Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Mayıs 2016, 20:00
#45781
arkadaşlar bnm ybrden ses geliyordu. subap vs onlara alıştım zaten. tamirciye götürdüm ya debriyaj tasından yada kranktan geliyo dedi. debriyajı söktü çalıştırdı motoru o ses belirgin olarak duyuluyordu. kranktan ses geliyodu motor 15.000 de daha. sürersin ama ileride bozulursa masraf daha fazla olur dendi. bnde yaptırayım dedim motor açıldı ilk defa. motorun balansör dişlisi krank yanındaki dişlilerden yemiş ses oradan geliyormuş. yaptırcaz şimdi orjinal parça takılacak. daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu ?
Reklamlar
-
06 Mayıs 2016, 20:29
#45782
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bnm ybrden ses geliyordu. subap vs onlara alıştım zaten. tamirciye götürdüm ya debriyaj tasından yada kranktan geliyo dedi. debriyajı söktü çalıştırdı motoru o ses belirgin olarak duyuluyordu. kranktan ses geliyodu motor 15.000 de daha. sürersin ama ileride bozulursa masraf daha fazla olur dendi. bnde yaptırayım dedim motor açıldı ilk defa. motorun balansör dişlisi krank yanındaki dişlilerden yemiş ses oradan geliyormuş. yaptırcaz şimdi orjinal parça takılacak. daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu ?
Bizzat kendi motoruma olmadı ama 7-8 arkadaşımın başına geldi.O arkadaşlarımın en düşük kilometrede olanı 1500, en yükseği 30bin ve 55bin kmde idi.
Tamamen şans işi çünkü sürekli teker yapan hem redline kullanan arkadaşlarımın ybrelerine birşey olmuyor ama işe gidip gelmek için kullanan adamların başına gelebiliyor.Bu sorunun esdlerde olmasının sebebi balansörün eski kasaya göre daha büyük olması ve krank rulmamlarının daha az kaliteli olması(eskiler orjinal japon diyenlere itibar etmeyiniz).Motorun sesi biraz değişince açtırıp krank rulmanlarını değiştirenler sorun büyümeden kurtarabiliyor.
-
06 Mayıs 2016, 20:37
#45783
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Bizzat kendi motoruma olmadı ama 7-8 arkadaşımın başına geldi.O arkadaşlarımın en düşük kilometrede olanı 1500, en yükseği 30bin ve 55bin kmde idi.
Tamamen şans işi çünkü sürekli teker yapan hem redline kullanan arkadaşlarımın ybrelerine birşey olmuyor ama işe gidip gelmek için kullanan adamların başına gelebiliyor.Bu sorunun esdlerde olmasının sebebi balansörün eski kasaya göre daha büyük olması ve krank rulmamlarının daha az kaliteli olması(eskiler orjinal japon diyenlere itibar etmeyiniz).Motorun sesi biraz değişince açtırıp krank rulmanlarını değiştirenler sorun büyümeden kurtarabiliyor.
sorun büyümeden kurtardık sanırım motor toplanacak 1-2 gün sonra teslim alacağım. eski japon filan zaten itibar etmiyorum çinde üretiliyor diye yamaha marka olmuyor mu ? inşallah bir daha böyle sorun yapmaz :(
-
06 Mayıs 2016, 20:47
#45784
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
sorun büyümeden kurtardık sanırım motor toplanacak 1-2 gün sonra teslim alacağım. eski japon filan zaten itibar etmiyorum çinde üretiliyor diye yamaha marka olmuyor mu ? inşallah bir daha böyle sorun yapmaz :(
Ben onun kavgasını çok yaptım ve kazandımda.Karbüratörün üzerindeki "made in japan" yazısından oldu herşey.Sen birde 2010 da esdler ilk çıktığında görecektin buraları
Bir daha yapıp yapmayacağını bilemem ama bir daha yapmaması için bir tavsiye vereyim sana; motorunu biraz daha devirli kullan.2.,3.,4.,5. viteslerde 4-5 bin devirin altında kullanma gitmeye çalışma vites düşür.İki kişi binersen 5-6 bin devirin altına inmemeye çalış.
