sürüşler
Bir alt vites e geçmek için debriyajı yarımda olsa bırakmalı,çok devirli isende biraz gaz vererek bir alt vitese geçmelisin ki şanzumandaki dişli hızları ile geçecegin vitesin dişli hızı birbirine yakın olsun.Örnegin birinci vitesi kökledin boşa attın hafif egimli yol beş km deha hızın arttı.yokuş bitmek üzereve hızını kaybetmek istemiyorsun.İkinci vitese atarsan çatt diye bir ses duyacaksındır.Boşta iken gazı yarım aç motor kısa bir süre bagırsın bagırırken debriyaj ve vites attır.Yani vitesi motor devirli iken degiştir.Eger çok hızlanmışsan zaten deneme.Bu konuda honda cgl çok iyiydi.Binenler bilir.1,2,3,4,5 boş 5 veya 1 seçim senin.Birikikez sessiz uygun vites degiştirince ''yav nekadar basitmiş diyeceksin''Kolay gelsin
tbk_1980 ve ömercik buradan; sizlere , verdiğim kararda yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ediyorum. kısmetse 2ay içinde ybr city'mi alıp , sizlere verdiğim sözleri gerçekleştireceğim.
ybr hakkında samimi bir şekilde bilgi paylaşımında bulunan tüm arkadaşlara da teşekkür ediyorum , sizler sayesinde ybr almaya karar verdim...(umarım ybr sizleri utandırmaz)
Kartallar yalnız uçar...
Emeğin için teşekkürler, depo kılıfıda harika durmuş hani...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
Leopard 74 ,
Öncelikle motorunu güle güle kullan. Çok güzelmiş ve de depo kılıfı çok yakışmış. Bu kılıflar YBR125 içinmi üretilmiş? Üzerindeki desen dahi aynı depo üstündeki desen. Çantasının olmasıda güzel bir avantaj. Nedir bunun fiyatı?
Ankara'da yamaha servislerinde varmıdır?
Mafsallı dizlik kullandığımdan mafsalın vida başlarının depoyu çizdiğinin farkına geç vardım. Pasta cila çektim yine de çizikler tam olarak kaybolmadı. Sonunda çareyi mafsaldaki vida başlarına deri yapıştırmakla buldum.Çizilmeyi önledim fakat bu seferde dizim depoya her değişte deri sürtünmeden dolayı sinir bozucu sesler çıkarmaya başladı. Ne yapıp edip senin depo kılıfından mutlaka bulmam lazım.
Merhaba, bende dün teslim aldığım siyah 2009 YBR 125 City modelini ilk defa kullandım. Daha önce sahip olduğum Fazer'e göre kullanması en az Fazer kadar kolay bir motosiklet gibi geldi bana. Bugün işe gelmek için uzun yola çıktım, rodajda olduğu için en sağ şeritte çok güzel anlar yaşadım Daha önce hiç YBR 125 kullanmadığım için eski yeni farkından bahsetmem mümkün değil ama eski bir motosiklet sürücüsü olarak benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Yani motosiklet gibi motosiklet. Gücü çok yeterli, 125 cc lik scooter lerden sonra bana üst sınıf hissi verdi. Malzeme kalitesi iyi, frenleri çok yeterli, lastikler yeni olmasına rağmen virajlarda güvenli. Hafif olduğu için manevra kabiliyeti çok iyi. Daha önce denemiş olduğum KYMCO 125 den sonra dengesi çok çok iyi. Daha ne olsun şimdilik YBR aldığım için çok memnunum
eyvallah teşekkürler
depo kılıfı aslına bakarsan bir yanlış anlama sonucu takıldı! ortama yeni olduğumdan terimleri tam bilmeden branda düşünerek "örtüsü de olsun" demiştim. ertesi günü bir gittik ki depoyu kaplamışlar. bu saatten sonra çıkaramayız dediler. vardır bir hayır diyerek brandayı ayrıca aldım. bahsettiğin mafsallı dizlik konusuna ben de tanık oldum, iyi ki kılıfı bıraktırmışım dedim
bana sorarsan kılıf biraz çakma duruyor 25-30 lira civarındaydı galiba...
Peace 74 Ankara'lı hemşerim, motorun hayırlı olsun. Kazasız keyifli sürüşler dilerim. Ybr gerçekten beklentilerin üstünde bir motor. Çok keyif alacağına inanıyorum.
peace 74 hayırlı olsun kazasız belasız güzel günlerde kullan.
Arkadaşlar merhaba.Yaşım 30, boyum 1,78, kilom 90.Ben de YBR 125 sahibiyim.Ben bu motorla yokuş aşağı en fazla 120'yi gördüm.Şimdi diyeceksiniz ki bu adam bunları neden yazıyor.
Çevremdeki bazı kişiler bu motorla 140'ı 135'i çok rahat yaptıklarını söylüyorlar.Bunlar inanılacak şeyler mi?
Ben düz yolda, rüzgarsız bir havada 110'u zor görüyorum.Hız benim için sorun değil, yanlış anlamayın ben sadece söylenenlerin(135-140 ların) gerçekliğini merak ettiğim için soruyorum.Motsiklet konusunda çeşitli araştırmalar yapıyorum, uzman test sürücüleri dahi 250'lik tek silindirli motorların 135-140'ı zor yaptıklarını not ediyor.İş 125'liğe gelince durum nasıl olur acaba?
Herkese kazasız sürüşler.
85le ya da 90la istediğin yere gidebilirsin ama uzun yolda bazen sıkıldığında mola verip hem motoru dinlendirirsin soğutursun hem de sen kendine gelirsin. rüzgarsız yolda 100le de gidebilirsin ama yakıt artmaya başlar
Şu an bu konu içerisinde 86 kullanıcı var. (0 üye ve 86 misafir)