o kadar km yagi neden hic degistirmediniz ? garantisi bitmis motorun zaten. en fazla ikinin km de yagini degistirin. motorun sagligi icin gerekli.
o kadar km yagi neden hic degistirmediniz ? garantisi bitmis motorun zaten. en fazla ikinin km de yagini degistirin. motorun sagligi icin gerekli.
Beyler ustaya götürmeden önce motor zor çalışıyordu götürdüm şimdi tek marş alıyor ama rahat 110 yapan motor şimdi 95 i geçmiyor.Sizce neden olmuştur
Üstad, sigortayı nerede yaptırdınız? Hangi sehirdesiniz?
Bizim YBR'nin ruhsatı firma üzerine. Minimum 910TL çıktı, mecburen yaptırdık. Olmazsa şahıs üzerine satış yapıp sig. biraz daha uygun yaptıralım diyoruz. Yakıt KDV falan derken firma kayıtlı daha zarar olmaya başladı. Motoru zaten doğru dürüst kullanmıyoruz.
Beyler, motor rolantde çalışırken duracakmış gibi ve düzensiz çalışıyor. Devir düşük gibi bunu yükselmek için bi yol varmı yoksa motorda sorunmu var.
Karbüratör kenarında elle ayar yeri var. Saat yönünde artar.
Ayar kısmı aşağı bakan, yaylı vida.
https://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2014/YBR125/950-75/2014-Yamaha-YBR125-TR-Competition-White-Detail-002.jpg
merhaba 2. el bir kaç bin km de ybr 125 almaya karar verdim. ama almadan önce motordan anlamadığım için beylikdüzünde bir ustaya göstermeyi düşünüyorum. var mı tavsiyesi olan.
motor sogukken oyle olmasi normal. motor isindiktan sonra 1500 devirde sikintisiz saat gibi calismasi lazim. rolanti ayar vidasi karburatorun uzerinde gaz telinin altindaki vida. biraz sikarak rolantiyi arttirabilirsin ama dedigim gibi sogukken 1500 e ayarlarsan motor isininca 2000-3000 olabilir rolantide
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:11 ----------
subap ayarini baska yere gosterin en yakin zamanda. siki ayarlamis belli ki. rampalarda felan motor cekmez. subaplar tam kapanmiyor su an siki ayarladigi icin surekli bi baski var uzerlerinde. subaplar normal degere gelince hava ayarini bir daha ayarlamak gerek cunku bu seferde yakit artar biraz onun degerlerinide acmis anlasilan.
merhabalar sigorta axa şehir bursa yüzde 10 kazasızlık indirimi ile 410 tl ye yaptırdım
merhaba benimde 2013 ybr var gecen gun fark ettim on camirluk sol tarafindan iki yerinden catlamisti motosiklete bindim kafa kismi sola dogru cok az kaymis gibi herhalde biri araba ile dokundurmus onden acaba on masa yamulmusmudur ellerimi birakiyorum sola dogru cekiyor bunu anlamani baska yolu varmidir
İyi gunler arkadaslar bi problemim var dün sente ayari yaptim motoruma ama volantın üstünde 3 tane cizgi var iki cizgi birbirine bağli bunlari nasil hizaya getirecegiz birbirine bagli iki cizginin arasindami yoksa tek cizginin hizasnda mi olacak karışmasnda volantin üstünde çizgiler 2011 esd yardimci olurssanz sevinirim arkadaslar
anlatmanızdan pek ufak dokundurmaya benzemiyor. geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------
iki çizgide sanırım. bunu anlamanın kolay yolu var subap ayarlayacagınız vidayı tutup aşağı yukarı oynatın egzoz ve emme boşta iste doğrudur.boşta değilse krankı bir tur daha çevirin tekrar bakın
Arkadaşlar eski kasa YBR ile yenisi arasında ne kadar fark var?
iki kasayida kullandim yeni kasa tabiki daha sportif ve tamamiyle gtenaj olarak yenilenmis karburator yenilenmis egzoz sistemi yenilenmis yakittada daha tasarruflu hale gelmis
Arkadaşlar motosikletimin ön grenajında ruzgarlık camından ufak bi çatlak oldu. Bu camı uzun olanıyla değiştirmek istiyorum. Bu ruzgarlık camının değişimini kendimiz yapabilir mıyiz. Sadece vidaları sokup direk takabilir miyiz. Onceden sokup takan arkadas varsa yardimci olabilirse memnun olurum ön kafa grenaji tamamen sokmemiz gerekli mi.
merhaba arkadaşlar, 2 sorum olacak.
birincisi; ikinci el aldığım motor 6000 km ye yaklaştı. internetten bulduğum kitapçığında bakım için 6000 km de götürün servise diyor. aldığım arkadaş 4000 de yağ koyduğunu söyledi ve bildiğim kadarıyla 3000 km de bir yağ değiştiriliyor. sizce 6000 bakımına götürmeli miyim yoksa 1000 km daha idare eder mi beni? bir de motor 80 km sonrası çok zor hızlanıyor. buradan okuduğum kadarıyla karbüratör ve hava filtresinden şüpheleniyorum. bunu servise söylemeli miyim? yoksa rutin kontrollere bu kısımlar dahil mi ?
bir de serviste yamalube dayatması var galiba. önerir misiniz? yoksa eve döndüğümde koydukları yağı boşaltıp performans için önerdiğiniz başka bir yağ mı koymalıyım ?
ikincisi; vites değiştirmek için ideal devir hangisi? bazı izlediğim videolarda 10bin devirde değiştiren de var, 6bin devirde değiştiren de var.
Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)