Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #45281
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Arkadaşlar ybrnin orjinal aküsü çok dandik sulu model bi akü motoru aldıktan 3 ay sonra bozuldu zaten 2 sene olmadan bozulmuş oldu belkide suyuna bakmadan attım çöpe. Abuş marka bi akü aldım en ucuzundan valla en ufak sorun yaşamadım hella korna xenon far ve alarm hepsi birden bağlıydı marşta bi yavaşlama yapmadan çalışyırıyodum. Marka akülere para vermeyin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #45282
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Merhaba arkadaşlar,
    Rolantiniz kaç devirde duruyor.Rastgele mi ayarlıyosunuz, yoksa kitapta yazana göre mi?
    Benim rolanti 800 devir civarında. düşük rolanti devrinin zararı olur mu?

  3. #45283
    miginfly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Vergisiz
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybrnin orjinal aküsü çok dandik sulu model bi akü motoru aldıktan 3 ay sonra bozuldu zaten 2 sene olmadan bozulmuş oldu belkide suyuna bakmadan attım çöpe. Abuş marka bi akü aldım en ucuzundan valla en ufak sorun yaşamadım hella korna xenon far ve alarm hepsi birden bağlıydı marşta bi yavaşlama yapmadan çalışyırıyodum. Marka akülere para vermeyin.
    Sulu akü elektrolit seviyesini kontrol ettikten sonra sorun çıkartmaz. Statör arızalı şarj etmiyor ise diyeceğim birşey yok. Bende motoru aldığımda marş sorunu yaşamadan aküsünü kontrol edip saf su ekledim. Sorun yok, çalışması çok iyi.
    Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)

  4. #45284
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Rolantiniz kaç devirde duruyor.Rastgele mi ayarlıyosunuz, yoksa kitapta yazana göre mi?
    Benim rolanti 800 devir civarında. düşük rolanti devrinin zararı olur mu?
    mühendis capon abilerin dediğine göre kitapcıkta 1300dd aşğıya düşürme derim motor vuruntulu çalışır.uzun vadede krank ve rulmanlara zarar verebilir.
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  5. #45285
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı COMTAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mühendis capon abilerin dediğine göre kitapcıkta 1300dd aşğıya düşürme derim motor vuruntulu çalışır.uzun vadede krank ve rulmanlara zarar verebilir.
    Haklısın yükseltmekte yarar var, sevmiyorum yüksek devir fakat motorun durumu daga mühim.

  6. #45286

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Rolantiniz kaç devirde duruyor.Rastgele mi ayarlıyosunuz, yoksa kitapta yazana göre mi?
    Benim rolanti 800 devir civarında. düşük rolanti devrinin zararı olur mu?
    Benim motorun ilk çalıştırırken 1.000 - 1.500 arası biraz yol yapıp ışıklarda durunca 2.000 2.500 arası oluyor hiç ayarlatmadım doğrusu

  7. #45287

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    Ankara Balgat
    Motosikleti
    Yamaha YBR ESD '10 / Honda CBR 929RR '01
    Alıntı jonvolkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynaların duruş açısını iyi ayarlayınca çok sıkıntı olmadı gibi geldi bana. Ayrıca çok sağlam bir çanta. Benim boy 1.80 kilo 90 kalıplı birisiyimdir. Çantayı tavsiye ederim. Tek şüphem ben motorun orijinal demirine taktırdım. Acaba acaba arka çanta demiri de alıp ona mı taktırsam diye düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

    Aynaların duruş açısını iyi ayarlayınca çok sıkıntı olmadı gibi geldi bana. Ayrıca çok sağlam bir çanta. Benim boy 1.80 kilo 90 kalıplı birisiyimdir. Çantayı tavsiye ederim. Tek şüphem ben motorun orijinal demirine taktırdım. Acaba acaba arka çanta demiri de alıp ona mı taktırsam diye düşünüyorum
    Ben orijinal demire takım kardeşim. O tabla kurucularını doğru yere konumlayıp sıkarsan taş gibi olur. Ben o halde 1150 km yol yaptım hala sağlam. Ve hatta içinde 15-20 kg ağırlıkla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

    Alıntı Mr.Yldrmdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorun ilk çalıştırırken 1.000 - 1.500 arası biraz yol yapıp ışıklarda durunca 2.000 2.500 arası oluyor hiç ayarlatmadım doğrusu
    Benim motorum şuan 58 bin kmde. Rölanti 1300 civarı. Tam ısınmazsa arada stop ediyor ama sıcakken çok iyi. Fazla düşürmeyin rölantiyi ışıklarda kalkarken stop edip sorun çıkarmasın.

