Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6021
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad imzayı sürekli değiştiriyorsun ve herbiri ayrı güzel geliyor bana
    Ps:Ben makyajladım hondanın yerine, Merak eden olur ise paylaşırım
    hele bi iki resim koy bakalım
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6022
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........


    Daha eklerim bilahare
    Yada bu linkten takip ediniz
    http://cid-6a467a463ae8947a.spaces.l...63AE8947A!208/
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  3. #6023

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    Çok bir makyaj olmamış bende photoshop gibi birşeyle motorla oynadın sandım. (: Çantalar falan tabiki biraz daha düzgünleştirmiş ama bence motorun en büyük kaybı jantları. Neden telli yapıyorlar hala anlayabilmiş değilim.. :S

  4. #6024
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı !!KING!! adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok bir makyaj olmamış bende photoshop gibi birşeyle motorla oynadın sandım. (: Çantalar falan tabiki biraz daha düzgünleştirmiş ama bence motorun en büyük kaybı jantları. Neden telli yapıyorlar hala anlayabilmiş değilim.. :S
    neden telli oluyor bildiğim kadarıyla anlatayım

    ybr ler ve bir çok motor çelik jant dediğimiz esneme payı olmayan metalden yapılıyor ve sert bir zemine çarptığınızda jant çatlıyor,tel jantın esneme payı olduğundan bu sorunu yaşamıyorsunuz.

    tabi her ikisininde birbirine göre avantajları var
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  5. #6025
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Darbe emisyonu ve bildiğim kadarı ile daha hafif oluşu tel jant ın avantajı bence..
    İlk lastik değişiminde akord ayarı yaptırıcam biraz hor kullanıldı
    Enduro olmaya özenen bir titan bu
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  6. #6026
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden telli oluyor bildiğim kadarıyla anlatayım

    ybr ler ve bir çok motor çelik jant dediğimiz esneme payı olmayan metalden yapılıyor ve sert bir zemine çarptığınızda jant çatlıyor,tel jantın esneme payı olduğundan bu sorunu yaşamıyorsunuz.

    tabi her ikisininde birbirine göre avantajları var
    babaçi bizim jantlarin ne tür avantajlari var
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  7. #6027
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Sayfanızda bana yer verdiğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar..
    Emok fest. de lastik standında 90/90 harici kalın vede daha dişli touring tip lastik sordum aradım ben.Sizden de hiç örn.100/100 arazi tipi lastik yada 110/80 kalın lastik takmayı düşünen oldumu?
    Bu arada me22 ler ön arka 110ytl idi çifti...
    Alıp takmış bir titancı ile görüşrüm hoş duruyordu dişli bi lastik ama kalın olsun hevesindeyim..
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  8. #6028
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayfanızda bana yer verdiğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar..
    Emok fest. de lastik standında 90/90 harici kalın vede daha dişli touring tip lastik sordum aradım ben.Sizden de hiç örn.100/100 arazi tipi lastik yada 110/80 kalın lastik takmayı düşünen oldumu?
    Bu arada me22 ler ön arka 110ytl idi çifti...
    Alıp takmış bir titancı ile görüşrüm hoş duruyordu dişli bi lastik ama kalın olsun hevesindeyim..
    dişli lastik için bende görüşmüştüm fakat lastikçi arkadaş asfaltta tutunamaz demişti
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  9. #6029
    Yeniçeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Çelik jantlara tubiless lastik takılabiliyor.Ancak tel janta tubiless takılamıyor.Motorsikletlerde lastik patlaması hele hele hızlı giderken ön lastiğin patlaması çok tehlikelidir.İşte bu yüzden motorsikletlerin lastiklerinin tubiless olması bence çok gereklidir.Tubiless lastikler patladıklarında hemen sönmezler.Bu durumda lastik patlaması durumunda kaza riskini azaltır.İkinci olarak görüntü olarak daha hoş duruyorlar.