-
06 Mayıs 2016, 21:15
#45785
5 bin devirin altına düşürmüyorum genelde vites geçişlerini 10 bin devirde yapıyorum standart 7-8 bin devirde kullanıyorum :D
-
06 Mayıs 2016, 21:26
#45786
11bin km'deyim ve benim motorumda sesli çalışıyor. Dinlediğim biri 2005 diğeri 2011 model YBR'lere göre. Genelde devirli kullandım, yarısını üst devirlerde gezerek kullandım.
Isınmış veya soğuk farketmeksizin, baya bir sesli, ancak ses daha çok her patlamada daha net bir sesle çalışıyor, diğer ybrler daha sessiz patlamalarda.
Bilemiyorum ne zaman ne olacak. Her bakımı yetkili serviste ve zamanında yapıldı, ısıtmadan hiçbir zaman binilmedi. hava filtresi vs. temizlik değil direkt değiştirildi. Bilemiyorum şans işi sanırım. İki kişi geziyorum genelde.
-
06 Mayıs 2016, 21:33
#45787
Benim motorunda sesi bir tuhaf servise gosterince yok bir sey diyorlar
-
06 Mayıs 2016, 21:41
#45788
gvenc adlı üyeden alıntı
11bin km'deyim ve benim motorumda sesli çalışıyor. Dinlediğim biri 2005 diğeri 2011 model YBR'lere göre. Genelde devirli kullandım, yarısını üst devirlerde gezerek kullandım.
Isınmış veya soğuk farketmeksizin, baya bir sesli, ancak ses daha çok her patlamada daha net bir sesle çalışıyor, diğer ybrler daha sessiz patlamalarda.
Bilemiyorum ne zaman ne olacak. Her bakımı yetkili serviste ve zamanında yapıldı, ısıtmadan hiçbir zaman binilmedi. hava filtresi vs. temizlik değil direkt değiştirildi. Bilemiyorum şans işi sanırım. İki kişi geziyorum genelde.
hocam benimde çok sesli çalışıyordu diğer ybrlere bakıyorum egzoz sesi var sadece o bildiğimiz ybr sesi bendeki ybrden çıldırırcasına bir sesten egzoz sesi fazla duyulmuyodu. birde boşta olmuyordu bu ses genelde vitese takınca oluyodu. tamirci debriyajı sökünce boştada kendini belirgin olarak gösterdi sonuçta ortada. aylar önce fark etmiştim genelde subap sesi dediler hep tamirciler. bu tarmirci bindirdi arkasına bak bu ses subaptan geliyo bu mu takıldığın ses dedi hayır dedim. sonra gaz kesti biraz bir ses daha gösterdi peki bu ses mi senin kafaya taktığın dedi evet dedim %70 debriyaj %30 kranktan dedi krank çıktı sorun adam 1 kez kendi bindi 2.de arkasına bni bindirdi sorun çıktı ortaya
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------
omerbguclu adlı üyeden alıntı
Benim motorunda sesi bir tuhaf servise gosterince yok bir sey diyorlar
inanma hocam banada dendi kasım aralık ayında dolaşmadığım tamirci kalmadı herkes subap veya hiç bir ses yok dedi kış bitti bahara girdik şimdi yeni çıktı sorun ortaya
-
06 Mayıs 2016, 22:07
#45789
bende ikinci el aldım 2013 model 14 bin km yi geçtim. ses yok. öyle rulman sesi vs. bir tanıdığımda 2004 model ybrsinde 30 bin km civarında rulman dağıtmıştı. biraz şans biraz da yağla alakalı bence.en geç 2 bin km de bir değiştirin
-
06 Mayıs 2016, 22:37
#45790
[IMG][/IMG]
Bu resimdeki düz vida karbüratörde ne işe yarıyor.
Bir türlü ilk çalıştırma jikle ve stop etme sıkıntısını çözemedim. İyice ısınmadan gaza boğuluyor... tam sıktığım zaman jikle daha çok iş görürken.
Gevşetince biraz ısınınca motor bloğu jikleyi çekince stop ediyor motor...
bunun ayarı nasıl yapılıyor. bu hava ayarı mı yoksa rölanti düzen ayarımı??
gevşetince ateşleme sıklığı artıyor gibi geldi. şık şık şık sesi gibi.....