  8. #45288
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı Mr.Yldrmdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorun ilk çalıştırırken 1.000 - 1.500 arası biraz yol yapıp ışıklarda durunca 2.000 2.500 arası oluyor hiç ayarlatmadım doğrusu
    2500 çok yüksek bi devir. maksimum 1500ü geçmemeli.

  9. #45289

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2500 çok yüksek bi devir. maksimum 1500ü geçmemeli.
    Valla hocam ben genelde akşamları ayağı yanmış it gibi tek başıma dolanırım G.antep'de. ışıklarda dururken atik kalkmazsam arkamdakiyle ya tartışıyoruz ya üzerime sürüyorlar. O yüzden pek şikayetçi değilim. Benzini de o kadar fazla yakmıyor 1300 km daha iyi yani yakıtı şuan.

  10. #45290

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Malumunuz gosterge lambalari genelde 1.5 veya 1.2 watt. Ama piyasada bir gunluk gittigim hicbir parcaci ve oto elektrikcide bulamadım. Hepsinin ellerinde 5watt vardi. 5w taksam herhangi bir isinma veya yuvayi eritme gibi benzeri sorunlarla karsilasir miyim acaba tesekkurler herkese.

  11. #45291

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Arkadaslar motor cok gec isiniyor zaten gittigim yol 8 km 5 km sinde gazi acinca boguluyo gibi oluyor varmi yasayan herkestemi boyle yoksa baska bir sorunmu var acaba

  12. #45292
    miginfly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Vergisiz
    Alıntı omerbguclu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motor cok gec isiniyor zaten gittigim yol 8 km 5 km sinde gazi acinca boguluyo gibi oluyor varmi yasayan herkestemi boyle yoksa baska bir sorunmu var acaba
    Motorun kaç kmde bilmiyorum fakat, normal değil. 5 km uzun bir mesafe, motor soğukken jiklesiz az gaz vererek çalıştır öyle tut biraz 2000-3000 devir arası. Yine yapıyorsa fazla benzinden boğuluyor tahminim.
    Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)

  13. #45293

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Herkeze Selam, yaklaşık 1 yıl kahrımı çeken motorsikletimden artık ayrılma vakti geldi.Yaz kış getirdi götürdü sağolsun
    İlgilenenler olursa http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26981771/detay ilanından bana ulaşabilir.

    Herkeze iyi akşamlar.

  14. #45294

    Üyelik
    10 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı miginfly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun kaç kmde bilmiyorum fakat, normal değil. 5 km uzun bir mesafe, motor soğukken jiklesiz az gaz vererek çalıştır öyle tut biraz 2000-3000 devir arası. Yine yapıyorsa fazla benzinden boğuluyor tahminim.
    İlk baslarda isinsin diye yapiyodum ama isinmadigi icin biraktim artik dediginiz gibi fazla benzin geliyo olabilir cunku bazen benzin kokusu aliyorum
    Motor 400 km oldu yeni aldim

  15. #45295
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Beyler uzun yoldan döndüm fakat dönüşte bir sıkıntı çıktı. 110 La gidiyordum otobanda 15 dk olmuştu yola çıkalı motor birden gaz yemedi stop eder gibi oldu yavaşlayıp durdum motor sitop etti sonra motor blogundan(egzoz değil) beyaz duman çıktı birde yanık kokusu. Çalışmadı ilk depoyu yedeğe aldım çalıştı. Rölantide az çalıştırdım sigara yaktım sigara yarıya geldiğinde kontağı kapattım. Sigara bitince yola devam ettim ilk 60 sonra 80 le en son arada 100 le gittim. Ilk ışıklardada stop etti biraz daha yanık kokusu geliyordu. Ilerde çay ocağı gördüm bi çay içtim sonra yola devam ettim. Sağ sağlim vardım ama motor ilk sibop kesti sandım. Sibop kesse olduğu yerde kalırdı devam etmezdi fakat sizce ne olmuş olabilir ? Depoyu yedeğe aldıktan sonra 120 km daha yol gittim üstüne. Benzin bitse o kadar gitmezdi. Sabah yola çıkmıştım öğle sıcağıda değil. Yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden

  16. #45296
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Motorun yağı tammıydı? Eksik yağa bağlı problem gibi. Ust kapak contası yakmış olabilirsin. Yatak sarmış olabilirsin.

