Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #47081

    Üyelik
    13 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha ybr125 esd
    bora açıklaman için çok teşekürler bugun arkaşaşımın Pulsar NS 200 kullandım dediğin gibi titreşim var oturuş pozisyonu da bana da tuhaf geldi ybr gibi rahat değil Şimdilik Motosikletim den memnunum
    yalnız motosikletimin kornası arızalandı çırtlak ses vermeye başladı çok düşük kor nanın arka kısmında vida ile oynadım nafile tamirde olmaz sanırım ybr ye korna takan varmı hangi kornadan almak gerekiyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #47082
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratör şamandırasının yönünü karıştırdım, bilen var mı arkadaşlar.
    Bi taraf düz bi taraf oval.
    Buradan Servis kitapcığını indirebilirsin https://drive.google.com/open?id=0B4...3M2eXQxZXIteWs

    Sayfa 260 karbürotör ayarları var.

    Burdanda kademe kademe karbürötürün söküm takım videosu var.
    Kolay gelsin.

  3. #47083

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    seger tak necmi kırmızı olandan.

  4. #47084
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı newceri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buradan Servis kitapcığını indirebilirsin https://drive.google.com/open?id=0B4...3M2eXQxZXIteWs

    Sayfa 260 karbürotör ayarları var.

    Burdanda kademe kademe karbürötürün söküm takım videosu var. https://www.youtube.com/watch?v=f0MrPTFLt2Q&t=63s
    Kolay gelsin.
    Sizi tanıyorum önceden de faydanız dokunmuştu. Teşekkür ederim.
    Herbişeyini yaptım karbüratörü topladım, ince ayarlarını yaptım.
    Buraya kadar sorun yok, yalnız tahliye borusundan sızıntıyı bir türlü kesemedim. Asıl onun için sökmüştüm.
    sorunu buldum da tamir yöntemini bilemedim.
    Alt haznenin ortasındaki sarı çubuk var, onun dibindeki bağlantısından sızıyor.

  5. #47085
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizi tanıyorum önceden de faydanız dokunmuştu. Teşekkür ederim.
    Herbişeyini yaptım karbüratörü topladım, ince ayarlarını yaptım.
    Buraya kadar sorun yok, yalnız tahliye borusundan sızıntıyı bir türlü kesemedim. Asıl onun için sökmüştüm.
    sorunu buldum da tamir yöntemini bilemedim.
    Alt haznenin ortasındaki sarı çubuk var, onun dibindeki bağlantısından sızıyor.
    Videoda 7. saniyede sökülen vida, tahliye vidası. Eğer tam olarak ondan bahsediyor ve sızıntı yapıyorsa gördüğün gibi civata üstünde 2 tane conta var. Ya contalar hasar görmüş yada vidanın girdiği conta yuvasında sorun var. Vida ve contaları eline alıp, uygun contayı motosiklet tamircisi, oto sanai hırdavatcısı, cıvatacı gibi yerlerde bulabilme ihtimalin var. En son care yurddışı sitelerden uygun conta getirtmek. Kolay gelsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizi tanıyorum önceden de faydanız dokunmuştu. Teşekkür ederim.
    Herbişeyini yaptım karbüratörü topladım, ince ayarlarını yaptım.
    Buraya kadar sorun yok, yalnız tahliye borusundan sızıntıyı bir türlü kesemedim. Asıl onun için sökmüştüm.
    sorunu buldum da tamir yöntemini bilemedim.
    Alt haznenin ortasındaki sarı çubuk var, onun dibindeki bağlantısından sızıyor.

    Olmadı iç lastikten deliğe girebilecek kadar kestiğin parçayı deliğe soktuktan sonra vidala gitsin. Düzgün yerlerden benzin aldığın sürece tahliye vidasıyla işin olmaz.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  6. #47086
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı newceri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoda 7. saniyede sökülen vida, tahliye vidası. Eğer tam olarak ondan bahsediyor ve sızıntı yapıyorsa gördüğün gibi civata üstünde 2 tane conta var. Ya contalar hasar görmüş yada vidanın girdiği conta yuvasında sorun var. Vida ve contaları eline alıp, uygun contayı motosiklet tamircisi, oto sanai hırdavatcısı, cıvatacı gibi yerlerde bulabilme ihtimalin var. En son care yurddışı sitelerden uygun conta getirtmek. Kolay gelsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------




