Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Temmuz 2008, 18:39
#6161
slm arkadaşklar ben 2 ay önce ybr aldım motordan çok memnunum 2 ayda 3000 km yaptım tık demedi her yere götürdü canavar gibi ama ben bu jantlardan çok şikayetçiyim arka ilk jantı kırdım sonra sordum orji janta 210 dediler para yoktu çakma aldım 70 milyona geçenlerde bi kazadan sıyrıldım zar zor kurtuldum fakat bu sefer öle çok fren yapmışımki arka jantı hafif yamulttum ve şuan arka teker balans yapıo onu öle idare ediodum fakat dün akşamda bi yerden gelirken şağlam bi çukur varmış görmedim bi girdim şuan önde başladı balans yapmaya ama bi yamulma falan yok jannta bunu düzelttirebilirmiyiz yoksa yenisini almak şartmı :(
bu arada yazmıyı unutumuşum arkadaşlar kazadan kurtulmak için çok sağlam fren yapmıştım yerde hafif çukurlar ızgaralar fln vardı o kazayı atlattıktan sonra başladı gene arka balans yapmaya çok küçük bi yamulma var ztn gözle çok zor görülüo ama balans yapıo sarsıo oda beni uyuz ediyo
Reklamlar
-
19 Temmuz 2008, 18:49
#6162
janti kirmak büyük bi ustalik ister öncelikle nasil kirdin bende acemiyken öyle cukurlara girdimki sadece arka stop lambasi kesildi onuda 5 liraya degiştirmiştim.sana tavsiyem çakma ürün kullanma yani jantlarda kullanma ufak tefek şeyleri yan sanayi alabilirisn.... elindeki janti düzeltebilirler belki sanayiye bi sor tornacilara falan bi akil daniş dahada olmadi yenisini al artik... orjinal al emme bu sefer...
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
19 Temmuz 2008, 19:23
#6163
ya bilader ilk arka jant kırılmakta haklı köy yolndan dönüodum bi gece 12 gibi zaten yolu zar zor görüom bide sinekler kaska yapışıo ölüolar fln filan derken bi çukur varmış görmedim bir girdim motoru altımda zor tuttum ztn 110 fln gidiyodum arkadamddada biri vardı bi yerde yavaşlarken farkettim ztn bi baktım arka sarsıo durdum bi baktım kırlımış ama bu 2ci jant nasıl oldu bende anladım ya ama bunlarda aynı balans yapıo dün akşmda bi çukura girdim bu sefer önde yapmaya başladı
-
19 Temmuz 2008, 19:49
#6164
Garfieldemo adlı üyeden alıntı
ya bilader ilk arka jant kırılmakta haklı köy yolndan dönüodum bi gece 12 gibi zaten yolu zar zor görüom bide sinekler kaska yapışıo ölüolar fln filan derken bi çukur varmış görmedim bir girdim motoru altımda zor tuttum ztn 110 fln gidiyodum arkadamddada biri vardı bi yerde yavaşlarken farkettim ztn bi baktım arka sarsıo durdum bi baktım kırlımış ama bu 2ci jant nasıl oldu bende anladım ya ama bunlarda aynı balans yapıo dün akşmda bi çukura girdim bu sefer önde yapmaya başladı
Hem köy yolundasın, hem gece gidiyosun, hem de yolu zor görüyodum diyorsun. bide ybr ile bu şartlarda 110 la gidiyosun. jant kırığıyla iyi atlatmışın valla.
