Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #44881
    m3hm3tozc4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2010
    Şehir
    Afyon Dazkırı
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 (2006)
    Ben rampa aşağı 100ü zor görüyorum
    4.viteste 110 yapsa motoru evin içine sokar karsima koltuga oturturum

    Buji iridyum vardı idareten normal bir buki taktık. Tekrar iridyum takacagim ama kodunu unuttum.
    Karbüratöre kesinlikle baktiracagim. En olmadı yetkili servise götürürüm artik.

    Balata bazen kaçırıyor gibi geliyor bazen iyi gibi anlamadim gitti.

    Motorun orjinal balatasını 18binde degistirtmistim. Denizli Rekor motorda. Kacirma falan da yoktu safligimizdan degistirdik ama onlarda yan sanayi takmış değiştikten 1500 2000km kadar sonra rampada balata siyirdi yolda kaldık. Orjinal bulamayınca bu sefer yine yan sanayi aldik Rialliydi yanılmıyorsam. Onu memlekette taktirdik ama o da dayanmadi. 500 km olmadan bizim arkadas yakmış yolda kalmışlar. Tabi nasil yaptılar bilen yok. Sadece 3.vitesle kalkayim derken yandi dediler. Ardindan orjinal buldum bir şekilde onu taktirdim ve o zamandan beri yaklaşık 20.000km dir o balata var.

    Motordan ilk balata degistiginden beri randiman alamadim zaten.

    Galiba yine degisim istiyor. Biraz kullandiktan sonra viteste durunca motor yekiniyor silkeliyor kendini

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın, sağlıcakla. ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

    Bende Michelin de ömür haricinde memnunum. Pilot Sport ama benimkisi. Önler iyi ama arkalarda kilcal catlaklar dolu. Degisim istiyor ve büyük ihtimalle yine Michelin takacağım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #44882
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Benimki de pampa aşağı tapa gaz 105 km görüyor. O hıza da deneme amaçlı bir kaç saniyeliğine çıkıyorum. Normalde 90 km hıza bile çok nadir çıkarım.

  3. #44883
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı m3hm3tozc4n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben rampa aşağı 100ü zor görüyorum
    4.viteste 110 yapsa motoru evin içine sokar karsima koltuga oturturum

    Buji iridyum vardı idareten normal bir buki taktık. Tekrar iridyum takacagim ama kodunu unuttum.
    Karbüratöre kesinlikle baktiracagim. En olmadı yetkili servise götürürüm artik.

    Balata bazen kaçırıyor gibi geliyor bazen iyi gibi anlamadim gitti.

    Motorun orjinal balatasını 18binde degistirtmistim. Denizli Rekor motorda. Kacirma falan da yoktu safligimizdan degistirdik ama onlarda yan sanayi takmış değiştikten 1500 2000km kadar sonra rampada balata siyirdi yolda kaldık. Orjinal bulamayınca bu sefer yine yan sanayi aldik Rialliydi yanılmıyorsam. Onu memlekette taktirdik ama o da dayanmadi. 500 km olmadan bizim arkadas yakmış yolda kalmışlar. Tabi nasil yaptılar bilen yok. Sadece 3.vitesle kalkayim derken yandi dediler. Ardindan orjinal buldum bir şekilde onu taktirdim ve o zamandan beri yaklaşık 20.000km dir o balata var.

    Motordan ilk balata degistiginden beri randiman alamadim zaten.