    Olmadı iç lastikten deliğe girebilecek kadar kestiğin parçayı deliğe soktuktan sonra vidala gitsin. Düzgün yerlerden benzin aldığın sürece tahliye vidasıyla işin olmaz.
    Sorun o vidada değil.
    Videoda görünmeyen ve sökülüp takılmayan ince uzun bi çubuk var alt haznenin içinde.
    Görevi herhangi bi sebepten (şamandra ayarsızlığı, iğne arızası v.b.) karbüratöre benzin dolarsa, fazla benzinin motora ya da filtreye dolmaması için tahliye borusundan dışarı atmak.
    Çok ilginç ve mühim bi olay anlatayım.
    İşlevine vakıf değilken sizin dediğiniz gibi düşünüp tahliye hortumunu tapayla kapattım. Şamandra da ayarsızmış.
    3 gün motora dokunmadım işten güçten. marşa bastım çalıştı öyle bi duman atıyo ki hem de benzinle karışık.
    Meğerse alt hzne benzin dolmuş tahliyeden boşalamayınca hava filtresi tarafına sızmış.
    Filtre kutusunu doldurmuş oradan şanzımana bağlanan bi hortum sayesinde şanzımanı benzinle doldurmuş.
    Yağı boşalttığımda tam 2,5 lt yağla karışık benzin çıktı.
    3 kuruşluk bi hatadan sapasağlam motordan oluyodum.
    Siz siz olun tahliyeyi tıkamayın.
    Eski çıkma bi karbüratör bulmaya çalşcam bakalım.
    Motoru kapatınca benzn musluğunu kapatnca sorun yok şimdilik.
    Telefondan yazdım kusura bakmayın.

  7. #47087

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, Bajaj Dominar D250
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun o vidada değil.
    Videoda görünmeyen ve sökülüp takılmayan ince uzun bi çubuk var alt haznenin içinde.
    Görevi herhangi bi sebepten (şamandra ayarsızlığı, iğne arızası v.b.) karbüratöre benzin dolarsa, fazla benzinin motora ya da filtreye dolmaması için tahliye borusundan dışarı atmak.
    Çok ilginç ve mühim bi olay anlatayım.
    İşlevine vakıf değilken sizin dediğiniz gibi düşünüp tahliye hortumunu tapayla kapattım. Şamandra da ayarsızmış.
    3 gün motora dokunmadım işten güçten. marşa bastım çalıştı öyle bi duman atıyo ki hem de benzinle karışık.
    Meğerse alt hzne benzin dolmuş tahliyeden boşalamayınca hava filtresi tarafına sızmış.
    Filtre kutusunu doldurmuş oradan şanzımana bağlanan bi hortum sayesinde şanzımanı benzinle doldurmuş.
    Yağı boşalttığımda tam 2,5 lt yağla karışık benzin çıktı.
    3 kuruşluk bi hatadan sapasağlam motordan oluyodum.
    Siz siz olun tahliyeyi tıkamayın.
    Eski çıkma bi karbüratör bulmaya çalşcam bakalım.
    Motoru kapatınca benzn musluğunu kapatnca sorun yok şimdilik.
    Telefondan yazdım kusura bakmayın.

    Şamadıra benzini kapatamıyor benim anladığım, hareketi kısıtlanmış da olabilir sanki.

    Buhar tahliyesinden motora yağ girmesi kötü olmuş cidden, topu topu 1 litre yağ aldığını düşünürsek... Umarız ki motorun contaları zarar görmesin benzinden dolayı.

    Gelişmeleri bekliyoruz, kolay gelsin.
    Alisilin bunu beğendi.