-
19 Temmuz 2008, 21:29
#6165
berkman adlı üyeden alıntı
Hem köy yolundasın, hem gece gidiyosun, hem de yolu zor görüyodum diyorsun. bide
ybr ile bu şartlarda 110 la gidiyosun. jant kırığıyla iyi atlatmışın valla.
arkadaş 110 ile çukura girmiş ve motoru düşürmemiş saygiyla selamliyorum ustamsin
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
19 Temmuz 2008, 21:38
#6166
Garfieldemo adlı üyeden alıntı
ya bilader ilk arka jant kırılmakta haklı köy yolndan dönüodum bi gece 12 gibi zaten yolu zar zor görüom bide sinekler kaska yapışıo ölüolar fln filan derken bi çukur varmış görmedim bir girdim motoru altımda zor tuttum ztn 110 fln gidiyodum arkadamddada biri vardı bi yerde yavaşlarken farkettim ztn bi baktım arka sarsıo durdum bi baktım kırlımış ama bu 2ci jant nasıl oldu bende anladım ya ama bunlarda aynı balans yapıo dün akşmda bi çukura girdim bu sefer önde yapmaya başladı
bence jantlarda sorun yok
başka yerde
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
19 Temmuz 2008, 21:49
#6167
-
19 Temmuz 2008, 21:51
#6168
bilader valla ucuz atlattım ama bi an önce yanlara sis taktırcam ve farı değiştricem gece bunun farıyla bi bok görmüorum ama huyum pis basmaktanda vazgeçmiom ogun çukurda motoru zor tuttum eğer tutamasam ne motor kalırdı ne ben kalırdım ztn hafta içiide gidip bi rot balansçıya sorcam düzeltebilirlermi die böle kullanmak hiç zevk vermio çnkü arka freni sıkınca sallama yapıo oda beni uyuz edio
-
19 Temmuz 2008, 22:07
#6169
ybr camiasina öncelikle hoş geldin yeni motorun hayirli olsun koyu bir ybrci olarak söylüyorum en dogru secimi yapmişsin.... balatalarin bitmiştir belki motorun kaç bin km de şu an
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
19 Temmuz 2008, 22:09
#6170
Hosbulduk 15600 ' da motorum
-
19 Temmuz 2008, 22:46
#6171
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
19 Temmuz 2008, 22:53
#6172
sedat_57 adlı üyeden alıntı
bende 16 bin kmdeyim balatalarim bitmek üzere son demleri oynuyor bi siteden ön ve arka balata aldim yan sanayi daha taktirip denemek firsatim olmadi sende böyle bişey alip bi şansini deneyebilirsin orjinali kadar ömrü olmaz belki ama ön ve arkaya 10 ytl ödedim almayi düşünürsen yardimci olurum
dj_-_sedat@hotmail.com teknik destek hattii
senin aldığın o balataların aynısını buldum ben.
fiyatını söylersem kafayı kırarsın
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
19 Temmuz 2008, 23:02
#6173
babaçi adlı üyeden alıntı
senin aldığın o balataların aynısını buldum ben.
fiyatını söylersem kafayı kırarsın
Aliştira aliştira söyle abi bende yüksek tansiyon var
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
20 Temmuz 2008, 00:42
#6174
babaçi adlı üyeden alıntı
senin aldığın o balataların aynısını buldum ben.
fiyatını söylersem kafayı kırarsın
Bence direk söyle benim ki daha 12km de ama olsun ilerde lazım olacak bilgim olsun. (: Bende bugün motoru eğimli bir yere koydum daha yan ayağı taktırmadım aldığım yerde ellerinde kalmamıştı diye neyse sehpaya aldım üstüne oturdum inerken sert inmişim biraz motor sehpahadan inip yere düştü çizik bile yok. Sadece sağ elciğin yanında gri renkte plastik birşey var onun çok ufak bir kısmının boyası sıyrıldı beyaz görünüyor arkadan. E o kadarda olsun doğal. (:
Birde bir sorum olacak motor normal şartlarda rodajı düzgün tamamlayınca 120 yi görebiliyormuş. Bende görmek istiyorum uygun koşullarda tabikide. (: Ama bana aldığım bayide çalışan teknik elemanlar rodajda 60-70 i geçmememi söylediler ilerde performansına ulaşabilmesi için. Bu doğru mu? Başka önemli püf noktaları falan varmı? (:
-
20 Temmuz 2008, 01:26
#6175
merhabalar arkadaşlar. daha onceki mesajlarda belirttigim gibi istanbul dan usaga uzun yola cıkmıştım. hala istanbula donmedim hatta burda usak- denizli afyon falan derken 10 gunde 2600 km yi buldu (istanbulda motoru bayiden 0 alıp arkasına bengay sürülmüş gibi hemen yola cıktım ) 1000 km bakımını da kaçırdık zira buralarda yetkili servis yok. ancak istanbul a donunce (donunce de 3500 falan olur herhalde) ilk bakıma sokabilecegim. yagını kendim degistirdim ama umarım garantide sorun yasamam. simdi bu 1000 km bakımında neler yapıyorlar? karbürator ve supap ayarı falan yapıyorlar mı rodaj bitti diye? eger oyleyse ben ayarsız ayarsız biniyorum galiba bu motora su an.