  10. #6030
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dişli lastik için bende görüşmüştüm fakat lastikçi arkadaş asfaltta tutunamaz demişti
    Festivale Eskişehirden katılan 125lik krosslar vardı geziyede geldiler bol virajlı asfalt ağırlıklı gezi..
    Özellikle sordum fikir aldım prelli mt40 kullanıyormuş ve viraj sorunu olmadığını belirtti..
    Arazi tip değilde touring düşüne bilirim hani misal atıyorum f650gs nin (18 değil ama 18 olan herhangi bir motosikletin) lastiğini alsam..
    Hyosung karion un ön lastiği 130/80/18 gördüm çok hoşuma gitti arkaya taksam dedim nassı olur..
    Sırf görüntü için değil ama bu..
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  11. #6031
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Festivale Eskişehirden katılan 125lik krosslar vardı geziyede geldiler bol virajlı asfalt ağırlıklı gezi..
    Özellikle sordum fikir aldım prelli mt40 kullanıyormuş ve viraj sorunu olmadığını belirtti..
    Arazi tip değilde touring düşüne bilirim hani misal atıyorum f650gs nin (18 değil ama 18 olan herhangi bir motosikletin) lastiğini alsam..
    Hyosung karion un ön lastiği 130/80/18 gördüm çok hoşuma gitti arkaya taksam dedim nassı olur..
    Sırf görüntü için değil ama bu..
    karion'un arka lastiğide mübarek racing lastiği gibi

    sen bilirsin ama sanırım endro ruhu sana işlemiş,tavsiyem ucuz yollu kesene göre bi tane bul
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  12. #6032
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karion'un arka lastiğide mübarek racing lastiği gibi

    sen bilirsin ama sanırım endro ruhu sana işlemiş,tavsiyem ucuz yollu kesene göre bi tane bul
    2006 fuarında az daha karion alıyordum..
    Ama onunla böyle gezemezdim ki
    Bursa dan gittiğim özet yerler: Tekirdağ-Sakarya-Çanakkale-kocaeli(yuvacık)-Yalova-Bilecikvs.
    Maddi durum ancak titan nasip etti sen titan isteyi ybr almışsın...
    Allah herkese gönlündekini nasip etsin inş..
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  13. #6033

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    Motorla birlikte bir bisiklet kullanıcısı olarak (hatta bilenler için street-dj tarzında kullanıyorum ve başlangıçta bolca akord bozmuş biriyim :D) telli jantın dediğiniz gibi motorda da öyle bir avantajı olabilir,haklısınız. Ancak bu Cross tipi motorlarda kullanılıyor çünkü esnemeye ihtiyacı olan onlar. Yani kısacası enduro ve cross hariç motorlar asfalt yada düzgün arazi koşullarında -asfaltta- kullanılmak için üretilmiş standart motorlar olduklarından dolayı bence biraz gereksiz. Tek avantajı hafiflik olabilir ama onda bile çok fazla farkedeceğini düşünmüyorum. Onun dışında çelik yada alüminyum alaşımlı jantlar asfalt koşullarında her hangi bir rampa vs. gibi durumda normal şartlarda çatlama yapmaz zaten. Bunun için bana göre telli jantın demode görüntüsünü seçmekten çok daha iyi diğer jantlar. Tabi ki jevkler ve renkler tartışılmaz oda ayrı. Yalnış bir kelime kullandıysam şimdiden affola,iyi sürüşler dilerim herkese.. (:

  14. #6034
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı !!KING!! adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorla birlikte bir bisiklet kullanıcısı olarak (hatta bilenler için street-dj tarzında kullanıyorum ve başlangıçta bolca akord bozmuş biriyim :D) telli jantın dediğiniz gibi motorda da öyle bir avantajı olabilir,haklısınız. Ancak bu Cross tipi motorlarda kullanılıyor çünkü esnemeye ihtiyacı olan onlar. Yani kısacası enduro ve cross hariç motorlar asfalt yada düzgün arazi koşullarında -asfaltta- kullanılmak için üretilmiş standart motorlar olduklarından dolayı bence biraz gereksiz. Tek avantajı hafiflik olabilir ama onda bile çok fazla farkedeceğini düşünmüyorum. Onun dışında çelik yada alüminyum alaşımlı jantlar asfalt koşullarında her hangi bir rampa vs. gibi durumda normal şartlarda çatlama yapmaz zaten. Bunun için bana göre telli jantın demode görüntüsünü seçmekten çok daha iyi diğer jantlar. Tabi ki jevkler ve renkler tartışılmaz oda ayrı. Yalnış bir kelime kullandıysam şimdiden affola,iyi sürüşler dilerim herkese.. (:
    dedikleriniz kısmen doğrudur

    fakat istanbul gibi metropolde olmamıza rağmen yollar patates tarlası olabiliyor,özellikle kışın.
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  15. #6035

