bendede aynı sorun var ne kadar sakin kullanırsam kullanayım 2.8'den aşağı yakmıyor!!! bu ara bakımları tam olduğu halde...
Şehir dışında rüzgarsız bir ortamda tek kişi devirsiz kullanarak 50-60'ı geçmezseniz ancak düşer.Tabii bu da çok sıkıcı olur.Normalde YBR'ler 2.4 ile 3 lt arasında oynar çok kafanıza takmayın.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
Kusura bakma görmemişim.Şimdi okudum.Tavsiyelerim şunlar.Motorun yağını mutlaka değiştir.Zincirinin temizliğini yap ve yağla.Yanına mutlaka zincir yağı al zira ortalama 500 km sonra tekrar yağ sıkman icab eder.Lastiklerin tubiless bile olsa yanına her iki lastik için şambriyel al.Ne olur ne olmaz.Lastik sökecek levye, anahtarlar, ayakla kullanılabilen fazla yer kaplamayan ve lastiğini şişirdiğini önceden test ettiğin bir pompa, ön far ile arka stop lambası ve sinyaller için yedek ampul, yağmurluk, eldiven gibi malzemeleri de yanına mutlaka al.Yola çıkmadan evvel firen balatalarını kontrol ettir.16000 da isen arkada bir sorun yoktur ama ön balataya baktır.Hava filtreni temizle veya yenile, bujini eskimişse yenile, icab ediyorsa karbüratörünü söktür ve temizlet.Akü suyunu kontrol et.Muhtemelen 16000 de olduğuna göre arka lastiğin eğer değiştirmemişsen bir hayli aşınmıştır.Aşınmış lastikle yola çıkma derim.Debriyaj ve gaz tellerini de yağla.Gerisi Allah'a kalmış.Şimdiden hayırlı yolculuklar.Allah yar ve yardımcın olsun.Ha hatırlatmadan edemiyeceğim acele etme kendini yorulunca dinlendir.Geç git ama keyifli git.Zaten 70'ten sonra radara girince cezayı da yapıştırıyorlar.(Bu arada nasipse ben de Ağustos başında Ege yollarında olacağım)
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
yorumun için teşekkür ederim hepsini harfiyen yapmaya çalişacagim arka lastigim evet tahmin ettigin gibi orjinal ve bi hayli aşinmiş beni götürüp getirir diye düşünüyordum ama degiştirmem gerekecek anlaşilan balatalara gelince arka balatam bitti ön daha iyi durumda 20 bini görürüm....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Enteresan benim motor 30.000'de.Arka balatanın daha bitmeye niyeti yok.Sanıyorum kullanım tarzı bayağı belirleyici oluyor.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
walla balata olayı onceki motorumda (bws) cok canımı sıkmıştı. arka balata bitmedi daha var var derken bitmişte içerden göbeği sıyırmıştı 40 ytl verip orjinal alıp taktım nafile olan olmuştu bi kere içerden göbek çizik oldugu için felaket ses yapıodu. korna yanında sönük kalıyodu yani o derece. bence belli bir km den sonra bi kontrol etmekte fayada var.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
gelin tabi eskişehir bi ybr grubu görsün başım üstüne sedatcım
vida dipe doğru girdiğinde erken kavrıyor vida dışta kaldımı geç sonlara doğru kavrıyor
tıpkı imza'mdaki gibi ışıklara gelmeden bi 100-200 mt geriden boşa alırsak baya bi düştüor ben 20ytl ile 228 km şehir içinde yapmıştım ama hiç sıkmamıştım paso sakin 60-70 max hızda ve vites değiştirme de 5-6bin devirlerinde
allah nazardan saklasın dostum masrafsız motor diyue buna denir işte
scooterda ayda bir değiştirirdim zamanla pedaldan da anlıyosun zaten ya da o kadar basmana rağmen tutmuyor ve aniden kızaklama yapıyorsa değiştirme vakti gelmiştir ben genelde ön frenle koordineli kullanıyorum arka freni de
Teşekkür ederim digi_boy26 uygulayacağım yarın. (: Madem öyle bir sorum daha var. Ben yan ayak alsam evde kendim takabilirmiyim zor birşey mi? Ve eğer takabilirsem takacağım yer falan nerede bir tarif edebilirmisin?
bugün nöbet bende anlaşılan. benim 2de vardiyam doluyo sıradaki gelsin
king,o debriyaj vidası tam tersi de olabilir. çoktandır ayarlamadığım için unuttum yeminle aklımda öle kaldı öle yazdım
bak şurda yan ayaklık görünüyor hatta orta sehpa yok gibi
http://www.beldeyama.com.tr/www/f_a/...5_Left_red.jpg
sol alta vites pedalının hafif çaprazında altta bi küçük delikli parça var. oraya civatasını takcaksın, aynı parçanın üzerinde de yay'ını takmak için küçük parçacık var. yayı biraz serttir alınca kendin bi dene. ama çekme yayı oldugu için takması zor olur tekniğini beceremezsen bence kendin takma. yay atarsa elini filan yaralarsın ama ben denicem takamazsam gider taktırırım dersen de olur belki o anda senden kuvvetli bi arkadaşın olur yannda beraber takarsınız
Link'te bir sorun yok tıkla açılsın yazı ;)
http://www.motosiklet.net/forum/gezi...e-2210-km.html
Korumanı giy ! Tarzanlığın alemi yok !!
sedat, hacı bak şimdi
1-tekerleğin arkasına bakan zincir gerdirme somunlarını gevşet
2-tekerleği öne doğru biraz iterek zinciri önceden yere yaydığın bez-karton üzerine bırak
3-fren telini vidasını sökerek çıkart
4-tekerleği al, sağdaki göbek kapağını çıkart
5-içinde balataları görceksin, tornavida yardımıyla tek tarafını kanıttır çıakrt dikkat et yaralanma
6-yeni balatayı, fren ayırıcı kamaya oturtarak yukarıdaki maddeleri 4ten itibaren geri uygula olay bitmiştir
Giotin arkadaşım, yardımcı olmak istiyorsan lütfen mesajımı düzgün oku. Ben linkte bir sorun var demedim. Ayrıca linke girip gezi yazılarını okudum. Çok güzel yazmışşın. Benim öğrenmek istediğim fotoğrafları nasıl ğörebileceğim ve mesajlara nasıl fotoğraf yükleyeceğim konusunda idi.
Yine de tek sen cevap yazdığın için teşekkürler.
)
İşin garip tarafı fotoğraflar açılıyor bende ve başka bilgisayarlarda sıkıntı yaratmıyor ...
Mesajlara fotoğraf yüklemek için ; eklemek istediğin fotoğrafı www.imageshack.us sitesinde upload edeceksin sana verilen IMG isimli link'i de mesajı yazacağın yere kopyalayacaksın. Mesajı göndermeden önce önizleme yapıp hazırladığın mesajı kontrol edip cevabı gönder'e tıklayacaksın ...
Kirk link'te sorun yok
Korumanı giy ! Tarzanlığın alemi yok !!
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)