Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Eylül 2016, 21:36
#46061
mamidron adlı üyeden alıntı
Merhabalar;
Hiç motorsiklet tecrubem yok. İstanbulda oturmaktayim işim Anadolu yakasında evim ise Avrupa yakasında. Ortalama 34km ev ile iş yerimin arası. Git gel günde 68km.
Fiziksel özelliklerim 115kilo 177boy 30yas.
Bu koşullara göre yaz-kış sürekli işe gidip geliş yapacağım bi motosiklet arıyorum. Yamaha Ybr 125 benim için uygunmudur arkadaşlar?
illa 'motosiklet sürmek istiyorum' demiyorsanız scooter sizin için daha iyi bir tercih olur. kışın ayaklarınız kuru kalır.adam akıllı scooterlar da ybr'den pahalı.
bunun haricinde ybr taş gibi motordur, yağ yakmaz, titremez. günlük kullanımla öldüremezsiniz, 100.000'i devirir.
Reklamlar
-
17 Eylül 2016, 12:19
#46062
Merhaba arkadaşlar ybr esd 125 2015 model motorum var, dün kumlu arazide motoru kullandım kuma battm bir süre baya 1. viteste zorladm sonra motor yürümez oldu 1.2.3.4 viteste yürümüyor stop da etmiyor. servisi aradım debriyaj balatasını yemiş. 160 tl masraf çıkardı. parça internette 25 tl ne tavsiye edersnz servis çok uzak nakliye vs çok masraflı olacak. önerilerinizi bekliyorum. tşkler
-
17 Eylül 2016, 12:40
#46063
icono adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar ybr esd 125 2015 model motorum var, dün kumlu arazide motoru kullandım kuma battm bir süre baya 1. viteste zorladm sonra motor yürümez oldu 1.2.3.4 viteste yürümüyor stop da etmiyor. servisi aradım debriyaj balatasını yemiş. 160 tl masraf çıkardı. parça internette 25 tl ne tavsiye edersnz servis çok uzak nakliye vs çok masraflı olacak. önerilerinizi bekliyorum. tşkler
sadece debriyaj balata değişiminin o kadar tutmaması lazım. 14TL d.balatası + yağ değişimi(yağ eski değilse değişmeyebilir) + işçilik. başka bir yere de sorun.
-
17 Eylül 2016, 15:19
#46064
Herkese merhaba arkadaşlar
2011 40000km ybr kullanıcısıyım, 3000 kmdir motor bende tamirci 20 tl ye castrol 20-50 yağ koyuyor ve bunu her 1000 kmde bir değiştiriyor. Biraz araştırınca fark ettim ki kitapçığa göre 6000 km de yag değişimi yazıyor ve 1lt castrol yağ 20 tlden pahalı. Lastikleri soruncada idare eder daha diyor. Şimdi benim size 4 sorum var.
1. Yağ değişimini kaç km de bir yapmalıyım?
2. 20 tl ye castrol yağ yok tamirci acaba bana castrol kutusunda baska yağ mi koyuyor?
3. Tamircinin koyduğu yağ gercekten de 1000 km sonra siyah olarak çıkıyor. Yağın siyah olmasi kullanım omrunun bittiği anlamina mı gelir?
4. Motorda onde irc arkada duro marka lastikler var. Dis derinlikleri 3-4 mm civarinda yılları 2014. Lastiklerin yanaklarında cok olmak uzere çeşitli yerlerinde ince çatlaklar var.Sizce bu lastiğin kullanım omrunun bittiği anlamına mı gelir? Kaç km yaptığı bilinmeyen bir lastiğin omrunun bittigini nasil anlayabilirim?
Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese iyi günler.
-
17 Eylül 2016, 16:49
#46065
Dgn adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba arkadaşlar
2011 40000km ybr kullanıcısıyım, 3000 kmdir motor bende tamirci 20 tl ye castrol 20-50 yağ koyuyor ve bunu her 1000 kmde bir değiştiriyor. Biraz araştırınca fark ettim ki kitapçığa göre 6000 km de yag değişimi yazıyor ve 1lt castrol yağ 20 tlden pahalı. Lastikleri soruncada idare eder daha diyor. Şimdi benim size 4 sorum var.
1. Yağ değişimini kaç km de bir yapmalıyım?
2. 20 tl ye castrol yağ yok tamirci acaba bana castrol kutusunda baska yağ mi koyuyor?
