İyi aksamlar cümleten, 2016 ybr esd almayi düşünüyorum bugun 6.230 tl fiyat aldim. Kasa degisimi vs olacakmi arti eksi nedir ? Bilgi verebilirmisiniz. Fiyat fazla gbi geldi ama yeni alan sikinti yasayan varmi ? İyi yonlerinide anlatabilirsiniz
İyi aksamlar cümleten, 2016 ybr esd almayi düşünüyorum bugun 6.230 tl fiyat aldim. Kasa degisimi vs olacakmi arti eksi nedir ? Bilgi verebilirmisiniz. Fiyat fazla gbi geldi ama yeni alan sikinti yasayan varmi ? İyi yonlerinide anlatabilirsiniz
Servis 1000-4000-7000-vs. gibi 3000 km'de bir çağırıyor.arkadaslar ybr 125 ın 0km den sonra bakımları,(hani kıtapcıkta kaselenıyor bazı modellerde) kac kmde bırdır? servıste ne kadar xzamanlarda yapılması gerekıyor bu bakımların garantı bıtene kadar?
tesekkurler.
tabi ybr zam geldi alinabilir kasa değişimini bilemezsin buguk markalar kucuk motorlarinin reklamini fuarda yapiyor o fiyat araliginda ki hicbir motordan fazla borsey bekleme her isini gorur ben 3 kiside biniyorum 5 km lik mesafelerde tabi yavas yavas ybr nin farki hic sorun yasamazzin 5 sene bakim yapmasan bile bozulmaz ilk günkü gibi binersin evladiyelik yani gecen gun bajaj firmasi pulsar 200 etkinligi yapti aarkadaslarla gittim pazar yeri gibiydi cok kalabalikti hepsi bajaj pulsardi belki 50 kisi ile sohbet ettim hic kimse sikayetci degildi 80 bin km devirmis pulsar vardi hic sorun yasamadim diyor sana kalmis birsey ama pulsara bir bak 200ns modeli çok şık full motor hersey var fiyatida 8300 tl fiyati var arada 2bin tl var
senle aynı durumdaydım. sonra 500 km de 2015 ekim trafiğe çıkışlı bir motor buldum sahibindenden. 5000 e anlaştım adamla.
sıfır alsamplaka ruhsat falan de ekleyince 7000 e almış olucaktım o motoru. bunun yerine şu an 500 km de sıfır ayarında motoru 5000 e almayı tercih ettim. arada oluyor böyle bin km altı 1-2 ay kullanılmış motorlar bi düşün derim. 2 bin tl az para değil. daha bunun kaskı var koruma demiri var. zinciri var. montu var. var oğlu var :-)
Sen istiyor temiz bir yamaha ? Verecek 2.500 $ ..
Beyler servis harici bir motorcuda lastik, akü değişimi ve bilimum motor bakımı (yağ vs.) nekadar alıyorlar ortalama. Lastikleri ve aküyü ben alacam.
Birde lastik konusunda Metzeler mi Michelinmi bilemedim.
metzeler me22 bende dusunuyorum dubleks mi sambrelli diye biliyorum megaladon arkadasim nerden aldiniz fiyat cifti icin kacpara ybr ye birabir uyuyormu
Arkadaslar ybr 125esd nin stok lastiginin omru max kac km dir
ben motoru aldığımda üzerinde idi, eski sahibi yeni değiştirmişti. bildiğim kadarı ile dubleks lastik ve şu an motor 11.500 km de, herhangi bir sorunla karşılaşmadım. yakıt vs. farketmedi yada yokuşta bayılma vs olmadı. ölçülerini motora bakıp atarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
ön
arka
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
bunlarda hafta içi uçmakdere gezimden olsun
iki yıllık deneyimim sonucu bugün lastikleri değiştirdim ki kesin değiştirmek gerek virajlara o güvenle girmek enfes bir his lastik resmen asfaltı tutuyor çok keyif aldım karakteri değişti motorun^ayrıca motul ve ipnone kullanmış biri olarak kesinlikle motul diyorum açıklama yapabilecek kadar yeteri kadar motosiklet terimlerine hakim değilim ama durum budur
Arkadaşlar herkese selamlar, Ybr ile ciddi düşünen biri olarak bazı sorularımı sizlerle paylaşmak istedim.
İlk motosikletim olacak ancak motorda (dış görünüş olarak) değişiklik yapmaktan çekinmeyen biri olarak ybr düşünüyorum. Eski tarz motosikletleri seviyorum ancak şu aşamada o tarz düşük cc alabileceğim bir motor yok, ben de içi en sağlam 125liği seçip istediğim hale getirmeyi planlıyorum.
http://s33.postimg.org/57sewwojj/2b1...8b4c808cb8.jpg
Hayalim bunun gibi bir şey, (tabii birebir aynısı değil, daha makul maliyetlerle yakın bir şey yapmak, yani kesme biçme yapmadan, sadece seleyi değişerek vb. gibi) geçenlerde yamaha bayisine gidip ustayla da ciddi ciddi konuştum,
Yapılacak işler;
-ön far yuvarlakla değişecek
-yandaki kapaklar çıkacak
-arka sele değişecek
Usta bu dediklerimin hepsini yaparız dedi, eğer sen koşturmaya niyetliysen maliyeti de çok olmaz dedi.