  8. #47088
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun o vidada değil.
    Videoda görünmeyen ve sökülüp takılmayan ince uzun bi çubuk var alt haznenin içinde.
    Görevi herhangi bi sebepten (şamandra ayarsızlığı, iğne arızası v.b.) karbüratöre benzin dolarsa, fazla benzinin motora ya da filtreye dolmaması için tahliye borusundan dışarı atmak.
    Çok ilginç ve mühim bi olay anlatayım.
    İşlevine vakıf değilken sizin dediğiniz gibi düşünüp tahliye hortumunu tapayla kapattım. Şamandra da ayarsızmış.
    3 gün motora dokunmadım işten güçten. marşa bastım çalıştı öyle bi duman atıyo ki hem de benzinle karışık.
    Meğerse alt hzne benzin dolmuş tahliyeden boşalamayınca hava filtresi tarafına sızmış.
    Filtre kutusunu doldurmuş oradan şanzımana bağlanan bi hortum sayesinde şanzımanı benzinle doldurmuş.
    Yağı boşalttığımda tam 2,5 lt yağla karışık benzin çıktı.
    3 kuruşluk bi hatadan sapasağlam motordan oluyodum.
    Siz siz olun tahliyeyi tıkamayın.
    Eski çıkma bi karbüratör bulmaya çalşcam bakalım.
    Motoru kapatınca benzn musluğunu kapatnca sorun yok şimdilik.
    Telefondan yazdım kusura bakmayın.
    Tanım hatası oluyor sanırım. 7. saniyedeki o vidayı açtığında altta bağlı hortumla benzin yere dökülüyor. Senin sorunun şamandıra-vana ayarsız veya arızalı olması. Fazla benzinin tahliyesi gibi bir durum yok yani. O vida tamamen sıkılması gerekiyor.

    Linkteki karbürotör temizliğinin resimli anlatımını bilgisayarda indirip etap etap tekrardan yapabilirsin. https://drive.google.com/open?id=1rI...lneHDUra1KE1Ws

    Sorunun şamandıra ve ya şamandıranın bağlı olduğu vanası. Bu ikisinden biri görevini yapmadığından sürekli akan benzin hazneyi taşırıp pistona, piston dolunca hava filtresi haznesine, kartere bağlı hortumla, benzin kartere doluyor. Bu gibi durumlara karşı yapılmış bir emniyet tahliye valfi-vidası-hortumu-zımpırtısı durumu yok. Bu söylediklerim 2008 öncesi ybr karbüratörü için geçerli. Farklı karbüratörde emniyet tahliyesi olabilir.

    Musluğu kapatsan bile halen pistona hortumdaki benzin gitmeye devam edecektir. Acil müdehale etmelisin. Alt hazne dolduğunda benzini kesecek vana-şamandıra sistemini düzeltmelisin.



    Bu videoda 6:58de şamandıra ve vanasının görevini tam olarak anlayabilirsin. Şamandıra hatalı montaj, şamandıra yamulma durumu olabilir.

    Video 5:10 da vana ve şamandıranın montajını-contalarını-yayını-yönünü görebilirsin





    Bu videoyu izlemelisin.







    Bu vatandaş 2008 altı karbürotörü gayet güzel video yapmış






    Buda güzel

    Tekpiston ve Alisilin bunu beğendiler.

  9. #47089

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Motosikleti
    YBR 125 ESD
    Arkadaşlar ybr 125 esd'nin orjinal aküsünün ortalama ömrü kaç senedir ? ve kışın akü bitmemesi için kaç günde bir çalıştırmak yeterli olur ?

  10. #47090
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    arkadaşlar motorumu scooter almak için satıyorum.
    detaylar linkde
    burdan alan olursa iyi bir güzellik yaparım

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...05739253/detay
    ercan9145 bunu beğendi.

  11. #47091
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı Fuatt39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybr 125 esd'nin orjinal aküsünün ortalama ömrü kaç senedir ? ve kışın akü bitmemesi için kaç günde bir çalıştırmak yeterli olur ?
    2013te aldığım akü 2018de bitti.
    Fuatt39 ve ercan9145 bunu beğendiler.

  12. #47092

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, Bajaj Dominar D250
    Alıntı Fuatt39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybr 125 esd'nin orjinal aküsünün ortalama ömrü kaç senedir ? ve kışın akü bitmemesi için kaç günde bir çalıştırmak yeterli olur ?
    Selamlar.

    Akü konusu YBR de karışık biraz. Fabrikanın koyduğu genelde 1 ile 2 yıl arası dayanıyor. Kaliteli ise 3 gidiyor.