3. Tamircinin koyduğu yağ gercekten de 1000 km sonra siyah olarak çıkıyor. Yağın siyah olmasi kullanım omrunun bittiği anlamina mı gelir?
4. Motorda onde irc arkada duro marka lastikler var. Dis derinlikleri 3-4 mm civarinda yılları 2014. Lastiklerin yanaklarında cok olmak uzere çeşitli yerlerinde ince çatlaklar var.Sizce bu lastiğin kullanım omrunun bittiği anlamına mı gelir? Kaç km yaptığı bilinmeyen bir lastiğin omrunun bittigini nasil anlayabilirim?
Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese iyi günler.
1- 3000 km ya da 1 yıl olarak değiştiririm ben. Ybr için en ideal km/süre'nin bu kanaatine vardım senelerdir.
2-Doğrudur castroldür fakat muhtemelen yanlış yağ (araba yağı) koyuyor. 20-50 çok kalın bir yağdır. 10-40, 10-50 ya da 15-50 kullanabilirsiniz. Ben 10-40 kullanıyorum markaya takılmıyorum tek kriterim motoruma uygun bi yağ olması.
3- Mineral yağ simsiyah çıkabilir. Ben yarı sentetik kullanıyorum rengi bozuluyo ama simsiyah değil.
Yağın rengine takılma, doğru yağ kullan, eksiltip eksilmemesini kontrol et sadece.
4- Onu kesin olarak bilemeyiz, fakat irc zaten vasat bi marka. Kafan rahat etmiyosa ki etmiyo konu açtığına göre, iyi bi lastik al geç.
-
17 Eylül 2016, 17:12
#46066
Çok teşekkür ederim. Önerilerinizi dikkate alacagim..
-
17 Eylül 2016, 17:14
#46067
Dgn adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba arkadaşlar
2011 40000km ybr kullanıcısıyım, 3000 kmdir motor bende tamirci 20 tl ye castrol 20-50 yağ koyuyor ve bunu her 1000 kmde bir değiştiriyor. Biraz araştırınca fark ettim ki kitapçığa göre 6000 km de yag değişimi yazıyor ve 1lt castrol yağ 20 tlden pahalı. Lastikleri soruncada idare eder daha diyor. Şimdi benim size 4 sorum var.
1. Yağ değişimini kaç km de bir yapmalıyım?
2. 20 tl ye castrol yağ yok tamirci acaba bana castrol kutusunda baska yağ mi koyuyor?
3. Tamircinin koyduğu yağ gercekten de 1000 km sonra siyah olarak çıkıyor. Yağın siyah olmasi kullanım omrunun bittiği anlamina mı gelir?
4. Motorda onde irc arkada duro marka lastikler var. Dis derinlikleri 3-4 mm civarinda yılları 2014. Lastiklerin yanaklarında cok olmak uzere çeşitli yerlerinde ince çatlaklar var.Sizce bu lastiğin kullanım omrunun bittiği anlamına mı gelir? Kaç km yaptığı bilinmeyen bir lastiğin omrunun bittigini nasil anlayabilirim?
Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese iyi günler.
yazın 20-50 iyidir. kışın 10-40 koydur.
1.yağ miktarını kontrol edip eksik varsa tamamlaman şartıyla 6.000'de de değiştirebilirsin 3.000'de de. Tamamen senin hassasiyetine kalmış.
2.onu tamirciye sorsana. otomobil yağı mı motosiklet yağı mı diye de sor.(toptan ucuza alıyor olabilir)
3.anlamına gelmez.
4.diş derinliği iyiyse idare eder. içine sinmiyorsa yumuşak hamurlu yeni lastik al.
-
18 Eylül 2016, 14:13
#46068
rebirth adlı üyeden alıntı
illa 'motosiklet sürmek istiyorum' demiyorsanız scooter sizin için daha iyi bir tercih olur. kışın ayaklarınız kuru kalır.adam akıllı scooterlar da ybr'den pahalı.
bunun haricinde ybr taş gibi motordur, yağ yakmaz, titremez. günlük kullanımla öldüremezsiniz, 100.000'i devirir.
amacım hem tecrübe kazanmak hemde işe gidiş geliş yapmak. gerekli ekipmanları tamamlarsam kışın sorun olmayacağını düşünüyorum sonuçta ana yolları kullanacağım. Bunların haricinde dediğim gibi boy 177 kilo 115 YBR beni çekermi :D
-
18 Eylül 2016, 14:48
#46069
mamidron adlı üyeden alıntı
amacım hem tecrübe kazanmak hemde işe gidiş geliş yapmak. gerekli ekipmanları tamamlarsam kışın sorun olmayacağını düşünüyorum sonuçta ana yolları kullanacağım. Bunların haricinde dediğim gibi boy 177 kilo 115 YBR beni çekermi :D
____
çeker.