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    YBR 125
    Telli ve alaşım jant arasındaki farka maliyet açısından da bakılabilir.
    Brezilya'da satılan üç tip ybr 125 var, bunların ikisi tel jantlı diğeri
    alaşım jantlı ve daha pahalı. Aslında düşününce tel jant daha pahalı
    olmalıymış gibi geliyor çünkü üretim ve montajda daha fazla emek
    gerektiriyor ama bazı ülkelerde emek ham maddeye oranla daha
    az değere sahip olabiliyor.
    [COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]

    [B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]

  16. #6036

    Üyelik
    07 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dedikleriniz kısmen doğrudur

    fakat istanbul gibi metropolde olmamıza rağmen yollar patates tarlası olabiliyor,özellikle kışın.
    Haklısınız kışın patates tarlası,yazında köstebek yuvasından farkı yok özellikle merkezi yolların. (: Ne yapalım buda metropol cilvesi olsa gerek,elbet düzelir. Ben daha çok genel üzerinden yola çıkmıştım. (:


    Alıntı maviergün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Telli ve alaşım jant arasındaki farka maliyet açısından da bakılabilir.
    Brezilya'da satılan üç tip ybr 125 var, bunların ikisi tel jantlı diğeri
    alaşım jantlı ve daha pahalı. Aslında düşününce tel jant daha pahalı
    olmalıymış gibi geliyor çünkü üretim ve montajda daha fazla emek
    gerektiriyor ama bazı ülkelerde emek ham maddeye oranla daha
    az değere sahip olabiliyor.
    Brezilya büyük ve farklı bir çok toprak şeklini içinde barındırdığından olsa gerek.. Mantık olarak telli jant daha çok işçilik istiyor gibi görünsede onu bilen birisinin yapmasıyla çokta zor birşey değil (gerekli tertibat ve nasır olmaması için eldiven olduktan sonra :D) ama diğer jant için kalıplar hazırlamak,şekil vermek vs. daha zor olsa gerek..

  17. #6037
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    benim motorda zincir çok ses yapıyor, bunun çaresini bilen varmı?
    gerdirdim yağladım yinede ses var.. acaba her ybr de bu böylemi, veya bana öyle geliyor, yani belki ses zincirden değilde motordan mı geliyor, buna benzer bir ses..

  18. #6038
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Bir yanlışa dikkat çekmek isterim.;

    "Çelik jant" yoktur arkadaşlar. Çelik, jant yapımında kullanılmaz. Amaca uygun bir malzeme değildir.
    Serttir, kırılgandır, ve ağırdır.

    "Çelik jant" tabiri kullanılan tüm jantlar, alüminyum ağırlıklı alaşımlardan yapılırlar.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  19. #6039
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Brezilya büyük ve farklı bir çok toprak şeklini içinde barındırdığından olsa gerek.. Mantık olarak telli jant daha çok işçilik istiyor gibi görünsede onu bilen birisinin yapmasıyla çokta zor birşey değil (gerekli tertibat ve nasır olmaması için eldiven olduktan sonra :D) ama diğer jant için kalıplar hazırlamak,şekil vermek vs. daha zor olsa gerek..[/QUOTE]

    Arkadaşlar Konuya işçilik olarak bakarsanız tel jant daha pahalıya gelir. Alaşımlı döküm jantların kalıplarını bir defa hazırlarsın ve otomatik olarak o kalıpla yüzlerce belki binlerce jant üretirsin. Ve bunu sadece iki işci ile yapabilirsin. Diger tarafdan tel jantın Cercevesini ayrı uret, göbegi ayrı üret, telleri ayrı üret ve bunları topla derken işcilik ve zaman kaybı had safada olur...
    Otomotiv sektorunde işçilik ve zaman çok önemli iki kavramdır...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  20. #6040

    Üyelik
    19 Haziran 2008
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    honda titan
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr'yi beğenmezsen almazsın olur biter,benim şikayetim yok hertürlü yol şartındada kullandım memnunum.

    senin titanına biz herhangi bir laf demedik gelip ybr topiğnde bu motorlar çok yakıyor demenin alemi yok.

    yakıyorsada sahibi biziz seninle ilgisi yok.
    arkadaşlar siz yanlış anladınız ben sadece ybr 125 hakkında yorum yapmıstım ayrıca saydıgım 10 motor arasından sadece tek motor rakip olabilir oda titan ama bana sayabilirmisin diyen arkadaş oraya ybr den az yakan motorları say demıstı ben onun ıcın soylemıstım yanı kusura bakmayın arkadaşlar
    motosikleti honda titan :bounce:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 211 kullanıcı var. (0 üye ve 211 misafir)

Bu Konudaki Etiketler