deep16 hayırlı olsun güle güle kullan ; bende senin gibi Bws den Ybr ye geçiş yaptım ve senin yaşadığın duyguların aynısını bende yaşadım(Debriyaj,vites vs..) ama 1 bilemedin 2 hafta içinde motora alışacaksın ; kazasız belasız kullanman dileğiyle...
deep16 hayırlı olsun güle güle kullan ; bende senin gibi Bws den Ybr ye geçiş yaptım ve senin yaşadığın duyguların aynısını bende yaşadım(Debriyaj,vites vs..) ama 1 bilemedin 2 hafta içinde motora alışacaksın ; kazasız belasız kullanman dileğiyle...
saol szr. sence bws mi daha rahat ybr mi kullanım rahatlıgı olarak ? bide motorun oldugu bolgeyı ne ile parlatabilirim biraz soluk gosukuyo ben sprey die biliodum ama biri tinerle daha iyi olur dedi en iyisi hangisi sence ?
Motor bölümünü ne ile parlatacağın konusunda açıkçası bi fikrim yok ama burdaki üstadlar sana yardımcı olurlar ; bws,Ybr arasındaki rahatlık konusuna gelirsek , Ybr nin büyük lastikleri sayesinde yolda pek sarsılmıyorsun ve iki kişilik kullanımlarda selesi yeterli ama benim şu aşamada alışamadığım nokta oturuş pozisyonu yani gidon ve elcikler Bws ye göre biraz daha uzak kaldığından sırtım ve boynum daha çok kasılıyor ve uzun süreli kullanımlarda sırt ve boyun bölgem biraz ağrıyor ama bende daha Ybr de çok yeniyim, vücudumuzun buna zamanla alışacağını düşünmekteyim...
http://www.sahibinden.com/yamaha_ybr...keyword=yamaha
sanırım faydalı olur.
İyi günler.
http://www.sahibinden.com/search.php...so%5D=1&c=5239 (Daha geniş arama istersen)
100 km hıza ne kadar bi zamanda cıkıyo motor? 3. viteste 70-80 rahat oluyo ama ben 4 - 5 yaptım 3. vitese gelene kadar olan cabuklugu göremedim acıkcası. 5 viteste baya bı uzatıp beklememızmı lazım yanı ?
Merhaba arkadaşlar,
Hepinizin bildiği gibi YBR'ler özellikle sabahları jiklesiz çalışmıyor. Son 3-4 gündür jikleyi çekmeme rağmen motor 5-10 saniye çalışıp stop ediyor. Elimle gaz vererek stop etmemesine çalışıyorum. Isındıktan sonra bir daha stop etmediği için karbüratör ayarlarında bir sorun olmadığını düşünüyorum. Motorum 2100 km'ye geldi şimdiye kadar hava filtresini hiç temizlemedim ve değiştirmedim. Acaba sorun hava filtresinden olabilirmi? Yoksa başka bir sorun mu vardır?
Bilen arkadaşların cevaplarını bekliyorum.
Hepinize kazasız keyifli sürüşler.
deep 16,
Bazı araç ve motorlarda beşinci veya varsa altıncı vitese "overdrive" türkçe olarak "ekonomi" vitesi diyebiliriz. Genelde herkesin bildiğinin tam tersine bu vitesler aracın hızını artırmak için değil, yakıt tüketimini düşürmek için tasarlanmıştır. Hiçbir zaman araçların ve motosikletlerin son hızına bu viteslerde ulaşılmaz. Örneğin 4 viteste 120 km hızda giderken araç 4000 devirde ise 5 vitese aldığımızda 3000 devire iner ve daha az benzinle aynı hızını korur.
5 vitesli bir araç son hızına dördüncü viteste ulaşır. Hatta bazı araçların kullanma klavuzunda 4 vitesde yaptığı son hızın 5 viteste yaptığı son hızdan fazla olduğu belirtilmektedir. Motorsikletler içinde aynı şey geçerlidir.
100 km hıza en çabuk 4 viteste çıkarsın ondan sonra 5 vitese geçtikten sonra hızım artacak diye hiç uğraşma. Ancak daha düşük devirlerde hızını koruyarak yakıt tasarrufu sağlarsın. Uzun yolda hem otomobilde hem motosiklette yakıt tasarrufu sağlamanın en iyi yolu budur.
Sağolasın Yeniçeri abi
Takımı aldığında fiyatını yazarsan sevinirim.
ben bugün 100 km yaptım ybremle hep 1,2,3.vites kullandım ama hep viraj.hiç te yorulmadım.beşik gibi mubarek
YENİÇERİ, Ybr nin zincir takımını servise sormuştum. orjinali 250 YTL civarı olucak. (orjinal zincir setleri çok pahalı misal; benim arkadaş cbf 250 sinin zincir takımını değiştirdi 450 YTL tuttu)
Jikleyi kapattıktan sonra mı stop ediyo açıkken mi? Kapattıktan sonra stop ediyosa rölantisi düşüktür. Karbüratördeki bir vidadayı saat yönünde çevirerek artırabilirsin. Ama ısındıntan sonra stop etmiyosa rölantiyi yükseltmene gerek yok. Az benzin yakar daha iyi. Benim rölanti 1000 devirde. rölantiyi 1500 devir yapıca performans artıyo, motorun sesi daha tok oluyor ama 1000 benim için daha iyi
Insane tekrar tekrar hosgeldin.