    Sulu akü kullanıyorsanız yazın buharlaşmadan dolayı su sıvı eksiltme olabiliyor. Ona dikkat etmek gerek.

    Kışın akü bitmemesi için motosikleti olduğu yerde çalıştırmak çözüm değil, şarj sistemi gereği belli bir devirin üzerinde çalışması gerekiyor. Sürmeniz gerek, 20-30 km 2 veya 3 hafta da bir mutlaka sürün. Hem sizin de kaslarınız motosiklet disiplinini unutmamış olur.

    Benim de 2 ay 3 ay kullanamadığım zamanlar oluyor mutlaka, o esnada aküyü eve çıkartıp küçük bir akü şarj kitiyle haftada bir şarj ediyorum. Bu şekilde 2 sene rahat gidiyor, 3 yıl kullandığım da oldu.

    En iyisi mümkün olduğunca yolda olmak.

    Sevgiler...
    Fuatt39 ve ercan9145 bunu beğendiler.

  13. #47093

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Motosikleti
    YBR 125 ESD
    Alıntı Tekpiston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar.

    Akü konusu YBR de karışık biraz. Fabrikanın koyduğu genelde 1 ile 2 yıl arası dayanıyor. Kaliteli ise 3 gidiyor.

    Sulu akü kullanıyorsanız yazın buharlaşmadan dolayı su sıvı eksiltme olabiliyor. Ona dikkat etmek gerek.

    Kışın akü bitmemesi için motosikleti olduğu yerde çalıştırmak çözüm değil, şarj sistemi gereği belli bir devirin üzerinde çalışması gerekiyor. Sürmeniz gerek, 20-30 km 2 veya 3 hafta da bir mutlaka sürün. Hem sizin de kaslarınız motosiklet disiplinini unutmamış olur.

    Benim de 2 ay 3 ay kullanamadığım zamanlar oluyor mutlaka, o esnada aküyü eve çıkartıp küçük bir akü şarj kitiyle haftada bir şarj ediyorum. Bu şekilde 2 sene rahat gidiyor, 3 yıl kullandığım da oldu.

    En iyisi mümkün olduğunca yolda olmak.

    Sevgiler...
    Cevabınız için sağolun. Zaten en kötü ihtimalle 2 haftada bir 20 km falan gezerim motor tamamen yatmayacak. Bir de akü tamamen bittiğinde ayak marşıyla çalışmasında bi sorun olur mu yoksa sorunsuz çalışır mı ?
    ercan9145 bunu beğendi.

  14. #47094
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı Fuatt39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybr 125 esd'nin orjinal aküsünün ortalama ömrü kaç senedir ? ve kışın akü bitmemesi için kaç günde bir çalıştırmak yeterli olur ?


    Ybrde 2008'de üstündeki akü 5 yıl(sulu), sonraki 4 yıl(kuru-kalitesiz) , ondan sonrakini son 1 yıldır (kuru-orta kalite) kullanıyorum. Araban üreticisinin taktığı akü 2010 dan bu yana kullanıyorum.İki kere lambaları açık bırakma nedeniyle boşaldı. Çıkartıp desülfatör ile 3'er gün şarj ettim halen kullanıyorum. Akü ömrü kullanım koşullarına-kalitesine göre değişen bir durum. Akü ömrü 3 sebeple kısalır 1-Aşırı şarj, 2- kapasitesinin üstünde akım çekme 3 - Boş olarak bekletme.
    Tek marj sırasında aküden kullanılan elektriğin yerine dolması için rolanti devri üstünde 2-5 km yol yapılması gerekiyor. Akü boş kalmasından dolayı zamanla plakalar kısa devre yaparak giderek voltajı düşecektir. Bunun dışında ölü-boş akü ile dolaşmanın-ayakla basarak çalıştırmanın zararı ybr için yoktur sanırım. (Arabalarda bilgisayar-hafıza gibi durumlar olduğundan boş akü ile kullanılmaz)[COLOR="Silver"]