    Galiba yine degisim istiyor. Biraz kullandiktan sonra viteste durunca motor yekiniyor silkeliyor kendini

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın, sağlıcakla. ..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

    Bende Michelin de ömür haricinde memnunum. Pilot Sport ama benimkisi. Önler iyi ama arkalarda kilcal catlaklar dolu. Degisim istiyor ve büyük ihtimalle yine Michelin takacağım.
    Yürüyen ve mekanik aksamda mümkün mertebe orjinal parça kullanmak lazım.
    Biraz pahalı ama gayet kaliteli.
    İridyum bujiyi ben 20bin km'dir kullanıyorum. Üst devirlerde biraz daha canlı oluyor motosiklet.
    Sizin motosikletinizin stabil 100 km/h her türlü yol koşulunda gitmesi lazım.
    Rüzgarsız yolda 115 stabil gittiğim zamanlar bile olmuştu.
    10 beygirlik motor için güzel hızlar
    Buji,karbüratörden sonra netice alamazsanız balataları da bi gözden geçirin.
    İnşallah sorun düzelir.

  4. #44884
    efeadem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2015
    Motosikleti
    ybr 125
    Alıntı Selcuk89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese selam olsun.
    Uzun zamandır siteyi takip ediyorum kısmette bugün yazmak varmış.
    İzmir'de ikamet ediyorum yaşım 26.
    Şubat ortasında ismimi yazdırmama ve maddi manevi tam olarak hazır olduğum halde Yamaha R25 almadım.
    Emekleyerek başlayacağım.Yeni Motorum Yamaha Ybr 125 olacak.
    Plaka ruhsat biraz önce hazır oldu motor beni bekliyor.Kısmetse yarın sabah teslim alacağım.
    2014 model sıfır kmdeki motora 5000 TL ücret ödedim.Koruma demiri monte ettik müsait olunca çanta bakacağım.
    Yamahadan çıktığım gibi lastikçiye gidiyorum.2 seçenek var aklımda...
    Metzeller ve Michelin orada karar vereceğim.
    Şimdiden herkese teşekkür ederim...
    usta benım de lastıkler michelin pilot street tavsıye ederım

  5. #44885
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    Alıntı m3hm3tozc4n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ibre 80den sonra cok cok yavas çıkıyor. Maksimum 90 yapıyor. Tabi Lifan ların km yüksek gösteriyor onlar 100ü geçiyoruz diyorlardı
    Benim motor da 2006 model 29.000de, orijinal balata ile devam.
    aynı söylediğiniz gibi 80den sonra yavaş hızlanır 90a zor çıkar, keyfi yerindeyse 100 yapar ama ben bunu hiç problem olarak görmedim.

  6. #44886
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı Kaangngr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bendede kalkışlarda silkme gibi yapıyo debriyajla ilgili düşünüyorum. Ayarı kaçıyo zaten bitiyo debriyaj
    esd lerin klasik sorunuymuş o benim motorda da var kalkışlarda titreme yapıyor malesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

    ybr son gücünü 7800 devirde veriyor. o devirden sonra ki her devir motorun gücü azalarak gider. zaten dikkat ettiyseniz 8000 devirden sonra çok yavaş devir alır. bende düz yolda 105-110 arası hiza ulaşabiliyorum rampa aşağıda 130 yaptırdım

  7. #44887
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Lastik konusunda da iki kelam edelim.
    Michelin asfaltı çok seviyor. Engebeli,stabil vb arazi koşullarında çok memnun etmez.
    Ama asfalta yapışıyor resmen.
    Pirelli Dura Traction ise daha dişli. Her yola geliyor. Arazide de iş görüyor.
    Ancak ısınana kadar asfaltta Michelin kadar iyi değil.
    Isındıktan sonra yol tutuşu gayet iyi.
    Ani frende motosikletin stok lastikleri metrelerce kayarken,virajlarda dengeyi bozarken bu lastikler çok çok iyi.
    Gerçi ben hep irc,duro,swallow gibi naylon oranı çok yüksek lastikler kullandım.
    Limiti bildikten sonra her lastik iyidir.
    Ama kaliteli lastik daha iyidir
    efeadem bunu beğendi.

  8. #44888
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Kötü lastiğin tek iyi yanı, insana temkinli sürmeyi öğretmesidir.
    Her ne kadar genelde asfaltta kullanıyor olsamda, yaz aylarında sürekli dağ bayır gezdiğim için ikinci sefer Pirelli aldım.
    28indensonra bunu beğendi.