-
20 Temmuz 2008, 01:29
#6176
-
20 Temmuz 2008, 01:41
#6177
digiboy_26, 2008 ler 10 hp. ruhsatında da sitesinde de kitapcıgında da yazan bu. kemal kemal bey de uzun yol için neye dikkat etmem gerek demiş; lastik patlamasına onlem olarak ufak bir levye takımı (20 cm lik olanlardan), bir yedek sambrel, ve bir buji alırsan kafan rahat eder. gerci ben 1000 km lik uzun yolda bunları yanıma almadım ama sansım yaver gitti . ha bir de geceleri yaz olsa da fena esebiliyor. ona uygun kalın ve uzun kıyafetler almanızı tavsiye ediyorum.
yahu bu depo bitince yakıt testi yapacagım lakin nüssibet ibre sona dayandı hala dana gibi gidiyor motor. bitmiyor benzin bitmiyor en iyisi depoyu fulleyip 100 km sonra yine fulleyerek aldıgı yakıtı ölçmek.
-
20 Temmuz 2008, 01:48
#6178
babaçi dostum şu arka lastik sanırım ters takılmış
ok vardır üstünde, bi kontrol çek bakalım.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
20 Temmuz 2008, 02:07
#6179
avare rulman adlı üyeden alıntı
merhabalar arkadaşlar. daha onceki mesajlarda belirttigim gibi istanbul dan usaga uzun yola cıkmıştım. hala istanbula donmedim hatta burda usak- denizli afyon falan derken 10 gunde 2600 km yi buldu (istanbulda motoru bayiden 0 alıp arkasına bengay sürülmüş gibi hemen yola cıktım
) 1000 km bakımını da kaçırdık zira buralarda yetkili servis yok. ancak istanbul a donunce (donunce de 3500 falan olur herhalde) ilk bakıma sokabilecegim. yagını kendim degistirdim ama umarım garantide sorun yasamam. simdi bu 1000 km bakımında neler yapıyorlar? karbürator ve supap ayarı falan yapıyorlar mı rodaj bitti diye? eger oyleyse ben ayarsız ayarsız biniyorum galiba bu motora su an.
Yok ya sadece yağ katıyolar 35 alıyolar :S Bu arada yolun açık olsun
-
20 Temmuz 2008, 03:09
#6180
Arkadaslar selamlar mert ben aranıza yeni katıldım.su an için mondial zat 150 kullanıcısıym ama artık bende bir ust sınıfa terfi etmeyi düsünüyorm.kendi capımda bir arastırma yaptım ve yamaha cbr 125 modelinin bana uygun bir motor oldugunu dusunmekteym.daha once vitesli motor kullanmıslıgım var fakat fazla tecrubem oldugunu soylemek yıllardır motor kullanmıs arkadaslara ayıp olur.acaba bu modeli bana onerir misiniz dezavantajları ve avantajları nelerdir?yorumlarınız icin tesekkurler simdiden.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 292 kullanıcı var. (0 üye ve 292 misafir)
Bu Konudaki Etiketler