Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Mart 2016, 00:47
#45621
audioslave adlı üyeden alıntı
Elim anahtar tutar.Bu motorun debriyaj balatalarini forumdan inzell le birlikte degistirdik.Ancak subablarla ilgili yeterli tecrubem yok.Hatta elimde en buyuk anahtar 17'lik,yağ değisimlerinde kullaniyorum.22 icin ingiliz anahtarini kullanabilirmiyim?Olmazsa 22 lik tek lokma alayim.
İngiliz anahtarı olur hatta boru anahtarı bile olur.O kapakları(civata başlı somun da denebilir) sökün tekrar bir marş basın sorunu biraz daha anlamaya çalışalım.
Reklamlar
-
02 Mart 2016, 03:30
#45622
MazhaRR adlı üyeden alıntı
İngiliz anahtarı olur hatta boru anahtarı bile olur.O kapakları(civata başlı somun da denebilir) sökün tekrar bir marş basın sorunu biraz daha anlamaya çalışalım.
Öncesinde yeni bir buji kablosu alıp deneyeyim diyorum.Tam emin olamadım buji yeterli ateşlemeyi yapmıyor olabilir.Gözle kıvılcımları göremedim.Sadece elimi çarpmıştı onu hissettim.
-
02 Mart 2016, 07:26
#45623
audioslave adlı üyeden alıntı
Selam beyler,Istanbul'da özellikle Ümraniye-Dudullu civarinda ybr lerden anlayan bir usta ariyorum.Yetkili servise gitmek istemiyorum (özellikle gecen sene bir arkadasin teknik servisle yasadigi gereksiz parca takilmasi durumlarindan sonra)
Motor gecen gün eþimle birlikte giderken bir anda çekiþten düþtü.Anladým biseylerin ters gittigini,gaz kesmeden eve kadar geldik,stop etti fakat bir daha çalýsmadý.Benzinim vardi,aküyü yeni degistim.Marþ basýyir fakat ateþleme yok.Þuan zaten çalýsmiyor,minibusle ustaya kadar götürücem.Tanýdýðýnýz bir usta tavsiye edebilirmisiniz??
Sorun ateslemededir buyuk ihtimal. Bujiyi degistirin o olmazsa bujiye atesleme gonderen bobini degistirin. Buji kablosunu takip edin sonunda bobini gorursunuz zaten. Baska bir yerden sikinti olacagini sanmiyorum. Dusuk ihtimal karburatorden dir
-
02 Mart 2016, 17:39
#45624
Selamlar herkese. Motorun göstergelerinin hemen ortasına koyabileceğim (başka tavsiyeye de açığım tabii :D) su geçirmez ve gece de görülebilir bir saat arıyorum. Daha önce alıp kullandığınız modeller varsa aldığınız yerler ile birlikte paylaşabilir misiniz? Bir de bazılarında anladığım kadarıyla derece de oluyor. Dereceli olursa daha da iyi olur. Teşekkürler. Herkese kazasız sürüşler.
-
02 Mart 2016, 17:43
#45625
boora adlı üyeden alıntı
Sorun ateslemededir buyuk ihtimal. Bujiyi degistirin o olmazsa bujiye atesleme gonderen bobini degistirin. Buji kablosunu takip edin sonunda bobini gorursunuz zaten. Baska bir yerden sikinti olacagini sanmiyorum. Dusuk ihtimal karburatorden dir
Beyler,bujiyi değiştirmiştim,bugün de bobin aldım buji kablosu ile birlikte maalesef yine çalışmadı.Videodaki gibi durum söz konusu.Altta resimleri de mevcut,sağdaki yeni soldaki hafif paslı eskisi.Orjinal parça almadım.Çünkü ya olmazsa diye gereksiz yere para vermek istemedim.Denemek istedim keza yine çalışmadı.
Birde bu bobin tam deponun önünde ve altında.Suyun zor ulaşacağı bir yerde kaldı ki ulaşsa bile komple kapalı kutu.Kolay kolay bozulmayacak bir parça gibi...