  17. #45297

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Arkadaşlar merhaba
    Bildiğiniz üzere ehliyeti aldıktan sonra aktif bir sürücü haline geldim ve hemen hemen her gece BeyazKurt'la geziyoruz
    Fakat dün bir şok mu desem şaşkınlık mı desem ilginç bir durumla karşılaştım. Motoru 1.000 Bakımına götürdüğüm motosikletçi ustam bana motosikletin açılması için devri biraz zorlamamı istedi bende doğrusu hayvan gibi abanıyorum 3. vitese kadar 10.000 devri görmeden vites atmama huyu geldi. Bildiğiniz apaçi gibi bir şey olduk yani.
    Her neyse pazar günü shell'den benzini fulledim tam 200 km'deydi 26 liralık aldım 5.46 litre geldi. bide dün 200 km yaptım dün fulledim 25 liralık geldi 5.60 litre gibi bir tutardı.

    Şimdi hesaplamaya geçersek;
    5 Günde toplamda 200 km yol yapmışım ortalama 25 TL benzin ücreti ödüyorum,
    1 Ayda 6 defa benzin almak demek; buda aylık 150 TL demektir,
    150 TL'lik yakıtla 1.200 km yapmak helede YBR ile biraz fazla gibi,
    Kilometreye 0,125 kuruş yakıyor 1 liraya 8 Km yani,
    Aylık geliri 900 TL olan biri için; ayda yakıta 150 TL ödemek biraz değil, gayet fazla.

    Anlamış olduğunuz üzere hesabını bilen biriyimdir. Şimdi elimde alışmış abanmaya duramıyorum atikliği harika motosikletimin zaten hız tutkumda yoktur fazla. Bundan sonra hedefim belli. Haftada sadece pazar günü yakıt alıp aylık yakıt giderini 100 TL'ye düşürmek. Bundan sonra devir 6.000 gördüğü an vites yükselticem yoksa olmuyor
    Okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar iyi günler. Bir daha ki hesaplama da görüşmek üzere

  18. #45298
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı Mr.Yldrmdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba
    Bildiğiniz üzere ehliyeti aldıktan sonra aktif bir sürücü haline geldim ve hemen hemen her gece BeyazKurt'la geziyoruz
    Fakat dün bir şok mu desem şaşkınlık mı desem ilginç bir durumla karşılaştım. Motoru 1.000 Bakımına götürdüğüm motosikletçi ustam bana motosikletin açılması için devri biraz zorlamamı istedi bende doğrusu hayvan gibi abanıyorum 3. vitese kadar 10.000 devri görmeden vites atmama huyu geldi. Bildiğiniz apaçi gibi bir şey olduk yani.
    Her neyse pazar günü shell'den benzini fulledim tam 200 km'deydi 26 liralık aldım 5.46 litre geldi. bide dün 200 km yaptım dün fulledim 25 liralık geldi 5.60 litre gibi bir tutardı.

    Şimdi hesaplamaya geçersek;
    5 Günde toplamda 200 km yol yapmışım ortalama 25 TL benzin ücreti ödüyorum,
    1 Ayda 6 defa benzin almak demek; buda aylık 150 TL demektir,
    150 TL'lik yakıtla 1.200 km yapmak helede YBR ile biraz fazla gibi,
    Kilometreye 0,125 kuruş yakıyor 1 liraya 8 Km yani,
    Aylık geliri 900 TL olan biri için; ayda yakıta 150 TL ödemek biraz değil, gayet fazla.

    Anlamış olduğunuz üzere hesabını bilen biriyimdir. Şimdi elimde alışmış abanmaya duramıyorum atikliği harika motosikletimin zaten hız tutkumda yoktur fazla. Bundan sonra hedefim belli. Haftada sadece pazar günü yakıt alıp aylık yakıt giderini 100 TL'ye düşürmek. Bundan sonra devir 6.000 gördüğü an vites yükselticem yoksa olmuyor
    Okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar iyi günler. Bir daha ki hesaplama da görüşmek üzere
    Motorunuz gayet normal yakıyor, sizin kullanımınıza göre az bile yakıyor. 5000-6000 devir normaldir vites değiştirmek için. (Tek kişi ve düz yolda)

  19. #45299

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı Alisilin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz gayet normal yakıyor, sizin kullanımınıza göre az bile yakıyor. 5000-6000 devir normaldir vites değiştirmek için. (Tek kişi ve düz yolda)
    Yakıt normaldir fakat işte fiyatı pahalı yoksa yakıtı litreye bölersek gayet iyi bir rakam km'ye 2,50 gibi birşeyler. Ama işte gerektiği kadar aşağıya çekmek istiyorum

  20. #45300
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Ben motora ne kadar çok binersem o kadar ekonomi yapıyorum Arabayla ayda ortalama 1500 km yol yapıyorum. Yalnız gideceksem biyere arabayla değil motorla gidiyorum, hem ekonomik oluyor hem de motor zevkimi alıyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)

Bu Konudaki Etiketler