Arkadaşlar ruhsattakiler hiç önemli değil isteyen istediği gücü yazdırabiliyor oraya.2006 ve sonrası 10 beygir diye biliyorum
Arkadaşlar ruhsattakiler hiç önemli değil isteyen istediği gücü yazdırabiliyor oraya.2006 ve sonrası 10 beygir diye biliyorum
arkadaşlar bugün benim daima alışveriş yaptığım motorcunun yanına gittim.ona 125 lik motorlar hakkında danıştım.bana sakın ha sakın apache ve gn 125 alma dedi.ybr 125 al ama diğerlerine sakın bulaşma dedi.çünkü yedek parçası çok pahalıymış.
arkadaşlar ıspartada ybr ye 3400 diyolar 500 peşin nasıl aynımı diğer illerle
Abilerim o saatlerin görünümü bence hiç hoş olmamış, başka alternatifler düşünülebilir diyorum.Güzelliğini bozmuş.Saygılarımla.
Aslında 2. el temiz bulsan daha iyi olur bence.
Ama istersen www.sahibinden.com u araştırabilirsin.Matbaalar caddesinde beyaz eşya dükkanı var, uygun ticaret olması lazım ismi.Orda daha hesaplı oluyor.2006'da peşin fiyatına 12 ay taksitle aldık benimkini
bencede hem ekonomik hemde manzarayı seyrederek güzel yol yapmak isteyenlere benimde tavsiyem ybr125
2005 te sıfır aldım motorumu ve şimdiye kadar sadece yağ değişim masrafım oldu oda gayet normal ve zorunlu bir masraf hiç yüzümü kara çıkarmadı yaktığı benzininde hakkını iyi veriyor.
bu arada güç olarak benim ruhsatta yazmıyor ama bildiğim kadarıyla 12 bg olması gerek.
[B][COLOR="Red"]MOTOSİKLET BİR SEVDADIR KIZLARA HAVA ATMA MAKİNESİ DEĞİL[/COLOR][/B]
Arkadaşlar , dün epey bi yol yaptım, şu sıkıcı rodaj dönemini biran önce bitirmek için; genelde 5000-6000 devir civarında izledim ve şu aşamada motor düz yolda 5.viteste iken 6000 devirde 70-75 km/s civarı bi hıza ulaşıyor
; zaten maksimum yaptığım hızda bu şu ana kadar ; birde şöyle bişey dikkatimi çekti , bundan önceki motorum Bws idi ve elcikler bana yakındı, Ybr de ise biraz daha uzak olduğundan dün biraz sırt ve boyun bölgem ağrıdı; örneğin yolculuğumun sonuna doğru yolda giderken kafama sağa sola cevirirken, omuz ve sırt bölgemin ağrı ile kasıldığını hissettim, herhalde vücut zamanla buna alışacak , sırt ve omuz kaslarım gelişecek diye düşünüyorum
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Benimde ybr ile ilgili tek sorunum bu. Uzun süre kullandıktan sonra boynumun arkasında tutulma oluyor.(kollarımı dimdik tutunca bu ağrı geçiyor ama kollar hafif kırık olduğunda kambur oturuyorum buda bir süre sonra tutulmaya neden oluyor) Heralde boyum 1.85 olduğu için dik pozisyonda oturmuyorum. Gidonu yükseltmek için servise telefon ettim. Daha uzun bir gidon alabilirsin ama o zamanda teller yetişmez dediler. Bu konuda bir önerisi olan var mı acaba?
Gidonu boyunuza ve kollarınızın uzunluğuna göre ayarlayabilirsiniz.Hatta yanılmıyorsam bu hususta bir topic bile olması lazım.
benimde tek şikayetim koltuk abi 1 saatten fazla kaldigimda hele bide sakin modda ilerlerken işkence gibi geliyo sele gidondan yana bi şikayetim yok boyum 1.85 aynalara gelince ben cok rahat görebiliyorum bazen tedirgin olup kafami cevirdigim oluyor tabiama bu koltuk yüzünden oturma organima kramp giriyor
valla arkadaşlar aynalar banada yeterli gelmiyor benim çin malı scooterin bile aynaları kamyon aynası gibi her yönü gösteriyordu. sele olayına gelince nisan ayında günübirlik izmir çanakkale yaptım. toplam 580 km gittim geldim inanın döndüğümde yüzü koyun kanepenin üstünde uyuya kaldım . sele uzun yol için uygun değil ve direksiyonda çok aşağıda. sırtım 3 gün ağrıdı. ha bu arada bu motosiklete ben rahat rahat binip gezmek istiyorum diyorsanız "artçı" olmadan rahaat rahat gözünüzü kapayın ve marşa basın. ama yola çıkmadan önce mutlaka elektirk tesisatınız için 1 sigorta ve tüm yedek ampullerinizi yanınıza alın çünki bu 2008 ybr lerin elektrik tesisatları berbattt
::sigara:: 35 NAC 79 ::tutkuy::
AL Bİ YBR, BİN GEBERE GEBERE :cat:
ya bu egzosun iç tarafı teker tarafı yani orjınalınde ezikmi yoksa diilmi ? ark. motorunda iç taraf ezik anlmadım
orjınalınde oleymiş somunun oldugu yer :D aklım gitti 1 an için
YBR'nin orjinal zinciri ile dişlilerinin fiyatlarını bilen varmı?Benimkilerinin değiştirilme zamanı geldi.Almadan önce yardımcı olursanız sevinirim.
Bende ilk düştüğümde motoru kontrol ederken orasının ezildiğini zannettim.Orjinalinde öyle o
Yardımcı olamayacağım ama aklıma bişey takıldı.Zincirin ve dişlinin eskidiğini, değişme zamanının geldiğini nereden anlarız.Klavuzdaki öneriler dışında bunu gözle anlamanın yolu varmı
Gökhan kardeşim benim motor şu an 26.000 km'de ve bu saydığım parçalar henüz değişmedi.Açıkçası YBR almadan önce bu kadar uzun dayanacağını söyleselerdi inanmazdım.Şu an çok büyük bir zorunluluk da yok.Değiştirirsem biraz titizliğimden değiştireceğim.Keza bir aksilik olmazsa bu yaz bir Ege turu yapabilirim.Yollarda sıkıntı çekmek istemem.Gelelim değişimin nasıl anlaşılacağına.Birkaç yolu var.1)Zinciriin gergi vidası sonuna gelmişse 2)Dişlilerirde bariz bir aşınma varsa.(Km'si düşük bir YBR ile yan yana koyup rahatlıkla anlayabilirsin)3)Zincirinden ses geliyorsa(Bu ses şakırtı sesi değildir.Daha çok tıklama gibi bir ses ki bunu baklalar aşındığında yapar.
bu sabah itibari ile 2. el 25000km deki 2005 model sihah ybr mi almış bulunuyorum.ilk motorum bws den sonra bu cok acayip geldi motoru ewe getirene kadar atla karayı seçtim :D tek istediğim bws gibi rahat kullanmak bu motoru. vites geçişleri debriaj bi yandan ayak freni bi yandan on fren bi yandan biraz karısık şu an için.
Şu an bu konu içerisinde 74 kullanıcı var. (0 üye ve 74 misafir)