  9. #44889
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Her motorun olduğu gibi bununda kronik sorunları var. Kalkışta silkeleme soğukken zor çalışması. Bunun haricinde hiç bi sıkıntı yaşamadım.

  10. #44890
    mstfatmca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2012


    gösterge ampüllerini 8ledli t10 la değiştirdim.
    Devir saati muazzam oldu ama hız göstergesinin 100 120 140 civarları karanlık kaldı.
    Acaba benzin göstergesindeki ufak ampul mü aydınlatıyo karanlık kısımları bilen eden deneyen var mı?

  11. #44891

    Üyelik
    03 Mayıs 2014
    Motosikleti
    2011 YBR 125
    mustfatmaca
    kilometre sayacının depoyu fullediğinde sıfırlamışmıydın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

    evvelsi gün gece sürüşü yapmamak için gözümü karartıp 160km boyunca tam gaz geldim, tırmanışlarda 5000 devir altına düşünce vites küçülttüm yine tam gaz devam. 150km böyle geldikten sonra dağ aşağı inerken son gaz gittim, ibre 140km hızı devirdi, sanki birini tokatlar gibi ses veriyodu subaplar. bir 10dk daha böyle gittikten sonra motor bir anda gaz yememeye başladı, kendini kapattı, boşa attım stop etti, çalıştımayı denedim ama olmadı, bir yarım saat bekledikten sonra çalıştı.
    merak ettiğim acaba motorda aşırı sıcaklık koruma devresi falan mı var? ben böyle bir tepki beklemiyordum motordan en fazla yağ kaçağı yapar diyordum ancak emaresi bile yok. contalar taş gibi, bu hızı yaptığımda 4000kmdir yağ değiştirmemiştim, bugün değiştirdim, yağ hala kaymak gibi özelliğini kaybetmemiş,
    hal böyleyken 1000lik motorlar bile gözümde çöp oldu ybr yanında, gercekten yok böyle bir motor vay be, maşaallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

    yahu bir de kilometre telim kopmuştu, bu parçayı temin edip nasıl takarız? yapan eden bilen arkadaşlar anlatabilir mi?

  12. #44892
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Alıntı neonxxl1001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mustfatmaca
    kilometre sayacının depoyu fullediğinde sıfırlamışmıydın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

    evvelsi gün gece sürüşü yapmamak için gözümü karartıp 160km boyunca tam gaz geldim, tırmanışlarda 5000 devir altına düşünce vites küçülttüm yine tam gaz devam. 150km böyle geldikten sonra dağ aşağı inerken son gaz gittim, ibre 140km hızı devirdi, sanki birini tokatlar gibi ses veriyodu subaplar. bir 10dk daha böyle gittikten sonra motor bir anda gaz yememeye başladı, kendini kapattı, boşa attım stop etti, çalıştımayı denedim ama olmadı, bir yarım saat bekledikten sonra çalıştı.
    merak ettiğim acaba motorda aşırı sıcaklık koruma devresi falan mı var? ben böyle bir tepki beklemiyordum motordan en fazla yağ kaçağı yapar diyordum ancak emaresi bile yok. contalar taş gibi, bu hızı yaptığımda 4000kmdir yağ değiştirmemiştim, bugün değiştirdim, yağ hala kaymak gibi özelliğini kaybetmemiş,
    hal böyleyken 1000lik motorlar bile gözümde çöp oldu ybr yanında, gercekten yok böyle bir motor vay be, maşaallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

