normalde biizm dişli 14 lü ya 1 dişli farkı 6dişliye bedel bunu biliyormusnuz=
normalde biizm dişli 14 lü ya 1 dişli farkı 6dişliye bedel bunu biliyormusnuz=
Bugün biraz motorla bindim. Kırmızı ışıkta bekliyodum. Neyse yeşil yandı. 1' de kalktım 20 km hızda vitesi 2' ye attım debriyajı bırakırken motor pos diye istop etti. Kenara çektim. kontağı kapattım 10-15 saniye bekledim. Sonra kontağı açıp marşa bastım sapasağlam çalıştı. Sonra baya sürdüm bişey olmadı. motor niye böle giderken istop etti hiç anlamadım.Bir fikri olan var mı (supap ayarı falan mı gerekiyo, buji mi ateşlemedi anlamadım)
Birde motor ısındıktan sonra rölantide motorun sesini dinliyorum. Motorun normal yanma sesinin dışında ince tik tik tik diye bir metal sesi var. Bu sizde de oluyo mu ?
arkadaşlar motor 14000 de ama 95i geçemiyorum 80 cok rahat oluyo ama 100 olmuyo işte hızlı gidicem die sölemiyorum sadece saglıklı tam verimli calışıp çalışmadıgı kurcalıyo kafamı. deişeni yok debriaj balatasına daha var die die tahmin ediyorum. aklıma gelen bi hava filitresi ile buji. birine sordum fazla bişi beklme bu motordan dedi bendede vardı 90 yapıodu bagıra bagıra 100 oluyodu dedi. ama burda bakıoyrum ortalama 110 . sizce nelere bakmam lazım ?
he birde gazı hafif cekip bırakınca rolantide devir sati cok cabuk yükseliyo aslında yolda giderkende öle oluyo vites degişiminde daha motor tam bi hızını almadan hemen dewir sati fırlıyo motor bagırıyo. az önce denedim 4. vites duble gaz son dewir ibre 60 ı gösteriyodu valla dilim döndüğünce acıklamaya calıstım.
deep16, gazı açtığında devir saati ile hızlanman arasında orantısızlık varsa (yani devir saati eskisine göre daha çabuk yükseliyorsa) balatan bitmiş olabilir. Ayrıca düz yolda 4.vitesde tam gaz maksimum 60 görmen normal değil bi debriyaj balatana baktır.
arkadaşlar daha iyi performans için 2004 ybr egsozu alcam ama 2004 ile 2005 2006 ların egsozları dıştan görünümünden nası anlarım 2004 lerde katalıtıc converter yokmuş onun için onu takmak istiyorum benimki 2005 converter hızı düşürdüğünü duydum
deep16, balata kullanıma bağlıdır. 2000 kmde de biter 40 000 km de dayanır. 14 000 km yi genelde şehir içinde yaptıysan biter, normaldir. Veya ne bileyim acemi iken yarım debriyaj gidersin falan filan. Debriyaj ayarı ile bir alakası yok.
Lokmanhekim, katalitik konvetör egzozda değilki. silindir kapağının üzerindedir. yanmayan benzini tekrar karbüratöre gönderir. Ve bu yüzden motor 1-2 beygir daha az güç üretir.
Arkadaşlar motorumu Cuma teslim almam gerekiyordu ama Pazartesiye kaldı. Firmanın bana söylediği ise ruhsat aşamasında trafik şubesi sanıyorum "Uygunluk Belgesi" adında bir belge istiyormuş. Motorumun bu belgesi yokmuş onu bekliyorlarmış işlemlere başlamak için. Bu konuda bilgi sahibi olan var mı? Gerçekten böyle bir belge var mı?
aniden stop etmesi elektirk arızası. bende de aydınlatmalar çalıştığı halde marşla çalışmama şekli var.
ince tik sesi de subap sesidir. o sesin duyulması normalmiş aşırısını sen de farkedersin diyor servisim
ben rüzgara karşı 85 yapabiliyorum sadece ama rüzgar olmasın 95e çıkıyorum bende. benimki de 13,300lerde. ben hava filtresi, benzin filtresi ve debriyaj balaalarını değiştircem bakalım o zaman nolcak
bi arkadaşımıza alacağımız ybr'nin şuanki sahibi de 130 gördüğünü iddia etti. bahsettiği usta da eskişehir'in saygın motor ustalarındandır. aldıktan sonra denicez bakalım
devir saati çabuk yükseliyor ve sen tork'u hissetmiyorsan ya da az hissediyorsan debriyaj balataların incemiştir bu kesin
ybr bilgi:
vikipedia adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederiz digi_boy26. Yalnız biri benim soruma cevap verirse çok sevinirim. Cevabını öğrenemedim çünkü..
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
Sevgili sürat düşkünü kardeşlerim, YBR'den çok şey beklemeyin.YBR'ye ne yaparsanız yapın o bir 125 CC motordur.Yapacağı tatlı sürat en fazla 80, bundan sonra sesini biraz yükselterek 90-100.Daha sonra yol ve yük şartları uygunsa 115-120, o da anırarak yapar.Artı bence bu tarz motorlarla 90'dan yukarı çıkıyorsanız bildiğiniz duaları da bol bol okuyun.Her an tehlikeli şeyler olabilir.Öyle 130 yapıyor, 140 yapıyor gibi bol keseden sallayanlara da inanmayın.250 CC YBR bile en fazla 140 yapıyor.O da bağıra bağıra.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
Yeniçeri ;
Dostum yanlışın olmasın ? Ybr 250 düzde 145'i fazla zorlanmadan görüyor...250 CC YBR bile en fazla 140 yapıyor.O da bağıra bağıra.
Ben kendim kullanmadım.Kullanan arkadaşlar 100-120 arası çok rahat zorlanmadan gittiğini, daha sonra homurdanmaya başlayarak 140-145' e çıktığını ifade ediyorlar.Tabii bu sürat durumu yol, hava ve ağırlık durumuna göre oynayabilir.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
bugün antalya dan alanya ya ufak bi tur attım artçı ile...
side
titreyen göl
aspendos
athena tapınağı
manavgat
damlataş mağarası
alanya kalesi
alanya kızıl kule
toplam 300 km lik bir gezi oldu..gidiş çok güzeldi...ama dönüşte ön çatalda sağ borunun üstündeki ince tabaka zedelenmiş nasıl oldu bilmiyorum..bu zedelenme sonucu sürekli yağ kaçırmaya başladı ve çıkan yağ ön disk frenin üstüne sızarak döküldü..ara ara temizlesemde ön frensiz geri döndüm diyebilirim...gidişte 90-100 ile giderken dönüşüm 60-70 km oldu..ön frensiz yavaşlamıyor meret..sizce bu zedelenme nasıl olur? ve nasıl tamir edilir?
Geçmiş olsun, park halindeyken biri çarpmış, düşürmüş olabilir.
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)