HAYIRLI OLSUN
HAYIRLI OLSUN
tbk_1980, abi şu ekzozları bi göstersene burdan ? performansa etki ediyorsa koyalım birertane
erdal, motor güzel. bu brasil üretimi olanlarının bizimkilerden farkı varmıki ? hp farkı filan...
cbr125rcı, motorun hayırlı olsun güle güle kullan
Digi buyur burdan yak...
tbk_1980 adlı üyeden alıntı
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
tbk_1980,kardeşim çok yardımcı oldun sağolasın. Yalnız bunu taktığımızda gücünde falan bir artış oluyor mu? Yani + ve - lerinide söylermisin görmüş biri olarak?
Birde bu fiyat euro değilde ytl olsaydı süper olurdu ybr 125 le uyumlu sadece bu markanın ezgoztlarımı mevcut?
12 hp -125cc lik bir makinaya hiçbir ilave +5 - +8 beygir kazandıramaz bence satıcısı İstanbul dyno testlerinde öyle olduğunu söylemişti ama neyse..
bana en yakın hatta canlı olarak görebileceğim tek egzostu bilgilendim ve sizlerle paylaştım tek bu değildir ama...
Dikey foto çekmedim ama bi tarafından bakınca karşısı görünüyordu yani ses egzosu olmalı bunlar bence...
Düz boruya benzediği için egzos içinde sıkışma bitecek ve, egzosu elle deldiğinizde olduğu gibi tork kaybı yaşayacaksınız..Rahatlayan egzos gibi birde direk hava filtresi alıp girişide rahatlatmalı ve akabinde hava benzin ayarını tekrar yapmalısınız ki randıman alasınız...Rahat hava girişi-rahat gaz çıkışı-uygun yapılmış hava benzin ayarı: bence mükemmele yakın sonuç verir...
Saygılar...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
merhaba arkadaşlar,
uzunca bir süredir sizleri takip ediyorum , yazmak bu güne kısmetmiş.
uzun bir araştırma sonucunda (biraz da mali durumların etkisi ile) istemiş olduğum kriterlerde bir motosiklet bulamadım. İnşallah 1-2 sene zarfında , gönlümde yatan dl650 me kavuşurum. bu süre zarfında da motosikletsiz kalmamak için her zaman aklımda olan ybr de karar kılmış durumdayım. hem ileride büyük cc makinam olursa şehir içi zor olur , ybr evladiyelik kalır düşüncesindeyim.
fakat bir kararsızlık içerisindeyim.
klasik ybr'nin farı hoşuma gidiyor lakin aydınlatmanın yetersiz olduğunu söylüyorsunuz . şu an kampanya var ve 3200 (yada koruma demiri , yan sehpa , shad çanta , 6 ay taksit - 3520)
city'nin ise jantları hoşuma gidiyor lakin farını hiç beğenmiyorum , fiyatı malum 3550..
sizlerden birer kullanıcı olarak yardımlarınızı rica ediyorum...
İnşallah bu kararın ardından 1-2 ay içerisinde ben de YBR'me kavuşacağım...
saygılar ve sevgiler
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Nurhan kardeşim hoş geldin... Allah gönlüne göre versin...
Tiger team dan sonra bu günde bulunduğum yerde egzos işi yapan birinin daha
haberini aldım arkadaşlar.. Çakma olarak istediğin ismi yazabilirsin gibi bir espri oldu yani aslında sanayipoviç egzos
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
erdal, motor güzel. bu brasil üretimi olanlarının bizimkilerden farkı varmıki ? hp farkı filan...
var cok farkı var ama sonucta ikiside yamaha deilmi ne farkeder
Merhaba arkadaslar.
ben de 1 Mayis tarihinden itibaren YBR 125 kullanmaya basladim
bu basligi yeni gordum. size bir soru sormak istiyorum
daha once yolda giderken vites gecislerinde problem yasamistim.
servise gittigimde debriyaj telinin gevsemesinden kaynaklandigini soylemislerdi.
motosikletim servisten henuz cikti ve dun yine ayni sorunu yasadim.
sizin bildiginiz baska bir ihtimali olabilir mi acaba?
::ressam::
Ne tür bir problem yaşadığını söylememişsin ama yağın kalınlığı ve kalitesi dahi bunu etkileyebilir ki hele bu sıcak havada...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
oncelikle; kirmizi isikta beklerken vites bostaydi yesil isik yaninca 1. vitese gecis yapamadim. Sanki pedal bosaldı ve yaklasik bir dakika kadar oyle kaldi
sonrasında da; birkac km gidip tekrar durmam gerektiginde 1. ve 2. vitesler arasinda problem yasadim vitesi ne dusurebildim ne de yukseltebildim kutu icinden garip sesler duydum yine anlam veremedim.
Fakat yine bir sure sonra sanki hicbirsey olmamis gibi yola devam ettim
::ressam::
Merhaba arkadaşlar,
Motosikletini yeni alan arkadaşlara kazasız, belasız keyifli sürüşler diliyorum.