    yahu bir de kilometre telim kopmuştu, bu parçayı temin edip nasıl takarız? yapan eden bilen arkadaşlar anlatabilir mi?
    Hocam daha önce başıma aynısı geldi şehir içi akşam gazlıyordum hava sıcakta değil. Gaz verdim devir sonda gidiyorum birden boğulmaya başladı gaz kesip tekrar verince benzin bitiyomuş gibi falan oldu bi 200 - 300 metre gittim sonra yol kenaeında durdum akü felan bitti çok garipti ayaktan bastım bastım yedeğe aldım depo bitti sandım elektrik tesisatı gitti motorun marştan çalışmıyodu ayakla anca 1 gün sonra kendiliğinden düzeldi motorcuya gittin denemek için açtım kontağı mis gibi marş bastı korna xenon felan hepsi geldi kendi kendine düzeldi. Motor gerçekten taş gibi 1500 de bir yağ değişirim tavsiyem budur. 4000 km yağ çok çok uzun süre bence max 2000 km de değişin yağı. Castrol power 1 25 tlye alıyorum. Km teli takması çok basittir gösterge panelinin orda yuvası var yuvadan ön tekere gidiyor zaten basit işçilik bile almazlar fazla

  13. #44893
    mstfatmca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2012
    Alıntı neonxxl1001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mustfatmaca
    kilometre sayacının depoyu fullediğinde sıfırlamışmıydın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

    evvelsi gün gece sürüşü yapmamak için gözümü karartıp 160km boyunca tam gaz geldim, tırmanışlarda 5000 devir altına düşünce vites küçülttüm yine tam gaz devam. 150km böyle geldikten sonra dağ aşağı inerken son gaz gittim, ibre 140km hızı devirdi, sanki birini tokatlar gibi ses veriyodu subaplar. bir 10dk daha böyle gittikten sonra motor bir anda gaz yememeye başladı, kendini kapattı, boşa attım stop etti, çalıştımayı denedim ama olmadı, bir yarım saat bekledikten sonra çalıştı.
    merak ettiğim acaba motorda aşırı sıcaklık koruma devresi falan mı var? ben böyle bir tepki beklemiyordum motordan en fazla yağ kaçağı yapar diyordum ancak emaresi bile yok. contalar taş gibi, bu hızı yaptığımda 4000kmdir yağ değiştirmemiştim, bugün değiştirdim, yağ hala kaymak gibi özelliğini kaybetmemiş,
    hal böyleyken 1000lik motorlar bile gözümde çöp oldu ybr yanında, gercekten yok böyle bir motor vay be, maşaallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

    yahu bir de kilometre telim kopmuştu, bu parçayı temin edip nasıl takarız? yapan eden bilen arkadaşlar anlatabilir mi?
    neonxxl1001 aynen depoyu her fullediğimde sıfırlarım sayacı. Ayda sadece bi kere benzin alıyom zaten

  14. #44894

    Üyelik
    24 Kasım 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Arkdaşlar kusura bakmayın ama kadar çok sayfa var ki aradığımı bulamadım o yüzden tekrar da olsa yazmak istedim ybr min zincirini değiştirmek istiyorum ne almamı önerirsiniz?

  15. #44895

    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    bursa karacabey
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım 8ay önce ilk motorum olan ybr yi aldım motor çok iyi de bi sıkıntı var herkes az yakıyor diyo ama o az yakma bende olmadı daha 2000 km oldu ama 85 lt benzin yakmış motor yani 100 km de 4.2 lt yapıyor bu bana fazla gibi geliyor bu yolun hepsi şehir içi ama benim bulundum yerde öle trafik felan yok bide yolun toplamda yarısı iki kişi gidilmiştir rodaj sonrası bakım da aldığım yerdeki yetkili bayiye söyledim normal 5-6bin de anca iner 2.5 lere dedi le bişi varmı arkadaşlar yardımınızı bekliyorum ne yapmalıyım başka bir servisemi gitmeliyim veya kendim bişi yapabilirmiyim bir de bursa da oturan arkadaşlar hangi yamaha bayisine gidiyorsunuz