-
18 Eylül 2016, 19:47
#46070
mcmufti adlı üyeden alıntı
Aldınız mı zinciri tavsiye eder misiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------
Fatih bey linkteki zinciri aldınız mı önerir misiniz
Evet aldım ve taktırdım... Şuanda pek sorun yok gayet kaliteli ve güven veriyor ayrıca orijinal zincire göre de sesi hiç çıkmıyor tavsiye ederim
-
19 Eylül 2016, 20:06
#46071
Ultraviolet adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, benim ybr 2015 model 5600km'de henüz. Son bakımı ve yağ değişimi 4000 de yapıldı. Vitesi 1 den 2 ye geçirirken çok zorluk çekiyorum. 3-4 kalkışın birinde vites mutlaka 2 ye geçmiyor boşa düşüyor. 2-3 kere daha denedikten sonra ancak 2 ye geçiyor. Bu olay önceden de oluyordu ancak son zamanlarda giderek sıklaştı. Her ışığa geldiğimde stres yaşıyorum. Bu olay sadece 1 den 2 ye yükseltirken oluyor. 2-3-4-5 geçişleri gayet rahat ve boşu bulmak da oldukça kolay.
Debriyajın ayırdığından emin olmak için kontrol ettim ve her viteste debriyaj sıkılı şekilde motor çalışırken elimle arka tekeri tutup durdurabiliyorum.
Herhangi bir fikri olan var mı? Teşekkürler.
Arkadaşlar sorunu çözdüm. Debriyaj manetimin boşluğunu 2cmden 1cm ye indirdim. Debriyaj kablosunun motorun oradaki vidasının da mesafesini arttırdım.
Kablonun girdiği noktadaki oynar bölgeyi yağladım. Zincirimde olması gerekenden fazla bir boşluk farkettim ve zinciri de gerdim. Bunları yaptıktan sonra bir kere geçmemezlik yapmadı. Belki benzer sorun yaşayan arkadaşlara yardımcı olur diye yaptıklarımın hepsini yazdım çünkü tam olarak hangisi sorunu çözdü emin değilim. Bu arada cevap verip yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkürü borç bilirim.
-
20 Eylül 2016, 16:33
#46072
hangi firmanın benzinini kullanıyorsunuz(ve kaç oktan), tavsiye ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
-
20 Eylül 2016, 17:41
#46073
Arkadaşlar merhaba. YBR-125 almak gibi bir düşüncem var. İkinci el YBR alınırken nelere dikkat edilir? Kronik sorunları var mıdır? Aldıktan sonra bana ne masraflar çıkartır? Pilot Street lastikler iyi ise değişmeye gerek yoktur zaten. YBR kullananlar ekipmana ne kadar bütçe ayırıyorlar? En sevdiğiniz en sevmediğiniz özellikleri neler YBR'nin? Boyum 187cm acaba kullanımda beni yorar mı?
-
20 Eylül 2016, 18:12
#46074
Her zaman shell'den almaya özen gösteriyorum. motorun tadı değişiyor (psikolojik değil). başka bir markadan aldığım benzin motoru rolantide bile kısa süre çalıştırmayıp stop ediyordu.
Daha geçen hafta uzun yola çıktım toplam 1330 km yol yaptım o kadar alet edevat boşuna yük oldu.
anlayacağın taş gibi motor.
Çok severim Atom Karıncamı.
mamidron adlı üyeden alıntı
hangi firmanın benzinini kullanıyorsunuz(ve kaç oktan), tavsiye ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Ben sadece periyodik bakımı için para harcadım onun dışında aşırı titiz olduğum için zincir temizliğine falan dikkat ediyorum motulun spreyi ile yağlıyorum.
Ölü bir halde olmadıktan sonra hiç masraf çıkartmaz bence.
Ekipman motora göre alınmaz diye bi söz duymuştum.
benim ekipmanların toplam maliyeti şu anda 7.000 TL'yi geçti sanırım. öyle diyim en azından.
şehir içi benim tabirimle atom karınca, uzun yola da çıktım biraz daha güçlü olsa olurdu ama bu da yeterli değerini bilene.
