Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Temmuz 2008, 01:41
#5981
by_moto adlı üyeden alıntı
arkadaslar ybr 125 te sağ tarafta motorun yanında bir kol var bu nedir ne işe yarar .. ?
Kick start derler kendilerine.
kontağı açtıktan sonra, ayağınla sertçe basar, motoru çalıştırısın.
akü sorunu yaşadığın zaman ilaç gibi gelir.
cebefe 150 motorlarda yoktur. onlar kışın can çekişirken, sen basar gidersin.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Reklamlar
-
09 Temmuz 2008, 01:45
#5982
Gültekin adlı üyeden alıntı
Kick start derler kendilerine.
kontağı açtıktan sonra, ayağınla sertçe basar, motoru çalıştırısın.
akü sorunu yaşadığın zaman ilaç gibi gelir.
cebefe 150 motorlarda yoktur. onlar kışın can çekişirken, sen basar gidersin.
tesekkurler Gültekin abicm .. peki cbf 150 motorları çalışmaz mı kışın yoksa zor mu çalışır ?
-
09 Temmuz 2008, 01:51
#5983
-
09 Temmuz 2008, 02:01
#5984
by_moto adlı üyeden alıntı
tesekkurler Gültekin abicm ..
peki cbf 150 motorları çalışmaz mı kışın yoksa zor mu çalışır ?
3. viteste yarım debriyaj, veya araba usulu 2. viteste vurdurarak rahatlıkla çalışıyor... her, vitesli motosiklette böyledir.. scooter hariç
-
09 Temmuz 2008, 02:02
#5985
-
09 Temmuz 2008, 15:40
#5986
arkadaşlar tekrar merhaba. dun sabah 7-8 gibi cıktıgım istanbul - uşak arası 600 km lik yolculugu akşam ustu saatlerinde bitirdim. izlenimlerime gelince: motor maaşallah tık demedi. yalnız 700 km civarında bozüyük de yagını degistirdim, ve shell advance 10w 40 4 zamanlı motor yagı koydum. cıkan yag normal mi bilmem ama baya kararmıştı. uzun yollarda sollamalarda sıkıntı yaratması haricinde bir sorunu yok. dayanılmaz bir popo, boyun sırt agrısı da cekmedim. 100 - 150 km de bir durdum sayılır. motor dinlensinden ziyade sigara molalarıydı bunlar. yakıt tüketimini sonra tespit edecegim. son olarak demem o ki uzun yola cıkmayı dusunen ybr kullanıcıları hiç düşünmesin yüklenip cıksınlar.
ayrıca farkettim ki on disk balataları surekli (fren sıkılmazken de ) diske sürtünüyor. acaba bu normal midir yoksa disk ayarı diye birseyler var mı duzeltmek için?
-
09 Temmuz 2008, 16:54
#5987
Mersinden Ordu Yapmayı Dusunuorum(18) Saat Otobusle Nasıl Olur Sizce Kararsızım Ne Kadar Yakar Ne Kadar Surer Otobusten Cabuk Olacagı Kesin Ama Benzin Bakımından Otobusten Fazka Tutacagıo Kesin Ne Dersiniz Yorucu Olurmu Hiç Uzun Yola Cıkmadım Ybrm Ile Ilk Kez Olacak
-
09 Temmuz 2008, 16:57
#5988
by_moto,Kışın problem olmuyor bir kez 10 saat yağmurun altında kaldı tek marşta çalıştı çalışmazsada yokuş aşağı çalıştırıyorum..
-
09 Temmuz 2008, 17:00
#5989
izzet222 adlı üyeden alıntı
by_moto,Kışın problem olmuyor bir kez 10 saat yağmurun altında kaldı tek marşta çalıştı çalışmazsada yokuş aşağı çalıştırıyorum..
2. vitestye vurdurarak dedikleri bu değil mi ?
-
09 Temmuz 2008, 17:22
#5990
E_M_R_E_sen adlı üyeden alıntı
sorunun cvbını bulmak için sana sorum olacak kardeş
motor sıcakkenmi yıkandın
motoru yıkadıktan sonra uzun süreli park halinde bekledimi.
motor kaç kmde?
motoru kesinlikle sıcakken yıkamam.. onun zararını biliyorum...evet bazen yıkadıktan sonra bekliyor....şu an 1500 km de....
sökersem takamam diye ellemiyorum....frenler önemli nihayetinde
-
09 Temmuz 2008, 18:26
#5991
avare rulman adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tekrar merhaba. dun sabah 7-8 gibi cıktıgım istanbul - uşak arası 600 km lik yolculugu akşam ustu saatlerinde bitirdim. izlenimlerime gelince: motor maaşallah tık demedi. yalnız 700 km civarında bozüyük de yagını degistirdim, ve shell advance 10w 40 4 zamanlı motor yagı koydum. cıkan yag normal mi bilmem ama baya kararmıştı. uzun yollarda sollamalarda sıkıntı yaratması haricinde bir sorunu yok. dayanılmaz bir popo, boyun sırt agrısı da cekmedim. 100 - 150 km de bir durdum sayılır. motor dinlensinden ziyade sigara molalarıydı bunlar. yakıt tüketimini sonra tespit edecegim. son olarak demem o ki uzun yola cıkmayı dusunen ybr kullanıcıları hiç düşünmesin yüklenip cıksınlar.
ayrıca farkettim ki on disk balataları surekli (fren sıkılmazken de ) diske sürtünüyor. acaba bu normal midir yoksa disk ayarı diye birseyler var mı duzeltmek için?