Arkadaşlar hafta sonunda motorun zincirini temizlerken birşey dikkatimi çekti.
Tekeri yavaş yavaş çevirirken zincir bazı konumlarda aşırı derecede gergin, bazı konumlarda ise gevşek duruyordu. Hemen tamircime gittim. Yapacak birşeyin olmadığını orjinal zincirin adiliğinden kaynaklandığını, O-ring zincir taktırdığımda böyle bir şeyin olmayacağından bahsetti. Verdiği cevap bana pek inandırıcı gelmedi. 3800 km de olan bir motorun orjinal zincirinde böyle bir hata olabilirmi? Üstelik bu km zarfında enaz 5 defa zincir temizliğini ve yağlamasını yaptım. Motorun km'si benimkine yakın olan arkadaşlar kendi zincirlerini kontrol edip cevap yazarlarsa sevinirim.
Benim bir fikrim var. Sorunun nerede olduğunu çözmek için.
Ama ilk önce sorun olabilecek olan durumları göz önüne almak lazım:
1-Küçük dişli ekseni kaçık monte edilmiştir.
2-Büyük dişli ekseni kaçık monte edilmiştir.
3-Gerçekten de zincirin birkaç baklası sıkıdır , dişli üzerinde kasma yapıyodur.
olmaz ama:
4-Küçük dişli merkez deliği kaçık delinmiştir , (ölçüsel hatağ).
5-Büyük dişli merkez deliği kaçık delinmiştir , (ölçüsel hatağ).
Sorunu bulmak için , motosikletini orta sehpaya al. Arka tekeri zincirin gergin olduğu konuma getir. Bir kurşun veya keçeli kalemle , arka dişliyi işaretle. Tekeri bir tur çevir (işaretin bir önceki konuma gelmesine dikkat et) , zincirin gerginliğini kontrol et. Eğer zincirin gene gerilmişse , arka dişlinin bağlantısını kontrol et.
Profesyonel analiz tarzına hastayım biliyor musun?
Arka dişli eksen problemi benim başıma geldi...Orta sehba üstünde vitese takıp rolenti devrinde dişli hareketini gözleyiniz...
Sanayipoviçler bile min.200lira krom borudan yaparım diyolar ve nikelaj saç olursa da az bi aşaa iner fiyat diyorlar...
Yaptırırsam sizlere numune olarak gösteririm arkadaşlar...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
[QUOTE=tbk_1980;1215331]Profesyonel analiz tarzına hastayım biliyor musun?
Arka dişli eksen problemi benim başıma geldi...Orta sehba üstünde vitese takıp rolenti devrinde dişli hareketini gözleyiniz... [QUOTE]
Ne yapalım kardeşim , meslek alışkanlığı. FMEA diyoruz , senin anlayacağın bir diğer adı risk analizi.
Sen benim sorduğum soruya cevap vermedin , ybr nin eskisi mi yenisi mi???
Bu arada davetime cevap vermedin. Akşama gel de yüz yüze eksoz işini , enduro motosiklet seçimini konuşalım, laflayalım.
Eskisi içinde yenisi içinde yorum yapamam, çünki ybr yi değil titanı tercih ettim aldım... Çelik jantlı enduro olmaz biri üç kol biri beş kol çelik jantlı bi model...Ha zaten bu motorlardan enduro olmaz ama çaktırma avunuyoruz...
Akşam gelirimde evi bulduramam ki...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
Abi YBR sahibi olmasam da bu forumum baştan aşağıya okumuş birisiyim.Yani YBR hakkında övünmek gibi olmasın epey bir bilgi sahibiyim.Ybr 125 City'nin uzaykafa farı benim de hoşuma gitmiyor.Ybr 125 City alıp farını yuvarlak (klasik) fara dönüştürebilirsiniz.Ybr 125 City'nin üzerinde bulunan farı klasik Ybr'nin farından kaliteli, yani halojen far olduğu için yuvarlak far üzerine takıldığında iyi bir performans vereceğini düşünüyorum.Üstelik klasik Ybr sırf yuvarlak far beğenildiği için alınmamalıdır bence.5 kollu jantlar, orijinal ve kapatıldığında motoru stop eden yan ayaklık, Duro marka tubless lastikler.Yfz tipi arka sinyaller, büyük fren diski vs. Bunlar Ybr 125 City almak için yeterli bile.Uzaykafa bozuyor motosikleti.Ben Ybr 125 alacak olsam City modelini alırım ve birçok artı özellikten yararlanma fırsatı bulurum.Sonuçta fazla masrafı olmadan Ybr 125 City'nin uzaykafasından kurtulunabilir.Sözü uzattm ama maksat Ybr'ci arkadaşlar bilgilenelim.Yazdıklarımın bir nebze faydası olduysa ne mutlu.Saygılarımla.
Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.
Şu an bu konu içerisinde 88 kullanıcı var. (0 üye ve 88 misafir)