İnşallah anlatabilmişimdir...bayağı karıştırdım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
[IMG][/IMG]
-
07 Mayıs 2016, 11:52
#45791
yolcu kardeşim senin motosikletten de mi ses geliyor. nasıl bir ses biraz daha detaylı anlatabilir misin. benim makinaadan da sesler geliyor. rahat bir şekilde kullanamıyoruml. sıfır motor aldık ama kafa rahatlığı ile sürmek nasip olmadı ya. süpaplardan ses geliyor diye tahmin ediyorum ben ama bilmiyorum ki belkide karnk tan ses geliyor. balıkesire bayi ye götereceğim önümüzdeki haftalarda bulunduğum yere 120 km uzaklıkta ama yapacak birşey yok bayi ye götürüp iyice bir bakmalarını isteyeceğim artık onlarda bunda birşey yok böyle bin derlerse çaresiz çaresizlik...
-
07 Mayıs 2016, 12:20
#45792
attci adlı üyeden alıntı
http://<a href="http://hizliresim.co...Ga.jpg</a></a>
Bu resimdeki düz vida karbüratörde ne işe yarıyor.
Bir türlü ilk çalıştırma jikle ve stop etme sıkıntısını çözemedim. İyice ısınmadan gaza boğuluyor... tam sıktığım zaman jikle daha çok iş görürken.
Gevşetince biraz ısınınca motor bloğu jikleyi çekince stop ediyor motor...
bunun ayarı nasıl yapılıyor. bu hava ayarı mı yoksa rölanti düzen ayarımı??
gevşetince ateşleme sıklığı artıyor gibi geldi. şık şık şık sesi gibi.....
İnşallah anlatabilmişimdir...bayağı karıştırdım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
http://<a href="http://hizliresim.co...Zg.jpg</a></a>
o vida hava/yakıt karışımı ayarı vidası. motor ne çok aşırı ısınmışken ne de tam ısınmamışken değil de ideal çalışma ısısındayken o vidayı tam sıkın, motor stop edecektir, sonra birkaç tur gevşetip tekrar çalıştırın. motorun düzensiz bir şekilde çalıştığını göreceksiniz, yavaş yavaş gevşetin vidayı, motorun çalışmasının hızlandığını göreceksiniz, vidayı gevşettiğinizde motorun en hızlı çalıştığı yerde bırakın.
motor çalışıyorken jikleyi çektiğinzde stop eder, azcık gaz açarak çekin jikleyi. buna rağmen motor belli bir devirde kalmıyor stop ediyorsa, hava/yakıt ve rölanti ayarının tekrar yapılması gerekir.
-
07 Mayıs 2016, 18:14
#45793
arkadasim uzun cam aldim kendim taktim ama hic iyi olmuyor bir hafta uzun camla kullandim cok sallaniyor motorrun kafa kismi suratli gittigindede ruzgardan baya etkileniyor ve ruzgar motoru bariz sag sol yaptiriyor gittim geri verdim almadi camin uerine yag aldim benim tavsiyem kendi orjinal camini takman
-
08 Mayıs 2016, 20:00
#45794
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
hocam benimde çok sesli çalışıyordu diğer ybrlere bakıyorum egzoz sesi var sadece o bildiğimiz ybr sesi bendeki ybrden çıldırırcasına bir sesten egzoz sesi fazla duyulmuyodu. birde boşta olmuyordu bu ses genelde vitese takınca oluyodu. tamirci debriyajı sökünce boştada kendini belirgin olarak gösterdi sonuçta ortada. aylar önce fark etmiştim genelde subap sesi dediler hep tamirciler. bu tarmirci bindirdi arkasına bak bu ses subaptan geliyo bu mu takıldığın ses dedi hayır dedim. sonra gaz kesti biraz bir ses daha gösterdi peki bu ses mi senin kafaya taktığın dedi evet dedim %70 debriyaj %30 kranktan dedi krank çıktı sorun adam 1 kez kendi bindi 2.de arkasına bni bindirdi sorun çıktı ortaya
Servis'e gidiyorum, herhangi bir sıkıntı yok diyerek geri çeviriyor. Yakın bir vakitte, 2011 model YBR 125 ESD'si olan bir arkadaşım, 20.000km'de yağ pompası bozulduğu için yağsız kalma durumu oldu ve krank'ta ciddi aşınma meydana geldi. Garantiden gerekli şeyler değiştirilip yapıldı.