Boy olarak ben 1.74'üm o yüzden yorum yapamayacağım.
hayırlı günler dilerim.
firatc01 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. YBR-125 almak gibi bir düşüncem var. İkinci el YBR alınırken nelere dikkat edilir? Kronik sorunları var mıdır? Aldıktan sonra bana ne masraflar çıkartır? Pilot Street lastikler iyi ise değişmeye gerek yoktur zaten. YBR kullananlar ekipmana ne kadar bütçe ayırıyorlar? En sevdiğiniz en sevmediğiniz özellikleri neler YBR'nin? Boyum 187cm acaba kullanımda beni yorar mı?
-
20 Eylül 2016, 19:13
#46075
Ben sadece periyodik bakımı için para harcadım onun dışında aşırı titiz olduğum için zincir temizliğine falan dikkat ediyorum motulun spreyi ile yağlıyorum.
Ölü bir halde olmadıktan sonra hiç masraf çıkartmaz bence.
Ekipman motora göre alınmaz diye bi söz duymuştum.
benim ekipmanların toplam maliyeti şu anda 7.000 TL'yi geçti sanırım. öyle diyim en azından.
şehir içi benim tabirimle atom karınca, uzun yola da çıktım biraz daha güçlü olsa olurdu ama bu da yeterli değerini bilene.
Boy olarak ben 1.74'üm o yüzden yorum yapamayacağım.
hayırlı günler dilerim.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Benim için ekipman çok önemli. Hatta ns200 ü kötü ekipmanla kullanmak yerine motordan kısıp ekipmana para ayırdım. Ama benim bütçem sizin kadar değil maalesef. Gönül ister ki hiç sorun yaşamadan 50000 tl ye ekipman alayım. Ama öğrencilik işte. Benim bütçem 1500 tl ekipman için şu an. Esasında yavaş yavaş almayı da düşündüm ama o zaman çok geç olabilir diye motoru teslim almadan ekipmanlarım tam olsun istedim. Ekipmanları alacağım bir yer tavsiyeniz var mı? Ya da ekipman almak için ekstra bir tavsiyeniz var mı? Bütün ekipman ile ilgili araştırmaları yaptım. Rahmi Barutçu videolarını izledim ama kullanıcı yorumu benim için önemli. Belliki motor bana hiç sıkıntı çıkartmayacak.
-
21 Eylül 2016, 09:11
#46076
Mezo18 adlı üyeden alıntı
Her zaman shell'den almaya özen gösteriyorum. motorun tadı değişiyor (psikolojik değil). başka bir markadan aldığım benzin motoru rolantide bile kısa süre çalıştırmayıp stop ediyordu.
Daha geçen hafta uzun yola çıktım toplam 1330 km yol yaptım o kadar alet edevat boşuna yük oldu.
anlayacağın taş gibi motor.
Çok severim Atom Karıncamı.
lt/km oranını da paylaşırsanız sevinirim.
-
21 Eylül 2016, 12:04
#46077
Çok devir sonda kullanırsan (benim gibi) bi depoyla 300 km civarı gidiyor.
genel olarak 4000-7000 devir aralığında kullanırsan 400 km'lerin görülebileceği kaatindeyim.
1 depo 14 lt.
mamidron adlı üyeden alıntı
lt/km oranını da paylaşırsanız sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Şöyle söyliyim ben de başta 5.000 TL bütçe ayırdım. tabi bunların hepsi kredi ile oldu, çok borca girdim anlayacağın geri kalan 5.000 tl harcamayı 5 ayda kenara atarak aldım.
sanırım bütün ekipmanlarımı bostancıdaki motosiklet aksesuarları mağazasından aldım.
nakit alımda %10 indirim var büyük bakiyelerde ciddi bi fark o yüzden şiddetle tavsiye ederim.
*Kaskım agv k3
*Montum Revit Yazlık File Mont - GT-R Air Gri Siyah
*Ayrıca sırt koruması aldım yine revit'in.
*Eldivenler montla uyumlu revit yazlık eldiven ama daha kaliteli almanı tavsiye ederim. darbe aldığım için parmağımı kırmıştım.
*Falco'nun oxegen 2 black botum ve ayrıca TCX Kısa Motosiklet Botu X-Square Sport Siyah kısa botum var yağmurlu havada falco candır.
*Scoyco p-030 motosiklet pantolonu aldım çok memnunum.