-
02 Mart 2016, 18:39
#45626
Ascargon adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese. Motorun göstergelerinin hemen ortasına koyabileceğim (başka tavsiyeye de açığım tabii :D) su geçirmez ve gece de görülebilir bir saat arıyorum. Daha önce alıp kullandığınız modeller varsa aldığınız yerler ile birlikte paylaşabilir misiniz? Bir de bazılarında anladığım kadarıyla derece de oluyor. Dereceli olursa daha da iyi olur. Teşekkürler. Herkese kazasız sürüşler.
Merhaba Ascargon
Ben de senin bahsettiğin yere bir saat koymak için çeşitli modellere bakmıştım. Ama o bölüm için uygun olacak büyüklükte bir saat bulamadım. Su geçirmezlik ve arka ışıklı bir saat de bulamadım ancak mahalledeki bir milyoncularda görseldeki saati buldum. Fiyatı 4 lira. Saat ve saati tutan parça var. Ön frenin hidrolik tankının üzerine saati tutan parçayı oraya çift taraflı süngerimsi bir bant ile yapıştırdım. Saati tutan yapıştırdığım parça saati farklı açılarda tutabilmekte. Aynı zamanda saati takıp çıkartabiliyorsun. Saatin ekran aydınlatması yok ancak zifiri karanlık olmadığı sürece saat okunabilmekte ve saatin durduğu yer yola bakarken gözlerini yoldan göstergeye bakmak kadar düşürmüyor. Rahatça saati okuyabiliyorum. Tavsiye ederim. Eğer bir sorun olursa cevaplayabilirim. İyi günler.
-
02 Mart 2016, 19:37
#45627
@audioslave, ustam bobini değiştirdiğiniz zaman bujiyi,buji kablosuna takıp marş bastığınız zaman bujinin ucunda kıvılcım çıkıyormu diye bakar mısınız bujiyi motora takmadan sökük haldeyken.
-
02 Mart 2016, 21:28
#45628
Audioslave, video yu seyredemedim anlattiginizdan yola cikarsak aracta atesleme arizasi var. Buji basligini cikartip bujiye dogru yakinlastirip mars yaparak kivilcim cikip cikmadigini kontrol edebilir misiniz. Dikkat edin kendinizi carpmayin. Kablolarda oksitlenme olabilir bir yerde tel kopmus olabilir
-
03 Mart 2016, 00:31
#45629
Beyler ACİL yardım!!!
Motorla 10 km gittikten sonra 4.vites 7000 devirde birden bire sanki benzin bitmiş gibi gaz yemedi ve durdu. vitesi boşa aldım, kontağı kapatıp açtım ve marşa bastığımda çalıştı.
2 gün sonra
Yine tahmini 10 km gittikten sonra yine aynı şey oldu.
Sizce problem karbüratörde mi,veya nerede acil yardım?
-
03 Mart 2016, 00:42
#45630
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun araştırma ve incelemelerden sonra sıfır Yamaha YBR125 almaya karar verdim.
Anadolu yakasın da aklı başında(esnaf gibi esnaf) Yamaha Bayi kimi önerirsiniz?
Kolaylıklar...
-
03 Mart 2016, 02:49
#45631
gunce_levent adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun araştırma ve incelemelerden sonra sıfır Yamaha YBR125 almaya karar verdim.
Anadolu yakasın da aklı başında(esnaf gibi esnaf) Yamaha Bayi kimi önerirsiniz?
Kolaylıklar...