İlla sesin baya bir ileri boyuta taşınması mı gerekiyor bilemiyorum. İnş, motor kitleme gibi bir durumla karşılaşarak bu durum netlik kazanmaz.
Birde sizede sorayım, motorunuz düz yol, hafif rüzgarlı bir durumda, tam gazda, tek kişi ortalama süratı nedir? Ben genelde 100-110km/h gidebiliyorum Vmax. Sizlerde nasıl bu durum? Hoş genelde 7500-8500 devir arası gidiyorum uzun yolda ancak bazen başka YBR'lere göre yavaş kalıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
necmi657 adlı üyeden alıntı
arkadasim uzun cam aldim kendim taktim ama hic iyi olmuyor bir hafta uzun camla kullandim cok sallaniyor motorrun kafa kismi suratli gittigindede ruzgardan baya etkileniyor ve ruzgar motoru bariz sag sol yaptiriyor gittim geri verdim almadi camin uerine yag aldim benim tavsiyem kendi orjinal camini takman
Uzun cam bende kullandım, çözümü basit, arka süspansiyon ön yüklemesini arttırırsanız çözersiniz. Arka çantada varsa özellikle çok fazla yapıyor. Ben 3. kademe, yüke göre 4. kademeye göre alıyorum.
-
09 Mayıs 2016, 12:08
#45795
gvenc adlı üyeden alıntı
Servis'e gidiyorum, herhangi bir sıkıntı yok diyerek geri çeviriyor. Yakın bir vakitte, 2011 model YBR 125 ESD'si olan bir arkadaşım, 20.000km'de yağ pompası bozulduğu için yağsız kalma durumu oldu ve krank'ta ciddi aşınma meydana geldi. Garantiden gerekli şeyler değiştirilip yapıldı.
İlla sesin baya bir ileri boyuta taşınması mı gerekiyor bilemiyorum. İnş, motor kitleme gibi bir durumla karşılaşarak bu durum netlik kazanmaz.
Birde sizede sorayım, motorunuz düz yol, hafif rüzgarlı bir durumda, tam gazda, tek kişi ortalama süratı nedir? Ben genelde 100-110km/h gidebiliyorum Vmax. Sizlerde nasıl bu durum? Hoş genelde 7500-8500 devir arası gidiyorum uzun yolda ancak bazen başka YBR'lere göre yavaş kalıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
Uzun cam bende kullandım, çözümü basit, arka süspansiyon ön yüklemesini arttırırsanız çözersiniz. Arka çantada varsa özellikle çok fazla yapıyor. Ben 3. kademe, yüke göre 4. kademeye göre alıyorum.
Dediğiniz şekilde 90-100 km hıza anca çıkıyor benim Ybr, fakat buna hiç takılmıyorum, max hızım 80 km'dir.
-
10 Mayıs 2016, 23:48
#45796
tarif etmem çok zor. daha önce olmayan bir sesti sonradan olmaya başladı hangi tamirciye götürdüysem bir şey yok dendi. kendi makinamı bilmiyecek miyim. subapların sesi(şıkır şıkır) geliyor. içeride dönen dişlilerin sesi geliyor birde pistonun aşağı yukarı çıkması. bunlardan farklı olarak tık tık diye bir ses daha geliyordu buda genelde 1. vitese taktığımızda belli ediyodu kendini. boşta o kadar çok fark edilmiyodu. 6 ay sonra bu şekilde patlak verdi 6 ay boyunca tamirciler hiç bir şeyi yok dediler...
