Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Temmuz 2008, 22:51
#6121
Reklamlar
-
17 Temmuz 2008, 19:20
#6122
abi resimler nerde kaldi banyodami
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Temmuz 2008, 19:27
#6123
-
17 Temmuz 2008, 19:48
#6124
deep16 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu sabah artçımla birlikte iş dönüşünde fren yaptıgımda acaip bişi hissettim. sanki fren balatasının oldugu yer yamulmuş gibi yani fen esneme gibi bişe yaptı bi tutuyo bi bırakıodu pedaldaki ayağıma o hissi veriyodu esneme gibi bişe. acaba dedim iki kişiyiz ondanmı oluyo ama anlamadım bi türlü sonra artçım indiğinde kendim tekrar tekrar denedim hatta orta sehpaya aldım frene hafif bastım bi elimle dier elimlede tekeri çevirdim bi yere gelince boşlukmu oluyo die hiç bişe yok.ama acaip tedirgin oldum dedim bu ya kopucak şimdi yada göbek dağılıo.sonra tek başıma o kadar denememe ragmen hiç bişi hissedemedim. inş. anlamışsınızdır ne demek istediğimi.
ne demek istediğini anladım aynısı bende de oluyor artçı olduğu zaman sağ taraftak peg frene bastığım zaman kopçakmış gibi oluyor ama tek bindiğimde böyle birşeyle karşılaşmıyorum ben de neden böyle birşey olduğunu anlamadım doğrusu
-
17 Temmuz 2008, 19:57
#6125
City'ler in sesi normal Ybr'den daha değişik sanki..daha kalın çıkıyor..
-
17 Temmuz 2008, 19:59
#6126
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Temmuz 2008, 21:48
#6127
-
17 Temmuz 2008, 22:05
#6128
digi_boy26 adlı üyeden alıntı
ben bugün petrolden çıkarken açık unuttum düşüyodum nerdeyse inşallah şaseye bişe olmamıştır
. o sistemden bende taktırim bari
şaseye öyle kolay kolay bişey olmaz korkma.... o sistem sonradan yapilirmi bilmem ama pahali olur heralde
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Temmuz 2008, 22:44
#6129
bu arka sol sinyal sizinde kırılıomu ya zırt pırt ? yeni aldım taktım bugun yine kırıldı dierinide söksem nasıl durur acaba tipsiz dururmu varmı bi önerisi yada başka bi yöntem uygulayan ?
-
17 Temmuz 2008, 22:49
#6130
deep16 adlı üyeden alıntı
bu arka sol sinyal sizinde kırılıomu ya zırt pırt ?
yeni aldım taktım bugun yine kırıldı
dierinide söksem nasıl durur acaba tipsiz dururmu varmı bi önerisi yada başka bi yöntem uygulayan ?
sinyal degilde benim çamurlugum çatladi sag taraftan 1-2 cm lik bi kişim var o tutuyo yukardan aşagiya kadar çatlamiş yani bi yan sanayi camurluk alsam hiç fena olmaz aslinda(12 ytl)bence sökme diger sinyali başka bi çare bul sinyalsiz sırıtır ayni böyle
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
17 Temmuz 2008, 23:44
#6131
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Yan ayağı birkaç kez açık unutmuş ve bir keresinde de düşmüştüm,
bu durum fazlasıyla canımı sıktığı için biraz uğraştım ve çözdüm.
Bulduğum yan ayak müşirleri uymadığı için sıfırdan kendim bir tane
ürettim (!) bir de 555 li alarm devresi yaptım, yan ayak açıkken
arabaların geri vites uyarısı gibi bir sinyali veriyor.
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
-
18 Temmuz 2008, 00:02
#6132
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
18 Temmuz 2008, 11:00
#6133
Zinciri nasıl yağlıyoruz; ben zinciri tinerle silip onun üstüne shell in bi tüp içinde satılan özel yağı ile zinciri yağlıyorum ama fıs fıs şeklinde olan bu tüple zinciri 2 tur attırıp mı yağlıycaz yoksa tek tur yeterli mi , zincirin ortasına sıkacağım diye biliyorum,yan yüzlere sıkmaya gerek var mı, yanlışım varsa uyarınız.
