Mikuni motorunda bazı sıkıntılar varmış ama 1800 YTL de makul bir fiyat.Takma kafana.
Mikuni motorunda bazı sıkıntılar varmış ama 1800 YTL de makul bir fiyat.Takma kafana.
gotfather tekrardan hoşgeldin.Enson hatırladığım kadarıyla öss ye hazırlanıyordun.Son durum ne?
o kadar oldu degilmi ya :D valla ben bile unutmuşken sen hatırladın ya abi helal olsun :D öss valla ne iyi ne kötü haliç üni. elektronik ve haberleşme mühendisliğine girdim ilk senem hatta son final sınavından az önce çıktım
Kask tak!
arkadaşlar bişey sorcaktım ybr ters vites değilmi eğer öylese 1. vitesten boşa nasıl alınıyor
bugün servise girdi bizim YBR.
2006 model ve henüz 4513 km.'de. [ (Dörtbinbeşyüzonüç) (sıfır almıştık. ilk ve tek sahibiyiz) ]
rodaj, gezi, ve diğer işlerim için yaklaşık 2500 km. ben kullandım, 2000 km. kadarını ise, hatun kişi.
2,5 yılda, 2000 km.'de debriyajı bitiren hatunumu tebrik ediyor, kendisine başarılar, kendime sabırlar diliyorum.
Debriyaj için servise girince, şu fiyatlar çıkıyor karşımıza;
Debriyaj balatası >>> 30 YTL
Motor yağı >>> 20 YTL
Temizleme spreyi >>> 15 YTL
İşçilik>>> 35 YTL
Ara Toplam >>> 100 Yeni kayme
Far ampulü (ekstra) 10 YTL
Kısa günün Gültekin'e maliyeti; 110 Yeni kayme
Geçmiş olsun bana.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Gültekin abi ; geçmiş olsun acemilik diyelim ; bende acemi bir Ybr kullanıcısıyım ama balatayı 4 500 küsür km de bitiren şey ne olaki , nasıl kullanmalıyız debriyajı; ömrünü nasıl uzun tutabiliriz...
arkadaşlar bu kontağı yağlayamayız mı.az zorlanıyor gibi oluyor bazen yağlasak bu seferde anahtar hep yağlı kalacak
Sağol szr.
asla yarım debriyaj kullanmayın, kavramayı, manetin orta ve sonu arasına ayarlatın.
kontaktan içeri 1-2 defa WD-40 pıstlatın, anahtarı sokup çıkarın ve çevirin, rahatlasın, ilk günkü gibi olsun kontağınız.
uçar gider, anahtarda yağ falan kalmaz, sorun olmaz. no panic
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Abi manet dediğin , sol elcikte sıktığımız debriaj kolu öyle değil mi ; bilgilendirme için sağolasın ; ben maneti hafif bıraktığımda motor durağan halden hafif hafif ivmelenmeye başlıyor yani sonuna yakın bi ayarda sanırım ; bir de yorumuna bakacak olursak dur kalkın çok olduğu durumlarda ister istemez yarım debriyaj yapıyorsun bu da ömrü kısaltıyor öyleyse...
Aynen öyle. (Et markasına benziyor );
Dur-kalk trafikte tüm araçların debriyajları olumsuz etkilenir.dur kalkın çok olduğu durumlarda ister istemez yarım debriyaj yapıyorsun bu da ömrü kısaltıyor öyleyse...
bazı uyanıklar, çok km yapmış olan araçlarını satarken, ilana "km.'si uzun yolda yapılmıştır" gibi laflar yazarlar.
(Uzun yolda kullandık, debriyajı, frenleri, diskleri üzmedik, hararete çıkarmadık, fanı fazla açtırmadık, aks kafalarına yük bindirmedik, şanzımanı ezmedik...
kızzz gibi araba veriyoz sana, daha ne istiyon abi... vır vır vır... dır dır dır... ) (Ali Desidero edasıyla okuyun)
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
gültekin abi geçmiş oslun bir an kendi kullanımım aklıma geldi de (kağıthane-çağlayan yokuşunda burnuma gelen acımmsı yanık plastik kokusu mesela) sanırım benimde başıma böyle birşey gelecek :D
szr çok kaygılanma derim bu illede manet ayarına degil(taamen önemsizde demiyorum) senin nasıl kullandığına cevre sartlarınada bakar ( aynı kağıthane örneği trafik hep sıkışık yokuş yukarı sürekli dur kalk)
istanbulda yaşayan motorculara bir sorum olacak benim motorun trafik ve muayenesi bitti... sigortayı herhangi bir sigorta şirketi yapıyormuş onu öğrendim peki muayene işlemi nerede ve nasıl yaptırılıyor? (biraz zamanınıda gecirdim hatta baya gecirdim)
Kask tak!
godfather; çok emin olamamakla beraber herhangi bir trafik tescil
dairesinde motorunun ruhsatı ile gidip muayene harcı yatırıp , muayene için
temiz kağıdı alıyorsun ve oradanda herhangi bir muayene noktasına gidip
aracının muayene işlemlerini yaptırıyorsun ; İstanbul için de bildiğim muayene
noktası Avrupa yakasında Beylikdüzünde, Büyükçekmece istikametine doğru
giderken sağda bi yerde olması lazım ama motosiklet içinde muayene
uygulaması var mı bilemiyorum ; sana tavsiyem vaktin varsa prosedürleri iyice
öğrenip işini kendin yapman çünkü hem bu işlerde tecrüben artar hemde aracı
kurumlara fazla para vermekten kurtulursun;
Kolay gelsin
Benim motor da 9000 bakımından yeni çıktı.Balatalar daha yarıya anca gelmiş, halen değişen hiçbir parçası yok aslanlar gibi gürlüyor yolda.
Benim tek acemilik hatam jigleyi 1 defa unutup egsoz borusunu sarartmış olmam. Rahmi baba bir yolu olduğunu söylemişti ama kullanılan malzemelerin tam olarak ne olduğunu hatırlamıyorum. Rahmi baba veya bilen bir arkadaş yazabilirse, ya da başka bir yolunu bilen varsa, yazarsa sevinirim.
Valaa bende tebrik ederim eşinizi 2oo7 model 9ooo km de bitireni görmüştük ama 4ooo bin başarı olmalı
Abi arada bir debriyajı bırakmasını söyleyin eşinize
Hojamm bu işinizi görür.Fiyatına göre yaptıklarının methini çok duydum
http://www.gedikgross.com/Product.as...37&_catId=1443
Eger izmirde bulursanız bana da haber verirseniz iyi olur.Bizimkisi de 25ooo bin de sararıp soldu Netten satışı gördüm piyasada görmedim hiç
benim arkadaş debriyaj balatasını degisti,fakat motor ısınınca koku geliyor bu koku normalmi sizce,birde deponun altında 6 çıkışlı soket gibi bir sey ismini uunuttum,burada 160 ytl diyorlar bilgisi olan varsa bizi bilgilendişriseniz sevinirim.
ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..
PIERzig, sağolasın hocam ürün önerisi için, bir piyasayı araştırayım ben de. Peki bunun sararmayı çıkaracağından emin misin? Boşu boşuna koşturtma beni
NOT: Bulursam haber veririm, bulup da alırsam işe yaramazsa onun haberini daha çabuk veririm
Bu arada debriyajın bitirilme sebebi sadece eşinizden kaynaklanmayabilir dellendirmeyin şimdi
aargh, hani egzoz fotoğrafları? Kullanıcı yorumun nedir?
Şu an bu konu içerisinde 128 kullanıcı var. (0 üye ve 128 misafir)