Maltepede tuna motor var baya ilgileniyorlar bi bak istersen oraya
Ayrica arkadas yakit olarak bir depoda 400 cok nadir geciyorum ortalamasi 390 gibi 50 liraya dolduruyorum litresini tam hatirlayamadim sizin yakit degeriniz nasil
-
03 Mart 2016, 06:47
#45632
omerbguclu adlı üyeden alıntı
Maltepede tuna motor var baya ilgileniyorlar bi bak istersen oraya
Ayrica arkadas yakit olarak bir depoda 400 cok nadir geciyorum ortalamasi 390 gibi 50 liraya dolduruyorum litresini tam hatirlayamadim sizin yakit degeriniz nasil
Dip gaz kullanimda 385-390 km de yedek depoya geciyor. Sakin kullanimda 470-480 hatta bu sefer 488 de yedege gecti. Normal kullanim da 430-450 arasi yedege geciyor
-
03 Mart 2016, 10:41
#45633
yunisonur adlı üyeden alıntı
Merhaba Ascargon
Ben de senin bahsettiğin yere bir saat koymak için çeşitli modellere bakmıştım. Ama o bölüm için uygun olacak büyüklükte bir saat bulamadım. Su geçirmezlik ve arka ışıklı bir saat de bulamadım ancak mahalledeki bir milyoncularda görseldeki saati buldum. Fiyatı 4 lira. Saat ve saati tutan parça var. Ön frenin hidrolik tankının üzerine saati tutan parçayı oraya çift taraflı süngerimsi bir bant ile yapıştırdım. Saati tutan yapıştırdığım parça saati farklı açılarda tutabilmekte. Aynı zamanda saati takıp çıkartabiliyorsun. Saatin ekran aydınlatması yok ancak zifiri karanlık olmadığı sürece saat okunabilmekte ve saatin durduğu yer yola bakarken gözlerini yoldan göstergeye bakmak kadar düşürmüyor. Rahatça saati okuyabiliyorum. Tavsiye ederim. Eğer bir sorun olursa cevaplayabilirim. İyi günler.
http://i.hizliresim.com/pz9PXr.jpg
Fiyatına göre alınabilir tabii. En kötü su kaçarsa yenisini alırsın. Aliexpressde ledli su geçirmez saatler var. Aşağıdaki gibi:
http://www.aliexpress.com/item/DC-9-15V-Digital-LCD-Meter-Car-Motorcycles-LCD-Display-clock-Dashboard-12V-Car-Waterproof-Instrument/849198250.html?spm=2114.01010208.3.43.w3mKdE&ws_ab _test=searchweb201556_7,searchweb201644_2_505_506_ 503_504_10020_502_10001_10002_10017_10005_10006_10 021_10003_10004_10022_10018_10019,searchweb201560_ 8,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_-1&btsid=f4162c0a-24b3-4fa4-a69b-1c0edb45b5d3
Tamam çirkinler o ayrı :D Ama daha kullanışlı geldi. Bunlar hakkında bilginiz var mı? Ya da bilgisi olan başka bir arkadaş? Değer mi sipariş verip beklemeye yoksa hiç uğraşma al bi milyoncudan mı dersiniz
-
03 Mart 2016, 10:55
#45634
gunce_levent adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Uzun araştırma ve incelemelerden sonra sıfır Yamaha YBR125 almaya karar verdim.
Anadolu yakasın da aklı başında(esnaf gibi esnaf) Yamaha Bayi kimi önerirsiniz?
Kolaylıklar...
Merhabalar, motorum 2014 model olup 07/2015 trafik çıkışlıdır. Garantisi devam etmektedir. Bütün evrakları yedek anahtarı,kitapçığı mevcuttur. 2700 km de bayiden çıktığı gibidir. Beyaz renkttir.
FİYAT : 5.000 TL PAZARLIK SÜNNETTİR.
İLETİŞİM : 05070386196
-
03 Mart 2016, 11:20
#45635
omerbguclu adlı üyeden alıntı
Maltepede tuna motor var baya ilgileniyorlar bi bak istersen oraya
Ayrica arkadas yakit olarak bir depoda 400 cok nadir geciyorum ortalamasi 390 gibi 50 liraya dolduruyorum litresini tam hatirlayamadim sizin yakit degeriniz nasil
Vallahi benim motorun hakketten az yakıyor.Lastikleri inik kullanıyorum motorum basık olduğu için ön 20 arka 25 felan.Eski kasa egzozu ve açık hava filtresine rağmen full şehir içi ne kadar agresif kullanırsam kullanayım 400-450'den önce yedeğe düşmüyor.Şehir dışı şehir içi karışık normal kullanımda ortalama 450-500 km de yedeğe düşüyor.Sakin şehir dışı kullanımında ise 550 kmyi rahat görüyor.Rekorum yedek hariç 580 km.