  16. #44896
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı hakan öztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım 8ay önce ilk motorum olan ybr yi aldım motor çok iyi de bi sıkıntı var herkes az yakıyor diyo ama o az yakma bende olmadı daha 2000 km oldu ama 85 lt benzin yakmış motor yani 100 km de 4.2 lt yapıyor bu bana fazla gibi geliyor bu yolun hepsi şehir içi ama benim bulundum yerde öle trafik felan yok bide yolun toplamda yarısı iki kişi gidilmiştir rodaj sonrası bakım da aldığım yerdeki yetkili bayiye söyledim normal 5-6bin de anca iner 2.5 lere dedi le bişi varmı arkadaşlar yardımınızı bekliyorum ne yapmalıyım başka bir servisemi gitmeliyim veya kendim bişi yapabilirmiyim bir de bursa da oturan arkadaşlar hangi yamaha bayisine gidiyorsunuz
    o kadar düşmez en fazla yarım litre düşer. ya aşırı devirsiz kullanıyorsun ya da motoru çok zorluyorsun.

  17. #44897
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Alıntı hakan öztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım 8ay önce ilk motorum olan ybr yi aldım motor çok iyi de bi sıkıntı var herkes az yakıyor diyo ama o az yakma bende olmadı daha 2000 km oldu ama 85 lt benzin yakmış motor yani 100 km de 4.2 lt yapıyor bu bana fazla gibi geliyor bu yolun hepsi şehir içi ama benim bulundum yerde öle trafik felan yok bide yolun toplamda yarısı iki kişi gidilmiştir rodaj sonrası bakım da aldığım yerdeki yetkili bayiye söyledim normal 5-6bin de anca iner 2.5 lere dedi le bişi varmı arkadaşlar yardımınızı bekliyorum ne yapmalıyım başka bir servisemi gitmeliyim veya kendim bişi yapabilirmiyim bir de bursa da oturan arkadaşlar hangi yamaha bayisine gidiyorsunuz
    Bence hesapta bir yanlışlık var. O kadar yakması imkansız. Ben sürekli yüksek devir kullandığım zaman bile 2.7 litre yakardı.
    Bu kadar yakmasına normaldir diyen servisten uzak dur. 4-5 bin km'den sonra yakıtı neredeyse yarı yarıya düşen motosiklet mi olurmuş?
    ttimes bunu beğendi.

  18. #44898
    Selcuk89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 - Pulsar 200 NS - Cbf 1000 FA (2012)
    Arkadaşlar herkese yeniden selamlar.
    Dün itibarı ile sıfır motoru İzmir yamaha bayinden teslim aldım 15 km yaptım eve geldim.
    Bugün 80 km daha yol yaptım.Gerçekten çok eğlenceli bir yolculuk oldu.
    Tabi emin olmak için belki de 100 lerce kez cevaplamış olduğunuz birkaç soru sormak istiyorum.Şimdiden özürlerimi kabul edin.
    Resim atmaya çalıştım umarım görüntülenebilir.

    1.Lastikleri henüz değiştirmedim. Michelin pilot street kesin alacağım fakat üzerindeki lastikler CST marka değil farklı bir şey yazıyor anlamadım.
    2.Vites Boşa geçerken gerçekten zorlandım.Motor durağan konumda zaten çok zor motoru ileri geri aldım debriyaj manetini çekip bıraktım ama yemedi bir türlü.Önerisi olan varsa açıklarsa çok memnun olurum.
    3.Birinci vitesten ikinciye geçerken taş gibi ayağımı incitecek kadar sertti.Diğer geçişler sorunsuzdu.Gerçi 50 km den sonra rahat geçmeye başladı herhalde 2. ve 3. sorumun cevapları motorun hareketleri parçalarının birbirine alışması için belli bir süre vermem gerekli olmasıdır.
    4.Vites düşürürken yüksek devirde arka yalpaladı birkaç kez motor yüksek devirde kaldığı için yaptı sanıyorum.Vites küçültürken yeterli gazlama yapmadım sanırım.
    5.Motor lastikler ısındıktan sonra ince ince yatmaya çalıştım.İzmir'in asfaltı nispeten iyidir.Açıkçası memnun kaldım. Michelin ile daha başarılı olacaktır eminim.
    6.Belki de gerçekten yardımınızı gerektiren mevzu bu olacak 50-60 km de nispeten kasisli çıkurlu yolda 5000 devir/dk da motor amartisör güven vermedi.Çok yalpaladı yere tutunması baya düştü.Amortisör ayarı yapmalı mıyım? Yoksa Michelin ile bu sorun çözülecek mi?
    Biraz uzun oldu ama okuma zahmetine giren herkese çok teşekkür ederim.Cevaplarınızı esirgerseniz de canlarınız sağolsun.
    Kendinizi motorunuzdan daha çok sevmeyi unutmayın.
    efeadem bunu beğendi.