Arkadaslar ben YBR motoruma Tiger egzost taktirdim. Ses ve goruntu olarak beni gayet memnun etti. Performans arttirmak amacli almamistim, zaten pek birsey katmayacagi acik.
Daha bi tatli oldu makine bence. Zamanla artilari eksileri ortaya cikar.
Tecrubelerimi sizlerle paylasirim.
Saygilar...
Arkadasim motorun hayirli olsun. Emin ol iyi bir secim, anlatmaya gerek yok zamanla anlarsin zaten.
Vites, debriyaj ve fren kombinasyonuna zamanla alisirsin. Cocuk oyuncagi gibi gelir.
= = = Be Aprilia racer! = = =
aargh bu tiger egzostu nerden aldın ve fiyatı ne kadar bende taktırmak istiyorumda...
KİRK DOUGLAS, son aldığın benzin kötü ve motoru yeterince ısıtmıyor olabilir mi? Rölanti ayarın ne alemde?
aargh, hoşbulduk, yeni egzozun fotoğraflarını da isteriz...
Arkadaşlar; dün akşam aşağı yukarı 210 km yol yaptım ve genelde 50-70 km/s
hız aralığında seyrettim ve km göstergem 900 km oldu ve akşam dolaşırken
saat başı 5 er dakikalık molalar verdim; kısmetse yarın 1000 km bakımı için
servise gitmeyi düşünüyorum ama yağmur yağarsa nasıl gideceğim bilmiyorum ;
asıl sorunuma gelirsem ; bu sabah Büyükçekmeceden İstanbul istikametine
giderken Beylikdüzü rampasını çıkarken, 3.viteste yaklaşık 40-50km/s hızla
giderken motor teklemeye başladı ve stop etti ve bi 10 dk çalıştıramadım motoru ; daha sonra çalıştırmayı başarınca 250 metre ileride yine teklemeye
başlayıp stop etti ; Benzin göstergeme baktığımda , benzin seviyesi
göstergenin en alt çizgisi üzerinde idi ve dedim bi benzin aliyim belki benzin
azalmıştır dedim ve benzin aldım ve stop problemi yaşamadan 25 km kadar
gittim ; geçen hafta da başıma böyle bi olay gelmişti ; herhalde rampa
çıkarken motosikletin benzin emiş pompasına benzin gitmeyince stop etti diye
düşünüyorum ama servise gidincede bu olayı anlatacağım ; İnşallah mühim bi problem yoktur
arkadaşlar dün itibari ile 2. el 25000 km de arkadaşımdan aldıgım ybr bugun bi gpsterım dedim motorcuya meger motorun depo harıc heryerınde boya varmıs gec farkettim arkadas dedik yamuk yapmaz ama oluyomuş meger ticaret ugruna. hatta adam buraları ben boyadım diye gösterdi ve benim farkedemediğim vites kolundakı kaynak ve bi kaç bişe daha hatta dediki bu motor kuryeden cıkma bılıyorum ben bu motoru 25000 degıl bunun km si 100000 dedi şok oldum. bu almaya niyetlenipte alamadıgım ikinci ybr oldu.aradım arkadası dedım bole bole bunun heryerı boya falan ben ugrasamam bunla ona guvendım cunkı babası motor tamırcısı ve 5 - 6 aydır da benım temız ybr aradıgımı bılıoydu,konustuk aksam goturcem motoru peşinat verdıgım 750 ytl yi alıcam. sıfırını alim diyorum 3500 ytl 1500 ytl fark var 2. el ile bayada var benim için neyse nasip kısmet hayırlısı olsun dedim baştan bu yana elbet buluruz 2000 ytl 2. el temiz bi ybr .
İnsane ve berkman, cevaplarınız için teşekkür ederim.
Sabahları ilk çalıştırmada jikle açıkken stop ediyor. Elimle 5-10 saniye gaz verdikten sonra jikleyi kapatıp hareket ediyorum. Bir daha stop etmiyor. Benim tahminime göre ,ilk çalıştırmada Jikle karbüratöre gerekli benzini gönderemiyor jiklede arıza olabilir yada hava filtresini değiştirmek gerekiyor bilemiyorum. Benzini de sürekli aynı yerden alıyorum. Daha önceleri böyle olmuyordu.
arkadaslar bunu 2250 ytl bırakıyor en son değişeni yokmuş tabi ince eleyip sık dokucam eger alırsam sizce bu parayı yaparmı temizse ?
http://www.sahibinden.com/ybr_125_sa...em?keyword=ybr
YBR arayan arkadaşlara duyuru:2007 model 2.000 km'de.Arka çanta, yan ayaklık, koruma demiri ve depo kılıfı mevcut tamamen orjinal bir motor var.Motorun sahibi akrabam malesef çok binmeye nasip olmadan rahmetli olduğu.Motoru kullanacak kimse de olmadığı için şu an satılık.Henüz ilan bile vermedim.Gri renkte olup, bulunduğu yer Bababaeski'dir.İlgilenen arkadaşlar buradan veya özelden bana ulaşabilirler.
bişey sorucaktım abi yamaha ybr 125 lerin jiklesi nerede??
benimde yamaha ybr 125 im olacak kısmetse merak ettim
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)