-
03 Mart 2016, 13:08
#45636
boora adlı üyeden alıntı
Dip gaz kullanimda 385-390 km de yedek depoya geciyor. Sakin kullanimda 470-480 hatta bu sefer 488 de yedege gecti. Normal kullanim da 430-450 arasi yedege geciyor
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Vallahi benim motorun hakketten az yakıyor.Lastikleri inik kullanıyorum motorum basık olduğu için ön 20 arka 25 felan.Eski kasa egzozu ve açık hava filtresine rağmen full şehir içi ne kadar agresif kullanırsam kullanayım 400-450'den önce yedeğe düşmüyor.Şehir dışı şehir içi karışık normal kullanımda ortalama 450-500 km de yedeğe düşüyor.Sakin şehir dışı kullanımında ise 550 kmyi rahat görüyor.Rekorum yedek hariç 580 km.
Ya benim motor ilk çalıştırdığımda gaz yemiyor boguluyor
Ayrica bi redli e yapayim dedim motor 10 000 devirden sonra teklemeye basliyor sanki ilk calistirdigimda gaz yememesi gibi benim karburatore sanki hava fazla gidiyor
Servise goturup soyledigim de ilk calismasi boyle olur normal dediler ama bence karburator havayi fazla aliyor
-
03 Mart 2016, 13:15
#45637
omerbguclu adlı üyeden alıntı
Ya benim motor ilk çalıştırdığımda gaz yemiyor boguluyor
Ayrica bi redli e yapayim dedim motor 10 000 devirden sonra teklemeye basliyor sanki ilk calistirdigimda gaz yememesi gibi benim karburatore sanki hava fazla gidiyor
Servise goturup soyledigim de ilk calismasi boyle olur normal dediler ama bence karburator havayi fazla aliyor
İlk çalıştırmada boğulması normal sonuçta karbüratörlü ısınana kadar yapar.10 binden sonrası yok zaten 10.500 de kesiciye giriyor o tekleme dediğin kesici aslında.
-
03 Mart 2016, 16:13
#45638
MazhaRR adlı üyeden alıntı
İlk çalıştırmada boğulması normal sonuçta karbüratörlü ısınana kadar yapar.10 binden sonrası yok zaten 10.500 de kesiciye giriyor o tekleme dediğin kesici aslında.
Kesici degil kesici daha farkli oluyo bu bildigin gazi yemiyor ayrica 11000 devir yapanlar var 10500 degil galiba devir kesici siniri
-
03 Mart 2016, 17:33
#45639
omerbguclu adlı üyeden alıntı
Ya benim motor ilk çalýþtýrdýðýmda gaz yemiyor boguluyor
Ayrica bi redli e yapayim dedim motor 10 000 devirden sonra teklemeye basliyor sanki ilk calistirdigimda gaz yememesi gibi benim karburatore sanki hava fazla gidiyor
Servise goturup soyledigim de ilk calismasi boyle olur normal dediler ama bence karburator havayi fazla aliyor
Motosikletin gayet normal hic bir ayariyla oynatma. Sogukken her zaman oyle olur hem sogukken ani gaz verme hiz yapmaya calisma birak makina biraz kendine gelsin yag ideal sicakliga ulassin kanallarda bi gezsin. Sen vucudun sogukken spor yapsan ya lif yirtilir ya agrin olur. Onun gibi dusun. Motor 10,500 de kesiciye giriyor bunun kesicisi eski ybr ler gibi degil bi anda yigiliyo motor sonra tekrar toparliyor kesip birakmiyor yani uzun sureli kesip 1 sn kadar sonra tekrardan veriyor elektrigi
-
03 Mart 2016, 22:31
#45640
boora adlı üyeden alıntı
Motosikletin gayet normal hic bir ayariyla oynatma. Sogukken her zaman oyle olur hem sogukken ani gaz verme hiz yapmaya calisma birak makina biraz kendine gelsin yag ideal sicakliga ulassin kanallarda bi gezsin. Sen vucudun sogukken spor yapsan ya lif yirtilir ya agrin olur. Onun gibi dusun. Motor 10,500 de kesiciye giriyor bunun kesicisi eski ybr ler gibi degil bi anda yigiliyo motor sonra tekrar toparliyor kesip birakmiyor yani uzun sureli kesip 1 sn kadar sonra tekrardan veriyor elektrigi
ama yakıt diğerlerine göre çok yakıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)
Bu Konudaki Etiketler