  19. #44899
    rs_guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2011 Salcano Wolf
    Selçuk kardeşim öncelikle hayırlı olsun.
    1) Başka marka lastikli Ybr Esd görmedim ben. Başka marka olsa bile muhtemelen yine vasat bir modeldir.
    2) İlk zamanlarda boşa almak çok zor olabiliyor. Benim tavsiyem motosikleti oynamaktan çok hafif gaz vererek yarım debriyajda boşa almak.
    3) Normalde vites geçişleri çok yumuşaktır. İlk zamanlarda sert olması normaldir. Zamanla çok yumuşayacaktır.
    4) Hızını düşürmediğin sürece vites küçültme. Yani önce hızını azalt, sonra vitesi düşür. Yoksa arka teker kilitlenmesi olabilir.
    5) Üzerindeki lastiklerin markasını bilmediğim için yorum yapmam doğru olmaz. Mişlen ve Pirelli başka tabi. Ben Pirelli kullanıyorum. İlk taktığında farkı hemen anlıyorsun. Yol tutuşunu hissediyorsun.
    6) Amortisör ayarı ikinci basamakta oluyor normalde. Sertleştirip yumuşatmak senin elinde. Normalde en ideali ikinci basamakta olması. Onu bir kontrol et istersen.

  20. #44900
    Selcuk89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 - Pulsar 200 NS - Cbf 1000 FA (2012)
    Alıntı rs_guven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selçuk kardeşim öncelikle hayırlı olsun.
    1) Başka marka lastikli Ybr Esd görmedim ben. Başka marka olsa bile muhtemelen yine vasat bir modeldir.
    2) İlk zamanlarda boşa almak çok zor olabiliyor. Benim tavsiyem motosikleti oynamaktan çok hafif gaz vererek yarım debriyajda boşa almak.
    3) Normalde vites geçişleri çok yumuşaktır. İlk zamanlarda sert olması normaldir. Zamanla çok yumuşayacaktır.
    4) Hızını düşürmediğin sürece vites küçültme. Yani önce hızını azalt, sonra vitesi düşür. Yoksa arka teker kilitlenmesi olabilir.
    5) Üzerindeki lastiklerin markasını bilmediğim için yorum yapmam doğru olmaz. Mişlen ve Pirelli başka tabi. Ben Pirelli kullanıyorum. İlk taktığında farkı hemen anlıyorsun. Yol tutuşunu hissediyorsun.
    6) Amortisör ayarı ikinci basamakta oluyor normalde. Sertleştirip yumuşatmak senin elinde. Normalde en ideali ikinci basamakta olması. Onu bir kontrol et istersen.
    Eyvallah usta eksik olmayın.
    Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.Tecrübelerinizden yararlanacağımdan emin olabilirsiniz.
    Yarın ilk iş amortisör konumunu kontrol etmek olacak.Zaman bulursam michelin de taktırabilirim.
    Zamanınız varsa bunların dışında rodaj v.s. mevzu haricinde dikkat etmem gereken konuları kısaca yazarsanız çok memnun olurum.
    Cümleten hayırlı geceler dilerim...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 80 kullanıcı var. (0 üye ve 80 misafir)

Bu Konudaki Etiketler