benim motor galiba açılıyor dün esk.den emok'a gittim geldim çok rahat 90ı gördük ağırlık az'dı ondan heralde
eski ybr deep 16. yenisini begenmedim yoksa bayiide o da vardı. ha bir tek jantlarında aklım kaldı, ama o kafa grenajı varken mümkün degil city almam. henuz 410 km deyim. kısmetse yarın sabah uzun yola cıkıyorum (600+600km). yarı yolda bir yerlerde yag degistirsem iyi olacak zira onceki sayfalarda 500 km den sonra yag degistirmek tavsiye ediliyor. degistirsem mi yoksa varana kadar dursa zararı olur mu acaba? bir de su karbüratore baglı iki adet elektrik kablosunu sormuştum. acaba onlar ne işe yarar?
Valla o kabloları söktüm denedim bi degişiklik yok motorda.Hatta o sensörmüdür nedir açtım temizledim içini biraz katran gibi bişi vardı içinde ucunda.Ne olduğunu daha doğrusu nasıl çalıştıgını bir bilen varmı arkadaşlar.Bildiğimiz katalizörler eksozda olur;eksoz gazındaki degerlere göre(lambda sensörü) yakıt hava karışımını ayarlar.Hatta katalitik konvektör bildiğim kadarıyla da eksoz gazında iyon degiştirir de bu ybr lerimizde ki alet nedir neye yarar.Karbüratörden geçen yanmamaş yakıt hava karışımının içinde neyi etkiler,neyi ölçer,neyi nasıl kısar(ekoyak gibi birşeymi).Honda cg ler de de aynısı var.Bikere bence katalizör matalizör degil.Olsaydı zaten özellik olarak eklenirdi teknik verilere reklam anlamında.Yada beldeyamadan teknik destek isteyelim.Bilelim nasıl bişeye biniyoruz.Kolay gelsin.
Dün bayiye City geldi fotoğraflardakinden daha şık duruyordu..performans aynı bu arada..
valla 13150 lerde ama daha haala açılmadı sanırım dün bizim düz bi yolumuz vr orda yattım adeta motora.4.vitesde 90 yapıyo sona 5e atınca yığılıyo gibi yapıyo teee kaç zaman sonra 100e çıkıyo. subap ayarına sokcam. hava ya da benzin yetersiz ise hava ayarını da yaptırcam
gözüm kör olaydı da şasedeki made in china yazısını görmeseydim emok'da gördüm city'i resmen adamlar perçinlemişler depoya
digi_boy26,normal ybr'de de made in china yazıyor
arkasaşlar bugun itibari ile motorumu almış bulunuyorum 2006 ybr
PIERzig
Saol. kask konusunda kararsızım bıraz ne alsam die ? model olaraka yanı ful race mi yoksa ceneden acılır olanlardanmı ? ybr ye uygun bi kask olması benim için ilk tercih yani takınca kafamda sırıtmıcak büyük olmasın istiyorum büyük bi ihtimal kibar bi ful race alıcam ama bu ceneden acılırlar nasıldır kullanışlımıdır full race den dahamı kaba durur bilmiyorum. kullanan arkadaşlar veya önerisi olan paylaşırsa sewinirim
Kaskta önemli olan güvenliktir, boyutları ise birbirine yakındır, kask ile
ilgili çeşitli başlıklar var ararsan bulursun, kolay gelsin.
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
KARBURATÖRDEKİ İKİ KABLLONUN OZELLİĞİ BENZİNİN YANMA ODASININA ISITILARAK YOLLANMASINI SAGLAMAK VE ATESLEMEYİ KOLAYLASTIRMAK AMACLI ISITICI GOREVİ GÖRÜYOR YANİ.
kas için lazer,n61,shark,agv benım için onemli olan kaba durmaması ve görüş acısının iyi olması sıfır veya tanıdıklardan 2. el temiz bişi bakıcam sizin kullandıgınız varmı bunların içinden ?
muhtemelen ıslanmadan dolayı balatalar sertleşbiliyor. yani sıcakken ıslandığında soğurken katılaşıyor yani bi nevi yumuşayıp sertleşme olayı yani fiziksel olay sesten kurtulmanın tek yolu değiştirmek kanuni racer 200 ve keeway superlight 150 fren ve debriyaj balataları bize uyuyor orjinaline gerek yok sanırım
arkadaslar ybr 125 te sağ tarafta motorun yanında bir kol var bu nedir ne işe yarar .. ?
Şu an bu konu içerisinde 50 kullanıcı var. (0 üye ve 50 misafir)