Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Temmuz 2016, 14:31
#45961
audioslave adlı üyeden alıntı
Zincir disli lastik degisen yok mu yaa?
25.000de zincir dişliniz bitmemiştir daha. Kaliteli bişey almayacaksanız emin olun üzerindekiler bu haliyle yeni alacağınız setten daha iyidir.
Yok ben DID alırım diyosanız başka tabi.
Ben bozuk yolları çok kullandığım için lastikleri ucuz bişey aldım kullanıyorum.
Reklamlar
-
13 Temmuz 2016, 18:05
#45962
Alisilin adlı üyeden alıntı
25.000de zincir dişliniz bitmemiştir daha. Kaliteli bişey almayacaksanız emin olun üzerindekiler bu haliyle yeni alacağınız setten daha iyidir.
Yok ben DID alırım diyosanız başka tabi.
Ben bozuk yolları çok kullandığım için lastikleri ucuz bişey aldım kullanıyorum.
Zincirin bazı yerleri esnemis bazı yerleri kisalmiş gibi.Teker donerken yukari asagi oynuyor.İşkillendim yolda giderken koparsa naaparim diye aklımdan geçiyor surerken.Sadece zincir degiscene dişlileri de degisiyim diyorum.Daha gideri var da işte 7bin devirde deviri bile "rar rar rar rar" şeklinde oynatiyor.
-
14 Temmuz 2016, 09:03
#45963
Harun Çelebi adlı üyeden alıntı
Ybr ile çok iyi gidiyor
çok iyi anlaşıyoruz, ama Bundan sonra ki basamağı Mt 07 olarak düşünüyorum ama senin İnazuma ya kefil olabilirim
Lastik değiştirme ihtiyacı hissettin mi?
-
14 Temmuz 2016, 12:10
#45964
10500 km oldu şu ana kadar lastik değişim ihtiyacı hissetmedim sanırım 25 bin e kadar ihtiyaç olmaz o zamana kadar bende değiştiririm diye düşünüyorum Ybr yi. Aldım alalı sadece Buji değiştirdim.
-
14 Temmuz 2016, 20:41
#45965
bugun arnavutkoy haracci da ybr mi muayenesini yaptirdim muayeneyi unutmustum 2 ay gecmis ruhsatta farkedince hemen randevu alip motorunda bagzi eksiklerini tamamlayip muayeneye girdim fardan hafif kusurlu olarak gectim sorusu olan varsa yardimci olmak isterim
-
19 Temmuz 2016, 07:27
#45966
Arkadaşlar 2013 model ybr'e var. Marşa basınca benzin, yokmuş gibi çalışmıyor. Benzin musluğu açık olmasına rağmen. Devir saati de hareket etmiyor sonra bujinin üstündeki kabloyla oynuyorum çalışıyor. Sıkıntı ne olabilir?
-
19 Temmuz 2016, 15:34
#45967
yasoyaso adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2013 model ybr'e var. Marşa basınca benzin, yokmuş gibi çalışmıyor. Benzin musluğu açık olmasına rağmen. Devir saati de hareket etmiyor sonra bujinin üstündeki kabloyla oynuyorum çalışıyor. Sıkıntı ne olabilir?
Yazmişsınız kendiniz.Sıkıntı buji kablosunda veya bujide.Hatta kablonun bağlı olduğu bobinde de olabilir.Zaten tek kablodur.20tldir.Bı değişirin bakalım.
Ybr 125 esd ler in ön dişlisi 14T midir?Yani fabrika çıkışı?
-
19 Temmuz 2016, 15:41
#45968
audioslave adlı üyeden alıntı
Yazmişsınız kendiniz.Sıkıntı buji kablosunda veya bujide.Hatta kablonun bağlı olduğu bobinde de olabilir.Zaten tek kablodur.20tldir.Bı değişirin bakalım.
Ybr 125 esd ler in ön dişlisi 14T midir?Yani fabrika çıkışı?
Evet orjinali 14 dişlidir.
-
19 Temmuz 2016, 19:54
#45969
audioslave adlı üyeden alıntı
Yazmişsınız kendiniz.Sıkıntı buji kablosunda veya bujide.Hatta kablonun bağlı olduğu bobinde de olabilir.Zaten tek kablodur.20tldir.Bı değişirin bakalım.