-
11 Mayıs 2016, 10:38
#45797
2008 model ve 2013 model ybr 125 kullandim cbf 150 de kullandim ama ybr bir baska goruntu ,yakit,serilik,saglamlik,evladiyelik sehir ici kullanimda ustune tanimam sehir dışı 500 km kadar gittim iki kere mola verdim yarmisar saat sorun yasamadim duz yolda 100, 110 gidersin rampa asagi ben 130 km surat yaptim 4 km boyunca hep 130 gittim dik rampalarda surat bayagi düşüyor 80 km gittim ama tek kisi iki kisi binerseniz gitmek istediginiz yere ulasirsiniz ama performansi duser ama bol bol mola verilirse iki kisi her yere gidersiniz yeni alaipta sehir disinagidecek arkadaslara bilgi vermek istedim yakitta ise sehir ici tek kisi vites devleteri 6000rpm ,8000rpm arasi degisim yaparim her benzin alisimda km sifirlarim olcerim 13 litre benzin ile 470 km gidiyor daha sakin kullansam 500 km yapar herseze selamlar tesekkurler
-
11 Mayıs 2016, 22:27
#45798
[QUOTE=Yolcu0;3910865]tarif etmem çok zor. daha önce olmayan bir sesti sonradan olmaya başladı hangi tamirciye götürdüysem bir şey yok dendi. kendi makinamı bilmiyecek miyim. subapların sesi(şıkır şıkır) geliyor. içeride dönen dişlilerin sesi geliyor birde pistonun aşağı yukarı çıkması. bunlardan farklı olarak tık tık diye bir ses daha geliyordu buda genelde 1. vitese taktığımızda belli ediyodu kendini. boşta o kadar çok fark edilmiyodu. 6 ay sonra bu şekilde patlak verdi 6 ay boyunca tamirciler hiç bir şeyi yok dediler...[/QU[/U]
yolcu kardeşim. benim makina henüz çok yeni 4,bin km daha. sıkıntım ise subaplar da şıkır şıkır sesler gelmesi. motoru biraz kullandıktan sonra bu sesler biraz daha belirginleşiyor. hatta kullanım esnasında bile şıkır şıkır subapların horozlarının vuruş sesi hissediliyor. bugün marketten birşeyler aldım çıktım motoru çalışır vaziyette bırakmıştım bir abi yaşı 35-40 civarı var bana dedi motor senin mi evet dedim. bunların çalışması mı böyle yoksa şıkr şıkır ses mi geliyor. dikkatimi çekti dedi. bende ilk olarak nasıl bir ses geliyor abi dedim. nasıl dikkatini çekti anarmallik mi duydun dedim. evet dedi adam, motor kısmından şırıltı sesler geliyor dedi biraz merakım vardır motora bu yüzden biraz anlarım dedi rahatsız edici sesler geliyor dedi. yani en basıt olay bu . motorumdan gelen ses yanından geçen vatandaşın bile dikkatini çekti bugün
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
necmi657 adlı üyeden alıntı
2008 model ve 2013 model ybr 125 kullandim cbf 150 de kullandim ama ybr bir baska goruntu ,yakit,serilik,saglamlik,evladiyelik sehir ici kullanimda ustune tanimam sehir dışı 500 km kadar gittim iki kere mola verdim yarmisar saat sorun yasamadim duz yolda 100, 110 gidersin rampa asagi ben 130 km surat yaptim 4 km boyunca hep 130 gittim dik rampalarda surat bayagi düşüyor 80 km gittim ama tek kisi iki kisi binerseniz gitmek istediginiz yere ulasirsiniz ama performansi duser ama bol bol mola verilirse iki kisi her yere gidersiniz yeni alaipta sehir disinagidecek arkadaslara bilgi vermek istedim yakitta ise sehir ici tek kisi vites devleteri 6000rpm ,8000rpm arasi degisim yaparim her benzin alisimda km sifirlarim olcerim 13 litre benzin ile 470 km gidiyor daha sakin kullansam 500 km yapar herseze selamlar tesekkurler
hocam ybr yi güzel anlatmıssınız. bende yakın bir zamanda şehirler arası yolculuk yapacağım. yaklaşık olarak 650-700 km bir yolum var. sizce bu yola çıkarken yanımda bulundurmam gereker özel birşeyler varmı takım alet vb. ve yolculuk esnasında kaç km bir motoru dinlendirmem gerekiyor ve bu dinlendirme kaç dk olmalıdır. buunlar benim çok önemli. birde hız sınırım naslı olmalı uzun yol için.