Şimdi sorun şu ki, örneğin yan kapaklar olsun, far olsun, arka karenaj olsun (sele değişince arka parça çıkacak), ben bunları 0 motosikletten söküp değiştireceğim, internette ufak bir araştırmayla bile baktığımda bu parçaların her biri 60-100 lira arası değişen parçalar, yani ben 0 alıyorum ama kafadan 200-300 liralık parçalarını atacağım, ee arkadaşlar sonuçta ucuz diye ybr alıyoruz, havaya saçacak param yok bir de eğer deponun yanındaki kanatları sökersem altından çirkin bir görüntü çıkar mı? amacım mümkün olduğunca sade bir motosiklete sahip olmak.
eski kasa 2009 ybrlere baktım istediğim görünüşe daha yakın olduğu için ama en düşüğü 20 bin km'de, insan güvenemiyor.
Hızda falan gözüm yok, görünüşü istediğim gibi scramblerımsı bir tarzda olan, içi de sağlam bir motosiklet arıyorum, uzunca yıllar da binmek niyetindeyim, sizce 0 ybr bu iş için uygun mudur? 0 alırsam değiştireceğim parçaları sizce yedek parça olarak satabilir miyim? son olarak da aynı proje için varsa cb 125e hakkında fikirlerinizi de almak isterim. Şimdiden teşekkürler.
Dün michelin pilot street aldım, üzerinde CST vardı. Arada baya fark oluştu, acemi olduğum içinde ilk lastikle yola çıkmaya korkuyordum. Bakımlarıda yaptırdım motorun canavar oldu. Motoru ilerde satacak olmasan metzelerde alabilirdim ama michelin olması alıcı için +1 katıyor.
Moto_P bomba yapmışlar motoru benim çok hoşuma gitti. Yanlız sizi bir konuda uyarmak istiyorum. Benim de ilk motorum YBR ama aslında ilk demek doğru olmaz zira ben R25 alacam öğrenme amaçlı aldım YBR yi... 125 lik bir motor başlanğıç için iyi ama ilerisi için yetmeye bilir ve CC yükselmek isteyebilirsiniz. Yerinizde olsam 2. el bir YBR alır herhangi bir modifiye yapmadan kullanır motor kullanmayı vs. iyi ögrenirim. Sonra 125 in size yetip yetmeyeceine karar verisiniz. Hatta 2014-2015 model alırsanız yeni olacağından belki ilerde satmanıza bile gerek kalmaz o motorun üzerinde modifiyenizi yaparsanız, hem böylece ögrenirken motora vereceğiniz çizik vs. zararları modifiyede kapatırsınız. Şimdi sıfır alsanız, alır almaz birde modifiye yapsanız ilk zamanlarda öğrenirken oluşcak çizikler vs. gözünüze çok batar. En basitinden ilk zamanlarda motoru garajdan çıkarırken bile ebatını kavrayamadığım için egzosun yan tarafını sürttüm.. Ayrıca bi süre sonra 125 lik yetmediğini aldığınızda da yaptığını modifiyeyi bırakmak zor olacak, satmaya karar verseniz bile satmakda zor olacak.
Bu arada bende şu scrambler lara hastayım
Ben 34000 kullandım daha da yolu vardı ama şimdi ki aklımla aldığım gün değiştirirdim.Sonrasında Billas Bl-080 almıştım ve çok memnun kaldım o lastikten.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-nasildir.html
yunusesss,
İzmir kahramanlardan aldım 260 TL ön arka kredi kartına tek. Taktırma ücreti için birşey diyemeyecem çünkü motorun genel bakımı yapıldı yağ değişti lastikler değişti akü değişti karbürator temizlendi vs.. işçilik 50 TL ödedim. Ama yaptırdığım yer müşterim olduğundan uyguna geldi.
iyi akşamlar herkese, ben geldim kazasız belasız 4000e
Yarın bakıma gideceğim fakat servise mi gitsem yoksa tanıdığım bi ustaya mı arada kaldım.
Servise gitsem bi şey yapmadan kalitesiz yağı basıp 150-200 lira servis ücreti alacak fakat garanti kaşesine mühürü vuracak.
Eğer ben kendim motulun 10-40 vitesli motor yağını alıp kendi ustama götürsem o da rutin bakımları yapacak fakat garantiye kaşe vuramayacak.
Arada kaldım servise mi götürsem yoksa kendi ustama götürüp bakımını kendi alacağım yağ ile mi yaptırsam diye. Siz olsanız ne yapardınız veya farklı bi alternatif önerecek varsa açığım, iyi forumlar..
Şu an bu konu içerisinde 244 kullanıcı var. (0 üye ve 244 misafir)