Ybr 125 esd ler in ön dişlisi 14T midir?Yani fabrika çıkışı?
Bujiyi yeni değiştirdim. Peki bu kablobun bağlı olduğu bobindeyse sıkıntı değiştirmesi zormu?
-
20 Temmuz 2016, 10:36
#45970
Selamlar, ben Tolga İstanbul'dan . 2016 model sıfır ybr 125 alarak aranıza katıldım. İlk motorum ve tecrübem henüz çok az. Motoru daha dün teslim aldım ve ilk günden 120 kilometre şehiriçi kullanımla mümkün olduğu kadar pratik yapmaya çalıştım. Motor rodajda olduğundan kitapçıktaki rodaj talimatlarını izliyorum ve şu an 5000 devri (5. viteste 60 km/h) geçmiyorum. Bu sürat hızlı akan trafikte zaman zaman sıkıntı yaratıyor ama mümkün olduğu kadar rodajı çabuk bitirmeye gayret ediyorum Şimdilik sadece ufak bir sorum var. Motor seslerine kolay alışırım ve normalde sesle vites değiştiririm ama motoru tanımadığımdan önce kulağımın vites değiştirilmesi gereken devirlerdeki motor sesine alışması lazım.Rodaj bittiğinde ya da ilerleyen aşamalarında bu motorda vites geçişleri kaç devir civarı yapılmalı ?
-
20 Temmuz 2016, 21:58
#45971
Zorunlu Trafik Sigortası bilgisi vereyim:
2014 Model YBR 2015 trafiğe çıkışlı
İzmir, Karşıyaka kayıtlı
Yaş 46, %5 hasarsızlık indirimi
Generali Sigorta geçen sene 268, bu sene 435 öpüldük. Bulabildiğim en ucuz fiyat bu oldu.
-
20 Temmuz 2016, 22:53
#45972
Bugün motorumun yağını değiştirdim shell 15-50 koydurdum.Daha önce motul 5100 vardı.Vites geçişleri hissedilmicek derecede sertleşti gayet memnunum şuan.Ayrıca 2004 marş kütüğünü taktırdım artık farı istediğim zaman açıp kapatıyorum.Park lambasını söktüm.Xenon taktırmıştım 2 haftada patlamıştı orjinal farı geri taktırdım ve son olarak motorumu tazikli suyla yıkadım 1 aydır yıkanmıyordu eşşek
-
21 Temmuz 2016, 02:00
#45973
Abiler selamun aleykum ybr ailesine yeni katıldım. 1 ay oldu motoru alalı. 2016 model. merak ettiklerim var 1.cısı motorumA şuana kadar 3 depo doldurdum şuan çeyrek kalmış durumda ve 610 km de bu sizce normal mi? İkincisi 6-7 devirde vitesi değiştirin daha az yakıyor diyorlar bunu yapıyorum fakat çok aşırı bi zorlama sesi geliyo motordan bu da iıcımı tuhaf yapıyo acaba yanlış mı kullanıyorum diyorum 3. Su bazen vites 1.de iken aniden istop ediyo bunun sebebi ne olabilir? Şimdiden teşekkürler 😊
-
23 Temmuz 2016, 01:33
#45974
Ybr Esd 2014 model 32000 kmde debriyaj balatasını bitirmiş durumdayız,tamamen kullanıcı hatası,yüklü kullandım,yurt içi yurt dışı,lastik harici yolda kalmadım
Az daha koy ybr al
Yükseklerde gezen aslanım,beraber ıslandık biz bu yağmurda
-
23 Temmuz 2016, 15:00
#45975
alport adlı üyeden alıntı
Selamlar, ben Tolga İstanbul'dan . 2016 model sıfır ybr 125 alarak aranıza katıldım. İlk motorum ve tecrübem henüz çok az. Motoru daha dün teslim aldım ve ilk günden 120 kilometre şehiriçi kullanımla mümkün olduğu kadar pratik yapmaya çalıştım. Motor rodajda olduğundan kitapçıktaki rodaj talimatlarını izliyorum ve şu an 5000 devri (5. viteste 60 km/h) geçmiyorum. Bu sürat hızlı akan trafikte zaman zaman sıkıntı yaratıyor ama mümkün olduğu kadar rodajı çabuk bitirmeye gayret ediyorum
Şimdilik sadece ufak bir sorum var. Motor seslerine kolay alışırım ve normalde sesle vites değiştiririm ama motoru tanımadığımdan önce kulağımın vites değiştirilmesi gereken devirlerdeki motor sesine alışması lazım.Rodaj bittiğinde ya da ilerleyen aşamalarında bu motorda vites geçişleri kaç devir civarı yapılmalı ?