    Ybr de 12.8 volt altında marşa basmaz. Buda genelde lambalar yanıyor fakat marşa basmıyor diye arızalı olduğu düşüncesine neden olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fotoğraf bizzat kendim ve şahsım tarafından çekilmiştir

    bu arada hamdinin motor yakıtta %20 bizden az yakmıştır,yolda bir ara kapıştık,mete ulen bu herif 150'mi yapıyor filan demeye başladı kendi kendine

    125cc ile 150 cc arasında hemen hemen hiç bi fark yok benim gözümde,

    hiç bir ybr kullanıcısı 150cc olduğu veya rahat olduğu için cbf'e özenmesin.

    sağlamlıkta ybr fark atar
    yakıtta ybr fark atar (attı zaten %20 daha az)
    son hızda hiç bir fark yok
    rahatlık desen ben söylenilen rahatlığı henüz göremedim

    bariz tek fark görüntü arkadaşlar cbf biraz daha kalıplı ondan başka bir üstünlüğü yok.
    Tam 8 yıl önce, arkadaşın yorumu. İşte bu yüzden bir türlü vazgeçemiyorum tatlı sıpadan. Asıl sebep garaj yok, sıpayı kapıdaki demire bağlıyorum kimse elleşmiyor. Yüksek cc motor olsa 3 güne panelvan arkasına atıp giderler. Fakat ybr mi gönülden sevdiğim gerçeğini değiştirmiyor.
    Fuatt39 ve ercan9145 bunu beğendiler.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  15. #47095

    Üyelik
    13 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha ybr125 esd
    benimde çok motorum oldu akü bittiğini hıç görmedim 2 liraya saf su alırım herzaman evimde vardır aküyü belli aralıklar ile su seviyesini kontrol ederim eksikse tamamlarım şarj cihazımda var bir gün şarja bağlarım tamamdır 3 yıldan beri orjinal kendi aküsü üzerinde hiç bir sorun yok
    Fuatt39 bunu beğendi.

  16. #47096

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, Bajaj Dominar D250
    Mayıs ayı içinde arkadaşıma ait 2009 model YBR125'e bakım yapmıştık, çok da keyifli bir gün geçirdik.

    Sizlerle de paylaşmak istedim;

    https://ortac.net/2018/05/14/mavi/#more-3457
    kovboy03, Alisilin ve crxforever bunu beğendiler.

  17. #47097
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı Tekpiston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mayıs ayı içinde arkadaşıma ait 2009 model YBR125'e bakım yapmıştık, çok da keyifli bir gün geçirdik.

    Sizlerle de paylaşmak istedim;

    https://ortac.net/2018/05/14/mavi/#more-3457
    Eline sağlık çok güzel olmuş.
    Benimki de 34 bine geldi hiç böyle bi bakım görmedi. Yağ buji hava filtresi devam şeklinde.
    Buarada haberdar et demiştin, benzin karter contalarına zarar vermemiş, dün 30 km kadar zorlayarak yol yaptım bi sıkıntı yok

  18. #47098

    Üyelik
    03 Mayıs 2014
    Motosikleti
    2011 YBR 125
    ARKADAŞLAR ÖN FRENİ HER SIKTIĞIMDA KÜT SESİ GELİYOR ÖN AKSAMDAN. TEKERİ BALATALARI DİSKİ ISIRGANI ELLEDİM NERDEN OLDUĞUNU BULAMADIM. NASIL ÇÖZEBİLİRİZ. GEÇENLERDE GİDON BİLYALARLA İLGİLİ SORUN VAR DENMİŞTİ. ÜSTÜNE GİTMEDİM. BÖYLE GİDER Mİ YADA ÇOK TUTAR MI

  19. #47099
    batuhanaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2022 Pcx 125
    merhaba arkadaşlar benim ybr esd dende şıkırtılı bi ses geliyo gaza basınca o ses hızlanıyor (motorun sesini bastırıyor nerdeyse) ve arkadanda
    hafif tıkırtımsı bi ses gelip gidiyor.

    sorum şu bu ses ilerleyen zamanlarda motosiklete zarar verir mi?
    o arkadan hafif gidip gelen tıkırtımsı ses nedir?

    krank gibi bi ses yok tak tuk pat pat gelmiyo ses ve yakıt tüketimi iyi 110 a cok rahat cikiyor

  20. #47100
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Zincir gevşek-gergin ya da yağsız olabilir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler