Sedat kardeşim gel tükan açalım biz. digi_boy26 ya sora sora taşıma suyla değirmeni döndürürüz. (:
şiişşş topick kaybolmuştu buldum getirdim sahip çıksanıza heeeyyyy.bende olmasam bu topick kimbilir kimlerin eline geçer.topicksiz kala kalırız sonraa
ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..
arkadaşlar motora yeni bir far sistemi yaptım
tam 10 saat uğraştırdı beni.
değdimi değdiii
farlar canafar gibi oldu maşallah,maliyeti 50 ytl civarı ama işçiliği hiç sormayın
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Babaçi zahmetli olmazsa bir anlat bakalım meraklandık şimdi.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
Arkadaşlar selamlar...YBR 125 ile ilgili bir problemimiz var...Teşekkürler...
http://www.motosiklet.net/forum/tekn...-problemi.html
Gördüğüm kadarıyla ön farın camı ve içi farklı.Nereden buldun, kaç paraya buldun?Ben iyice meraklandım.YBR'de en gıcık kaptığım bu fardı zaten.Satarsam bir gün bilinsin ki bu far yüzünden olacak.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
babaçi ALLAH'tan YBR'em de far sıkıntım yok ... Anladığım kadarıyla far ampul'u ve duy'u değişmiş H4 ampul konmuş. Far içi aynalar ve ucundaki o altıgen şekilli alet arabalardan esinlenmiş ... Bence çok mantıklı ... Ama önemli olan dayanılırlığı ...
Ayrıntılı bilgi bekliyoruz babaçi
Korumanı giy ! Tarzanlığın alemi yok !!
hocam bu gün 15 dişliyi taktirdim hizim vitesler arasinda yaklaşik bi 6-7 km lik bi artiş gösterdi ama maksimum hızımda bi degişme göremedim...3 viteste en son 80 yapiyordum şimdi 86-87 biraz daha beklesem 90 a çikacagindan eminim... titreşiminde bi artiş yada düşüş fark edemedim ama yakittan nasil tasarruf ettini çözdüm kalkişlarda falan da bi artiş yada düşüklük göremedim... şimdilik ilk izlenimlerim bu kadar ama tavsiye ederim düşünen arkadaşlara çekişten düşüryorsa bile o kadar gözler görülür bişey degil..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
kararsiz kaldimm
arkadaşlar bu far içini tanıdığım bir firma getirtmiş,normalde otomobil parçası satıyor.
bir motor servisi bu mallardan sürekli alıyormuş,banada tavsiye etti fakat montajı büyük dert.
far içinde hiç bir vida somun yuvası yada delik yok
ampülün girdiği son noktaya cdrom sürücüsünün kapağını feda ederek bir saç kapak yaptım,ortasını boşaltıp kabloları çıkardım.oradan ybrnin kendi far kapağına monteledim.
fotoğraf çekemedim çünki 10 saat kafam bununla meşgul oldu,eğer sökersem fotoğraflarım.
far içi 25 ytl,20 ytl kobalt Xenon isimli bir ampül aldım,civatalarıyla beraber 50 yi buldu
angel eye özelliğide var fakat mor yanıyo
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Valla benim gibi tonajın biraz ağırsa(100)süratte hiç bir değişiklik olmaz.Olursa da ancak yokuş aşağı olur.Mesela ben geçtiğimiz yıl Gülek boğazından inerken 130'u gördüm.Normalde 14 dişli ile bu sürati yapmaz.Yakıttan tasarrufu şu.Diyelim ki biri 14 diğeri 15 dişli iki YBR 80 km hızla seyrediyorlar.14 dişli olan 80 km ile gidebilmek için 15 dişli olana göre çok daha fazla devir çevirmek zorunda kalıyor.Çok devir demek çok yakıt ve aynı zamanda vibrasyon demek.Bunlar iyi yönleri.Ama özellikle yokuşlarda 14 dişli YBR 5.vitesten düşmez iken sen 4.vitese düşmek zorunda kalırsın.Bu da eksi yönü.Dediğim gibi uzun yol için iyi, şehir içi için pek gerekli değil.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
çok masrafli ve dertli bir iş olmuş abi ya ama emegine saygim sonsuz helal olsun
bu gün frenlerimin kontrölü yapildi arka balatayi bi kademe daha öne aldik son hakkimida kullandim arka balatada daha alamamfrenler tamam akü tamam.. 15 dişlide hazir sifir hava filtresinide gitmeden takicam tek korkum şimdi lastikler...
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Benim motorda kullandığım ampul de H4.Ancak yine de far bence yetersiz.Yeterli diyebilmem için MZ,CBF 250 veya YBR 250 ayarında bir aydınlatma olmalı.Ben tanıdığım tüm elektrikçi arkadaşlara danıştım.Bu mümkün değil diyorlar.Motorun sisteminin buna uygun olmadığını söylüyorlar.Umarım Babaçi dostumuz bu sorunu kesin çözmüştür.Babaçi dostum bu sorunu gerçekten bir CBF 250'deki gibi çözmüşsen senin adını tarihe geçeceğim.Bir test et de malumatlarını aktar.Şimdiden teşekkürler.
Aman kardeşim en önemlisi lastikler.Bak motorun bozulur yolda kalırsın, farın bozulur gece gidemezsin,akün biter motor çalışmaz ammaa lastik gümledi mi mazallah, söylemeye dilim varmıyor.O nedenle ne yap et kabak lastikle yollara çıkma.Mutlaka da tubilessle değiştir.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
eline saglık babacı guzel olmus emege saygı diorum gzuel gorunuor bide aksam cekilmiş resimler beklioruz ;)
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (0 üye ve 57 misafir)