Ben 7.5 devirlerde yapıyorum vites değişikliklerini. Arada 8.5 kadar çıkıyorum.Daha da zorlamamak lazım.Ama 5.vitese geldiğimde 100 üstünü görebilmek için8.5 -9 gibi devirlerde tapagaz gidiyorum.Sıkıntı olmaz.
-
23 Temmuz 2016, 16:33
#45976
Zephyros adlı üyeden alıntı
Zorunlu Trafik Sigortası bilgisi vereyim:
2014 Model YBR 2015 trafiğe çıkışlı
İzmir, Karşıyaka kayıtlı
Yaş 46, %5 hasarsızlık indirimi
Generali Sigorta geçen sene 268, bu sene 435 öpüldük. Bulabildiğim en ucuz fiyat bu oldu.
Uygun fiyata çıkmış,geçen sene 95 tl, bu sene 500 lük 700 lük 1000 lik fiyatlar uçuyordu %360 zam yaparak,342 lira ödedim
-
23 Temmuz 2016, 17:11
#45977
Arkadaşlar motor kışın nasıl çalıştırırsak o şekilde çalışmaya başladı. Sabah az bi gaz vermem gerekiyor jiklede kendisi stop ediyor. 2-3 Sn 3 bin devirde tutunca normale dönüyor. Karbrotörde mi sıkıntı var acaba ? temizlemeli miyiz ? Km 18,600 oldu.d karbrotöre hiç müdahale edilmedi daha buji yeni değişti
-
24 Temmuz 2016, 22:47
#45978
1-Benzinden olabilir
2-Hava filitresi
3-Karbüratörle silindir arasındaki plastikten hava alabilir,çatlak olabilir
4-Karbüratörde pislik olabilir
5-Subapları kontrol etmende fayda var
6-Deponun benzin filitresine bir göz,pislik tıkamışta olabilir
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor kışın nasıl çalıştırırsak o şekilde çalışmaya başladı. Sabah az bi gaz vermem gerekiyor jiklede kendisi stop ediyor. 2-3 Sn 3 bin devirde tutunca normale dönüyor. Karbrotörde mi sıkıntı var acaba ? temizlemeli miyiz ? Km 18,600 oldu.d karbrotöre hiç müdahale edilmedi daha buji yeni değişti
-
25 Temmuz 2016, 09:47
#45979
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor kışın nasıl çalıştırırsak o şekilde çalışmaya başladı. Sabah az bi gaz vermem gerekiyor jiklede kendisi stop ediyor. 2-3 Sn 3 bin devirde tutunca normale dönüyor. Karbrotörde mi sıkıntı var acaba ? temizlemeli miyiz ? Km 18,600 oldu.d karbrotöre hiç müdahale edilmedi daha buji yeni değişti
Arkadaş bütün olasılıkları yazmış. Ben de ekleyeyim,
büyük bir olasılıkla hava ayarından öyle yapıyo. Küçük bi ayarla düzelir. Araştır forumda tarifleri vardı kendin yap.
-
25 Temmuz 2016, 11:41
#45980
Lastik basınçları ile ilgili bir sorum olacak. Kitapçık 90 kiloya kadar ön 25 arka 29, 90 kilonun üzerinde ön 25 arka 41 diyor. Ben doksan kilo civarıyım, kıyafettir topcase'dir derken motorun üzerindeki ağırlık sanırım 100 kilo civarıdır. Ön lastiği 25 yaptım ama arka için 41 biraz fazla göründü, 29 ile 41 arası bir şeyler ayarlasam mantıklı olur mu ? Bu kilo ile arka lastiğe yaklaşık kaç hava basmamı tavsiye edersiniz ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 34 kullanıcı var. (0 üye ve 34 misafir)
Bu Konudaki Etiketler