*Zandona 3950 boyunluğum var hem rüzgar konusunda boğazı koruyor hem de kaskın olası boyun kırmalarını engelliyor (denendi onaylandı)
*Oxford balaklavam var. balaklava kask temizliği ve giyip çıkması konusunda kesinlikle gerekli, çok pahalı da değil zaten.
*Tcom intercom var, müzik radyo arama konusunda gayet memnunum bana pahalı mâl oldu biraz internetten araştırıp almanı tavsiye ederim. (almak istersen tabi ki).
*Sjcam 4000 kamera aldım çok memnunum. (şarjı biraz daha fazla gitse güzel olurdu gerçi).
Not: 19 yaşındayım, 1 senedir çalışıyorum ve bi yandan da okuyorum. İnsanın hayalleri her şeyidir, diye düşünürüm. İste ve azimle çalış gönlünce olur her şey Allah'ın izniyle.
Sağlıcakla kal, hayırlı günler.
firatc01 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim yorumunuz için. Benim için ekipman çok önemli. Hatta ns200 ü kötü ekipmanla kullanmak yerine motordan kısıp ekipmana para ayırdım. Ama benim bütçem sizin kadar değil maalesef. Gönül ister ki hiç sorun yaşamadan 50000 tl ye ekipman alayım. Ama öğrencilik işte.
Benim bütçem 1500 tl ekipman için şu an. Esasında yavaş yavaş almayı da düşündüm ama o zaman çok geç olabilir diye motoru teslim almadan ekipmanlarım tam olsun istedim. Ekipmanları alacağım bir yer tavsiyeniz var mı? Ya da ekipman almak için ekstra bir tavsiyeniz var mı? Bütün ekipman ile ilgili araştırmaları yaptım. Rahmi Barutçu videolarını izledim ama kullanıcı yorumu benim için önemli. Belliki motor bana hiç sıkıntı çıkartmayacak.
-
21 Eylül 2016, 20:14
#46078
arkadaşlar bayram için memlekete gidiş geliş yapmıştım yukarıya da yazmıştım yola çıkacağımı. burada sizlere moto severlere ybr tutkunlarına paylaşmak istiyorum. yolum yaklaşık 800 km civarı idi. yola çıkmadan önce yaptığım şey motor yağını değiştirmek oldu yani yeni koyduğum yağ ile çıktım yola. bujiyi değiştirmedim iridyum buji var üzerinde ve iki ay önce değiştirmiştim. hava filitresini temizledim. zinciri de güzelce temizleyep sprey ile yağladım. bu yağlama spreyini uzun yolda yanıma alırım çünkü dönüş için yine yağlama yapmam gerekiyor.
ortalama olarak 150-180 km bir mola verdim. motosikletin soğuması için ayrıcı vücudumun dinlenmesi için. 800 km bir günde kat etmeyi planlamıştım bu yüzden sabah erken saatte yani 07,00 gibi yola cıktım hem sabah serinliği ile biraz yol alabilmek için. ve gece memlekete 22,00 civarı ulaşmıştım. bu kadar uzun yolu tek güne sığdırmak pek akıllıca bir şey olmadığını fark ettim ;) çünkü üç dört gün özellikle bayram olması sebebi ile oturduğum zaman rahatsızlık duydum ;) yani birazcık popo acıyo beyler...
motosiklet kıyfati kesinlikle olmalı ve asla montu çıkarma yada fermuarı açma yapmadım hava sıcak dahi olsa . olabildiğnce kaskın camını vizörü bile açmamaya gayret gösterdim. benim tek sıkıntı yaşadığım nokta güzel ve kullanışlı bir motosiklet pantolonumun olmaması idi. mevcut kullandığımı internetten sipariş almıştım prosev marka güzel kaliteli soğuk yağmur geçirmiyor ama bana kısa ve biraz bol geldi. motosiklete çıkınca paçalardan bayağı kısalıyor ve soğuk yiyoruz bu noktadan buda sıkıntılı bir durum. bu yüzden pantolon konusunda sıkıntım var yardımcı olmak isteyen arkadaş olursa lütfen...