-
12 Mayıs 2016, 03:57
#45799
[QUOTE=sürgün70;3911453]
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
tarif etmem çok zor. daha önce olmayan bir sesti sonradan olmaya başladı hangi tamirciye götürdüysem bir şey yok dendi. kendi makinamı bilmiyecek miyim. subapların sesi(şıkır şıkır) geliyor. içeride dönen dişlilerin sesi geliyor birde pistonun aşağı yukarı çıkması. bunlardan farklı olarak tık tık diye bir ses daha geliyordu buda genelde 1. vitese taktığımızda belli ediyodu kendini. boşta o kadar çok fark edilmiyodu. 6 ay sonra bu şekilde patlak verdi 6 ay boyunca tamirciler hiç bir şeyi yok dediler...[/QU[/U]
yolcu kardeşim. benim makina henüz çok yeni 4,bin km daha. sıkıntım ise subaplar da şıkır şıkır sesler gelmesi. motoru biraz kullandıktan sonra bu sesler biraz daha belirginleşiyor. hatta kullanım esnasında bile şıkır şıkır subapların horozlarının vuruş sesi hissediliyor. bugün marketten birşeyler aldım çıktım motoru çalışır vaziyette bırakmıştım bir abi yaşı 35-40 civarı var bana dedi motor senin mi evet dedim. bunların çalışması mı böyle yoksa şıkr şıkır ses mi geliyor. dikkatimi çekti dedi. bende ilk olarak nasıl bir ses geliyor abi dedim. nasıl dikkatini çekti anarmallik mi duydun dedim. evet dedi adam, motor kısmından şırıltı sesler geliyor dedi biraz merakım vardır motora bu yüzden biraz anlarım dedi rahatsız edici sesler geliyor dedi. yani en basıt olay bu . motorumdan gelen ses yanından geçen vatandaşın bile dikkatini çekti bugün
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
hocam ybr yi güzel anlatmıssınız. bende yakın bir zamanda şehirler arası yolculuk yapacağım. yaklaşık olarak 650-700 km bir yolum var. sizce bu yola çıkarken yanımda bulundurmam gereker özel birşeyler varmı takım alet vb. ve yolculuk esnasında kaç km bir motoru dinlendirmem gerekiyor ve bu dinlendirme kaç dk olmalıdır. buunlar benim çok önemli. birde hız sınırım naslı olmalı uzun yol için.
En iyi tamirci anlar ama tamircide işin ustası olması lazım. Sadece subap sesi varsa sıkıntı yok. Bas marşa devam et ;-) (fazla sıkı veya fazla gevşek olmasında)
-Ilk önce yanında su olsun ve atıştırmalık ikram vs vs. Çok uzun bi kmden bahsetmişsin 1 günde bitmez o yol. Ya çadır olacak yanında yada sağlam bi otel için para. lastik tamir kiti, minumum düzeyde anahtar takımı ve yedek buji olması gerek. Uzun yol için motor bakımıda yapılmalı. Lastik havaları yağ değişimi zincir yağı vs. mola uzun yolda havanın sıcaklığına göre değişir. Ybr ile soğuk havada kndin yoruldukça durabilirsin ama sıcak havada 70-80 km de bir veya her saat başı mola vermen gerek. Molayı 10-15 dk versen yeterli bu arada vücut ısıtma hareketleri yap kaslar yerin gelsin. En güzel mola yol kenarlarındaki büfe veya kahve gibi yerlerde verilir. Çay içersin çayla birlikte şekerde alacağın için şeker kasları rahatlatır. hızın soğuk havada max. 90 sıcak havada 80-85 olsun yolum uzun foto vs çekileyimde fazla deme bence ybr ile. Büyük bakine olsa bak dalganada küçük makinede zaman kaybı ve seyahatin uzaması demek yola çıkmak için sabah serinliğinide unutma ;-) tekerin düz bassın
-
12 Mayıs 2016, 14:28
#45800
Merhaba arkadaşlar pazar günü izmir konak iskelede toplanıyoruz sizleride yanımızda görmekten büyük mutluluk duyarız.İyi sürüşler dilerim.
@sürgün70 ve @Yolcu0 kardeşim sizleri bekliyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
..Güncel..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 75 kullanıcı var. (0 üye ve 75 misafir)
Bu Konudaki Etiketler