-
18 Temmuz 2008, 12:38
#6134
selam arkadaşlar bu ybr lere nasıl modifiye gider ben motoru super sport gibi modife etmek istiyorum kafa granajı ve farları cift yapıp kaplama tarzı bişey düşünüyorum yorumu olan arkadaşlar veya öle bir tazda motor görenler msn adresim yardımcı olursanız sevinirim cagdasemren@hotmail.com
-
18 Temmuz 2008, 13:10
#6135
szr adlı üyeden alıntı
Zinciri nasıl yağlıyoruz; ben zinciri tinerle silip onun üstüne shell in bi tüp içinde satılan özel yağı ile zinciri yağlıyorum ama fıs fıs şeklinde olan bu tüple zinciri 2 tur attırıp mı yağlıycaz yoksa tek tur yeterli mi , zincirin ortasına sıkacağım diye biliyorum,yan yüzlere sıkmaya gerek var mı, yanlışım varsa uyarınız.
zinciri tinerle silme sakın,zincir baklalarının arasında keçe var onlara zarar veriyorsun.
temizlik için gaz yağı kullanın
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
18 Temmuz 2008, 13:26
#6136
ağustos gibi uzun yola cıkmayı düşünüyorum. özellikle dikkat edilmesi gereken şeyler konusunda bilgisi olanlar biraz fikir verebilirlermi.
my course my curse
-
18 Temmuz 2008, 14:24
#6137
kemalkemal adlı üyeden alıntı
ağustos gibi uzun yola cıkmayı düşünüyorum. özellikle dikkat edilmesi gereken şeyler konusunda bilgisi olanlar biraz fikir verebilirlermi.
60-90 arası hızla bol bol mola vererek çok rahat gidersin. Çok sıcakta çıkacaksan bol bol su iç. Yanına da buji ve lastik tamiri için takım al tamamdır.
szr adlı üyeden alıntı
1 ay sonra uzun yol yapmayı planlıyorum, lastiklerim hala sakura, metzeller düşünüyorum ama İstanbul'da net bulabileceğim bi yer var mıdır, ön arka mı değiştirsek yoksa arka yeterli olur mu , birde araziye fazla giriyorum motorumla inşallah uyumlu olur bu lastikler ; tanıdık bi motorcu abim duro ve Irc satıyor acaba Metzeller i bırakıp onları mı taktırsam Metzeller ile aralarında aman aman bi fark olurmu ki ; kafam karışık 1 hafta iznim olacak acaba ege turu mu yapsam yoksa memlekete Malatya ya mı gitsem,yoksa otur oturduğun yerde mi desem
içinizden diyosunuzdur ne kafası karışık, kararsız bi adam diye... yanıma yedek buji,zincir yağı alsam ve lastikleride tubeles yaptırsam yeterli mi , bunun dışında nelere dikkat edilir uzun yola cıkarken...
Dostum bende lastik konusunda çok düşünmüştüm. Sağ olsun forumdan da arkadaşlar yardımcı oldu. Ben şambriyelli arka michelin ön metzeller aldım.(buz motor diye bir yerden aldım, lastikleri tavsiye ederim ama buz motoru tavsiye etmem) Şambriyelli lastiğin patlaması daha kolaydır. ancak tamiri basit.yanında gerekli alet edevat varsa 20 dk da halledersin. Tubeless lastiğinde patlaması zordur ancak ciddi bir şekilde patlarsa da tamiri zordur.(gerçi 20 liraya spreyler varmış patlayan lastiği onunla şişirince 100 km mi ne gidiyomuş. ne kadar doğru bilemiyorum.) Lastiği tubeless yapıp yanına yedek iç lastik alanda var. yani tercih sana kalmış.patlamaya karşı önlemini aldıktan sonra tubeless, iç lastikli bence çok önemli değil. Bu arada metzeller iç lastikle kullanıma uygundur. üstünde tubetype(tüplü) yazıyor. Pirelli, Duro, İrc tubeless kullanıma uygun diye biliyorum. Michelin, pirelli, metzeller, duro, İrc gibi lastiklerin tabi ki kalite farkı vardır ama kanaatimce ybr 125 te bu kalite farkı çokta önemli değil. Ama sakuralar her an kayabiliyor.
-
18 Temmuz 2008, 16:15
#6138
Babaçi , uyarın için teşekkür ederim ; peki bi tur fıs fıslasak yeterli mi ; sanki bana yetersiz gibi geldi ; zincirde mat bi görüntü var , serviste zincirin yan yüzlerini değilde ortadan yağlamam gerektiğini söylemişti ama yan yüzlerde mat bi görüntü var...
berkman ; verdiğin bilgiler için ayrıyeten sana da teşekkür ederim; o zaman benim ustada Irc taktırsam çokta bi problem olmaz heralde, sağol dostum...
-
18 Temmuz 2008, 20:09
#6139
-
18 Temmuz 2008, 21:42
#6140
hayirli olsun cell_İm şimdi göze batan bi arka lasitklerin var onuda degiştirdin mi tamam oluyor kaç bindesin bu arada
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 84 kullanıcı var. (0 üye ve 84 misafir)
Bu Konudaki Etiketler