diğer bir konuda ben topcase kullanıyorum ayrıyetten küçük bir valiz bağlıyorum topcase boyutunda buda tam sırtımı yaslama hizasına denk geliyor. buradaki sıkıntı çok buyuk motosikletin dengesini çok kötü şekilde etkiliyor. virajlarda özellikle yada sollama yaparken motosiklete hakim olmakta zorlanı insan. ama mecbur bir takım eşya taşımak zorundayız bu yüzden sürekli arkamdaki hacimi dikkate alarak sürüş yaptım. siz siz olun olabildiğince arka yükünüzü sağlam ve sıkı tutun ;)
800 km de ortalama hızım 90 a sabitlemeye çalıştım. çoğu zaman 85-90 arası yol aldım. ara ara sollamalarda ve yokuş gözüken yerlerde kaptırmak için 110 -120 km hıza çıktığım oldu. uzun yoldu ybr yi sakın zorlamayın yani sürekli 110 ve üzeri gitmek makineye sıkıntı yaratır geri dönüşünüz otobüsle olablir ;)
birdahaki uzun yol görüşlerimiz için sağlıcakla kalın...
-
22 Eylül 2016, 13:19
#46079
sürgün70 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bayram için memlekete gidiş geliş yapmıştım yukarıya da yazmıştım yola çıkacağımı. burada sizlere moto severlere ybr tutkunlarına paylaşmak istiyorum. yolum yaklaşık 800 km civarı idi. yola çıkmadan önce yaptığım şey motor yağını değiştirmek oldu yani yeni koyduğum yağ ile çıktım yola. bujiyi değiştirmedim iridyum buji var üzerinde ve iki ay önce değiştirmiştim. hava filitresini temizledim. zinciri de güzelce temizleyep sprey ile yağladım. bu yağlama spreyini uzun yolda yanıma alırım çünkü dönüş için yine yağlama yapmam gerekiyor.
ortalama olarak 150-180 km bir mola verdim. motosikletin soğuması için ayrıcı vücudumun dinlenmesi için. 800 km bir günde kat etmeyi planlamıştım bu yüzden sabah erken saatte yani 07,00 gibi yola cıktım hem sabah serinliği ile biraz yol alabilmek için. ve gece memlekete 22,00 civarı ulaşmıştım. bu kadar uzun yolu tek güne sığdırmak pek akıllıca bir şey olmadığını fark ettim ;) çünkü üç dört gün özellikle bayram olması sebebi ile oturduğum zaman rahatsızlık duydum ;) yani birazcık popo acıyo beyler...
motosiklet kıyfati kesinlikle olmalı ve asla montu çıkarma yada fermuarı açma yapmadım hava sıcak dahi olsa . olabildiğnce kaskın camını vizörü bile açmamaya gayret gösterdim. benim tek sıkıntı yaşadığım nokta güzel ve kullanışlı bir motosiklet pantolonumun olmaması idi. mevcut kullandığımı internetten sipariş almıştım prosev marka güzel kaliteli soğuk yağmur geçirmiyor ama bana kısa ve biraz bol geldi. motosiklete çıkınca paçalardan bayağı kısalıyor ve soğuk yiyoruz bu noktadan buda sıkıntılı bir durum. bu yüzden pantolon konusunda sıkıntım var yardımcı olmak isteyen arkadaş olursa lütfen...
diğer bir konuda ben topcase kullanıyorum ayrıyetten küçük bir valiz bağlıyorum topcase boyutunda buda tam sırtımı yaslama hizasına denk geliyor. buradaki sıkıntı çok buyuk motosikletin dengesini çok kötü şekilde etkiliyor. virajlarda özellikle yada sollama yaparken motosiklete hakim olmakta zorlanı insan. ama mecbur bir takım eşya taşımak zorundayız bu yüzden sürekli arkamdaki hacimi dikkate alarak sürüş yaptım. siz siz olun olabildiğince arka yükünüzü sağlam ve sıkı tutun ;)
800 km de ortalama hızım 90 a sabitlemeye çalıştım. çoğu zaman 85-90 arası yol aldım. ara ara sollamalarda ve yokuş gözüken yerlerde kaptırmak için 110 -120 km hıza çıktığım oldu. uzun yoldu ybr yi sakın zorlamayın yani sürekli 110 ve üzeri gitmek makineye sıkıntı yaratır geri dönüşünüz otobüsle olablir ;)
birdahaki uzun yol görüşlerimiz için sağlıcakla kalın...
Tecrübe paylaşımınız için teşekkürler, bu süreç içinde motorun nekadar yaktığı konusunda da bilgi verirseniz seviniriz.
-
26 Eylül 2016, 08:47
#46080
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:46 ----------
Yuvarlak fara çeviriyorum ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 52 kullanıcı var. (0 üye ve 52 misafir)
Bu Konudaki Etiketler