Motoru orta sehpaya alıp elinle ön tekeri döndürdüğünde balata sesi gelmesi yani hafif sürtmesi normaldir.
İstanbul-uşak arasını heralde yolu uzatıp gezerek gittin yoksa 600 km den çok daha az.
CRAZYYBR adlı üyeden alıntı
Mersinden Ordu Yapmayı Dusunuorum(18) Saat Otobusle Nasıl Olur Sizce Kararsızım Ne Kadar Yakar Ne Kadar Surer Otobusten Cabuk Olacagı Kesin Ama Benzin Bakımından Otobusten Fazka Tutacagıo Kesin Ne Dersiniz Yorucu Olurmu Hiç Uzun Yola Cıkmadım Ybrm Ile Ilk Kez Olacak
Otobüsten daha kısa zamanda gideceğini zannetmiyorum. Mesela ben İstanbul'dan Bodrum'a 14 saatte gittim (730 km) Otobüs 12 saatte gidiyor.
Hızım otobüsle hemen hemen aynı ama otobüs 2 mola veriyor. Motorla giderken çok daha fazla mola verme ihtiyacı oluyor.
-
09 Temmuz 2008, 18:32
#5992
Gültekin adlı üyeden alıntı
Kick start derler kendilerine.
kontağı açtıktan sonra, ayağınla sertçe basar, motoru çalıştırısın.
akü sorunu yaşadığın zaman ilaç gibi gelir.
cebefe 150 motorlarda yoktur. onlar kışın can çekişirken, sen basar gidersin.
motorumu çok seviyorum
cell-im adlı üyeden alıntı
motoru kesinlikle sıcakken yıkamam.. onun zararını biliyorum...evet bazen yıkadıktan sonra bekliyor....şu an 1500 km de....
sökersem takamam diye ellemiyorum....frenler önemli nihayetinde
arka balatalar biraz zor takılıyor tavsiye etmem
-
09 Temmuz 2008, 18:55
#5993
arkadasım bu motorlar yani ybrler güzel motor ama yakıtta fazla yakıyolar + sadece asfalt motorudur bunlar taşlı maslı ovada falan kullanmaya gelmezler eger asfaltta bınceksen al derım ucuz bulursan ama tavsiyem honda titan
-
09 Temmuz 2008, 20:06
#5994
xmanos32 adlı üyeden alıntı
arkadasım bu motorlar yani ybrler güzel motor ama yakıtta fazla yakıyolar + sadece asfalt motorudur bunlar taşlı maslı ovada falan kullanmaya gelmezler eger asfaltta bınceksen al derım ucuz bulursan ama tavsiyem honda titan
fazla yakıyor derken mesela ne kadar?
genellikle 90 ykrş yakıyor,bu kullanıma bağlı olarak 110 ykrş kadar çıkabilir
bu motordan az yakan kaç tane sayabilirsin
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
09 Temmuz 2008, 20:12
#5995
babaçi ;
bu motordan az yakan kaç tane sayabilirsin
En az 10 tane sayabilirim..
-
09 Temmuz 2008, 20:37
#5996
izzet222 adlı üyeden alıntı
babaçi ;
En az 10 tane sayabilirim..
tamam say
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
09 Temmuz 2008, 22:37
#5997
Merhaba arkadaşlar bugün CBF 150 almak için çıktığım yolda kafamda hiç olmayan bir motor olan YBR 125'i almış bulundum. (: Sanırım kötü bir tercih yapmadım. Ama yinede bunu sizlerle paylaşıp düşüncelerinizi almak istedim. Motorum ruhsatı,plakası vs. hazır bir şekilde cuma günü bana teslim edicekler. Kronik sorunları,dikkat etmem gereken yanları vs. konusunda yardımcı olursanız sevinirim. Görüşlerinizin ve önerilerinizin benim için önemi var. Teşekkür ediyorum şimdiden..
-
09 Temmuz 2008, 22:37
#5998
babçi, ybr için shell yağ en iyisi diyorlar doğru mu?
hangi yağ en iyisidir. senin motor hiç yağ eksiltti mi?
-
09 Temmuz 2008, 22:48
#5999
Mikuni adlı üyeden alıntı
babçi, ybr için shell yağ en iyisi diyorlar doğru mu?
hangi yağ en iyisidir. senin motor hiç yağ eksiltti mi?
geçen yıl servis shell kullanıyordu,en iyisimi bilemiyorum
ama würt isimli bir yağdan bahsediyorlar biraz pahalıymış,iyi diyorlar ben satan yer bulamadım.
motordan çıkan yağı boşalttığım şişeye dolduruyorum tam alıyor,yani hiç eksilttiğine şahit olmadım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
09 Temmuz 2008, 22:52
#6000
10-15 tane sayabilirim hatta sayayım
1honda titan
2honda activa
3mobylette
4peugeot 103
5peugeot 105
6mondial 125
7arora 125
8fonta 125
9-honda beat
10-honda cgl 125
hem bu motorlar 90 binden fazla yakıyo genelde 100-120 bin arasında yakıyolar
gaza basıp basmamana baglı
motosikleti honda titan :bounce:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)
Bu Konudaki Etiketler